Ik hoop dat de weerman van TLJ dat voorspeld heeft voor zijn mannen!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Regen lijkt steeds serieuzer te worden. Volledig droog wordt het in ieder geval niet.
Misschien is Jan Boven ook wel weerman.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:22 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de weerman van TLJ dat voorspeld heeft voor zijn mannen!
De echte buien komen helaas toch net te laat als ik het zo zie. Tenzij ze rustig blijven fietsen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Regen lijkt steeds serieuzer te worden. Volledig droog wordt het in ieder geval niet.
De staart van die bui met dat oog gaat vol over de kasseienstrook tijdens de finale lijkt het.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:23 schreef kilon het volgende:
[..]
De echte buien komen helaas toch net te laat als ik het zo zie. Tenzij ze rustig blijven fietsen natuurlijk.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:27 schreef roos94 het volgende:
Is Dione nu helemaal ut de uitzending geschrapt of wat?
Ja, per direct ontslagen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:27 schreef roos94 het volgende:
Ongeveer een uur.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer komen ze ongeveer aan op de eerste strip?
Mag met vervroegd pensioenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:27 schreef roos94 het volgende:
op tvquote:
Als het over koers van vandaag gaat, die wordt pas vanaf 14.10 uitgezonden door NOS.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:34 schreef roos94 het volgende:
Maar even serieus, ze ging aan het begin van de vorige uitzendingen nog even praten. Nu niks meer?
Ze doet nu alleen interviewtjes tijdens het avondprogramma.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:34 schreef roos94 het volgende:
Maar even serieus, ze ging aan het begin van de vorige uitzendingen nog even praten. Nu niks meer?
zo een heel puntquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:36 schreef kilon het volgende:
Overigens heeft De Gendt het bergpunt gepakt en komt hij steeds dichter bij de felbegeerde bolletjestrui.
Tijdens de etappe. Hij is tenslotte al van start.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
lullen ze nu echt voorafgaand aan de etappe een uur vol?
Dit is een herhalingquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
lullen ze nu echt voorafgaand aan de etappe een uur vol?
Dione zit er toch bij?quote:
Kijk niet, dan heb je ook niets te klagen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:39 schreef heywoodu het volgende:
Steeds dat keiharde inademen van Gert tussen z'n zinnen
Jawel, ik wil op tijd zijn voor de livebeeldenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk niet, dan heb je ook niets te klagen.
dan zet je het geluid uitquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel, ik wil op tijd zijn voor de livebeelden
Ik schakel over een half uur in bij Sporza. Die zijn ook even snel als de NOS qua livebeelden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel, ik wil op tijd zijn voor de livebeelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |