Denk dat Saxo dit jaar mee probeert te glippenquote:
Nog maar zo'n 160km stoempen voordat hij in de remmen moet knijpen om nibali op te vangen.quote:
Past niet in de wattage tactiek he.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Opvallend dat Sky dat zomaar laat gebeuren. Had eigenlijk verwacht dat zij ook een mannetje zouden meesturen.
#samenwinnen #samenverliezen #samenkasseientrotserentwitter:LottoJumbo_road twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 12:46:45Bedankt voor alle aanmoedigingen tot dusver. Blijf sturen! #TDF #SamenWinnen http://t.co/OzUTae3xTg reageer retweet
lijkt me dat die helemaal van zijn fiets moet stuiterenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Quintana de kasseien overkomt.
MIjn adoptierennerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:23 schreef Alpinist het volgende:
Had ik net als goedkope darkhorse in enkele spelletjes op Andreas Schillinger gegokt, las ik net na de start dat hij vanwege een infectie niet is gestart. Balen
'Blijf sturen!'quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
#samenwinnen #samenverliezen #samenkasseientrotserentwitter:LottoJumbo_road twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 12:46:45Bedankt voor alle aanmoedigingen tot dusver. Blijf sturen! #TDF #SamenWinnen http://t.co/OzUTae3xTg reageer retweet
blijkbaar zijn de tips niet goed genoeg want hij stuurt telkens de verkeerde kant opquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Blijf sturen!'
Toch mooi om te zien dat ze elke dag Kelderman wat tips geven tijdens z'n eerste Tour!
Komt allemaal doordat hij te veel naar Graeme Brown heeft gekeken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:58 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
blijkbaar zijn de tips niet goed genoeg want hij stuurt telkens de verkeerde kant op
Nee dus.quote:
Dan stuiteren Froome en Quintana al helemaal van hun fiets af, de sloten inquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Stilte voor de storm...ze gaan straks met 50+ riching de kasseistroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |