Ik kijk nu al een half uur naar je ui. Best spannend maar is er ook een einde?quote:
Blijven kijken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik kijk nu al een half uur naar je ui. Best spannend maar is er ook een einde?
Maar zelfs zonder noose? Want die crash gister was niet mijn internet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Niiice!![]()
@David: Het spijt me, jongen, maar je verbinding is waarschijnlijk de boosdoener. We liepen net zo door de heist heen.
Je hangt nog steeds via wifi toch? Denk dat daar je probleem ligt. Bekabel die handel!quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:01 schreef d4v1d het volgende:
Ik snap mijn internet gewoon niet.
[ afbeelding ]
En straks als ik ga spelen is het weer 3 keer niks
Zelfs zonder NOOSE. Nergens NOOSE. Er waren ook wat dingen anders tijdens de wandeling naar de motoren, minder agenten die ergens achter verstopt waren. En onderweg hadden we 2 sterren in plaats van 5.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar zelfs zonder noose? Want die crash gister was niet mijn internet.
Gerrit?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok. komt gerrit er ook nog in voor? Dat zou zo gaaf zijn
Oh shit. Laat ik dat even vergeten. Ik start nog even snel het spel op.quote:
ja, ik vind 50Mb/s al heel wat voor wifiquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hangt nog steeds via wifi toch? Denk dat daar je probleem ligt. Bekabel die handel!
Trouwens mooie tijden gehad net
Dat zegt echter geen ene hoer over de stabiliteit van je verbindingquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ja, ik vind 50Mb/s al heel wat voor wifi
Ik zeg ook niet dat die stabiel isquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zegt echter geen ene hoer over de stabiliteit van je verbinding
Ik bedoel, ik haal dit:
[ link | afbeelding ]
Maar als m'n verbinding steeds weg valt of m'n ping ineens keihard omhoog gaat omdat ik op een wifi verbinding zit.... tsja.
Ziggoquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zegt echter geen ene hoer over de stabiliteit van je verbinding
Ik bedoel, ik haal dit:
[ link | afbeelding ]
Maar als m'n verbinding steeds weg valt of m'n ping ineens keihard omhoog gaat omdat ik op een wifi verbinding zit.... tsja.
Geen wifi uiteraard. Gewoon een kabel van nog geen 2 meter, zo de muur in. Hopsa.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:01 schreef d4v1d het volgende:
maar heb je wifi of wat. En wat is je ping?
ja ik woon in een huis van voor de oorlogquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Geen wifi uiteraard. Gewoon een kabel van nog geen 2 meter, zo de muur in. Hopsa.
Ping ligt rond de 10.
Elke zichzelf respecterende gamer gebruikt gewoon een stuk kabel.![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:18 schreef d4v1d het volgende:
Ik zit te kijken naar kabels trekken voor bedraad internet. Enige echte optie is hier langs een verwarmingsbuis, welke natuurlijk wel eens warm is, best wel warm.
Kan ik gewoon een UTP cat6 kabel nemen of moet ik dit anders aanpakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |