Als het over koers van vandaag gaat, die wordt pas vanaf 14.10 uitgezonden door NOS.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:34 schreef roos94 het volgende:
Maar even serieus, ze ging aan het begin van de vorige uitzendingen nog even praten. Nu niks meer?
Ze doet nu alleen interviewtjes tijdens het avondprogramma.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:34 schreef roos94 het volgende:
Maar even serieus, ze ging aan het begin van de vorige uitzendingen nog even praten. Nu niks meer?
zo een heel puntquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:36 schreef kilon het volgende:
Overigens heeft De Gendt het bergpunt gepakt en komt hij steeds dichter bij de felbegeerde bolletjestrui.
Tijdens de etappe. Hij is tenslotte al van start.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
lullen ze nu echt voorafgaand aan de etappe een uur vol?
Dit is een herhalingquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
lullen ze nu echt voorafgaand aan de etappe een uur vol?
Dione zit er toch bij?quote:
Kijk niet, dan heb je ook niets te klagen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:39 schreef heywoodu het volgende:
Steeds dat keiharde inademen van Gert tussen z'n zinnen
Jawel, ik wil op tijd zijn voor de livebeeldenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk niet, dan heb je ook niets te klagen.
dan zet je het geluid uitquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel, ik wil op tijd zijn voor de livebeelden
Ik schakel over een half uur in bij Sporza. Die zijn ook even snel als de NOS qua livebeelden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel, ik wil op tijd zijn voor de livebeelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |