ik had op een gegeven moment een terrarium met wandelende takken. Ik ben gillend weggerend toen er tijdens het verwisselen van een plant voor die beesten één over de rand wilde kruipenquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:20 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik verzamelde lieveheersbeestjes in een tupperware bakje met gaatjes.
Bij het dichtdoen kwamen ze regelmatig tussen de rand en de deksel...
17 weken toch pas weer? Of 19 ofzo?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:10 schreef ingee het volgende:
O, sprong rond 15 weken lees ik nu. Nou dan mag het wel eens...
GM ik had vroeger een koffertjepaste ook niks in, maar het was geweldig!
En glittertandpasta voor het logeren.
Hak groentepotjes en dan met een schroevendraaier gaatjes in de deksel rammen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:20 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik verzamelde lieveheersbeestjes in een tupperware bakje met gaatjes.
Bij het dichtdoen kwamen ze regelmatig tussen de rand en de deksel...
rond de 19 weken na de uitgerekende datum. De eerste tekenen zijn tussen de 14 en 17 weken zichtbaar. (aldus de app)quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
17 weken toch pas weer? Of 19 ofzo?
Wow knapquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Over kleine beestjes gesproken
Ze zit momenteel alleen nog maar op handen en voeten. Knieën gebruiken is voor baby's.
Check! En ze was 10 dagen overtijd.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
rond de 19 weken na de uitgerekende datum. De eerste tekenen zijn tussen de 14 en 17 weken zichtbaar. (aldus de app)
Mnoh!quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ze zit momenteel alleen nog maar op handen en voeten. Knieën gebruiken is voor baby's.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:13 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oh ik had ook een Jip en Janneke koffertjedaar verzamelde ik rupsen en pissebedden in. Met blaadjes, want ze moesten natuurlijk groot en sterk worden zodat de rupsen uit konden groeien tot mijn eigen vlinders. En boos dat ik elke keer was als bleek dat ze allemaal weer dood waren
Nu ben ik wel van de metal dus dacht ik meteen aan het nummer dog guts van de band macabre. Zoek maar even op YouTube.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Zo beginnen serial killers meestal ook
Vrouw zegt: "she is going to be standing up soon! And that floor is crazy!"quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat laatste ken ik iddquote:Op donderdag 25 juni 2015 05:56 schreef AwayTL het volgende:
Shop. Hebben jullie al een datum?
Fran slaapt goed in ons bed! 23.00 en half 6!!
Brengt me op het volgende: iemand een peuter lenen? Die was tussen frans 3x wakker
In bed gaat niet, dan wordt ze geheid geplet door man. Die moet ik af en toe nog ontwijken 's nachts anders krijg ik zo een elleboog in mijn gezicht.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarom een cosleeper?hier ligt michael vanaf dag één gewoon naast me.. nou heb ik ook geen vent naast me die de helft van het bed opeist gelukkig. Ik moet straks alleen wel iets verzinnen dat hij het bed niet uitrolt als hij meer gaat bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |