abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153812284
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_153812318
Laatste posts:

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 20:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Bleh, vandaag naar het Sophia geweest. Binnen nu en een maand gaan ze N opereren. Dit doen ze met een ballonkatheter. Mijn arme, kleine, lieve meisje.... Gelukkig een vrij kleine ingreep, maar het blijft toch haar hartje.
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 20:05 schreef BlueEyes het volgende:
Shop :*
Fijn dat ze wat doen, maar kan me absoluut indenken dat je dit niet leuk vindt voor je meisje
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
Och shop, wat lijkt me dat eng ;( :*
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 20:08 schreef DJMO het volgende:
Sterkte shop! Wat je zegt: ook al is het een kleine ingreep, het gaar wel om jouw kleine meisje!
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 20:14 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Sjaak drinkt 5 flesjes, van ongeveer 165ml (behalve de laatste dan). Dus op zich genoeg, maar ik vind het zo zonde om hem wakker te maken. Hoe is jouw schema?
Die dingen voor in bad hebben ze bijvoorbeeld bij Van Asten en die passen net in het babybadje. Anders daar gewoon even passen en meten ^O^

[..]

Oh wat snel al... Lijkt me helemaal niet tof. Sterkte!
pi_153812699
Shop je krijgt het wel voor de kiezen met je dametjes :*

MC ook zoiets, 5x 150/5 meestal, soms blijft de helft staan of komt er weer uit.
Ook net omhoog van 120/4 naar 150/5 omdat ze opeens flessen oversloeg, veel sliep en ongeveer tweederde dronk van wat ze zou moeten op een dag.

Ongerelateerd plaatje bij het praatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 43% gewijzigd door ingee op 24-06-2015 20:35:54 ]
pi_153813188
Wow, Lou! Ik ben onder de indruk!

En verder een :* voor NTS en Shop.. En iedereen die er verder 1 wil!

ik weet niet of je op "tips" zit te wachten Nts. Maar Peuter ging ook altijd helemaal over de rooie in z'n bed. Wij hebben toen z'n bed weer een veilige plek gemaakt door met hem erin te spelen. Klinkt heel tegenstrijdig, want het moet een slaapplek zijn. Maar hier ging het daarna wel iets beter
pi_153813526
Shop :* wat snel al. Veel sterkte!

Heel mooi Ingee O+
  woensdag 24 juni 2015 @ 20:58:38 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_153813631
Wat is ze toch leuk, ingee O+
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 juni 2015 @ 21:05:25 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153813901
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 20:30 schreef ingee het volgende:
Shop je krijgt het wel voor de kiezen met je dametjes :*

MC ook zoiets, 5x 150/5 meestal, soms blijft de helft staan of komt er weer uit.
Ook net omhoog van 120/4 naar 150/5 omdat ze opeens flessen oversloeg, veel sliep en ongeveer tweederde dronk van wat ze zou moeten op een dag.

Ongerelateerd plaatje bij het praatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die ga ik van je pikken!

de manier van fotograferen dus; niet je foto of je kind :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_153814317
Mijn meisje ging vandaag op reis :P

Eerst zwaaien:

Daarna je tas bij papa halen:

En dan... gaan!!

Oh en ze stapt over tussen bank en koffietafel! O+

Weinig baby's meer aan!
S. 2014
J. 2016
pi_153814465
Fokwet? Ze slaapt niet meer. :')
Even lezen..
pi_153814590
Jeetje shop wat snel. Maar eigenlijk ook wel fijn, dan hoef je er niet zo lang tegenaan te hikken.

Oververmoeide kindjes die alleen maar huilen. Ik heb het ook sinds vanmiddag. Ze wil niet slapen. En huilt alleen maar. En de tv uit, ja zeg dat kan niet hoor. Jezus..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 juni 2015 @ 21:27:00 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153814689
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 21:24 schreef Risu het volgende:
Jeetje shop wat snel. Maar eigenlijk ook wel fijn, dan hoef je er niet zo lang tegenaan te hikken.

Oververmoeide kindjes die alleen maar huilen. Ik heb het ook sinds vanmiddag. Ze wil niet slapen. En huilt alleen maar. En de tv uit, ja zeg dat kan niet hoor. Jezus..
hoeveel wken is ze nu?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_153814946
Shop :* lijkt me inderdaad naar bij je kleine meisje ;( ook al weet je dat het voor een "goed doel" is.

Inge hoe oud is jouw mini ook alweer? Want wij zijn sinds gisteren ook al begonnen met 150/5 (bij 2 vd 5 flessen) :@
Had zelf al het idee dat ze niet helemaal tevreden meer was en op het cb bleek dat ze wel goed aankomt, maar wel precies het 'minimum' wat ze aan moet komen per week. Dus ze kan wel wat extra's gebruiken :9
pi_153815215
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 21:27 schreef DJMO het volgende:

[..]

hoeveel wken is ze nu?
15 weken. Maar ik heb haar weer rustig. Ik werd gewoon even boos :@ waarom moet die tv dan ook perse zo hard aan. Ik zat meteen te denken dat ze maar op haar eigen kamer moet als het zo doorgaat, dan kan man tenminste weer gewoon tv kijken in bed. Maar dan als ik dat denk komen de tranen al in mijn ogen, want dat is me te snel. Ik geniet zo erg van dat vrolijke gezichtje naast me als ik wakker word. Dat moet ik dan missen.
Morgen maar even een gesprek over de tv. Want kijken kan best, als hij maar niet zo hard staat.
En misschien toch aan de cosleeper... Ze groeit zo hard. Ja of een bed erbij naast haar ledikant boven :')
pi_153815330
Kijken jullie tv in dezelfde ruimte als waar Y ligt te slapen, dan?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_153815354
Shop, wat lijkt me dat een naar vooruitzicht. Je kleine meisje. ;(.
En wat een mooie foto van R, ingee! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_153815507
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kijken jullie tv in dezelfde ruimte als waar Y ligt te slapen, dan?
Ja, }:|
Man ligt het liefst in bed tv te kijken 's avonds, maar Y slaapt dan al vaak. Als hij hem gewoon zachtjes zet, kan ze gewoon doorslapen, niks aan de hand. Maar hij moet dan zo hard. Bah. Ik zal eens voorstellen voortaan beneden maar hard tv te kijken als dat dan moet. Boven gaat hij zacht, of uit.
Ze kan de tv niet zien vanuit bed trouwens.
pi_153815654
Koptelefoon!
http://www.hoofdtelefoons(...)philips-shc8535.html

Draadloos en aan te sluiten op tv. Ze zullen er ook vast goedkoper zijn denk ik, maar dit was de eerste hit op Google :+
pi_153815836
R is aanstaande zondag 4 maanden. We hadden veel eerder ook al eens de eerste rn laatste fles van de dag opgehoogd maar 150, maar ergens tijdens een sprong ofzo dronk ze dat niet meer, dus weer mee gestopt.

De afgelopen paar dagen is ze ook slecht gehumeurd trouwens, misschien al weer wat vroeger een sprong.
Mogen we weer shoppen in de winkel van de gebeurtenissen *O* :') .

DMJO, fijn dat je m'n kind niet jat :*

Risu: draadloze koptelefoon?

GM: vakantie?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 juni 2015 @ 22:05:12 #19
147316 crew  DJMO
#trut
pi_153815865
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 21:41 schreef Risu het volgende:

[..]

15 weken. Maar ik heb haar weer rustig. Ik werd gewoon even boos :@ waarom moet die tv dan ook perse zo hard aan. Ik zat meteen te denken dat ze maar op haar eigen kamer moet als het zo doorgaat, dan kan man tenminste weer gewoon tv kijken in bed. Maar dan als ik dat denk komen de tranen al in mijn ogen, want dat is me te snel. Ik geniet zo erg van dat vrolijke gezichtje naast me als ik wakker word. Dat moet ik dan missen.
Morgen maar even een gesprek over de tv. Want kijken kan best, als hij maar niet zo hard staat.
En misschien toch aan de cosleeper... Ze groeit zo hard. Ja of een bed erbij naast haar ledikant boven :')
waarom een cosleeper? :P hier ligt michael vanaf dag één gewoon naast me.. nou heb ik ook geen vent naast me die de helft van het bed opeist gelukkig. Ik moet straks alleen wel iets verzinnen dat hij het bed niet uitrolt als hij meer gaat bewegen :')

pi_153815884
Nee hoor, die.tas heeft ze van mijn ouders gehad, want dat was heel handig volgens mijn ma voor saar dr eigen spullen... in de praktijk is ie vol met de fles en 1 luier :')

Dus nu doen wij er vaak speelgoed in verstoppen en mag ze er mee spelen.
S. 2014
J. 2016
pi_153816001
O, sprong rond 15 weken lees ik nu. Nou dan mag het wel eens...

GM ik had vroeger een koffertje O+ paste ook niks in, maar het was geweldig!
En glittertandpasta voor het logeren.
pi_153816070
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 22:10 schreef ingee het volgende:
O, sprong rond 15 weken lees ik nu. Nou dan mag het wel eens...

GM ik had vroeger een koffertje O+ paste ook niks in, maar het was geweldig!
En glittertandpasta voor het logeren.
Oh ik had ook een Jip en Janneke koffertje O+ daar verzamelde ik rupsen en pissebedden in. Met blaadjes, want ze moesten natuurlijk groot en sterk worden zodat de rupsen uit konden groeien tot mijn eigen vlinders. En boos dat ik elke keer was als bleek dat ze allemaal weer dood waren :')
  woensdag 24 juni 2015 @ 22:20:14 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_153816259
Zo beginnen serial killers meestal ook ;(
disclaimer
pi_153816280
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 22:13 schreef Skittles het volgende:

[..]

Oh ik had ook een Jip en Janneke koffertje O+ daar verzamelde ik rupsen en pissebedden in. Met blaadjes, want ze moesten natuurlijk groot en sterk worden zodat de rupsen uit konden groeien tot mijn eigen vlinders. En boos dat ik elke keer was als bleek dat ze allemaal weer dood waren :')
Ik verzamelde lieveheersbeestjes in een tupperware bakje met gaatjes.

Bij het dichtdoen kwamen ze regelmatig tussen de rand en de deksel...
pi_153816415
Jeugdherinneringen *O*

Er ligt een baby in m'n bed, nogal aan mijn kant van het midden :') Hij heeft overigens een nieuwe feature: armpjes uitstrekken naar degene waarvan hij een knuffel wil O+

Ik lijk me langngngngzaammmmm weer iets beter te voelen w/
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')