Waarom staat Tim eigenlijk alleen in de leader? En Sjors samen met Wiet .....quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:17 schreef GTSTFreakje het volgende:
Trouwens, vraag me wel af hoe ze ruimte gaan maken voor Linda en Rover EN ook nog Sam in de leader, want of er moet een nieuw shot ergens komen of Vincent vertrekt echt voorgoed en hun 2en (waar later ook nog Sam misschien bij komt) worden in het shot van Vincent geplaatst
Omdat die 2 vroeg of laat toch uit elkaar gaan en Wiet en Sjors altijd familie blijven.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:15 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom staat Tim eigenlijk alleen in de leader? En Sjors samen met Wiet .....
Dat is echt kut,quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:18 schreef nikkiefan het volgende:
Zien we Jef nou vrijdag voor het laatst?
Hmm .... soort van logisch .... maar Sjoerd en Rikkie dan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat die 2 vroeg of laat toch uit elkaar gaan en Wiet en Sjors altijd familie blijven.
Maar die geruchten van zijn vertrek heeft hij toch ontkent?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is echt kut,
Niet eens een eigen verhaallijn.
Nee, die gingen over Marjolein Keuning.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:50 schreef vencodark het volgende:
Maar die geruchten van zijn vertrek heeft hij toch ontkent?
Dacht over Barto ook. Terwijl hij alleen 65 wordt ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:57 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Nee, die gingen over Marjolein Keuning.
klopt. Hij blijft het er gewoon bij doen en gaat niet met pensioen. Voor zover ik weet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht over Barto ook. Terwijl hij alleen 65 wordt ofzo.
Misschien een stunt om meer publiek te trekken?quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:59 schreef vencodark het volgende:
Dacht over Barto ook. Terwijl hij alleen 65 wordt ofzo.
Over dubbelnamen gesproken:quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:17 schreef nikkiefan het volgende:
Ik herinner me net dat Bartho Braat nog eens rolletje in Medisch Centrum West heeft gespeeld. In die serie heette hij Gerrit Hiemstra, een man die voor zijn vrouw zijn biseksualiteit verborgen hield. Overigens niet te verwarren met de weerman van de NOS.
20:11 begon de terugblik pas.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:11 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Nog niet begonnen (nee, ik kijk nu even niet)..... ???
Moet eerlijk zeggen dat ik het voor zo'n jonkie nog wel mee vindt vallen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:23 schreef Lenoire het volgende:
Sorry maar die Buddy/Rover is wel weer een nieuw dieptepunt qua acteren.
Heet ie nou Buddy of Rover? Is me ff ontgaan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:26 schreef rvtm het volgende:
Ik vind Buddy en Linda stiekem wel leuk... Linda is wel een chille moeder....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |