ssstquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:38 schreef LompeHork het volgende:
Gelukkig ben je niet een halve week te laat!
Ik zal me best doen.... in BNW zien ze je als een conspiracy scepticus hier als een entiteit.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:52 schreef Blaadjes het volgende:
tnx Dance99Vv.
Kan wel wat positiviteit gebruiken nu
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:22 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik zal me best doen.... in BNW zien ze je als een conspiracy scepticus hier als een entiteit.
Tnx-jequote:Op donderdag 25 juni 2015 23:24 schreef Metalfrost het volgende:
Fucking verkleinwoorden ook altijd.
Enfin, welkom.
Scherpe vraag.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:29 schreef R0N1N het volgende:
Ok. Geen zout, geen peper.
...maar hoe zit het met zoet of zuur?
Gelukkig dan maar.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:49 schreef Blaadjes het volgende:
Scherpe vraag.
zoet dan maar als ik toch moet kiezen
(je snapt dat het zout peper verhaal een reactie op was?:)
Dat is mijn foutquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:51 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Je bent een vrouw? In de OP staat 'ze'.
ik ben niet boos hoor. wie de fuck is die blaadjes eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat is mijn foutdacht eerst dat het een vrouw was zal het gelijk even rechtzetten, had al het een en ander verbeterd.
"Of hij ergens in gelooft (geesten, paranormale zaken,ufo's ,extraterrestials) ik weet het niet."
Hoi en dank jequote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:17 schreef Biekuh het volgende:
Ja, ik zag het topic in BNW.
Welkom Blaadjes.
Ik heb geen enkele twijfel over het bestaan van geesten en paranormale zaken kan ik nog wel even melden.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat is mijn foutdacht eerst dat het een vrouw was zal het gelijk even rechtzetten, had al het een en ander verbeterd.
"Of hij ergens in gelooft (geesten, paranormale zaken,ufo's ,extraterrestials) ik weet het niet."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |