abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153833889
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 16:48 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Thanks, dat ga ik doen! Ik heb haar net zelfs gefilmd toen ze zo aan het krijsen was, gewoon zodat ik kan laten zien dat ik écht niet overdrijf. :@
Heel goed. Het is gewoon heel erg om je kind zoveel pijn te zien lijden en dan word je zelf emotioneel. Door alles op een rijtje te zetten, is het voor de ander duidelijker. Ik heb het toen niet eens verteld, maar gewoon het papier gegeven en laten lezen.
Sterkte!
pi_153834007
Ergens slaperig vanuit de nachtdienst las ik 2 O+ gedichten van Spees en Always

*zucht*... Mooi!
pi_153834066
Gedichtjes O+

Selvaria
De osteopaat kan niet altijd voldoende helpen als het gaat om bijvoorbeeld. Reflux. De huisarts wel.
De osteopaat heeft S.ara destijds behandeld omdat we geen hulp vd ha kregen maar medicatie was uiteindelijk de enige oplossing .Als je echt denkt dat er iets in ga dan aub naar de ha (en als die je niet helpt) de ka :*

Blue eyes :* lijkt me pittig een nachtdienst . Ben er zelf gelukkig nog niet voor ingepland maar heb er ook geen zin in :+
pi_153834091
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 17:01 schreef BlueEyes het volgende:
Ergens slaperig vanuit de nachtdienst las ik 2 O+ gedichten van Spees en Always

*zucht*... Mooi!
Nachtdienst, respect :D !
  donderdag 25 juni 2015 @ 17:19:52 #130
335643 faptist
Maakt fouten
pi_153834351
Gedichtjes.
Die zie ik nou nooit bij brocanterie Sofie te koop staan. Gek is dat.
Hier ook geen hotel mama of in dit huis...
Wel vind ik de huisjes leuk die je overal ziet, maar daar begin ik maar niet aan.

Selvaria,
Klinkt heel pittig. Wilde je eigenlijk naar mevrouwcactus doorverwijzen, maar ze heeft al gereageerd. Jullie kindjes lijken wel op elkaar als ik het zo lees. Niet de kindjes, maar de klachten natuurlijk.

Hier een heerlijk daagje.
Ro heeft heel de dag korte hazenslaapjes gedaan en slaapt nu lekker bij mij op schoot terwijl ik zit te forummen/facebooken. Alles wat de moderne moeder wil. Het enige dat nog mist is een beker thee... Die inmiddels dus koud buiten handbereik staat, haha.

Check haar kickass nieuwe jumpsuits en hoe goed ze op haar buik kan liggen:
3 maanden - 1 dag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153834437
Ro O+
S. 2014
J. 2016
pi_153834501
Selvaria. ;(. Goede tips van MevrC! Succes morgen bij de huisarts.

Fap, wat een lekker moppie heb je daar! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_153834574
Wat een gave pakjes van Ro!"staan haar goed!
pi_153834908
Aww fap. O+

Zoë, afspraak met de ha staat al voor morgenmiddag! Hoop echt dat hij ons serieus neemt.

Meisje ligt nu al ruim een uur op mn buik te slapen na een enorm gevecht. Hopelijk lukt het haar nog wat slaap te pakken. O+
pi_153835272
Hoop het ook Selvaria! :* anders vragen om een verwijzing .We hebben er met peuter 8/9mnd op moeten wachten . Gun ik niemand

Faptist O+ superknapperd

[ Bericht 23% gewijzigd door Zoë23 op 25-06-2015 22:05:41 ]
pi_153835710
Wat een onwijs lieve koppies zitten er toch op Zoë. O+

Overigens is het niet alleen ellende hier, ik lol ook nog om haar gekke bekken:

Hmm, let me think about that for a second. *)
pi_153836789
:D haha Selvaria

[ Bericht 26% gewijzigd door Zoë23 op 25-06-2015 22:05:59 ]
pi_153836909
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 18:29 schreef Selvaria het volgende:
Wat een onwijs lieve koppies zitten er toch op Zoë. O+

Overigens is het niet alleen ellende hier, ik lol ook nog om haar gekke bekken:

[ afbeelding ]
Hmm, let me think about that for a second. *)
O+

Nog 1 tip die hier soms werkte als het weer krijsen was: baby op de buik leggen op de bank/bed o.i.d. Dan was Sjaak soms gelijk stil (om wat voor reden dan ook). Het is iets om te proberen.
pi_153836957
Foto's! O+

Wat sneu voor je meisje Selvaria. :'( :*

Ik ben hier klaar met de doorlekluiers. Dan maar niet meer schoon. Vandaag al voor de tweede keer romper moeten wisselen en gisteren ook een. Ik gooi het wel gewoon in de wasmachine en dan zie ik wel. Ik sta nou elke dag rompers te schrobben. Ja dikke doei hoor :{w
pi_153837038
Ik schrobde niet maar gooide ze wel meteen in een emmer biotex. Nachtje laten staan en dan in de was mee, zijn altijd schoon geworden.
pi_153837174
Mja, er staat nu ook continu een emmer biotex op de badkamer en elke dag gooi ik er minstens een romper en/of broekje bij. En dan gaat het er nog niet helemaal uit en de broekjes zijn al niet meer zacht van al die biotex. Ze heeft geen enkel kledingstuk wat niet in de biotex heeft gehangen. Gewoon zonde is het. Ik zou ook graag iets duurders en leuks voor haar willen kopen, maar dan zit ik steeds maar te hopen dat er geen poep op komt. Dus nu zit ze in hema en zeeman. Niks mis mee op zich, maar ik wil ook wel wat anders.

Eerst kwam het via de rug, nu heb ik een maat groter en komt het via de beentjes. Ik kan haar net zo goed helemaal geen luier aan doen. }:|
pi_153837874
Ik trek mijn kinderen geen witte of heel lichte kleding meer aan, om bovengenoemde reden :') .. geen beginnen aan!

Selvaria :D O+ ... Hoop dat ze je goed kunnen helpen!!

Zo .. toetsenweek zit er (bijna) op .. Het ergste hebben we gehad in ieder geval *O* .. Nog een paar makkelijke maar die gaan we met twee vingers in de neus doen. Dus laat die laatste punten maar binnen stromen en dan heb ik vakantie tot 7 september! *O*

Of ja vakantie, dan nog wel mijn 'gewone' 40 uur werken :') :D
Maar het zal een stuk rustiger worden de komende weken :)

Dus nu heb ik eindelijk weer tijd om fatsoenlijk te raegeren op jullie *O*

Zoe je kroost O+

MC ik heb wel de perikelen rondom jullie kleintje gelezen .. Maar fijn om te leze dat het nu met de Nexium veel beter lijkt te gaan *O* ... Weinig huilen enzo. Niks is zo erg als je kind echt pijn te zien lijden en die *$%^%* je niet geloven :( .. Dat moedergevoel is er niet voor niets!

Lijnloos knapperd O+
  donderdag 25 juni 2015 @ 19:46:51 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_153837994
Toastje vooruit!! *O*
disclaimer
pi_153837996
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 19:12 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

O+

Nog 1 tip die hier soms werkte als het weer krijsen was: baby op de buik leggen op de bank/bed o.i.d. Dan was Sjaak soms gelijk stil (om wat voor reden dan ook). Het is iets om te proberen.
Daar moest ik ook aan denken. Minke was een enorme spuger (nooit officieel reflux gevonstateerd maar het had er best wat van weg) en die sliep eigenlijk alleen op haar buik. Wie weet het proberen waard?
pi_153838710
Al die lieve en mooie foto's O+ en ook die van de grote zus die alles lijdzaam lijkt te ondergaan. O+

Krampjes zijn een bitch Selvaria! Hier ook. En al die mensen en websites maar zeggen 'na drie maanden verdwijnen de krampjes of worden ze veel minder.' Vertel dat maar aan Frits die het uitschreeuwt van de pijn. :(
Op de buik leggen heb ik geprobeerd. Dan komt hij omhoog met zijn kopje, legt wat hüttenkäse klaar en gaat daar vervolgens met zijn oog in liggen knipperen of met zijn neus opsnuiven. :')

Fijn dat je bijna vakantie van school hebt Twinkle!

Mellie heeft de vooruit gevonden. *O*
pi_153838757
Op de buik leggen helpt inderdaad niet (echt) bij krampjes, maar soms wel bij reflux. Dat is wel een verschil.
pi_153838846
True.
  donderdag 25 juni 2015 @ 20:24:41 #148
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153839138
Selvaria wat enorm zielig ;(. Ik hoop dat de huisarts kan helpen want dit is geen doen. Ik heb er geen ervaring mee maar ik hoor zo vaak dat als medicatie echt nodig is, je er zo'n tevreden kindje voor terugkrijgt... Succes!

Faptist waar is dat geweldige roze pakje van O+ ik moet die, dat blijkt een super goeie kleur voor Suus terwijl ik eerst dacht van niet

Ik raak verder zo slecht aangehaakt... ):O
pi_153839225
Zwaar hoor ;( Sterkte mama's!

Off topic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_153839238
Huisartsenpost gebeld. :@ Ze schreeuwde alweer twee uur achter elkaar, leek alsof ze geen lucht meer kreeg. Hopelijk nemen ze ons serieus. ;( Tien voor negen kunnen we terecht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')