SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Maar dit is de politie. Toch anders.quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:56 schreef Patroon het volgende:
De boeren hebben in het verleden ook wel stakingen gedaan tijdens de Tour in het noorden van Frankrijk.
Hoe harder je gaat, hoe meer effect je hebt. Het is leuk tijdens een tijdrit maar voor huis tuin en keukenfietserij heeft het weinig nut. Ja, je zal sneller gaan, maar lekker boeiend.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:29 schreef Fretwork het volgende:
1 minuut op 40 kilometer moet wel te halen zijn met zo'n aerohelm toch?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe harder je gaat, hoe meer effect je hebt.
Voor de duidelijkheid, ik had bij harder 40-50 in gedachte vs. 30 km/uur, niet 30-40 vs. 20.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het voordeel van Aero is juist hoger Hoe harder je fietst brammetje
En 5 min op een tocht van 200 km zal nog aardig in de buurt komen ook
In windtunnels? Daar heb je namelijk meer voordeel dan in de buitenlucht.quote:
Hier hebben de fabrikanten natuurlijk niet over nagedacht.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Krijg je niet ook meer turbulentie bij die hogere snelheden waardoor het effect van de aerohelm weer wat minder wordt?
Ja, dat is een mooie! Als ik ooit zo goed zou worden dat het aerospul er wezenlijk toe doet dan ga ik daar mee beginnen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Shoe covers
Zo goed als gratis snelheid
Natuurlijk wel maar die willen graag verkopen en hebben er belang bij om de windtunnelvoordelen te geven in plaats van de IRL voordelen. Een verkoper op zijn woord geloven.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier hebben de fabrikanten natuurlijk niet over nagedacht.
Ook bij lagere snelheden kun je marginal gains pakken hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, dat is een mooie! Als ik ooit zo goed zou worden dat het aerospul er wezenlijk toe doet dan ga ik daar mee beginnen.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In windtunnels? Daar heb je namelijk meer voordeel dan in de buitenlucht.
Stromingsleer word niet door een verkoper berekend.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar die willen graag verkoen en hebben er belang bij om de windtunnelvoordelen te geven in plaats van de IRL voordelen. Een verkoper op zijn woord geloven.
Labbekakken zijn het.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar dit is de politie. Toch anders
Ik vind het ook zeker niet goed. Met staken moet je draagvlak krijgen van de burgers, dit werkt averechts. Beter delen ze weer een periode geen boetes uit etc. Daarmee raak je de politiek.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar dit is de politie. Toch anders.
[..]
Hoe harder je gaat, hoe meer effect je hebt. Het is leuk tijdens een tijdrit maar voor huis tuin en keukenfietserij heeft het weinig nut. Ja, je zal sneller gaan, maar lekker boeiend.
Nee maar een verkoper kan wel aan datapicking doen: de tijdswinst onder de meest gunstige omstandigheden geven.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stromingsleer word niet door een verkoper berekend.
Zit wel kern van waarheid in hoor. Bv die golfbalputjes op helmen en schoenen. Verkoopt goed want mensen denken aero, maar wekt alleen bik golfbal omdat het een bepaalde spin geeft ...quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier hebben de fabrikanten natuurlijk niet over nagedacht.
Net als met de conducteurs die gingen staken door stiptheidsacties te doen en niet te rijden in plaats van dat ze aankondigden niet te controleren (ooit eens gebeurd maar veel te weinig).quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vind het ook zeker niet goed. Met staken moet je draagvlak krijgen van de burgers, dit werkt averechts. Beter delen ze weer een periode geen boetes uit etc. Daarmee raak je de politiek.
En welke wind / luchtdruk etc wil je ook weten zeker ?quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Met welk gewicht en welke snelheid?
Je moet er wel rekening mee houden dat het verbruik wat de PM aangeeft puur is om het vermogen te leveren en houdt geen rekening met wat je andere spieren verbranden. Dus de werkelijkheid ligt wel wat hoger.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:32 schreef ddx het volgende:
[..]
En welke wind / luchtdruk etc wil je ook weten zeker ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |