abonnement Unibet Coolblue
pi_153817575


Welkom in het GTA V PC topic!

http://pcgamingwiki.com/wiki/Grand_Theft_Auto_V


Hoe join ik de crew?

Door een invite request te sturen via de crew pagina.
Laat in het topic even je social club naam weten of stuur een DM naar de crew leader.
We accepteren geen mensen meer waarvan we niet weten wie ze op het forum zijn.

De Leden

https://docs.google.com/s(...)qIJCdGDnYWe4/pubhtml

De Crew

Iedereen is welkom, zolang je maar de PC versie hebt (flauw zeg) en je je af en toe in het GTA PC topic laat zien.
Niet crewkillen, gezeik wordt niet op prijs gesteld.
Suggesties zijn altijd welkom.
Tijdens racen elkaar niet expres van de weg rammen.
Gezelligheid is hier altijd het belangrijkste! :)

Screenshots
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste auto's om te stelen en verkopen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTA Online helicopter/vliegtuig spawn locaties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cheats
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban

Vergeet niet je cash op je bankrekening te zetten via smartphone>internet>money & services!

Voor mensen die de voorkeur geven aan Teamspeak heeft ClapClapYourHands een server draaien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153817590
Hoe ging je toen ook alweer dood Blaadjes? _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153817618
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:01 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ja, wij konden jou ook slaan O+
nee dat kon niet wat ik zat niet ingame
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153817703
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:02 schreef Divje het volgende:
Hoe ging je toen ook alweer dood Blaadjes? _O-
ehhh welke keer? ik ga altijde dood daarom mag ik ook niet meedoen van de fuhrer
Ich hock in meinem Bonker
pi_153817758
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:04 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ehhh welke keer? ik ga altijde dood daarom mag ik ook niet meedoen van de fuhrer
Aww ;(
Toen met Fleeca? :P

Ging vanavond ook dood omdat ik me te laat bedacht van die motor te springen, klapte vol met m'n bakkes tegen een berg. :@
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153817784
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:05 schreef Divje het volgende:

[..]

Aww ;(
Toen met Fleeca? :P

Ging vanavond ook dood omdat ik me te laat bedacht van die motor te springen, klapte vol met m'n bakkes tegen een berg. :@
:D
pi_153817815
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:05 schreef Divje het volgende:

[..]

Aww ;(
Toen met Fleeca? :P

Ging vanavond ook dood omdat ik me te laat bedacht van die motor te springen, klapte vol met m'n bakkes tegen een berg. :@
oww toen. ja we hadden de politie ietwat opgeschrikt door flares. zei schoten mij dood.

Ticked?
Ich hock in meinem Bonker
pi_153817847
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:07 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

oww toen. ja we hadden de politie ietwat opgeschrikt door flares. zei schoten mij dood.

Ticked?
:D oja
Ticked? :@
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153817893
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:08 schreef Divje het volgende:

[..]

:D oja
Ticked? :@
request...rockstar :)

of ze me 1x dood eraf kunnen halen
Ich hock in meinem Bonker
pi_153817949
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:09 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

request...rockstar :)

of ze me 1x dood eraf kunnen halen
ohzo :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153818109
ze zijn wel toe de point.

Waar is Anne???

Hi Blaadjes79,

You recently submitted a ticket regarding Grand Theft Auto V for PC. Based on the Issue Type you selected or the content of your issue description, we wanted to check in with you to see if you still needed help from us considering your issue may have been patched, or you may have found a solution otherwise on our Support Site at the GTAV PC Knowledge Base (https://support.rockstargames.com/hc/sections/200665973). If you believe you’re receiving this message incorrectly, simply respond to this email or update your ticket on the Support site to let us know, and we’ll be happy to help you individually.

We’ve posted self-help solutions for many of the common problems reported by players:

https://support.rockstargames.com/hc/sections/200665973

In particular, if you are having installation issues, problems with crashing/freezing, or general issues with graphics,

Launch the game now while connected to the Internet to ensure you get the patch. It will be automatically applied if you don’t have it. Patches address many issues reported by players, and you can review the change lists here: https://support.rockstargames.com/hc/sections/200102328
Install the software prerequisites manually using the links found on this page: https://support.rockstargames.com/hc/articles/203458663
Update your drivers to the versions shown here: https://support.rockstargames.com/hc/articles/205407407
Double-check your system specs to make sure they meet the minimum requirements shown here: https://support.rockstargames.com/hc/articles/203428177
If you have checked all of the above and the issue still occurs, we sincerely apologize for the delay. Please respond to this message and a Technical Support Agent will review your ticket and get back to you as soon as possible.

Thank you for your patience,

Rockstar Support
Ich hock in meinem Bonker
pi_153818215
@Tornado/Hork: Ik ga niet aan de Criminal Mastermind beginnen.
Gisteren en vandaag, er gebeuren gewoon rare dingen in die laatste heist. Of iemand zit te laggen of er zit een glitch in, ik weet het niet.
Ik wil niet weken kwijt zijn aan heists oefenen, bijna al die heists uiteindelijk vlekkeloos doorlopen en op het laatst nog even door R* in m'n achterste worden genomen.

Okay, misschien was het lag en is morgen alles beter, maar dan heb ik sowieso de indruk dat sommigen niet echt wilden gaan strength trainen of levelen om aan de minima te voldoen. Prima, maar ik wil geen verhoogd risico in een challenge die van zichzelf al fucking moeilijk is.

Als laatste heeft Jaqen aangegeven niet verder te willen dus we hebben sowieso wederom niet voldoende personen.

TL;DR,
Ik ben er voorlopig wel even klaar mee. Mochten er in de toekomst 3 mensen zijn die hyper gemotiveerd zijn en veel tijd hebben dan ben ik er helemaal klaar voor, maar voorlopig komt dit gewoonweg niet van de grond.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153818395
Af en toe een beetje lag gehad, maar dat was echt miniem. Weet niet of je daardoor die Noose achter je aan krijgt? Anders was dit een bug/glitch.
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 24 juni 2015 @ 23:25:52 #14
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_153818587
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@Tornado/Hork: Ik ga niet aan de Criminal Mastermind beginnen.
Gisteren en vandaag, er gebeuren gewoon rare dingen in die laatste heist. Of iemand zit te laggen of er zit een glitch in, ik weet het niet.
Ik wil niet weken kwijt zijn aan heists oefenen, bijna al die heists uiteindelijk vlekkeloos doorlopen en op het laatst nog even door R* in m'n achterste worden genomen.

Okay, misschien was het lag en is morgen alles beter, maar dan heb ik sowieso de indruk dat sommigen niet echt wilden gaan strength trainen of levelen om aan de minima te voldoen. Prima, maar ik wil geen verhoogd risico in een challenge die van zichzelf al fucking moeilijk is.

Als laatste heeft Jaqen aangegeven niet verder te willen dus we hebben sowieso wederom niet voldoende personen.

TL;DR,
Ik ben er voorlopig wel even klaar mee. Mochten er in de toekomst 3 mensen zijn die hyper gemotiveerd zijn en veel tijd hebben dan ben ik er helemaal klaar voor, maar voorlopig komt dit gewoonweg niet van de grond.
nou weet ik er nog wel 3.... *O*
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
  woensdag 24 juni 2015 @ 23:26:52 #15
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_153818630
Rijdt niet vervelend zo'n apparaat :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_153818671
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:21 schreef Divje het volgende:
Af en toe een beetje lag gehad, maar dat was echt miniem. Weet niet of je daardoor die Noose achter je aan krijgt? Anders was dit een bug/glitch.
Ik heb echt geen idee. Maar ik weet wel dat als ik GTA5 op een dvd had dat dat schijfje nu buiten op straat lag. :')

Maar feit is dat als iemand lagged er rare dingen gebeuren, meestal in de vorm van de politie die maar niet weg wil gaan en ook spontaan terug komt vlak nadat je ze kwijt bent gereden.
Naar mijn (rare) logica verklaart dit in ieder geval het alarm balkje wat van vol in 1x leeg is.

Waarom NOOSE ons alsnog kwam irriteren halverwege tijdens de rit naar de boot... dat snap ik echt niet. Het spel gedroeg zich alsof we onderweg hebben zitten schieten, maar dat hebben we niet gedaan.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153818836
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:25 schreef Vieze_Freddy het volgende:

[..]

nou weet ik er nog wel 3.... *O*
Als je me wil hebben, ik voel me vereerd. Ik weet hoe jouw clubje de Pacific Job kan verslinden. ;)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 24 juni 2015 @ 23:33:58 #18
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_153818972
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:30 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Als je me wil hebben, ik voel me vereerd. Ik weet hoe jouw clubje de Pacific Job kan verslinden. ;)
:)
we zijn nog even aan het oefenen op die andere heists,,, die zijn misschien wat minder aandacht gehad ...
Ik laat je weten als het zover is. De voorwaardes die je in eerdere posts hebt genoemd zijn prima mee te leven!.
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_153819720
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:33 schreef Vieze_Freddy het volgende:

[..]

:)
we zijn nog even aan het oefenen op die andere heists,,, die zijn misschien wat minder aandacht gehad ...
Ik laat je weten als het zover is. De voorwaardes die je in eerdere posts hebt genoemd zijn prima mee te leven!.
Top. Ik merk het wel. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  donderdag 25 juni 2015 @ 07:32:47 #20
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153823354
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@Tornado/Hork: Ik ga niet aan de Criminal Mastermind beginnen.
Gisteren en vandaag, er gebeuren gewoon rare dingen in die laatste heist. Of iemand zit te laggen of er zit een glitch in, ik weet het niet.
Ik wil niet weken kwijt zijn aan heists oefenen, bijna al die heists uiteindelijk vlekkeloos doorlopen en op het laatst nog even door R* in m'n achterste worden genomen.

Okay, misschien was het lag en is morgen alles beter, maar dan heb ik sowieso de indruk dat sommigen niet echt wilden gaan strength trainen of levelen om aan de minima te voldoen. Prima, maar ik wil geen verhoogd risico in een challenge die van zichzelf al fucking moeilijk is.

Als laatste heeft Jaqen aangegeven niet verder te willen dus we hebben sowieso wederom niet voldoende personen.

TL;DR,
Ik ben er voorlopig wel even klaar mee. Mochten er in de toekomst 3 mensen zijn die hyper gemotiveerd zijn en veel tijd hebben dan ben ik er helemaal klaar voor, maar voorlopig komt dit gewoonweg niet van de grond.
duidelijk....
moet wel lag geweest zijn, toen ik gisteren met 3 randoms bezig was was er niks aan de hand. maar dit is jouw keuze
pi_153824144
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 07:32 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

duidelijk....
moet wel lag geweest zijn, toen ik gisteren met 3 randoms bezig was was er niks aan de hand. maar dit is jouw keuze
Hoe kan het eigenlijk lag zijn. Want toen wij met z'n 4en (+KVDML & B) die finale deden had ik zóveel lag dat het amper speelbaar was :P maar nooit NOOSE gezien :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153826879
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 09:08 schreef Divje het volgende:

[..]

Hoe kan het eigenlijk lag zijn. Want toen wij met z'n 4en (+KVDML & B) die finale deden had ik zóveel lag dat het amper speelbaar was :P maar nooit NOOSE gezien :P
Dan moeten het glitches zijn geweest. Ik weet het anders ook niet meer. :?
Maar waarom we dezelfde glitches 2 dagen achter elkaar krijgen...
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153827103
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 11:44 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Dan moeten het glitches zijn geweest. Ik weet het anders ook niet meer. :?
Maar waarom we dezelfde glitches 2 dagen achter elkaar krijgen...
Ik had iets gelezen dat je bij de motoren uit het zicht moét zijn van de politie? Maar dat slaat ook nergens op als er agenten bij de motoren staan :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153828057
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 11:53 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik had iets gelezen dat je bij de motoren uit het zicht moét zijn van de politie? Maar dat slaat ook nergens op als er agenten bij de motoren staan :')
Daarbij hadden we die omgelegd voordat we op de motoren stapten. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153828569
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 12:31 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Daarbij hadden we die omgelegd voordat we op de motoren stapten. :)
True, en aan de route die je neemt kan het ook niet liggen..

Het was gewoon een glitchy kut-avond om die finale te doen blijkbaar :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153828636
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@Tornado/Hork: Ik ga niet aan de Criminal Mastermind beginnen.
Even je post geknipt hoor. Helemaal mee eens verder. Waarom die NOOSE er nou weer bij zaten is mij nog steeds een compleet raadsel, ze stonden immers ook niet buiten toen we de bank verlieten.
pi_153829140
Oja, nog vergeten. Zat gisteren even te kloten in een public lobby, 6 andere gasten, geen hackers O+
'Special crate drop inbound' toen ik er net 5 minuten in zat, had gelukkig zo'n stuntvliegtuigje te pakken.
Kijk op de map, zie dat 1 in een auto zit en de rest ook in vliegtuigen _O-

Laat ik het zo zeggen, het werd een epische vlucht richting die crate, 2 titans en 3 stuntvliegtuigjes _O-
De crate lag op een klein grasveldje aan Alamo Sea. 1 iemand was al met de chute naar beneden aan het gaan, maar werd geschept door een ander in een titan, 2 stuntvliegtuigjes crashten tegen elkaar en ik besloot maar gewoon te springen en op het laatste moment m'n chute te openen.

Ik land dus precies naast diegene die werd gedood door die titan :') die schiet me dood en gaat vervolgens richting die crate om de guards uit te schakelen dacht ik.

Ik respawn en zie 4 mensen om die crate heen rennen, elkaar afmakend _O- Prachtig gezicht. Dichterbij geslopen, RPG's afgevuurd en de crate gepakt. :@ zo'n hillbilly van z'n motor gesleurd en mt chilliad bestegen met 4 gastjes achter me aan.

Op zo'n moment hou ik heel veel van GTA O+

#liefdagboek
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153829176
Spuuglelijk shirt unlocked trouwens, en dat Enema 0 shirt :')
3000RP is altijd leuk, 10k ook ^O^
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153830936
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 13:20 schreef Divje het volgende:
Spuuglelijk shirt unlocked trouwens, en dat Enema 0 shirt :')
Lelijk of niet, je hebt er voor gevochten en gewonnen. /respect
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153830975
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 14:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Lelijk of niet, je hebt er voor gevochten en gewonnen. /respect
Zit nu ook weer public, mooi om te zien hoe zo'n hacker binnen 1 minuut gekicked word en door iedereen een report aan zn broek krijgt. ^O^
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153831279
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 14:44 schreef Divje het volgende:

[..]

Zit nu ook weer public, mooi om te zien hoe zo'n hacker binnen 1 minuut gekicked word en door iedereen een report aan zn broek krijgt. ^O^
Aan de andere kant: Je kan met die cheat menuutjes ook onder iemand anders' naam rottigheid uithalen, waardoor een onschuldig iemand dus alle schuld op zich krijgt.
Lekker bezig, Rockstar. ^O^
:{
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153835693
ik ga onverwacht uit eten ofzo. Vonden mn ouders nodig :') dus ik ben er pas rond een uur of 9 denk ik. Of misschien helemaal niet
pi_153836453
Ik ben beschikbaar indien nodig. Heb er ook nog 1 open staan. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153836577
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 18:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik ben beschikbaar indien nodig. Heb er ook nog 1 open staan. ;(
Idem.
pi_153837255
Divje is ook online. Hij reageert daar alleen niet.
Div? Zin om de heist af te maken danwel een nieuwe te beginnen?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153837279
Ik ga meteen even inloggen :) wat mij betreft maken we die ene heist nog even af. Heb nu toch dat huis al gekocht :+
pi_153837290
Okay, Div komt er ook aan. *O*
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153837403
Ik mag zeker niet meer meedoen omdat ik blauw ben. :(
Ich hock in meinem Bonker
pi_153837548
Invite :@ ?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153837559
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 19:28 schreef Blaadjes het volgende:
Ik mag zeker niet meer meedoen omdat ik blauw ben. :(
Van mij wel hoor :*
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153837641
Zal je zien dat het gewoon aan mij lag en nu die finale in een keer goed gaat

(denk dat het mijn internet was die af en toe bout deed.)
pi_153837796
Duurt lang :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153837956
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 19:40 schreef Divje het volgende:
Duurt lang :D
Sorry, ik had je niet online zien komen. :@
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153838283
quote:
Stuart B. Today at 16:13
Hello Blaadjes79,

We have verified your account and provided you the GTA$ 1,000,000 for missing the heist bonus as a customer accommodation. We apologize for the inconvenience caused. Please restart the game to check the received GTA$.

For any other concerns or questions, please let us know we will be happy to assist you further.

Kind Regards,

Stuart B.
Rockstar Support
Alleen maar goede ervaringen met rockstar support *O*
Ich hock in meinem Bonker
pi_153838671
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 19:56 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Alleen maar goede ervaringen met rockstar support *O*
Niiice! _O_

@David: Het spijt me, jongen, maar je verbinding is waarschijnlijk de boosdoener. We liepen net zo door de heist heen. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153838721
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Niiice! _O_

@David: Het spijt me, jongen, maar je verbinding is waarschijnlijk de boosdoener. We liepen net zo door de heist heen. ;(
Meh :')
pi_153838730
Vroeger was die nooit zo shit :(
pi_153839260
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:11 schreef d4v1d het volgende:
Vroeger was die nooit zo shit :(
Ik kijk nu al een half uur naar je ui. Best spannend maar is er ook een einde? :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153839846
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:28 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik kijk nu al een half uur naar je ui. Best spannend maar is er ook een einde? :D
Blijven kijken.
pi_153839879
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Niiice! _O_

@David: Het spijt me, jongen, maar je verbinding is waarschijnlijk de boosdoener. We liepen net zo door de heist heen. ;(
Maar zelfs zonder noose? Want die crash gister was niet mijn internet.
pi_153840112
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Blijven kijken.
ok. komt gerrit er ook nog in voor? Dat zou zo gaaf zijn :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153840228
huh, hij is opeens sneller :{
pi_153840316
Ik snap mijn internet gewoon niet.



En straks als ik ga spelen is het weer 3 keer niks :')
pi_153841197
Nog steeds geen geriit. Volgens mij neem je me in de maling :(
Ich hock in meinem Bonker
pi_153842639
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 21:01 schreef d4v1d het volgende:
Ik snap mijn internet gewoon niet.

[ afbeelding ]

En straks als ik ga spelen is het weer 3 keer niks :')
Je hangt nog steeds via wifi toch? Denk dat daar je probleem ligt. Bekabel die handel!

Trouwens mooie tijden gehad net _O-
pi_153842706
Foto's? :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153842712
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:47 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Maar zelfs zonder noose? Want die crash gister was niet mijn internet.
Zelfs zonder NOOSE. Nergens NOOSE. Er waren ook wat dingen anders tijdens de wandeling naar de motoren, minder agenten die ergens achter verstopt waren. En onderweg hadden we 2 sterren in plaats van 5.

Ik zou zeggen, gooi er eens een kabel tussen ipv die wifi shit. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 20:54 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ok. komt gerrit er ook nog in voor? Dat zou zo gaaf zijn :D
Gerrit? :?

quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:31 schreef Divje het volgende:
Foto's? :P
Oh shit. Laat ik dat even vergeten. Ik start nog even snel het spel op.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153842740
slak van spongebob
Ich hock in meinem Bonker
pi_153842990







Let's cook!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153843037
_O- prachtig weer.
pi_153843043
I'm a shy little kitty _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153843277
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:30 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Je hangt nog steeds via wifi toch? Denk dat daar je probleem ligt. Bekabel die handel!

Trouwens mooie tijden gehad net _O-
ja, ik vind 50Mb/s al heel wat voor wifi _O_
pi_153843302
maarja. Ik zit naar kabelzooi te kijken hoor. maar dan moet het waarschijnlijk mn raam uit, buisje in o.i.d., woonkamer in, kabelgootje, naar andere kant van woonkamer, router in :')
pi_153843328
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:48 schreef d4v1d het volgende:

[..]

ja, ik vind 50Mb/s al heel wat voor wifi _O_
Dat zegt echter geen ene hoer over de stabiliteit van je verbinding ;)

Ik bedoel, ik haal dit:



Maar als m'n verbinding steeds weg valt of m'n ping ineens keihard omhoog gaat omdat ik op een wifi verbinding zit.... tsja.
pi_153843353
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:50 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dat zegt echter geen ene hoer over de stabiliteit van je verbinding ;)

Ik bedoel, ik haal dit:

[ link | afbeelding ]

Maar als m'n verbinding steeds weg valt of m'n ping ineens keihard omhoog gaat omdat ik op een wifi verbinding zit.... tsja.
Ik zeg ook niet dat die stabiel is _O-
pi_153843361
Per kabel haal ik meer dan jou :6

Misschien ping niet
pi_153843467
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:50 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dat zegt echter geen ene hoer over de stabiliteit van je verbinding ;)

Ik bedoel, ik haal dit:

[ link | afbeelding ]

Maar als m'n verbinding steeds weg valt of m'n ping ineens keihard omhoog gaat omdat ik op een wifi verbinding zit.... tsja.
Ziggo *O*
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153843700
Ik heb 6.8 mb download, 720kb upload, nooit ergens last van. Dus snelheid zegt niks. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153843712
maar heb je wifi of wat. En wat is je ping? :P

[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2015 23:01:12 ]
pi_153843868
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 23:01 schreef d4v1d het volgende:
maar heb je wifi of wat. En wat is je ping? :P
Geen wifi uiteraard. Gewoon een kabel van nog geen 2 meter, zo de muur in. Hopsa.
Ping ligt rond de 10.

Elke zichzelf respecterende gamer gebruikt gewoon een stuk kabel. :P


Ach ja, ik woon nu eenmaal in een gat. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153843896
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 23:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Geen wifi uiteraard. Gewoon een kabel van nog geen 2 meter, zo de muur in. Hopsa.
Ping ligt rond de 10.

Elke zichzelf respecterende gamer gebruikt gewoon een stuk kabel. :P
ja ik woon in een huis van voor de oorlog _O-
pi_153844383
Lopen er hier handige klussers rond?

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 23:18 schreef d4v1d het volgende:
Ik zit te kijken naar kabels trekken voor bedraad internet. Enige echte optie is hier langs een verwarmingsbuis, welke natuurlijk wel eens warm is, best wel warm.

Kan ik gewoon een UTP cat6 kabel nemen of moet ik dit anders aanpakken?
pi_153845551
Kom ik met m'n zeelandnet die dit jaar naar 400mbit gaan.

Beter vervangen ze eerst die walchelijke modems met hun rotte wifi.
man ik ben al 4 maanden buiten m'n bunbdel omdat wifi thuis niet te doen is.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153845830
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2015 23:21 schreef d4v1d het volgende:
Lopen er hier handige klussers rond?

[..]

je moet verdieping lager uitkomen?

Boor een gat naar benee ergens in een hoek. Kun je het redelijk weg werken.
Maar ik heb het even gemist...waarom precies?
Ich hock in meinem Bonker
pi_153845841
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2015 23:21 schreef d4v1d het volgende:
Lopen er hier handige klussers rond?

[..]

Kabel smelt zo maar niet. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153845847
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 23:59 schreef Blaadjes het volgende:
Kom ik met m'n zeelandnet die dit jaar naar 400mbit gaan.

Beter vervangen ze eerst die walchelijke modems met hun rotte wifi.
man ik ben al 4 maanden buiten m'n bunbdel omdat wifi thuis niet te doen is.
Zeeland :')___!
pi_153845860
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Kabel smelt zo maar niet. :)
Smelten verwacht ik niet, naar weet niet kf het goed vokr een kabel js
pi_153845874
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:08 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

je moet verdieping lager uitkomen?

Boor een gat naar benee ergens in een hoek. Kun je het redelijk weg werken.
Maar ik heb het even gemist...waarom precies?
Nou wifi stabiliteit is gewoon kut.

Boren doe ik liever niet, straks raak ik iets :')
pi_153845885
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:09 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Zeeland :')___!
Wat heb jij toch tegen zeeland? :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153845915
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:10 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Smelten verwacht ik niet, naar weet niet kf het goed vokr een kabel js
Komt vast wel goed. Ik neem aan dat je je verwarming meestal niet op 100 graden zet.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153845916
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:11 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Wat heb jij toch tegen zeeland? :D
Vrij weinig
pi_153845926
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:11 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Wat heb jij toch tegen zeeland? :D
Hij heeft wat tegen alles. :')
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153845943
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:12 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Hij heeft wat tegen alles. :')
}:|
pi_153845949
Kijk naar uit, straks heb ik iets tegen jou
pi_153845966
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:10 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Nou wifi stabiliteit is gewoon kut.

Boren doe ik liever niet, straks raak ik iets :')
ok.

Gewoon doen man...beton boor erop en gaan. En dan zohard kloppen dat er een heel plakaat uit je plafond valt. *O*
Ich hock in meinem Bonker
pi_153846129
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:13 schreef d4v1d het volgende:
Kijk naar uit, straks heb ik iets tegen jou
Had je dat nog niet dan? Valt me dat even mee. :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:14 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ok.

Gewoon doen man...beton boor erop en gaan. En dan zohard kloppen dat er een heel plakaat uit je plafond valt. *O*
Zo recht op die antieke platenspeler van je pa en die 100 jaar oude vaas van je moeder. _O-
"David, zoon, kom eens even naar beneden." o|O
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153846154
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Had je dat nog niet dan? Valt me dat even mee. :D

[..]

Zo recht op die antieke platenspeler van je pa en die 100 jaar oude vaas van je moeder. _O-
"David, zoon, kom eens even naar beneden." o|O
ja maar ma jij zei altijd je moet van boven naar onder werken :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153846164
Ik ga proberen hem eerst gewoon langs de verwarmingsbuis te douwen

Waar ik bang voor ben is dst ik hem wel door mijn vloer krijg, maar dat die niet goed uitkomt en niet door het plafond van de woonkamer valt :')

[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2015 00:24:30 ]
  vrijdag 26 juni 2015 @ 00:23:49 #92
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_153846169
Gaan jullie zometeen allemaal slapen of gooien we er nog een heist tegen aan.

Hoeveel heists zijn er trouwens. Ik heb die met die bank, emp en prison break al 10 keer gedaan :')
pi_153846191
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:23 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ja maar ma jij zei altijd je moet van boven naar onder werken :D
_O-

Moeder: "Ja, euh, dat was voor je vader bedoeld, niet voor jou." :@
Vader: "Ja, nou, euh, ga maar weer gauw naar je kamer dan." :@
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153846209
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

_O-

Moeder: "Ja, euh, dat was voor je vader bedoeld, niet voor jou." :@
Vader: "Ja, nou, euh, ga maar weer gauw naar je kamer dan." :@
oh heerlijk. nog veel verder dan ik dacht.

_O_
Ich hock in meinem Bonker
pi_153846224
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gaan jullie zometeen allemaal slapen of gooien we er nog een heist tegen aan.

Hoeveel heists zijn er trouwens. Ik heb die met die bank, emp en prison break al 10 keer gedaan :')
Euh, bijna bedtijd man! :P Ga nu nog even 3 man vinden.
Morgen weer een dag!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  vrijdag 26 juni 2015 @ 00:27:04 #96
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_153846233
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Euh, bijna bedtijd man! :P Ga nu nog even 3 man vinden.
Morgen weer een dag!
Mja ik ga nog lang niet slapen, voor mij maakt het niet uit :P
pi_153846237
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:23 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga proberen hem eerst gewoon langs de verwarmingsbuis te douwen

Waar ik bang voor ben is dst ik hem wel door mijn vloer krijg, maar dat die niet goed uitkomt en niet door het plafond van de woonkamer valt :')
bind er een dun stevig iets aan vast(tenminste ik dek dat dat je probleem is) een spaak ofzo...noem maar wat geks :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153846263
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:27 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

bind er een dun stevig iets aan vast(tenminste ik dek dat dat je probleem is) een spaak ofzo...noem maar wat geks :)
Oh, ik maak wel een touwtje vast een een recht stuk ijzerdraaid steek hem er doorheen, en dan netwerkabel aan touw er terug doorheentrekken ofzo.
pi_153846269
Zoiets bedoel je toch
pi_153846275
Trekveren zijn overrated
  vrijdag 26 juni 2015 @ 00:34:23 #101
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153846416
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gaan jullie zometeen allemaal slapen of gooien we er nog een heist tegen aan.

Hoeveel heists zijn er trouwens. Ik heb die met die bank, emp en prison break al 10 keer gedaan :')
ik heb nog wel zin om wat te doen :W
pi_153846426
Blaadjes, wat is dit voor n OP _O- TRU / Welkom blaadjes
pi_153846542
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoeveel heists zijn er trouwens. Ik heb die met die bank, emp en prison break al 10 keer gedaan :')
Oh ja, een antwoord op die vraag. Er zijn er 5, de eerste kun je echter maar met 2 man doen.
Heeft ook z'n voordelen, zoals nu. Kun je toch met Tornado gaan heisten. :P

De vierde heb je nog niet gedaan dan. Da's degene met Trevor en Ron.
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:34 schreef d4v1d het volgende:
Blaadjes, wat is dit voor n OP _O- TRU / Welkom blaadjes
Je bent gewoon jaloers op z'n welkom. :6
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153846645
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:34 schreef d4v1d het volgende:
Blaadjes, wat is dit voor n OP _O- TRU / Welkom blaadjes
hahaha. ja in een andere post vroegen ze zich af wat voor vlees in de kuip.

Ik moest een standpunt innemen dus dit leek me wel een mooi verhaal dat ik dat niet ga doen :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153846737
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:45 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

hahaha. ja in een andere post vroegen ze zich af wat voor vlees in de kuip.

Ik moest een standpunt innemen dus dit leek me wel een mooi verhaal dat ik dat niet ga doen :)
You dodged a bullet there. :+
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153846747
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

You dodged a bullet there. :+
meerdere vanavond :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153848858
hey, een antwoord van R* support. over mijn Alert, Your save data could not be loaded from the Rockstar cloud servers at this time. error komt nu blijkbaar door een virus en corrupte dll bestanden.

Laatst was het nog door de cache bestanden van mn browser :')
pi_153850701
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 08:27 schreef d4v1d het volgende:
hey, een antwoord van R* support. over mijn Alert, Your save data could not be loaded from the Rockstar cloud servers at this time. error komt nu blijkbaar door een virus en corrupte dll bestanden.

Laatst was het nog door de cache bestanden van mn browser :')
Het is een tactiek welke veel bedrijven toepassen. Mensen lekker het bos insturen met flauwekul antwoorden waardoor de mensen het vanzelf wel opgeven. :')

Ik heb de melding ook nog steeds wel vaak. Van de week ook weer.
Als je het spel start, naar story mode gaat en vervolgens in de verkenner de volgende map hernoemt:
C:\Users\<je profiel>\Documents\Rockstar Games\Social Club\Profiles
Dan kom je wel online. Als je online bent dan de map weer z'n oude naam geven.

Je had het volgens mij al eens geprobeerd en het werkte toen niet, maar misschien nog een poging waard, en bij deze ook voor andere mensen met dit probleem.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153850809


Geen probleem toch? ;(
pi_153850892
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 10:53 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]

Geen probleem toch? ;(
That's nasty. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153850926
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 10:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

That's nasty. ;(
Ik zie wel nieuwe bèta drivers voor m'n GPU, die eerst maar eens proberen.
pi_153851028
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 10:59 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik zie wel nieuwe bèta drivers voor m'n GPU, die eerst maar eens proberen.
Ik heb iig met de laatste drivers nog geen problemen gehad, zoals die vette BSOD van laatst. ^O^ *afklopt*
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153851614
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:04 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik heb iig met de laatste drivers nog geen problemen gehad, zoals die vette BSOD van laatst. ^O^ *afklopt*
Hm..ik heb de boel nu geïnstalleerd en draai GTA nu op compatability mode voor Windows 7, lijkt opgelost *fingers crossed* :P
pi_153853065
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 10:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Het is een tactiek welke veel bedrijven toepassen. Mensen lekker het bos insturen met flauwekul antwoorden waardoor de mensen het vanzelf wel opgeven. :')

Ik heb de melding ook nog steeds wel vaak. Van de week ook weer.
Als je het spel start, naar story mode gaat en vervolgens in de verkenner de volgende map hernoemt:
C:\Users\<je profiel>\Documents\Rockstar Games\Social Club\Profiles
Dan kom je wel online. Als je online bent dan de map weer z'n oude naam geven.

Je had het volgens mij al eens geprobeerd en het werkte toen niet, maar misschien nog een poging waard, en bij deze ook voor andere mensen met dit probleem.
Been there, done that a dozen time
pi_153853093
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 11:32 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Hm..ik heb de boel nu geïnstalleerd en draai GTA nu op compatability mode voor Windows 7, lijkt opgelost *fingers crossed* :P
Je zei al 2x eerder dat je het gefixt :D
pi_153853328
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:23 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Je zei al 2x eerder dat je het gefixt :D
Ik hou niet van mensen die hun zin niet

Ja, omdat er blijkbaar 3892748932 fixes voor zijn. Het is niet echt een onbekend probleem ofzo.
pi_153855513
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 10:59 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik zie wel nieuwe bèta drivers voor m'n GPU, die eerst maar eens proberen.
Zijn er weer nieuwe ja? Catalyst?

O ah ja gevonden :9
Maar meh, heb geen problemen, dus ga niet wéér al m'n AMD drivers verwijderen en opnieuw installeren :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153862470
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:30 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik hou niet van mensen die hun zin niet

Ja, omdat er blijkbaar 3892748932 fixes voor zijn. Het is niet echt een onbekend probleem ofzo.
ik was op werk en ik hoorde iemand de trap op komen, dus moest ff snel :@
pi_153864132
Iemand up voor wat missies of een beetje rondklooien zo? :7
  vrijdag 26 juni 2015 @ 19:48:10 #120
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153864729
In een halfuurtje kan ik wel
pi_153865007
Cool ^O^

Net weer even in een public lobby gezeten, kon meteen een cheater reporten O+ explosive bullets op een machinegeweer vallen écht niet op hoor. O-)
pi_153865154
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 19:22 schreef LompeHork het volgende:
Iemand up voor wat missies of een beetje rondklooien zo? :7
Ik ben er! Ik zie alleen geen Hork. :o
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153865182
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 20:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik ben er! Ik zie alleen geen Hork. :o
Was net offline gegaan, kom er aan ;)
pi_153865268
Ik kom jullie wel even helpen
pi_153865365
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 20:07 schreef d4v1d het volgende:
Ik kom jullie wel even helpen
Ben je bekabeld ja?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153865422
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 20:10 schreef Divje het volgende:

[..]

Ben je bekabeld ja?
Nee, maar zó slecht is mijn internet nou ook weer niet. :')
pi_153865466
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 20:12 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Nee, maar zó slecht is mijn internet nou ook weer niet. :')
Die verdwenen Belg zat mobiel en had een betere verbinding.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153865477
*duikt weg voor een golfclub*
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153865528
Ik heb nu een usb verlengkabel aan mijn wifi stickje geknalt en de antenne meer kunnen richten richting de router
pi_153865651


Nah, 'tis beter dan voorheen :')
pi_153865677
Is dat een piramide?
pi_153865685
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 20:14 schreef Divje het volgende:

[..]

Die verdwenen Belg zat mobiel en had een betere verbinding.
_O- Dit is waarheid!
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 20:21 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]

Nah, 'tis beter dan voorheen :')
Wat een schijtzooi. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153865705
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 20:21 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]

Nah, 'tis beter dan voorheen :')
Darude - Sandstorm
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153865706
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 20:21 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]

Nah, 'tis beter dan voorheen :')
je kan tenminste nog zien waar je rijdt ^O^
pi_153865711
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat een piramide?
Ik noem het: "De poepmuur des doods". Als ik er doorheen rijd is er geen probleem meer trouwens.
pi_153865716
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 20:23 schreef Divje het volgende:

[..]

Darude - Sandstorm
_O-
pi_153866356
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 20:21 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]

Nah, 'tis beter dan voorheen :')
Wtf

De poepmuur des doods. _O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_153866393
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 20:14 schreef Divje het volgende:

[..]

Die verdwenen Belg zat mobiel en had een betere verbinding.
Haha.

Wel mooi elke keer bundels kopen om gta te kunnen doen.
Een rijk man die boyke
Ich hock in meinem Bonker
pi_153866691
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 20:54 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Haha.

Wel mooi elke keer bundels kopen om gta te kunnen doen.
Een rijk man die boyke
Restecp wel _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153866777
Hij mag ook wel eens weer online komen. RB, waar bent u? :o
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153867492
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 21:04 schreef Divje het volgende:

[..]

Restecp wel _O_
Het is restepca (of zoiets) :P
Ich hock in meinem Bonker
pi_153868175
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 21:26 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Het is restepca (of zoiets) :P
Oh, dit was een gewone typfout :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153868243
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 21:46 schreef Divje het volgende:

[..]

Oh, dit was een gewone typfout :D
Do you even know how it's spelled like.

Ali
Ich hock in meinem Bonker
pi_153868835
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 21:48 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Do you even know how it's spelled like.

Ali
booyakasha
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153870754
Hork heeft een nieuwe boot gekocht:

Een behouden vaart, gozer!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153871161
Okay, volgens mij heeft m'n headset het begeven. :? Heul geen zin meer nu :') meh meh meh oO<


Mooi boot Hork ^O^ :D
Oh, nog 2 races en dan heb ik 800 races gedaan :')
176 wins 622 lost _O-

[ Bericht 16% gewijzigd door Divje op 26-06-2015 23:41:34 ]
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153871673
quote:
18s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef Divje het volgende:
Okay, volgens mij heeft m'n headset het begeven. :? Heul geen zin meer nu :') meh meh meh oO<

Mooi boot Hork ^O^ :D
Oh, nog 2 races en dan heb ik 800 races gedaan :')
176 wins 622 lost _O-
Aw. Niet veel pc geluk met jou de laatste tijd.

Enne, 800 races. Respect. :o
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153871832
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 23:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Aw. Niet veel pc geluk met jou de laatste tijd.

Enne, 800 races. Respect. :o
Mwoah, pc gaat nu wel lekker, ga gewoon als een Hork om met m'n headset. De mic is bv een beetje geblakerd door het aansteken van een peuk, en alle perceptie van beweging, tijd, breedte en diepte was verdwenen op dat moment. Dus tjah :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153872044
Wooow. Kost die boot?

Heb nog miljoen om uit te geven.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153872062
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 00:01 schreef Blaadjes het volgende:
Wooow. Kost die boot?

Heb nog miljoen om uit te geven.
450miljoenmiljard
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153872250
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 23:54 schreef Divje het volgende:

[..]

Mwoah, pc gaat nu wel lekker, ga gewoon als een Hork om met m'n headset. De mic is bv een beetje geblakerd door het aansteken van een peuk, en alle perceptie van beweging, tijd, breedte en diepte was verdwenen op dat moment. Dus tjah :')
_O-
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 00:01 schreef Blaadjes het volgende:
Wooow. Kost die boot?

Heb nog miljoen om uit te geven.
Je krijgt geld toe. :')
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153872383
Tornado, je kan zo weer mee dken maar we kondne biet meer annuleren en je had je invite nog niet ge accept, ik en gotcha dken ff snel de missie
  zaterdag 27 juni 2015 @ 00:17:05 #153
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153872429
nah, ik ben klaar voor vandaag. heb nog genoeg andere dingen te doen
pi_153872794
en ik ging slapen :+
pi_153900361
wie wil er series a funding doen ergens vandaag?

(Ik kan nogsteeds niet hosten, moet heists nog unlocken :@)
pi_153901389
Goed hoor. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153901485
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 00:17 schreef lesleyyb het volgende:
nah, ik ben klaar voor vandaag. heb nog genoeg andere dingen te doen
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 00:02 schreef Divje het volgende:

[..]

450miljoenmiljard
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 00:01 schreef Blaadjes het volgende:
Wooow. Kost die boot?

Heb nog miljoen om uit te geven.
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 20:24 schreef LompeHork het volgende:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 00:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Mja ik ga nog lang niet slapen, voor mij maakt het niet uit :P
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 23:33 schreef Vieze_Freddy het volgende:

[..]

:)
we zijn nog even aan het oefenen op die andere heists,,, die zijn misschien wat minder aandacht gehad ...
Ik laat je weten als het zover is. De voorwaardes die je in eerdere posts hebt genoemd zijn prima mee te leven!.
Wie?
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 12:56 schreef d4v1d het volgende:
wie wil er series a funding doen ergens vandaag?

(Ik kan nogsteeds niet hosten, moet heists nog unlocken :@)
pi_153901747
Rockstar services unavailable. Fuck this shit.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153901756
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 13:54 schreef Divje het volgende:
Rockstar services unavailable. Fuck this shit.
wut :')
pi_153901789
Moest eerst opnieuw activeren. Dat was na een herstart opgelost. Daarna 3x rockstar services unavailable, toen kwam ik online: saving failed. probeer een race te joinen, services unavailable.

Stik erin Rockstar :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153901817
Je zo makkelijk overgeven :')
pi_153901829
Werkt gewoon
pi_153902774
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 13:36 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Goed hoor. :)
anders gaan wij wel missies doen ofzo ? :P
pi_153903069
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 14:51 schreef d4v1d het volgende:

[..]

anders gaan wij wel missies doen ofzo ? :P
Goed hoor. Kom er zo aan. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153903082
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 15:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Goed hoor. Kom er zo aan. :)
dan smeer ik ff snel een broodje.
pi_153912744
Weet niet of meerdere mensen hier atm last van hebben. Maar ik wou dus verder met GTA en ineens vragen ze weer naar mijn activation code. Invullen lukt ook niet aangezien ik m al had geactiveerd. :') Server problem ofzo? Zijn er oplossingen?

EDIT: PC opnieuw opstarten dus. :P
pi_153913362
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 21:48 schreef Knijpflesje het volgende:
Weet niet of meerdere mensen hier atm last van hebben. Maar ik wou dus verder met GTA en ineens vragen ze weer naar mijn activation code. Invullen lukt ook niet aangezien ik m al had geactiveerd. :') Server problem ofzo? Zijn er oplossingen?

EDIT: PC opnieuw opstarten dus. :P
Hele dag al problemen, en er zijn veel meer mensen met hetzelfde probleem, servers doen gewoon weer klote ;(
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 29 juni 2015 @ 20:57:11 #168
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153935691
iemand zin om wat te doen?
pi_153935849
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 20:57 schreef lesleyyb het volgende:
iemand zin om wat te doen?
Ik ben beschikbaar mocht er een 4e persoon ergens voor nodig zijn. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 29 juni 2015 @ 21:05:19 #170
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153935912
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 21:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik ben beschikbaar mocht er een 4e persoon ergens voor nodig zijn. :)
wou geen heists ofzo doen, eerder een playlist afwerken of iets in die richting
pi_153937937
Dan pas ik even. Ik ben een beetje zat vandaag. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153954630
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 22:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Dan pas ik even. Ik ben een beetje zat vandaag. :)
En je dacht heisten gaat nog wel lukken als ik zat ben? :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153954875
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 15:45 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

En je dacht heisten gaat nog wel lukken als ik zat ben? :D
Ik kan nog prima functioneren als ik moe ben, maar als het niet hoeft dan liever niet. :P
Evengoed, als er 3 man staan te wachten op een 4e dan voel ik me bijna verplicht om dat gat te vullen, want het is gewoon irritant geen vol team te kunnen krijgen.
"Haha, gat vullen, je moeder..." Jaja. nou weet ik het wel, met jullie stomme je-moeder grappen. :6
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153954981
Eergisteren zette een of andere idioot dit op mij:



Moest een nieuwe sessie starten, toen pas was het weg :')

Vervolgens sta ik gisteren kleding te kopen, sta ik opeens IN een hotdogkraampje met een varken erin. Daarna was ik dood 'you commited suicide'. What the fuuuck. :')


(Shot toen ik weer leefde, stond nog steeds in die zaak. Varken was er wel uit)
Gewoon normaal doen ja.
pi_153955012
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 15:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik kan nog prima functioneren als ik moe ben, maar als het niet hoeft dan liever niet. :P
Evengoed, als er 3 man staan te wachten op een 4e dan voel ik me bijna verplicht om dat gat te vullen, want het is gewoon irritant geen vol team te kunnen krijgen.
"Haha, gat vullen, je moeder..." Jaja. nou weet ik het wel, met jullie stomme je-moeder grappen. :6
haha ok.

ff niet online geweest met gta maar zag nog een grappige money glitch.

Downside van de glitch je moet eerst 50 LTS matches winnen :D

Maar dan krijg je van rockstar gratis SUV VIP chrome rims

-zet garage vol rebels
-rij ze 1 voor 1 naar LSC en doe de gratis vip rims erop.
-Verkoop gelijk.
-7000 winst per rebel.

Klinkt niet veel maar als je bijv. unit 2 garage hebt kun je binnen no time 3x je garage vullen en verkopen.

Vond hem wel grappig :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153955027
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 16:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Eergisteren zette een of andere idioot dit op mij:

[ afbeelding ]

Moest een nieuwe sessie starten, toen pas was het weg :')

Vervolgens sta ik gisteren kleding te kopen, sta ik opeens IN een hotdogkraampje met een varken erin. Daarna was ik dood 'you commited suicide'. What the fuuuck. :')

[ afbeelding ]
(Shot toen ik weer leefde, stond nog steeds in die zaak. Varken was er wel uit)
_O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_153955103
@Mrs.Salvatore: Toch wel even een vet EMP wapen op zak. ^O^

@Blaadjes: Op zich zou het leuk verdienen, maar je kan tegenwoordig nog maar 6 auto's per dag verkopen, als in real-life dag, niet GTA dag. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153955190
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 16:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@Mrs.Salvatore: Toch wel even een vet EMP wapen op zak. ^O^

@Blaadjes: Op zich zou het leuk verdienen, maar je kan tegenwoordig nog maar 6 auto's per dag verkopen, als in real-life dag, niet GTA dag. ;(
Degene die je zelf koopt van internet kun je volgens mij oneindig blijven verkopen. Er zit ook geen 48 min wachten bij maar die 50 LTS matches winnen en gewoon kut :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153955232
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 16:11 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Degene die je zelf koopt van internet kun je volgens mij oneindig blijven verkopen. Er zit ook geen 48 min wachten bij maar die 50 LTS matches winnen en gewoon kut :D
Als dat zo is dan is het nog wel aantrekkelijk. :)
Maar inderdaad, ik zie het winnen van 50 matches nou niet echt zitten. Met mijn skills worden dat minstens 250 LTS sessies. :')
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153955360
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 16:13 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Als dat zo is dan is het nog wel aantrekkelijk. :)
Maar inderdaad, ik zie het winnen van 50 matches nou niet echt zitten. Met mijn skills worden dat minstens 250 LTS sessies. :')
nu ik verder lees gaat het om rounds. Dan is het nog wel te doen als we er zelf 1 maken. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153955471
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 16:19 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

nu ik verder lees gaat het om rounds. Dan is het nog wel te doen als we er zelf 1 maken. :)
En dan weer omstebeurt winnen, net als racen. Nou, dat moeten potverdorie wel een paar HELE MOOIE VELGEN zijn dan. _O-
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153955488
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 16:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

En dan weer omstebeurt winnen, net als racen. Nou, dat moeten potverdorie wel een paar HELE MOOIE VELGEN zijn dan. _O-
je kan ze ook kopen voor 79k ;)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153955570
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 16:24 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

je kan ze ook kopen voor 79k ;)
Oooh. Nou, in dat geval begin ik er maar niet aan. Excusez moi. :+
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153955657
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 16:27 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Oooh. Nou, in dat geval begin ik er maar niet aan. Excusez moi. :+
haha. nou ja heb er iig 1 gemaakt...LTS
op een kruising vlakbij elkaar. 1 ronde om te winnen. Kan nog best snel gaan :P

Dus als iemand dat wil doen morgen ofzo? :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153955678
Gewoon normaal doen ja.
pi_153956259
Gelukkig, in deze update vooral lelijke auto's en een lelijke motor zo te zien, dus dat bespaart me een hoop geld.
Alleen die Progen T20 wil ik hebben (en die kost ook waarschijnlijk wel 2 miljoen ;( ).

@Blaadjes: Al die moeite voor die glitch? :P

Edit: Hmm, ook weer geen assassin missies in deze update, noch een casino, noch een optie om er een huis bij te kopen? Beetje jammer allemaal.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  Redactie Games dinsdag 30 juni 2015 @ 17:15:55 #187
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_153956459
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 17:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Gelukkig, in deze update vooral lelijke auto's en een lelijke motor zo te zien, dus dat bespaart me een hoop geld.
Alleen die Progen T20 wil ik hebben (en die kost ook waarschijnlijk wel 2 miljoen ;( ).

@Blaadjes: Al die moeite voor die glitch? :P

Edit: Hmm, ook weer geen assassin missies in deze update, noch een casino, noch een optie om er een huis bij te kopen? Beetje jammer allemaal.
Was toch al bekend dat ze voorlopig geen Heists in de pijplijn meer hadden. Het koste ze nogal wat werk om het erin te scripten. Beetje esthetische dingetjes erin proppen is het makkelijkste wat ze kunnen doen. De heists waren sowieso al 2 jaar te laat in het spel gekomen.. :D
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_153956525
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 17:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Gelukkig, in deze update vooral lelijke auto's en een lelijke motor zo te zien, dus dat bespaart me een hoop geld.
Alleen die Progen T20 wil ik hebben (en die kost ook waarschijnlijk wel 2 miljoen ;( ).

@Blaadjes: Al die moeite voor die glitch? :P

Edit: Hmm, ook weer geen assassin missies in deze update, noch een casino, noch een optie om er een huis bij te kopen? Beetje jammer allemaal.
Ja.
1 ronde en replay. 50 wins in 1 uur moet te doen zijn. :)

De glitch kan je ongeveer 70k per 10 minuten opleveren.

Maar ja moet je het wel glitch noemen. Rockstar heeft het zo gemaakt dat die gratis velgen de waarde met 7k vermeerderd.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153956715
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 17:15 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Was toch al bekend dat ze voorlopig geen Heists in de pijplijn meer hadden. Het koste ze nogal wat werk om het erin te scripten. Beetje esthetische dingetjes erin proppen is het makkelijkste wat ze kunnen doen. De heists waren sowieso al 2 jaar te laat in het spel gekomen.. :D
Geen heists, ik weet wat R* gezegd heeft, maar ik heb ergens een tijd terug iets gelezen over andere missies, assassination missions. Maar misschien ben ik gewoon in de war. Ben al op leeftijd, he! <O)

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 17:19 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ja.
1 ronde en replay. 50 wins in 1 uur moet te doen zijn. :)

De glitch kan je ongeveer 70k per 10 minuten opleveren.

Maar ja moet je het wel glitch noemen. Rockstar heeft het zo gemaakt dat die gratis velgen de waarde met 7k vermeerderd.
Ik vind het nog steeds een hoop gedoe voor een glitch. ;(
Hoeveel mensen heb je nodig trouwens? 1 of 3?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153956825
1
Ich hock in meinem Bonker
pi_153957004
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 17:34 schreef Blaadjes het volgende:
1
Nou, vooruit dan maar. :P

Ik ben binnenkort trouwens wat vaker afwezig. Maar dat werd in mijn geval sowieso wel eens een keer tijd. :')
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153957127
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 17:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Nou, vooruit dan maar. :P

Ik ben binnenkort trouwens wat vaker afwezig. Maar dat werd in mijn geval sowieso wel eens een keer tijd. :')
Tof _O_

Morgenmiddag?

Als we er trouwens achterkomen na paar potjes dat het veeeel langer gaat duren stoppen we gewoon heur :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153957162
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 17:49 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Tof _O_

Morgenmiddag?

Als we er trouwens achterkomen na paar potjes dat het veeeel langer gaat duren stoppen we gewoon heur :)
Is goed. Post maar effe wanneer je er bent. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153958005
Ok doe ik. Zal wel rond 1 zijn als ik mn roes heb uitgeslapen.
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 30 juni 2015 @ 18:36:47 #195
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153958136
quote:
mclaren p1 _O_
en die coil brawler mag er ook best wezen, een van de mooiste off-roads tot dusver
  dinsdag 30 juni 2015 @ 22:28:32 #196
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153963982
iemand zin om missies etc te doen om alvast wat geld te earnen voordat de dlc komt? :D
pi_153964377
ik ga net slapen, anders had ik meegedaan
pi_153976050
@Blaadjes: Zeg, het is momenteel 28 graden in m'n woonkamer. Vind je het erg als we dat ding van de week doen wanneer het wat koeler is?
Ik zie er niet echt naar uit om GTA te spelen met deze temperaturen, gezien m'n pc zonder zo'n tropische hitte al ontzettend veel warmte afgeeft. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153977989
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:55 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@Blaadjes: Zeg, het is momenteel 28 graden in m'n woonkamer. Vind je het erg als we dat ding van de week doen wanneer het wat koeler is?
Ik zie er niet echt naar uit om GTA te spelen met deze temperaturen, gezien m'n pc zonder zo'n tropische hitte al ontzettend veel warmte afgeeft. :)
:'(
Ich hock in meinem Bonker
pi_153978361
Hebben jullie geen werk of zo? :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_153978383
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Hebben jullie geen werk of zo? :D
jawel ik heb nu weekend :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153978423
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:17 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

jawel ik heb nu weekend :)
Waaat. En moet je dan in het 'echte' weekend wel werken of ben je dan ook vrij? :o

(Sorry voor sc)
Gewoon normaal doen ja.
pi_153978515
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Waaat. En moet je dan in het 'echte' weekend wel werken of ben je dan ook vrij? :o

(Sorry voor sc)
ja dan werk ik. :)

sc? mwa we slowchatten hier wel meer. niks mis mee.
Ich hock in meinem Bonker
pi_153978516
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:04 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

:'(
Sorry. Ik wil liever niet dat er wat frituurt. Heb geen geld voor reparaties. :@
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153978550
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Sorry. Ik wil liever niet dat er wat frituurt. Heb geen geld voor reparaties. :@
I gotcha
Ich hock in meinem Bonker
pi_153978560
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:22 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ja dan werk ik. :)

sc? mwa we slowchatten hier wel meer. niks mis mee.
Fijn dat het geen probleem is ^O^
Maar oké, dan heb ik niets gezegd. :D Zaterdag 35 tot 38 graden, booohh. Ga naar een Festival, wordt afzien! Gelukkig heeft de organisatie goede maatregelen getroffen :D
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 1 juli 2015 @ 14:25:42 #207
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153978599
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Fijn dat het geen probleem is ^O^
Maar oké, dan heb ik niets gezegd. :D Zaterdag 35 tot 38 graden, booohh. Ga naar een Festival, wordt afzien! Gelukkig heeft de organisatie goede maatregelen getroffen :D
je bedoeld sensation?
pi_153978643
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:25 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

je bedoeld sensation?
Dat is geen festival. :)
Ik ga naar Free Festival in Almere.
Gewoon normaal doen ja.
pi_153978693
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Fijn dat het geen probleem is ^O^
Maar oké, dan heb ik niets gezegd. :D Zaterdag 35 tot 38 graden, booohh. Ga naar een Festival, wordt afzien! Gelukkig heeft de organisatie goede maatregelen getroffen :D
Leuk!
werken die dag...da word ook afzien.
Die dag erna wel de tour. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Blaadjes op 01-07-2015 14:35:36 ]
Ich hock in meinem Bonker
pi_153978808
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:29 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Leuk!
werken die dag...da word afzien.
Die dag erna wel de tour. *O*
Ik ben overdag vrij gelukkig *O* wel in de nacht buiten maar dat lijkt me heerlijk.
  woensdag 1 juli 2015 @ 14:52:24 #211
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153979202
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Dat is geen festival. :)
Ik ga naar Free Festival in Almere.
ik heb daar geen verstand van :@
maar das iig in de arena, met het dak dicht... grootste magnetron van NL!
pi_153979222
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:52 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

ik heb daar geen verstand van :@
maar das iig in de arena, met het dak dicht... grootste magnetron van NL!
Yes, ik ken Sensation. Nooit geweest overigens!
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 1 juli 2015 @ 15:05:47 #213
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153979719
quote:
Met 38 graden GTA gaan spelen :')
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Games woensdag 1 juli 2015 @ 15:15:54 #215
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_153979865
quote:
Ik denk niet dat ik nog heel veel zin heb om dit weekend achter m'n computer te zitten, maar die Liberator is mi tof, hey!! :D
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_153979930
quote:
9s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:15 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik nog heel veel zin heb om dit weekend achter m'n computer te zitten, maar die Liberator is mi tof, hey!! :D
Ik lees dat het van 1 t/m 6 juli is dus we kunnen wel even gaan knallen vrijdagavond :D Als je tijd hebt
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Games woensdag 1 juli 2015 @ 15:21:14 #217
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_153980003
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik lees dat het van 1 t/m 6 juli is dus we kunnen wel even gaan knallen vrijdagavond :D Als je tijd hebt
Ik denk dat ik aan het klaverjassen ben samen met een stel bejaarden met een voetenbadje.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_153980033
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Met 38 graden GTA gaan spelen :')
38 graden is veel te warm om naar buiten te gaan, dat doe ik wel weer als het rond de 25 is.
pi_153980034
quote:
9s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:21 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik denk dat ik aan het klaverjassen ben samen met een stel bejaarden met een voetenbadje.. :')
Ieder z'n ding :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_153985578
50x lts iemand?
Ich hock in meinem Bonker
pi_153986580
Ich hock in meinem Bonker
pi_153987936


Rockstar is lekker bezig :')
pi_153988038
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]

Rockstar is lekker bezig :')
:D

Wil jij die lts even proberen? Geen 50x maar gewoon even kijken hoe lang het duurt.
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:30:17 #224
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153988166
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:25 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

:D

Wil jij die lts even proberen? Geen 50x maar gewoon even kijken hoe lang het duurt.
ik kan wel
pi_153988201
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:30 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

ik kan wel
cool.

Ik nodig je uit. is LTS 1vs1 met RPG :P

Maar gaat me vooral even om te kijken hoe lang het duurt per ronde
Ich hock in meinem Bonker
pi_153988294
Ik wou net roepen: Sure, wil wel even :+
pi_153988320
allebei invited...wie het eerst komt.....
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:38:13 #228
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153988362
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:36 schreef Blaadjes het volgende:
allebei invited...wie het eerst komt.....
heb geen invite...
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:47:08 #229
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153988564
valt een cabrio casco onder cheaten? zo ja dan kan ik iemand reporten
pi_153988603
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:47 schreef lesleyyb het volgende:
valt een cabrio casco onder cheaten? zo ja dan kan ik iemand reporten
Nee, als je een casco koopt kun je 'm als cabrio of met dak krijgen. Maar dat ligt puur aan geluk, kan je niks aan doen :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153988641
Lompe.....godver ik sta steeds met m'n rug naar je toe :D

30 sec per win....is te doen die 50 wins :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153988703
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:50 schreef Blaadjes het volgende:
Lompe.....godver ik sta steeds met m'n rug naar je toe :D

30 sec per win....is te doen die 50 wins :)
:Y zeker. Moeten we gewoon even van team wisselen een ronde. Alleen loopt de boel hier nu moeilijk te doen lijkt het wel.
pi_153988752
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:52 schreef LompeHork het volgende:

[..]

:Y zeker. Moeten we gewoon even van team wisselen een ronde. Alleen loopt de boel hier nu moeilijk te doen lijkt het wel.
np. beetje aankloten nu. kijk morgen wel of ik iemand zo gek vind half uurtje dit te doen.

Eerst even peukie nu. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_153988769
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:54 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

np. beetje aankloten nu. kijk morgen wel of ik iemand zo gek vind half uurtje dit te doen.

Eerst even peukie nu. :)
Mij, ben de hele dag vrij ;)

Peuk is een prima plan.
pi_153988981
Tevens heb ik net (nadat Tornado mij niet naar beneden zag vallen om in z'n auto te stappen) die halve lobby afgemaakt. :')
pi_153989057
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:55 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Mij, ben de hele dag vrij ;)

Peuk is een prima plan.
Ah ok. Ik niet. ;(
Maar als je tijd hebt einde van de middag.

Gaat wel snel met die quick replay. Doen we er allebei 50.
Heb je ook award en gratis suv vip velgen twv 79k
Ich hock in meinem Bonker
pi_153989120
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:05 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ah ok. Ik niet. ;(
Maar als je tijd hebt einde van de middag.

Gaat wel snel met die quick replay. Doen we er allebei 50.
Heb je ook award en gratis suv vip velgen twv 79k
^O^ deal. Geef maar even een gil (hier, of op DM, dat laatste is makkelijker mocht ik toevallig niet achter de PC zitten, check m'n mobiel regelmatig).

Oja, dat was die all-american-SUV toch? :D _O-
pi_153990334
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:07 schreef LompeHork het volgende:

[..]

^O^ deal. Geef maar even een gil (hier, of op DM, dat laatste is makkelijker mocht ik toevallig niet achter de PC zitten, check m'n mobiel regelmatig).

Oja, dat was die all-american-SUV toch? :D _O-
deze velgen

Ich hock in meinem Bonker
pi_153990362
Oh, dat is niet verkeerd om gratis te ontvangen op elke auto welke gruwelijke velgen niet waardig zijn :7
pi_153990386
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:47 schreef LompeHork het volgende:
Oh, dat is niet verkeerd om gratis te ontvangen op elke auto welke gruwelijke velgen niet waardig zijn :7
precies :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153990487
we kunnen beginnetje maken nu....hoef er nog maar 46 :P
Ich hock in meinem Bonker
pi_153990772
kleine update gedaan. Team 1 niet meer met de rug naar de ander en nog dichter op elkaar. :+
Ich hock in meinem Bonker
pi_153991024
Baas blijft het toch die Panto O+
Ich hock in meinem Bonker
pi_153991814
ik wil anders ook wel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2015 23:34:54 ]
  Redactie Games donderdag 2 juli 2015 @ 12:43:45 #246
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_154001817
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_154008741
30.5 graden in huis. 8)7 Vaarwel, wrede wereld! ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:16:44 #248
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_154008875
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
30.5 graden in huis. 8)7 Vaarwel, wrede wereld! ;(
met een ventilator in je nek is het nog wel uit te houden ;)
pi_154008945
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:16 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

met een ventilator in je nek is het nog wel uit te houden ;)
Heb er 2, en deuren en ramen wagenwijd open. Even flink doorluchten hier. Pfff.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:33:25 #250
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_154009280
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Heb er 2, en deuren en ramen wagenwijd open. Even flink doorluchten hier. Pfff.
Dan krijg je het juist fucking heet.

Alle deuren dicht, gordijnen dicht (tenzij zwarte gordijnen).
Is nu 22 graden in mn huis (niet dat dat niet warm is :') maar je merkt het verschil heel erg als je van buiten maar binnen loopt.)
pi_154009396
Ola
Ich hock in meinem Bonker
pi_154009626
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:33 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dan krijg je het juist fucking heet.

Alle deuren dicht, gordijnen dicht (tenzij zwarte gordijnen).
Is nu 22 graden in mn huis (niet dat dat niet warm is :') maar je merkt het verschil heel erg als je van buiten maar binnen loopt.)
Het is nu 28, dus toch 2 en een halve graad minder. Ik laat voorlopig lekker alles open. :P
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:39 schreef Blaadjes het volgende:
Ola
Helpt ook!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_154009747
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:51 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Het is nu 28, dus toch 2 en een halve graad minder. Ik laat voorlopig lekker alles open. :P

[..]

Helpt ook!
[ afbeelding ]
Lekkah.

Lompe ben beetje laat. Uur of 7 zin of iemand anders? :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_154011017
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:56 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Lekkah.

Lompe ben beetje laat. Uur of 7 zin of iemand anders? :)
Uur of 7 is prima, m'n internet was ineens weg vanmiddag :+
pi_154011765
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:46 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Uur of 7 is prima, m'n internet was ineens weg vanmiddag :+
je zag je internet lijntje liggen en dacht hop opsnuiven die hap? :P
Ich hock in meinem Bonker
pi_154012276
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:14 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

je zag je internet lijntje liggen en dacht hop opsnuiven die hap? :P
:Y

Alleen kapte GTA er nu mee :') _O- ik start opnieuw op.
pi_154012390
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:31 schreef LompeHork het volgende:

[..]

:Y

Alleen kapte GTA er nu mee :') _O- ik start opnieuw op.
zag je ineens ook als lvl 2 in de lijst staan :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_154015076
en crash....nou ja koffietijd.

Maar LH en ik allebei 50x LTS gewoonen. Zo de cijfers en foto's
Ich hock in meinem Bonker
pi_154015132
En ik ben al m'n wapens kwijt :r
pi_154015439
50 * $870 =43500
50 * $350(verliezen)= 17500
61000 :)

Rp dan

50 * 587 = 29350
50 * 250(verliezen) = 12500
50 * 125(krijg je per kill) = 6250

48100 RP :)




Ich hock in meinem Bonker
pi_154015455
quote:
9s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:09 schreef LompeHork het volgende:
En ik ben al m'n wapens kwijt :r
neeeee alle wapens of alleen ammo?
Ich hock in meinem Bonker
pi_154016652
quote:
9s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:09 schreef LompeHork het volgende:
En ik ben al m'n wapens kwijt :r
Opnieuw starten werkt niet om ze terug te krijgen? Nieuwe lobby joinen?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154017619
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:19 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

neeeee alle wapens of alleen ammo?
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:55 schreef Divje het volgende:

[..]

Opnieuw starten werkt niet om ze terug te krijgen? Nieuwe lobby joinen?
Alle wapens, sessie herstarten werkte gelukkig _O_
pi_154017703
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2015 22:27 schreef LompeHork het volgende:

[..]

[..]

Alle wapens, sessie herstarten werkte gelukkig _O_
*O*
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154018638
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2015 22:27 schreef LompeHork het volgende:

[..]


[..]

Alle wapens, sessie herstarten werkte gelukkig _O_
Weet je wat wel lullig is....die velgen zijn niet gratis.
Zou wel moeten. Blijkbaar een veel voorkomend probleem bij allerlei awards.
Pffff
Ich hock in meinem Bonker
pi_154025545
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 22:59 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Weet je wat wel lullig is....die velgen zijn niet gratis.
Zou wel moeten. Blijkbaar een veel voorkomend probleem bij allerlei awards.
Pffff
:') _O-
Hoelang zijn jullie ookalweer bezig geweest? * :D
pi_154025592
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:38 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:') _O-
Hoelang zijn jullie ookalweer bezig geweest? * :D
Wat ben je af en toe toch een misbaksel he. :')
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_154025682
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Wat ben je af en toe toch een misbaksel he. :')
O+
pi_154026829
wel een beetje zuur hoor :P
pi_154036662
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:38 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:') _O-
Hoelang zijn jullie ookalweer bezig geweest? * :D
Dik uur en was nog lachen ook plus de opbrengsten. :6

Oh ja en de award plus de velgen twv 79k
Die krijg ik echt wel na mn ticked.
Ich hock in meinem Bonker
pi_154041926


Beat onze JP's maar eens. :D

Je hebt er alleen zo weinig aan...

iemand behoefte om 400rp per 15 sec. te testen? :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_154042007
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 21:44 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]

Beat onze JP's maar eens. :D

Je hebt er alleen zo weinig aan...

iemand behoefte om 400rp per 15 sec. te testen? :)
Damn stelletje Grinders :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154042098
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 21:47 schreef Divje het volgende:

[..]

Damn stelletje Grinders :D
dit is pas effectief rp grinden :D

http://www.dailymotion.co(...)0-ps3-ps4_videogames
Ich hock in meinem Bonker
pi_154042100
Excuus, dat klonk een beetje vies wel.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154042120
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 21:49 schreef Divje het volgende:
Excuus, dat klonk een beetje vies wel.
accepted :P
Ich hock in meinem Bonker
pi_154042122
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 21:49 schreef Divje het volgende:
Excuus, dat klonk een beetje vies wel.
_O-

Was mooi wel!
  Redactie Games zaterdag 4 juli 2015 @ 01:10:10 #277
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_154048767
Waar kun je dat vuurwerk kopen? Ik zag filmpjes op YT dat het kon bij Ammunation, maar als ik er zelf heen ga kan ik enkel een Firework launcher kopen :? voor veel te veel geld.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_154055851
wie komt er missies doen?
pi_154055934
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 21:44 schreef Blaadjes het volgende:
iemand behoefte om 400rp per 15 sec. te testen?
Ja hoor
pi_154067960
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:49 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ja hoor
nog steeds? even wat dingetjes doen maar over half uur ofzo?
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 4 juli 2015 @ 21:46:30 #281
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_154070354
iemand zin om die independence playlist te doen? dubbel geld
pi_154070413
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:46 schreef lesleyyb het volgende:
iemand zin om die independence playlist te doen? dubbel geld
hoe lang ongeveer. wou beetje optijd naar bed. morgen weer werken en vanwege warmte slaap tekort.

Nu een stuk koeler op kamer dus kijk uit naar lekkere nachtrust.
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 4 juli 2015 @ 21:55:37 #283
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_154070581
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:48 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

hoe lang ongeveer. wou beetje optijd naar bed. morgen weer werken en vanwege warmte slaap tekort.

Nu een stuk koeler op kamer dus kijk uit naar lekkere nachtrust.
ik ben nu online en heb het openstaan
pi_154070600
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:55 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

ik ben nu online en heb het openstaan
ok ik kom.
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 4 juli 2015 @ 21:59:34 #285
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_154070668
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:56 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ok ik kom.
1e startte automatisch... maar is tdm dus snel klaar
pi_154070693
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 21:56 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ok ik kom.
Als je het maar zelf opruimt.
pi_154070707
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 22:00 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Als je het maar zelf opruimt.
:+
Ich hock in meinem Bonker
pi_154070728
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 22:01 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

:+
*;
pi_154070761
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 20:21 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

nog steeds? even wat dingetjes doen maar over half uur ofzo?
is goed. Ik moet om 1:30 werken en moet tot die tijd wat tijd vullen :D
pi_154070765
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 22:02 schreef LompeHork het volgende:

[..]

*;
doe ook mee joh
Ich hock in meinem Bonker
pi_154070774
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 22:03 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

doe ook mee joh
Ok, ik kom wel even.

inb4 pun :+
pi_154070781
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 22:00 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Als je het maar zelf opruimt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2015 23:33:55 (Ik ruim het wel voor je op schat) ]
pi_154070784
mag dat hier? :@
pi_154070806
Nee, ruim maar op.
pi_154070853
Godver. _O-
Nait Soezn Moar Broezn
  Redactie Games zaterdag 4 juli 2015 @ 22:35:15 #296
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_154071533
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_154073012
Trouwens nog een tijdje lopen kloten, op een gegeven moment was er wéér een hacker bezig, dus geen wapens meer. Kansloos. Die Darkmuted gast was wel tof, die wil nog wel eens meespelen :D
pi_154073056
Die spaanse.
pi_154073084
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 23:36 schreef d4v1d het volgende:
Die spaanse.
Ja, die heb ik gereport, was sowieso een voice-changer en waarschijnlijk de boosdoener.
pi_154074768
Weet je...
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_154074777
...dit topic zit vol!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')