quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Bleh, vandaag naar het Sophia geweest. Binnen nu en een maand gaan ze N opereren. Dit doen ze met een ballonkatheter. Mijn arme, kleine, lieve meisje.... Gelukkig een vrij kleine ingreep, maar het blijft toch haar hartje.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:05 schreef BlueEyes het volgende:
Shop![]()
Fijn dat ze wat doen, maar kan me absoluut indenken dat je dit niet leuk vindt voor je meisje
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:08 schreef DJMO het volgende:
Sterkte shop! Wat je zegt: ook al is het een kleine ingreep, het gaar wel om jouw kleine meisje!
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak drinkt 5 flesjes, van ongeveer 165ml (behalve de laatste dan). Dus op zich genoeg, maar ik vind het zo zonde om hem wakker te maken. Hoe is jouw schema?
Die dingen voor in bad hebben ze bijvoorbeeld bij Van Asten en die passen net in het babybadje. Anders daar gewoon even passen en meten
[..]
Oh wat snel al... Lijkt me helemaal niet tof. Sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door ingee op 24-06-2015 20:35:54 ]
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:30 schreef ingee het volgende:
Shop je krijgt het wel voor de kiezen met je dametjes
MC ook zoiets, 5x 150/5 meestal, soms blijft de helft staan of komt er weer uit.
Ook net omhoog van 120/4 naar 150/5 omdat ze opeens flessen oversloeg, veel sliep en ongeveer tweederde dronk van wat ze zou moeten op een dag.
Ongerelateerd plaatje bij het praatje:die ga ik van je pikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de manier van fotograferen dus; niet je foto of je kind
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
hoeveel wken is ze nu?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:24 schreef Risu het volgende:
Jeetje shop wat snel. Maar eigenlijk ook wel fijn, dan hoef je er niet zo lang tegenaan te hikken.
Oververmoeide kindjes die alleen maar huilen. Ik heb het ook sinds vanmiddag. Ze wil niet slapen. En huilt alleen maar. En de tv uit, ja zeg dat kan niet hoor. Jezus..
15 weken. Maar ik heb haar weer rustig. Ik werd gewoon even boosquote:
Ja,quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kijken jullie tv in dezelfde ruimte als waar Y ligt te slapen, dan?
waarom een cosleeper?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:41 schreef Risu het volgende:
[..]
15 weken. Maar ik heb haar weer rustig. Ik werd gewoon even booswaarom moet die tv dan ook perse zo hard aan. Ik zat meteen te denken dat ze maar op haar eigen kamer moet als het zo doorgaat, dan kan man tenminste weer gewoon tv kijken in bed. Maar dan als ik dat denk komen de tranen al in mijn ogen, want dat is me te snel. Ik geniet zo erg van dat vrolijke gezichtje naast me als ik wakker word. Dat moet ik dan missen.
Morgen maar even een gesprek over de tv. Want kijken kan best, als hij maar niet zo hard staat.
En misschien toch aan de cosleeper... Ze groeit zo hard. Ja of een bed erbij naast haar ledikant boven
Oh ik had ook een Jip en Janneke koffertjequote:Op woensdag 24 juni 2015 22:10 schreef ingee het volgende:
O, sprong rond 15 weken lees ik nu. Nou dan mag het wel eens...
GM ik had vroeger een koffertjepaste ook niks in, maar het was geweldig!
En glittertandpasta voor het logeren.
Ik verzamelde lieveheersbeestjes in een tupperware bakje met gaatjes.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:13 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oh ik had ook een Jip en Janneke koffertjedaar verzamelde ik rupsen en pissebedden in. Met blaadjes, want ze moesten natuurlijk groot en sterk worden zodat de rupsen uit konden groeien tot mijn eigen vlinders. En boos dat ik elke keer was als bleek dat ze allemaal weer dood waren
ik had op een gegeven moment een terrarium met wandelende takken. Ik ben gillend weggerend toen er tijdens het verwisselen van een plant voor die beesten één over de rand wilde kruipenquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:20 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik verzamelde lieveheersbeestjes in een tupperware bakje met gaatjes.
Bij het dichtdoen kwamen ze regelmatig tussen de rand en de deksel...
17 weken toch pas weer? Of 19 ofzo?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:10 schreef ingee het volgende:
O, sprong rond 15 weken lees ik nu. Nou dan mag het wel eens...
GM ik had vroeger een koffertjepaste ook niks in, maar het was geweldig!
En glittertandpasta voor het logeren.
Hak groentepotjes en dan met een schroevendraaier gaatjes in de deksel rammen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:20 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik verzamelde lieveheersbeestjes in een tupperware bakje met gaatjes.
Bij het dichtdoen kwamen ze regelmatig tussen de rand en de deksel...
rond de 19 weken na de uitgerekende datum. De eerste tekenen zijn tussen de 14 en 17 weken zichtbaar. (aldus de app)quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
17 weken toch pas weer? Of 19 ofzo?
Wow knapquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Over kleine beestjes gesproken
Ze zit momenteel alleen nog maar op handen en voeten. Knieën gebruiken is voor baby's.
Check! En ze was 10 dagen overtijd.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
rond de 19 weken na de uitgerekende datum. De eerste tekenen zijn tussen de 14 en 17 weken zichtbaar. (aldus de app)
Mnoh!quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ze zit momenteel alleen nog maar op handen en voeten. Knieën gebruiken is voor baby's.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:13 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oh ik had ook een Jip en Janneke koffertjedaar verzamelde ik rupsen en pissebedden in. Met blaadjes, want ze moesten natuurlijk groot en sterk worden zodat de rupsen uit konden groeien tot mijn eigen vlinders. En boos dat ik elke keer was als bleek dat ze allemaal weer dood waren
Nu ben ik wel van de metal dus dacht ik meteen aan het nummer dog guts van de band macabre. Zoek maar even op YouTube.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Zo beginnen serial killers meestal ook
Vrouw zegt: "she is going to be standing up soon! And that floor is crazy!"quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat laatste ken ik iddquote:Op donderdag 25 juni 2015 05:56 schreef AwayTL het volgende:
Shop. Hebben jullie al een datum?
Fran slaapt goed in ons bed! 23.00 en half 6!!
Brengt me op het volgende: iemand een peuter lenen? Die was tussen frans 3x wakker
In bed gaat niet, dan wordt ze geheid geplet door man. Die moet ik af en toe nog ontwijken 's nachts anders krijg ik zo een elleboog in mijn gezicht.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarom een cosleeper?hier ligt michael vanaf dag één gewoon naast me.. nou heb ik ook geen vent naast me die de helft van het bed opeist gelukkig. Ik moet straks alleen wel iets verzinnen dat hij het bed niet uitrolt als hij meer gaat bewegen
Die sprong heb ik gemist denk ik. Ik kan nog steeds geen krokodil tekenen...quote:Op donderdag 25 juni 2015 07:40 schreef Zoë23 het volgende:
![]()
Peuter was kort voor haar 3 verjaardag ook vaak wakker. Soortvan sprong? Daarna kon ze poppetjes tekenen en een krokodil enzo.
Frustrerend als peuter vaker wakker is dan baby.
Shop
Phaidra
Wat zielig
Fles er na als troost. Tenminste, zo deden ze dat in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:55 schreef twist02 het volgende:
Oh en onze E is vandaag gewoon al 6 weken!![]()
Volgende week naar het cb voor de eerste vaccinaties, ben benieuwd hoe ze er op reageert. Las hier laatst dat een pcm evt al wel mag, toch?
En de afspraak is rond de tijd dat ze meestal een fles krijgt; is het dan slimmer om die fles ervoor of erna te geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Veeg me opik heb een boekenwurm. Kruipt naar de kast, trekt alle boekjes eruit en gaat zitten 'lezen' met bijbehorend gebrabbel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.genieten
Twist, als t kan, lekker erna doen, bied troost.
Saar moet volgende week voor de 11 maanden...
S. 2014
J. 2016
Veeg me opik heb een boekenwurm. Kruipt naar de kast, trekt alle boekjes eruit en gaat zitten 'lezen' met bijbehorend gebrabbel.
MnohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Wat liehiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ooh oooh oooooohhh jouw babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!! Ik hou van A.
En die boekjes, damn, allemaal jeugdsentiment!
disclaimer
gebruiksaanwijzing pcm 60 mg is vanaf drie maanden óf vanaf drie kilo. Sterkte ermee!quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:55 schreef twist02 het volgende:
Oh en onze E is vandaag gewoon al 6 weken!![]()
Volgende week naar het cb voor de eerste vaccinaties, ben benieuwd hoe ze er op reageert. Las hier laatst dat een pcm evt al wel mag, toch?
En de afspraak is rond de tijd dat ze meestal een fles krijgt; is het dan slimmer om die fles ervoor of erna te geven?
Alleen maar goed dat je m erop hebt aangesprokenquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik draai even door op het moment. School afsluitdrukte, tuin is NOG niet af (Ik kan de tuinaanlegmeneer wel schieten, hij schiet totaal niet op, heeft niet zo'n zin, werkt maar halve dagjes. Ik heb net al m'n moed verzameld, hem ernstig toegesproken () en nu is 'ie weer hard aan het werk. Ik vind dat zo erg
. ), we hadden gisteravond ineens lekkage toen man het bad leeg liet lopen. Dat kon er ook nog wel bij
.
Gelukkig is m'n kind leuk en gaan we straks lekker even op pad want mooi weer.
Jouw boekenwurmpjequote:Op donderdag 25 juni 2015 10:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Even bijlezen.
Shopwat een heftige tijd heb je toch met je meisjes! Sterkte hoor
R.oos in het grasmupke
Saar op reislief!
Risu, ik heb de TV uit de slaapkamer verbannen toen A. nog naast ons sliep. Snap je volledig.
Mauwtje op handen en voetenwat een skillz! Ik vind haar zo leuk
Ze doet alles ook zo doordacht, het is haast alsof je de hersens er bij hoort kraken
.
Wakkere nachtpeuters zijn niet cool. Koffie voor Away![]()
Phaidra, zou hij van alle indrukken op het KDV wat van de wap zijn geweest? Wel vervelend zeg!
Gevalletje succes met de leidingen vandaag!
Ro met nieuwe vaardigheden, snel kind!
Twist PCM mag vanaf 3 kilo, maar ik keek het altijd even aan na de prikjes. A. heeft eigenlijk nooit last gehad, ze sliep alleen de dag na een prik heel veel. Lekker rustig. Fles deed ik inderdad er na als troost. Succes hoor!
Glittersquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
slechte rijm, spelfouten... ik mis alleen de glitter nog en dan is ie compleet
Razz, dat is ook stom
Ga inderdaad wat leuks doen, dat is fijn!
m'n koffiequote:Op donderdag 25 juni 2015 10:33 schreef AwayTL het volgende:
Oh dan gooi ik er ook nog even een stukje poezie van eigen makelaardij in, als jullie het niet erg vinden..!
SQ, niet te kritisch op mijn stuk worden he
Samen
Uit mijn vagijn gekropen
Nu het moment dat je bijna kan gaan lopen
Hoe snel is alles gegaan
Geen tijd om stil te staan
Alles zal ik met je delen
Mijn hart en ziel, het zal niet vervelen
Een lach, een traan met alles kan je bij me komen
Aan mijn liefde zal je niet ontkomen
Ik ben nu ook maar meteen eerlijk
Lieve schat, jouw placenta smaakte heerlijk
Gofferquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:33 schreef AwayTL het volgende:
Oh dan gooi ik er ook nog even een stukje poezie van eigen makelaardij in, als jullie het niet erg vinden..!
Samen
Uit mijn vagijn gekropen
Hoe snel is alles gegaan
quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:33 schreef AwayTL het volgende:
Samen
Uit mijn vagijn gekropen
Hoe snel is alles gegaan
Awayquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:33 schreef AwayTL het volgende:
Samen
Uit mijn vagijn gekropen
Hoe snel is alles gegaan
Jij hebt er nog bij gepaint, baas boven baasquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb er net ook eentje gemaakt voor de verkoop
[ afbeelding ]
Jij altijdquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:45 schreef Skittles het volgende:
Als je dit soort gedichten gaat voordragen, mag ik dan op de 16e verjaardag van V en Frans komen?
Zat ik dus ook al te denken toen ik een spelfout wilde aanwijzenquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:55 schreef Phaidra het volgende:
ik vind het wel een beetje sneu voor GM als ze het serieus een mooi gedichtje vond
i knowquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:51 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Jij altijd
En dj, als je nog kan posten valt t mee :p , heus!
Of "hotel mama"quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:31 schreef Butterflower het volgende:
Stomme gedichtjes![]()
Dat er echt mensen zijn die die "hier bij ons thuis blablablabla" troep kopen![]()
Jullie kindjes![]()
SQ, als S een muggenbult heeft duurt het ook vaak heel lang voor het weer weg is. Dus ik gok ook op muggenbult.Stomme muggen![]()
Je vergist je, die van mij was als tweede.. geeft niet hoor verderquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:35 schreef Radyhyn het volgende:
Ingee gaaf zo tussen de bloemetjes
GM wat leuk die foto's met het rugzakje! Grote meid
Kijk kikker-mauwtje nou gaan.. nog even de knietjes strekken en dan staat ze
Aaaaahhh A met d'r boekjes
1x een smeuïg mooi gedichtje..
Opgevolgd door 2 gortdroge rijmsels![]()
Lijn nog gefeliciteerd met F en welkom hier! Wat een schatje!
quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:49 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Je vergist je, die van mij was als tweede.. geeft niet hoor verder
No worries, die spelfout was de reden dat ik hem neerzette, vooral omdat die dingen 29.95 moeten opbrengenquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:55 schreef Phaidra het volgende:
ik vind het wel een beetje sneu voor GM als ze het serieus een mooi gedichtje vond
Je doelde op mij he met die laatste zin..quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
No worries, die spelfout was de reden dat ik hem neerzette, vooral omdat die dingen 29.95 moeten opbrengen![]()
Inmiddels heeft de maker het ook verbeterd zag ik net.
Overigens kan ik echt mooie teksten dan weer wel waarderen.
Uiteraard!quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:21 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Je doelde op mij he met die laatste zin..
Thnx
Je kunt t toch ook met je mobiel doen? Kwalitatief natuurlijk wat minder maar heb je wel je foto.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:27 schreef Risu het volgende:
Hotel mama![]()
Sorry, maar mijn huis is echt geen hotel. Armen uit de mouwen en meehelpen straks. Ik ben je poets niet.
Maar goed, ik heb een man die ook niet zo van die 'diepzinnige' teksten is.
Welkom baby F met je crea mams.![]()
Ik wilde vandaag een mooie foto maken van Y met de zwangerschapstest die ik vandaag precies een jaar geleden deed. Maar man heeft de camera voor de zoveelste keer al mee naar werk. Vanavond even zeggen dat het echt niet leuk is zo. Hij moet er maar een van zn werk krijgen als het zo vaak nodig is.
Telefoon is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. De camera is gewoon veel beter.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je kunt t toch ook met je mobiel doen? Kwalitatief natuurlijk wat minder maar heb je wel je foto.
Lekker een warm badje een idee? Verder heb ik geen tips helaasquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:14 schreef Selvaria het volgende:
Oké, ten einde raad hier.![]()
Het ging een tijdje beter met N. maar sinds drie dagen is het bijna niet meer te doen.Ze slaapt overdag niet, helemaal niet. Gisteren een half uurtje in de maxi-cosi, vandaag 10 minuten in de kinderwagen en 5 minuten op mij. Niks is goed.
![]()
Gisteren gaf de osteopaat aan dat er veel vastzit in haar borstkas en ze daardoor refluxklachten heeft. Ze heeft haar behandeld, maar vandaag gaat het zó slecht. Ze huilt (niet jengelig, echt krijsen) alleen maar en alleen aan de borst is ze even rustig. Ik mag haar echter niet te vaak aan de borst laten want haar maagje moet ook de kans krijgen om leeg te raken, anders is er altijd iets dat omhoog kan komen.
Het is zo zielig, dan hoor ik *gloep* en daarna begint ze heel hard te gillen en is ze echt ontroostbaar.Ik lig nu met haar in bed, maar echt niks is goed. Ze is supermoe, maar valt elke keer maar een paar seconden weg en dan is het weer gillen. Ik weet zo langzamerhand niet meer wat ik moet doen, de draagdoek werkt ook niet meer.
![]()
Morgen om 14.10 afspraak bij de huisarts, maar ik betwijfel inmiddels of die nog iets kan doen.
Mijn mooiste liefste meisje.
Zo is het ook een tijdje geweest bij ons en het is pas verbeterd toen we medicatie gingen gebruiken voor Sjaak. Eerst Omeprazol, maar dat was nog niet genoeg. Nu Nexium en het is een heel ander kind. Hij slaapt overdag (in z'n eigen bed zelfs, ik dacht eerst dat dat een hoax was) en hij huilt nog maar maximaal 10 minuten per dag, in plaats van uren.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:14 schreef Selvaria het volgende:
Oké, ten einde raad hier.![]()
Het ging een tijdje beter met N. maar sinds drie dagen is het bijna niet meer te doen.Ze slaapt overdag niet, helemaal niet. Gisteren een half uurtje in de maxi-cosi, vandaag 10 minuten in de kinderwagen en 5 minuten op mij. Niks is goed.
![]()
Gisteren gaf de osteopaat aan dat er veel vastzit in haar borstkas en ze daardoor refluxklachten heeft. Ze heeft haar behandeld, maar vandaag gaat het zó slecht. Ze huilt (niet jengelig, echt krijsen) alleen maar en alleen aan de borst is ze even rustig. Ik mag haar echter niet te vaak aan de borst laten want haar maagje moet ook de kans krijgen om leeg te raken, anders is er altijd iets dat omhoog kan komen.
Het is zo zielig, dan hoor ik *gloep* en daarna begint ze heel hard te gillen en is ze echt ontroostbaar.Ik lig nu met haar in bed, maar echt niks is goed. Ze is supermoe, maar valt elke keer maar een paar seconden weg en dan is het weer gillen. Ik weet zo langzamerhand niet meer wat ik moet doen, de draagdoek werkt ook niet meer.
![]()
Morgen om 14.10 afspraak bij de huisarts, maar ik betwijfel inmiddels of die nog iets kan doen.
Mijn mooiste liefste meisje.
En sowieso de draagdoek/-zak gebruiken, dat hielp hier ook wat.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:20 schreef Selvaria het volgende:
Speentje en pink pakt ze beide eventjes, maar daarna is het weer gillen.
In badje heb ik haar vanochtend al gedaan, was ook niet zo'n best plan.![]()
Thanks, dat ga ik doen! Ik heb haar net zelfs gefilmd toen ze zo aan het krijsen was, gewoon zodat ik kan laten zien dat ik écht niet overdrijf.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zo is het ook een tijdje geweest bij ons en het is pas verbeterd toen we medicatie gingen gebruiken voor Sjaak. Eerst Omeprazol, maar dat was nog niet genoeg. Nu Nexium en het is een heel ander kind. Hij slaapt overdag (in z'n eigen bed zelfs, ik dacht eerst dat dat een hoax was) en hij huilt nog maar maximaal 10 minuten per dag, in plaats van uren.
Maak voor de huisarts/jezelf een overzicht van wat er wanneer gebeurt (wanneer drinken, wanneer huilen, wat triggert het nog meer, wanneer slapen etc) zodat je duidelijk kunt vertellen wat er aan de hand is.
Vooral die *gloep* is erg kenmerkend voor (verborgen) reflux geloof ik. En die *gloep* doet pijn.
Sterkte
Heel goed. Het is gewoon heel erg om je kind zoveel pijn te zien lijden en dan word je zelf emotioneel. Door alles op een rijtje te zetten, is het voor de ander duidelijker. Ik heb het toen niet eens verteld, maar gewoon het papier gegeven en laten lezen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:48 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Thanks, dat ga ik doen! Ik heb haar net zelfs gefilmd toen ze zo aan het krijsen was, gewoon zodat ik kan laten zien dat ik écht niet overdrijf.
Nachtdienst, respectquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:01 schreef BlueEyes het volgende:
Ergens slaperig vanuit de nachtdienst las ik 2gedichten van Spees en Always
*zucht*... Mooi!
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:29 schreef Selvaria het volgende:
Wat een onwijs lieve koppies zitten er toch op Zoë.![]()
Overigens is het niet alleen ellende hier, ik lol ook nog om haar gekke bekken:
[ afbeelding ]
Hmm, let me think about that for a second.
Daar moest ik ook aan denken. Minke was een enorme spuger (nooit officieel reflux gevonstateerd maar het had er best wat van weg) en die sliep eigenlijk alleen op haar buik. Wie weet het proberen waard?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nog 1 tip die hier soms werkte als het weer krijsen was: baby op de buik leggen op de bank/bed o.i.d. Dan was Sjaak soms gelijk stil (om wat voor reden dan ook). Het is iets om te proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
We zijn zo blij nu dat het beter gaat. We wilden eigenlijk geen medicatie maar als niets anders helpt... We hebben een heel ander kind terug gekregen en dat is het waard.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:42 schreef Twinkle20 het volgende:
\
MC ik heb wel de perikelen rondom jullie kleintje gelezen .. Maar fijn om te leze dat het nu met de Nexium veel beter lijkt te gaan... Weinig huilen enzo. Niks is zo erg als je kind echt pijn te zien lijden en die *$%^%* je niet geloven
.. Dat moedergevoel is er niet voor niets!
Goed gedaanquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:27 schreef Selvaria het volgende:
Huisartsenpost gebeld.Ze schreeuwde alweer twee uur achter elkaar, leek alsof ze geen lucht meer kreeg. Hopelijk nemen ze ons serieus.
Tien voor negen kunnen we terecht!
Jeetjequote:Op donderdag 25 juni 2015 20:27 schreef Selvaria het volgende:
Huisartsenpost gebeld.Ze schreeuwde alweer twee uur achter elkaar, leek alsof ze geen lucht meer kreeg. Hopelijk nemen ze ons serieus.
Tien voor negen kunnen we terecht!
Het etos huismerk luiers valt vaak wat smaller om de beentjesquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:19 schreef Risu het volgende:
Mja, er staat nu ook continu een emmer biotex op de badkamer en elke dag gooi ik er minstens een romper en/of broekje bij. En dan gaat het er nog niet helemaal uit en de broekjes zijn al niet meer zacht van al die biotex. Ze heeft geen enkel kledingstuk wat niet in de biotex heeft gehangen. Gewoon zonde is het. Ik zou ook graag iets duurders en leuks voor haar willen kopen, maar dan zit ik steeds maar te hopen dat er geen poep op komt. Dus nu zit ze in hema en zeeman. Niks mis mee op zich, maar ik wil ook wel wat anders.
Eerst kwam het via de rug, nu heb ik een maat groter en komt het via de beentjes. Ik kan haar net zo goed helemaal geen luier aan doen.
Heb jij mijn dochter? Die doet dat ook, inclusief driftig wapperen met dr armen, hoofd in de nek "stervende zwaan" achtige taferelenquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:12 schreef Roomsnoes het volgende:
Aanhaken, wasda?
Selvaria, hopelijk kun je iets met het HAP-bezoek!
Haha, spees, leuk he, zo'n willetje![]()
O hier ook. Als ik iets afpak (ik ben zo'n gemene moeder die mijn kind niet een snoeppapiertje op laat eten) dan schreeuwt ze het uit alsof ik haar hard knijp ofzo. En als ik ergens Nee tegen zeg, is het tegenwoordig hard lachen![]()
Verder ben ik mijn werk zat en wil ik op vakantie. Is het al bijna 3 juli..?
Hahaha grappig hè die dramatiek om weinigquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:12 schreef Roomsnoes het volgende:
Aanhaken, wasda?
Selvaria, hopelijk kun je iets met het HAP-bezoek!
Haha, spees, leuk he, zo'n willetje![]()
O hier ook. Als ik iets afpak (ik ben zo'n gemene moeder die mijn kind niet een snoeppapiertje op laat eten) dan schreeuwt ze het uit alsof ik haar hard knijp ofzo. En als ik ergens Nee tegen zeg, is het tegenwoordig hard lachen
Verder ben ik mijn werk zat en wil ik op vakantie. Is het al bijna 3 juli..?
!!!!!!quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hahaha grappig hè die dramatiek om weinig
Dit geeft overigens aardig de dynamiek tussen de Sjes weer![]()
Sil doet wat gewoon op dat moment in hem op komt en hoopt op publiek en Suus kijkt hem gefascineerd aan terwijl ze "dude" denkt.
Ik was voor het eerst in mn eentje met de twee kindjes met de trein naar de stad. Onderneming maar superleuk!
Ja maar nu zit ze in de wagen en kan ik haar zo meenemen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:42 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, hij is niet van het verleden soort zeg maarBedankt allemaal!
En Skittles, Lou slaat straks heel dat peutergedoe over joh. Die doet nu de supermarkttragedie al.
dat is nog altijd beter dan dat ze tikkertje spelen OP de diepvriezers (is mij gebeurd met Jan en Geertquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:49 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja maar nu zit ze in de wagen en kan ik haar zo meenemen.
Moet je nagaan als ze loopt en daar in een gangpad ligt met haar peutertantrum, omdat ze niet in de vriezer mocht klimmen. De schaamte
Fijn!! Het zal een paar dagen duren voordat je echt een verschil ziet, maar N. zal zich meteen wat beter voelen!quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:13 schreef Selvaria het volgende:
Even snel: lieve dokter, nam ons heel serieus, Omeprazol voorgeschreven en nou hopen op resultaat.
Noppies..quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Faptist waar is dat geweldige roze pakje vanik moet die, dat blijkt een super goeie kleur voor Suus terwijl ik eerst dacht van niet
Ik raak verder zo slecht aangehaakt...
Luiers van Etos zijn wat korter en smaller.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:19 schreef Risu het volgende:
Mja, er staat nu ook continu een emmer biotex op de badkamer en elke dag gooi ik er minstens een romper en/of broekje bij. En dan gaat het er nog niet helemaal uit en de broekjes zijn al niet meer zacht van al die biotex. Ze heeft geen enkel kledingstuk wat niet in de biotex heeft gehangen. Gewoon zonde is het. Ik zou ook graag iets duurders en leuks voor haar willen kopen, maar dan zit ik steeds maar te hopen dat er geen poep op komt. Dus nu zit ze in hema en zeeman. Niks mis mee op zich, maar ik wil ook wel wat anders.
Eerst kwam het via de rug, nu heb ik een maat groter en komt het via de beentjes. Ik kan haar net zo goed helemaal geen luier aan doen.
ik krijg morgenochtend een chocolade slagroomtaart voor m'n feestje zaterdadgquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:10 schreef faptist het volgende:
Djmo
Choco cake. Lekker!
Behalve die alleen water toevoegpakjes cake dan.. Ik ben wel van de oldskool keuken.
En wat fijn dat Michael het zo goed heeft gedaan. Klinkt als een productief daagje
Een maand of twee, driequote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:15 schreef Crumpette het volgende:
Die faaase waarin ze zichzelf in benarde posities acrobatieken, en dan gered moeten worden snachts, hoe lang duurt die?![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:46 schreef Nikooos het volgende:
En deze moet ik even spammen
Ze wordt wel vrolijk van dat uitslapenNikoos, I need to ask..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die rok he, was dat voor de foto ofeuh
Sorry, ik ga een beetje voorbij aan de ubercute inhoud, maar het gevaarte trok mn aandacht. De inhoud is wel
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
Saar vind lou erg leuk. Zit hele verhalen te kletsen tegen t filmpje.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:13 schreef Skittles het volgende:
En ook even spammen, want dit sjeest de woonkamer door![]()
Ik heb al gezegd dat ze even normaal moet doen, maar ze luistert niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gisteren trouwens zo'n leuke fotoreeks gemaakt... Ik moet m nog even delen hier. L.aura ging op avontuur.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:32 schreef Selvaria het volgende:
Fee![]()
Wat een avontuur!
Nikooos.Alleen wat een gedrocht die rok.
![]()
Hier weer een goede nacht gehad (de nachten waren het probleem ook niet) en tot nu een moeizame dag met veel pijn en gehuil. We geven het maar even een paar dagen.
Ze is net wel ingebakerd door de vpk van het cb en heeft toen tien minuten geslapen, helaas nu alweer wakker gehuild.
Ze is toch al vaker uit logeren geweest?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
poeh, pittig nachtje Hilmo!
Ik heb vanavond een bruiloft dus m'n meisje gaat uit logeren. Ruim 24 uur zonder m'n kind, ik kon me vroeger nooit zo voorstellen dat mensen daar moeite mee hadden. Tering
ja, 17:00 brengen en 10:00 ophalen. Maar nu heb ik vanmorgen om 8:00 dag gezegd toen ik ging werken en zie ik haar pas morgenmiddag weer. En ik zit 150 kilometer verder.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ze is toch al vaker uit logeren geweest?
Ik snap je helemaal... hopenlijk kun je wel even lekker genieten van je feestje en M vermaakt zich vast met dr kikkertrucquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, 17:00 brengen en 10:00 ophalen. Maar nu heb ik vanmorgen om 8:00 dag gezegd toen ik ging werken en zie ik haar pas morgenmiddag weer. En ik zit 150 kilometer verder.
Het zal vast eigenlijk geen fuck uitmaken, maar gevoelsmatig doet het dat nog wel
Mijn collega had, toen ze nog zwanger was, lekker een week New York geboekt voor als de baby vijf maanden was. Het leek haar heerlijk, om dan even zonder kind op vakantie te gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:19 schreef Franny_G het volgende:
Herkenbaar hoor, SQ. En vooral ook dat je je daar voorheen niets bij kon voorstellen.. Ik merk het ook wel als ik het probeer uit te leggen aan vriendinnen die geen kinderen hebben. Die kijken me dan ook een beetje meewarig aan.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn collega had, toen ze nog zwanger was, lekker een week New York geboekt voor als de baby vijf maanden was. Het leek haar heerlijk, om dan even zonder kind op vakantie te gaan.
Little did she know. Ze had echt de kutste vakantie ever
ja maar misschien is dat dan een wezenlijk verschil tussen wel of niet buitenshuis werken. Ik ben al vier dagen van 8 tot 5 van huis, dan is die behoefte denk ik andersquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:28 schreef Fee-nix het volgende:
[..]![]()
O nee, dat zou ik ook echt niet tof vinden, een week weg bij je baby van 5 maanden.
Misschien ligt het er ook wel aan dat ik drie kinderen heb hoor, dat ik nu best makkelijk ben met weg gaan. Even wat tijd voor mezelf vind ik zoooo heerlijk. Maar dat zeg ik, het moet ook weer niet te lang duren.
Ik ben altijd bij dr en krijg al maagkramp bij t idee... ik ben echt een watje wat saar betreft... ze hoort gewoon bij mij, mits er een reden is dat het echt echt echt niet kan...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar misschien is dat dan een wezenlijk verschil tussen wel of niet buitenshuis werken. Ik ben al vier dagen van 8 tot 5 van huis, dan is die behoefte denk ik andersals ik altijd bij haar was zou dat misschien ook anders voelen!
Ahja, daar dacht ik idd niet eens aan. Maar dat maakt natuurlijk zeker een groot verschil. Ik voel al een enorme vrijheid als ik even in mijn eentje naar de winkel kan. Mijn man is dan dus thuis op zo'n moment en dan vraagt hij weleens of ik de jongens ook mee wil nemen. Nou uhhh... neequote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar misschien is dat dan een wezenlijk verschil tussen wel of niet buitenshuis werken. Ik ben al vier dagen van 8 tot 5 van huis, dan is die behoefte denk ik andersals ik altijd bij haar was zou dat misschien ook anders voelen!
Elastiekjes achter de oren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:02 schreef Danaa het volgende:
Onze D. heeft er twee nachtjes logeren op zitten in zijn 16-weken lange leven! Hij heeft het geweldig gedaan!
MwC succes met werken!
En hoi, daar ben ik weer eens! Elke avond na het eten lees ik jullie posts! Gezellige, verdrietige, lieve informatieve posts. Van alles en nog wat, wat kunnen we elkaar er goed mee helpen of steunen!
Ik heb tips nodig:
Vandaag gestart met afbouwen van slapen in de PuckaBaby mini.
Hij vind het niet erg met zijn armen los, geen angst oid maar waar we tegen aanlopen: hij duwt bij het wrijven in zijn gezichtje alsmaar zijn speen uit de mond.
Zijn er mama's met ervaring van speen duw of trekkende kindjes?
Hij heeft sokjes om de handen om het trekken in ieder geval te beperken.
+1quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:43 schreef ingee het volgende:
Dat met die koelbox zou ik ook kunnen doen
Nog eeeeventjes Kwak, dan is er vakantie, een nieuw huis en een tuin om in te liggen en niks te doen.
Je mag mijn hangmat wel lenen hoor.
Edit - en ja daar ligt nog een enorme berg werk voor.
Als je hulp op afstand kan gebruiken met iets dan roep maar hoor!
Ik vond het vroeger ook leuk, en nakijken van domme multiple choice of invuloefeningetjes vind ik ook wel leuk om te doen. maar er liggen nu schrijftoetsen, en dingen met vertaalzinnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
Nakijken vind ik leuk! Waarschijnlijk omdat ik het nooit doe
Engels, net als Razz!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:02 schreef ingee het volgende:
Wij kijken wel na he GM.
Daar ben ik heel creatief in.
Ik weet niet eens wat voor vak je geeft eigenlijk
Ja, weet ik ook, op zich zijn vrijdag wel al de eerste overgangsvergaderingen en de cijferdeadline is donderdag dus t komt vrij nauw. maar goed, J heeft beloofd me dit weekend te ontlasten door met M. naar veteranendag te gaan en sowieso veel met hem te doen zodat ik me op werk kan concentreren. en de niet-nakijkklussen ga ik maandagochtend op school mee aan de slag.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:32 schreef Franny_G het volgende:
Oh kwak, je hebt veel op je bordje liggen he. Ik herken het wel: heb ook veel nakijkwerk. Maar ik heb mezelf dus gewoon een halve dag vrij gegeven. Desnoods ga ik maandag of dinsdag de avonden/halve nachten door om de nakijkdeadline te halen, maar mijn hoofd wilde ook even niet meer. Ik heb geleerd daar dan maar even aan toe te geven. (En ik heb ook geleerd dat als het echt niet gaat, zo'n nakijk deadline ook niet heilig is!)
Succes met alles.
ja die probeer ik dus ook een beetje na te kijken terwijl de brugklas bv. war horse kijktquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:18 schreef Skittles het volgende:
Als scholier dacht ik altijd dat de laatste weken voor de vakantie superchill waren voor de docenten.want dan keken we altijd films, deden veldonderzoek en dat soort zooi
Natuurlijk denk je dan niet aan de tigmiljoen repetities die je daarvoor hebt gemaakt en nog nagekeken moeten worden.
Grappig, onze zussen schelen dan zo'n twintig jaar in leeftijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:15 schreef krijgerrtje het volgende:
Engels![]()
Wij hadden de diploma uitrijking van m'n zusje, s hield zich heel goedze kreeg een Liga, paar hapjes banaan en een flesje, het applaus was wat eng maar daar raakte ze snel aan gewend.
Mensen om ons heen vonden ook dat ze heel zoet was geweest
![]()
Kwaktrouwens, ik ben opgevoed door een docent en ik wéét hoe klote die laatste weken zijn
was ook altijd groot feest bij ons
ik had het voorbij zien komen op Facebook, en hier ook (vooral die verbaasde blik van haar zusje bleef me bij!) maar ik had eerder geen tijd om te reageren!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:35 schreef Zoë23 het volgende:
Pff werk. Het is weekend (eindelijk eens vrij )
Jompel zelf wel even voor het zelf zitten
Logisch je bent jarig! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik had het voorbij zien komen op Facebook, en hier ook (vooral die verbaasde blik van haar zusje bleef me bij!) maar ik had eerder geen tijd om te reageren!
Ik zag (heb geen fut om terug te lezen verder) wel een felicitatie vanmorgen. Michael heeft bijna m'n hele verjaardag liggen pitten
hij kwam echt pas om de drie uur voor een voeding en heeft ertussenin alleen maar liggen pitten. Ik heb een toffe foto maar ik ben m'n foon effe kwijt
Ik ben zelf de oudste thuis, jongste zusje is pas bijna 18quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Grappig, onze zussen schelen dan zo'n twintig jaar in leeftijd.. uitrijking?
.
Goed van het zitten, Zoë!
De nieuwste hit is met haar speelgoedbak stapje voor stapje de kamer rondlopen. Niet heel veel en ver, maar toch!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:50 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Logisch je bent jarig! Gefeliciteerd![]()
Skittles
Ja gaat snelbijna 8mnd. S.ara kon met 9mnd staan. Zie ik S.ophie ook nog wel doen.
M. Kan toch ook al veel? Zitten heeft ze vast ook snel voor elkaar
lekker laten liggen. Hij meld zich vanzelf!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:53 schreef JufMariska het volgende:
Gefeliciteerd djmo!
En ach, we halen de 'elke-baby-ontwikkelt-zich-in-eigen-tempo' weer eens uit het vet
Wij zijn bij vrienden geweest vanavond (zouden eigenlijk met z'n 6en afspreken om de bruiloft door te spreken enzo, maarja.. Dus even met 2 ipv 3 stellen), schoonouders pasten op. L gaat met geen mogelijkheid rustig slapen nu (middenin sprong nr 6, hiep hoi) dus ze waren gewaarschuwd
Net na een gezellige avond om 22.30 eindelijk in slaap -> in z'n eigen bedje gelegd. Nu weet ik even niet of we 'm moeten laten liggen of we 'm toch meenemen naar onze slaapkamer zo
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:49 schreef JufMariska het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:49 schreef JufMariska het volgende:
Kontje omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou je denken hequote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
wat een avond/nacht... 19.30 kind op bed, 20.30 wakker, sliep pas om 0.45!!! Weer, vervolgens om 4.30 weer wakker, sliep weer om 5.15, en daarna vanaf half 8 piepen en miepen maar wel in slaap vallen... Ze moet toch onderhand slaaptekort gaan krijgen denk ik...
Haha ja ik weet dankzij dit topic dat dit niet zo werkt...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:11 schreef Loj het volgende:
[..]
Dat zou je denken he
Maar balen van de slechte nacht(en)
Ja soms is het balen he, dat je ooit dit forum hebt ontdekt...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Haha ja ik weet dankzij dit topic dat dit niet zo werkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |