Het is nu 28, dus toch 2 en een halve graad minder. Ik laat voorlopig lekker alles open.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan krijg je het juist fucking heet.
Alle deuren dicht, gordijnen dicht (tenzij zwarte gordijnen).
Is nu 22 graden in mn huis (niet dat dat niet warm ismaar je merkt het verschil heel erg als je van buiten maar binnen loopt.)
Helpt ook!quote:
Lekkah.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:51 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Het is nu 28, dus toch 2 en een halve graad minder. Ik laat voorlopig lekker alles open.
[..]
Helpt ook!
[ afbeelding ]
Uur of 7 is prima, m'n internet was ineens weg vanmiddagquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lekkah.
Lompe ben beetje laat. Uur of 7 zin of iemand anders?
je zag je internet lijntje liggen en dacht hop opsnuiven die hap?quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uur of 7 is prima, m'n internet was ineens weg vanmiddag
quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
je zag je internet lijntje liggen en dacht hop opsnuiven die hap?
zag je ineens ook als lvl 2 in de lijst staanquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alleen kapte GTA er nu mee![]()
ik start opnieuw op.
Opnieuw starten werkt niet om ze terug te krijgen? Nieuwe lobby joinen?quote:
quote:
Alle wapens, sessie herstarten werkte gelukkigquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Opnieuw starten werkt niet om ze terug te krijgen? Nieuwe lobby joinen?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Alle wapens, sessie herstarten werkte gelukkig
Weet je wat wel lullig is....die velgen zijn niet gratis.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Alle wapens, sessie herstarten werkte gelukkig
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Weet je wat wel lullig is....die velgen zijn niet gratis.
Zou wel moeten. Blijkbaar een veel voorkomend probleem bij allerlei awards.
Pffff
Wat ben je af en toe toch een misbaksel he.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoelang zijn jullie ookalweer bezig geweest? *
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Wat ben je af en toe toch een misbaksel he.
Dik uur en was nog lachen ook plus de opbrengsten.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoelang zijn jullie ookalweer bezig geweest? *
Damn stelletje Grindersquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:44 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Beat onze JP's maar eens.
Je hebt er alleen zo weinig aan...
iemand behoefte om 400rp per 15 sec. te testen?
Ja hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:44 schreef Blaadjes het volgende:
iemand behoefte om 400rp per 15 sec. te testen?
hoe lang ongeveer. wou beetje optijd naar bed. morgen weer werken en vanwege warmte slaap tekort.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:46 schreef lesleyyb het volgende:
iemand zin om die independence playlist te doen? dubbel geld
ik ben nu online en heb het openstaanquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hoe lang ongeveer. wou beetje optijd naar bed. morgen weer werken en vanwege warmte slaap tekort.
Nu een stuk koeler op kamer dus kijk uit naar lekkere nachtrust.
ok ik kom.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:55 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
ik ben nu online en heb het openstaan
is goed. Ik moet om 1:30 werken en moet tot die tijd wat tijd vullenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nog steeds? even wat dingetjes doen maar over half uur ofzo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2015 23:33:55 (Ik ruim het wel voor je op schat) ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |