Ik hoop dat de weerman van TLJ dat voorspeld heeft voor zijn mannen!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Regen lijkt steeds serieuzer te worden. Volledig droog wordt het in ieder geval niet.
Misschien is Jan Boven ook wel weerman.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:22 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de weerman van TLJ dat voorspeld heeft voor zijn mannen!
De echte buien komen helaas toch net te laat als ik het zo zie. Tenzij ze rustig blijven fietsen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Regen lijkt steeds serieuzer te worden. Volledig droog wordt het in ieder geval niet.
De staart van die bui met dat oog gaat vol over de kasseienstrook tijdens de finale lijkt het.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:23 schreef kilon het volgende:
[..]
De echte buien komen helaas toch net te laat als ik het zo zie. Tenzij ze rustig blijven fietsen natuurlijk.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:27 schreef roos94 het volgende:
Is Dione nu helemaal ut de uitzending geschrapt of wat?
Ja, per direct ontslagen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:27 schreef roos94 het volgende:
Ongeveer een uur.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer komen ze ongeveer aan op de eerste strip?
Mag met vervroegd pensioenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:27 schreef roos94 het volgende:
op tvquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |