quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:37 schreef James1988 het volgende:
[..]*wilde een slechte slogan schrijven ala 'Wij dekken u sneller dan de vooruitgang van de verhaallijnen!' maar niks was grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:14 schreef PeterKelder het volgende:
Ja hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of om 10.30 op RTL Lounge.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:27 schreef Physsic het volgende:
[..]
Twee jaar geleden deden ze dat iniedergeval niet.
Vorig jaar weet ik niet.
Zou best logisch zijn als ze die pas op vrijdag om 20:00 openbaar maken.
Ja, en owee als Anna en Wiet elkaar stonden af te lebberen, wat een commentaar dat Bing dan had ...quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:14 schreef PeterKelder het volgende:
Ja hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over het onderstreepte: hm, waar zou dat gerucht vandaan komen... Oh ja, hier!quote:Ruud Feltkamp terug op set GTST voor castfoto
Het nieuwe seizoen van Goede Tijden Slechte Tijden begint pas eind augustus weer, maar de cast was gisteren bijeen voor de fotoshoot. En daarbij was ook een oude bekende te zien: Ruud Feltkamp. Hij is begin mei uit Meerdijk vertrokken voor een sabbatical van het acteren, waarbij hij beloofde absoluut weer terug te keren in de soap. Onduidelijk is wanneer exact. Ondertussen lijkt het er steeds meer op dat Oscar Aerts (Vincent Muller) echt vertrekt, hij was gisteren afwezig bij de fotoshoot.
Dat hoeft niet per se het einde te betekenen; in het verleden ontbrak een acteur wel vaker op de dag van de shoot, om dan later in de groepsfoto gephotoshopt te worden. In de serie is te zien hoe Vincent momenteel zijn emigratie naar de Verenigde Staten voorbereid. Maar op een afscheidsfeest in de seizoensfinale (vrijdag te zien) gebeurt er van alles, wat zijn vertrek zou kunnen dwarsbomen.
Omdat GTST in oktober zijn 25ste verjaardag viert, is het thema van de castfoto dit keer feestelijk en glamourous. In RTL Boulevard is te zien dat de acteurs in grijs- en blauwtinten er heel chic uitzien. Ook de familie van Linda Dekker is present voor de shoot, op internet gaan inmiddels geruchten dat in een flits ook Linda’s dochter Sam al te zien is in het item van RTL Boulevard.
De castfoto wordt doorgaans eind augustus vrijgegeven aan de pers, het resultaat laat dus nog even op zich wachten.
Daar heb ik ook al aan gedacht ja... Anderzijds: ze oogt jong (zo rond de 20, dus ze kan makkelijk een 18 jarige spelen - indien ze actrice is) en ze heeft ook wel wat uiterlijke gelijkenissen met Rover. Het is een mogelijkheid, hoe klein ookquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Die griet lijkt me eerder het hulpje van de fotograaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:40 schreef MagicTheo het volgende:
Woensdag en donderdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:40 schreef MagicTheo het volgende:
Woensdag en donderdag:Aanvulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiet en Anna zijn er nog.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:14 schreef roos94 het volgende:
Julia is eigenlijk best wel cute en dan gaat ze wegblijft weinig vrouwelijke eye candy over
High five voor Anton!quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:20 schreef roos94 het volgende:
anna is wel leuk jaWiet vind ik niets.
Goedzo Anton!
Ik zie dat de aflevering van vrijdag al online staat op RTLXLquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:15 schreef msnguy het volgende:
Is de aflevering van vrijdag morgen gewoon te kijken op RTL XL of zetten ze die expres niet online?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mikequote:
Nina is inderdaad net zo slim als een kleiduif....quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:03 schreef PeterKelder het volgende:
Mike
En het blijft jammer dat Prinses Stampvoetje niet het slachtoffer werd. Dat had echt een weergaloze verhaallijn met Ludo opgeleverd.
Waarom is dat in het Engels ondertiteld?quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:19 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Waarom is dat in het Engels ondertiteld?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik probeerde de serie destijds aan Frankrijk te verkopen en het leek me wel zo slim om dan wat shorties te ondertitelen... Of wilde ik het nou verkopen aan Spanje...? Naja, in ieder geval hebben we de serie verkocht aan Duitsland en Australië."
Ben jij dat op die foto?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik probeerde de serie destijds aan Frankrijk te verkopen en het leek me wel zo slim om dan wat shorties te ondertitelen... Of wilde ik het nou verkopen aan Spanje...? Naja, in ieder geval hebben we de serie verkocht aan Duitsland en Australië."
Yep. Ik ben Rohan Gottschalk, de uitvoerend producent van GTST, en post hier al zo'n 5 jaar incognito mee in deze topicreeksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
Yep. Ik ben Rohan Gottschalk, de uitvoerend producent van GTST, en post hier al zo'n 5 jaar incognito mee in deze topicreeksDe schrijvers enzo moeten toch ergens ideeën opdoen.... hahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ze kennen dit forum en deze topicreeks ongetwijfeld. User Heer_van_Bartolhoven heeft in 2009 een mail gestuurd naar de toenmalige hoofdschrijvers Jantien van der Meer en (jawel) Rohan Gottschalk waarin Fok! ook ter sprake kwam. Die mail (met antwoorden van Van der Meer en Gottschalk) is hier te vinden, in de tweede spoiltertag in de quotebox.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:36 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
De schrijvers enzo moeten toch ergens ideeën opdoen.... hahahaha.
spoiler??quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:53 schreef nikkiefan het volgende:
Het enige wat er vrijdag staat te gebeuren is dat Ludo ###
Gaat Julia helemaal weg? Jammer, vind de actrice die haar rol heeft overgenomen ook erg goed. Had eigenlijk wel verwacht dat ze vast zou blijvenquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:14 schreef roos94 het volgende:
Julia is eigenlijk best wel cute en dan gaat ze wegblijft weinig vrouwelijke eye candy over
Ja dat was toch het idee van de recast? Dat het voor langere tijd zou zijn, nou het waren 2 mooie maandenquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gaat Julia helemaal weg? Jammer, vind de actrice die haar rol heeft overgenomen ook erg goed. Had eigenlijk wel verwacht dat ze vast zou blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze kunnen het beter op ketnet uit gaan zenden want dat niveau haalt het.
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
Die brief van Bartelhoven heb ik even gemistquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, ze kennen dit forum en deze topicreeks ongetwijfeld. User Heer_van_Bartolhoven heeft in 2009 een mail gestuurd naar de toenmalige hoofdschrijvers Jantien van der Meer en (jawel) Rohan Gottschalk waarin Fok! ook ter sprake kwam. Die mail (met antwoorden van Van der Meer en Gottschalk) is hier te vinden, in de tweede spoiltertag in de quotebox.
Daarnaast heb ik meerdere malen het idee geopperd om het karakter van Aysen eens te verduidelijken door een familielid te introduceren en zo te ontdekken waarom Aysen is zoals ze is. Ik dacht daarbij aan een criminele neef die haar zou chanteren en waar zij echt bang voor was, omdat er in het verleden al eens iets is voorgevallen. En wat denk je? Dit seizoen besluit ze Aysen meer diepgang te geven door haar karaktereigenschappen te verklaren d.m.v. een familielid waarmee in het verleden iets is voorgevallen. Dat dat op het lachwekkende af was (ze werd ooit dik genoemd en daarom is het zo'n bitch geworden, tuurlijk) laten we maar achterwege.
En dan is er ook nog eens de 'affaire' rond de parachutesprong-cliffhanger twee jaar geleden. Het leek zo'n origineel concept, maar wat bleek: de Engelse soapserie Hollyoaks had bijna exact hetzelfde gedaan - in 2009. User luftersel ontdekte dit en plaatse dat hier in de topicreeks. Grappig was dan ook dat een dag later RTL Boelefloep melding maakte dat zij die overeenkomsten tussen de twee scènes hadden ontdekt.
Ze kennen het hier dus wel degelijk, alleen nemen ze het of niet serieus, of ze knippen en plakken een hier voorgestelde verhaallijn maar dan op een lachwekkende manier, of ze gaan met hier ontdekte scoops lopen pronken
quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:51 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Cliffhanger een enorme voorspelbare teleurstelling zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze kunnen het beter op ketnet uit gaan zenden want dat niveau haalt het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom staat Tim eigenlijk alleen in de leader? En Sjors samen met Wiet .....quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:17 schreef GTSTFreakje het volgende:
Trouwens, vraag me wel af hoe ze ruimte gaan maken voor Linda en Rover EN ook nog Sam in de leader, want of er moet een nieuw shot ergens komen of Vincent vertrekt echt voorgoed en hun 2en (waar later ook nog Sam misschien bij komt) worden in het shot van Vincent geplaatst
Omdat die 2 vroeg of laat toch uit elkaar gaan en Wiet en Sjors altijd familie blijven.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:15 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom staat Tim eigenlijk alleen in de leader? En Sjors samen met Wiet .....
Dat is echt kut,quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:18 schreef nikkiefan het volgende:
Zien we Jef nou vrijdag voor het laatst?
Hmm .... soort van logisch .... maar Sjoerd en Rikkie dan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat die 2 vroeg of laat toch uit elkaar gaan en Wiet en Sjors altijd familie blijven.
Maar die geruchten van zijn vertrek heeft hij toch ontkent?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is echt kut,
Niet eens een eigen verhaallijn.
Nee, die gingen over Marjolein Keuning.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:50 schreef vencodark het volgende:
Maar die geruchten van zijn vertrek heeft hij toch ontkent?
Dacht over Barto ook. Terwijl hij alleen 65 wordt ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:57 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Nee, die gingen over Marjolein Keuning.
klopt. Hij blijft het er gewoon bij doen en gaat niet met pensioen. Voor zover ik weet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht over Barto ook. Terwijl hij alleen 65 wordt ofzo.
Misschien een stunt om meer publiek te trekken?quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:59 schreef vencodark het volgende:
Dacht over Barto ook. Terwijl hij alleen 65 wordt ofzo.
Over dubbelnamen gesproken:quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:17 schreef nikkiefan het volgende:
Ik herinner me net dat Bartho Braat nog eens rolletje in Medisch Centrum West heeft gespeeld. In die serie heette hij Gerrit Hiemstra, een man die voor zijn vrouw zijn biseksualiteit verborgen hield. Overigens niet te verwarren met de weerman van de NOS.
20:11 begon de terugblik pas.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:11 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Nog niet begonnen (nee, ik kijk nu even niet)..... ???
Moet eerlijk zeggen dat ik het voor zo'n jonkie nog wel mee vindt vallen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:23 schreef Lenoire het volgende:
Sorry maar die Buddy/Rover is wel weer een nieuw dieptepunt qua acteren.
Heet ie nou Buddy of Rover? Is me ff ontgaan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:26 schreef rvtm het volgende:
Ik vind Buddy en Linda stiekem wel leuk... Linda is wel een chille moeder....
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is wel echt een jonge ventje, Te jong voor een Wiet of Lucas.
Hij is 17, zei hij vd week.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rover toch hij ziet eruit als zestien ofzo,
De rest van de jongeren is allemaal minimaal 21.
Je punt?quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:35 schreef Lenoire het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)erug-in-goede-tijden
quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Dacht precies hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zomercliff wordt helaas niet veel...Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Gewoon belachelijk dit, Ludo was altijd vol afschuw als een Nick of Stefano met een minderwaardig iemand thuis kwam. of Nina eerder met Morris en dan de grootste lozer van heel Meerdijk gaat hij lekker mee staan kleiduif schieten ?quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:36 schreef vencodark het volgende:
Volgend mij is dit voor het eerst in de geschiedenis van Ludo dat hij interesse toont in de zoveelste nieuwe liefde van Nina.![]()
Ik hoop dat er iets achter zit.
Prima, maar het personage Rover zei in een aflevering van gtst, afgelopen week, dat hij 17 jaar is.quote:
Kan makkelijk zo zijn ja.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kan makkelijk zo zijn ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Inderdaad. Ludo was een arrogante, elite man die niet zomaar iemand goedkeurt voor zijn prinsesje.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon belachelijk dit, Ludo was altijd vol afschuw als een Nick of Stefano met een minderwaardig iemand thuis kwam. of Nina eerder met Morris en dan de grootste lozer van heel Meerdijk gaat hij lekker mee staan kleiduif schieten ?
En het zou nog kunnen maar wat doen die schrijvers die geven Bing een overdreven grote bek.
Ik hoop erop.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:47 schreef lady-wrb het volgende:
zou het niet zo zijn dat ludo allang een plan heeft wat bing betreft?
Zuipt hij ook nog dat gore Heineken?quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:54 schreef Frey het volgende:
Dit hebben ze dus al een jaar geleden bedacht. Zal wel op het personeelsfeestje geweest zijn.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |