Heel goed. Het is gewoon heel erg om je kind zoveel pijn te zien lijden en dan word je zelf emotioneel. Door alles op een rijtje te zetten, is het voor de ander duidelijker. Ik heb het toen niet eens verteld, maar gewoon het papier gegeven en laten lezen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:48 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Thanks, dat ga ik doen! Ik heb haar net zelfs gefilmd toen ze zo aan het krijsen was, gewoon zodat ik kan laten zien dat ik écht niet overdrijf.
Nachtdienst, respectquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:01 schreef BlueEyes het volgende:
Ergens slaperig vanuit de nachtdienst las ik 2gedichten van Spees en Always
*zucht*... Mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:29 schreef Selvaria het volgende:
Wat een onwijs lieve koppies zitten er toch op Zoë.![]()
Overigens is het niet alleen ellende hier, ik lol ook nog om haar gekke bekken:
[ afbeelding ]
Hmm, let me think about that for a second.
Daar moest ik ook aan denken. Minke was een enorme spuger (nooit officieel reflux gevonstateerd maar het had er best wat van weg) en die sliep eigenlijk alleen op haar buik. Wie weet het proberen waard?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nog 1 tip die hier soms werkte als het weer krijsen was: baby op de buik leggen op de bank/bed o.i.d. Dan was Sjaak soms gelijk stil (om wat voor reden dan ook). Het is iets om te proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |