Even je post geknipt hoor. Helemaal mee eens verder. Waarom die NOOSE er nou weer bij zaten is mij nog steeds een compleet raadsel, ze stonden immers ook niet buiten toen we de bank verlieten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@Tornado/Hork: Ik ga niet aan de Criminal Mastermind beginnen.
Lelijk of niet, je hebt er voor gevochten en gewonnen. /respectquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:20 schreef Divje het volgende:
Spuuglelijk shirt unlocked trouwens, en dat Enema 0 shirt
Zit nu ook weer public, mooi om te zien hoe zo'n hacker binnen 1 minuut gekicked word en door iedereen een report aan zn broek krijgt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Lelijk of niet, je hebt er voor gevochten en gewonnen. /respect
Aan de andere kant: Je kan met die cheat menuutjes ook onder iemand anders' naam rottigheid uithalen, waardoor een onschuldig iemand dus alle schuld op zich krijgt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit nu ook weer public, mooi om te zien hoe zo'n hacker binnen 1 minuut gekicked word en door iedereen een report aan zn broek krijgt.
Idem.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik ben beschikbaar indien nodig. Heb er ook nog 1 open staan.
Van mij wel hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:28 schreef Blaadjes het volgende:
Ik mag zeker niet meer meedoen omdat ik blauw ben.
Sorry, ik had je niet online zien komen.quote:
Alleen maar goede ervaringen met rockstar supportquote:Stuart B. Today at 16:13
Hello Blaadjes79,
We have verified your account and provided you the GTA$ 1,000,000 for missing the heist bonus as a customer accommodation. We apologize for the inconvenience caused. Please restart the game to check the received GTA$.
For any other concerns or questions, please let us know we will be happy to assist you further.
Kind Regards,
Stuart B.
Rockstar Support
Niiice!quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Alleen maar goede ervaringen met rockstar support
Mehquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Niiice!![]()
@David: Het spijt me, jongen, maar je verbinding is waarschijnlijk de boosdoener. We liepen net zo door de heist heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |