quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Bleh, vandaag naar het Sophia geweest. Binnen nu en een maand gaan ze N opereren. Dit doen ze met een ballonkatheter. Mijn arme, kleine, lieve meisje.... Gelukkig een vrij kleine ingreep, maar het blijft toch haar hartje.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:05 schreef BlueEyes het volgende:
Shop![]()
Fijn dat ze wat doen, maar kan me absoluut indenken dat je dit niet leuk vindt voor je meisje
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:08 schreef DJMO het volgende:
Sterkte shop! Wat je zegt: ook al is het een kleine ingreep, het gaar wel om jouw kleine meisje!
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak drinkt 5 flesjes, van ongeveer 165ml (behalve de laatste dan). Dus op zich genoeg, maar ik vind het zo zonde om hem wakker te maken. Hoe is jouw schema?
Die dingen voor in bad hebben ze bijvoorbeeld bij Van Asten en die passen net in het babybadje. Anders daar gewoon even passen en meten
[..]
Oh wat snel al... Lijkt me helemaal niet tof. Sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door ingee op 24-06-2015 20:35:54 ]
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:30 schreef ingee het volgende:
Shop je krijgt het wel voor de kiezen met je dametjes
MC ook zoiets, 5x 150/5 meestal, soms blijft de helft staan of komt er weer uit.
Ook net omhoog van 120/4 naar 150/5 omdat ze opeens flessen oversloeg, veel sliep en ongeveer tweederde dronk van wat ze zou moeten op een dag.
Ongerelateerd plaatje bij het praatje:die ga ik van je pikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de manier van fotograferen dus; niet je foto of je kind
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
hoeveel wken is ze nu?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:24 schreef Risu het volgende:
Jeetje shop wat snel. Maar eigenlijk ook wel fijn, dan hoef je er niet zo lang tegenaan te hikken.
Oververmoeide kindjes die alleen maar huilen. Ik heb het ook sinds vanmiddag. Ze wil niet slapen. En huilt alleen maar. En de tv uit, ja zeg dat kan niet hoor. Jezus..
15 weken. Maar ik heb haar weer rustig. Ik werd gewoon even boosquote:
Ja,quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kijken jullie tv in dezelfde ruimte als waar Y ligt te slapen, dan?
waarom een cosleeper?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:41 schreef Risu het volgende:
[..]
15 weken. Maar ik heb haar weer rustig. Ik werd gewoon even booswaarom moet die tv dan ook perse zo hard aan. Ik zat meteen te denken dat ze maar op haar eigen kamer moet als het zo doorgaat, dan kan man tenminste weer gewoon tv kijken in bed. Maar dan als ik dat denk komen de tranen al in mijn ogen, want dat is me te snel. Ik geniet zo erg van dat vrolijke gezichtje naast me als ik wakker word. Dat moet ik dan missen.
Morgen maar even een gesprek over de tv. Want kijken kan best, als hij maar niet zo hard staat.
En misschien toch aan de cosleeper... Ze groeit zo hard. Ja of een bed erbij naast haar ledikant boven
Oh ik had ook een Jip en Janneke koffertjequote:Op woensdag 24 juni 2015 22:10 schreef ingee het volgende:
O, sprong rond 15 weken lees ik nu. Nou dan mag het wel eens...
GM ik had vroeger een koffertjepaste ook niks in, maar het was geweldig!
En glittertandpasta voor het logeren.
Ik verzamelde lieveheersbeestjes in een tupperware bakje met gaatjes.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:13 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oh ik had ook een Jip en Janneke koffertjedaar verzamelde ik rupsen en pissebedden in. Met blaadjes, want ze moesten natuurlijk groot en sterk worden zodat de rupsen uit konden groeien tot mijn eigen vlinders. En boos dat ik elke keer was als bleek dat ze allemaal weer dood waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |