abonnement Unibet Coolblue
pi_153987161
Het enige wat er vrijdag staat te gebeuren is dat Ludo voor zijn raap wordt geschoten.
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:57:52 #227
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_153987299

Deden ze hier toch een stuk beter.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_153987381
Het zijn de cliffhangers van vroeger niet meer...
pi_153987437
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:57 schreef Frey het volgende:

Deden ze hier toch een stuk beter.
Mike _O_
En het blijft jammer dat Prinses Stampvoetje niet het slachtoffer werd. Dat had echt een weergaloze verhaallijn met Ludo opgeleverd.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_153987519
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:03 schreef PeterKelder het volgende:


Mike _O_
En het blijft jammer dat Prinses Stampvoetje niet het slachtoffer werd. Dat had echt een weergaloze verhaallijn met Ludo opgeleverd.
Nina is inderdaad net zo slim als een kleiduif.... ;)
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:12:04 #231
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_153987666

Deze was ook goed, net als de muziek. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_153987843
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:12 schreef Frey het volgende:

Deze was ook goed, net als de muziek. _O_
Waarom is dat in het Engels ondertiteld?
pi_153988006
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:19 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Waarom is dat in het Engels ondertiteld?


"Ik probeerde de serie destijds aan Frankrijk te verkopen en het leek me wel zo slim om dan wat shorties te ondertitelen... Of wilde ik het nou verkopen aan Spanje...? Naja, in ieder geval hebben we de serie verkocht aan Duitsland en Australië."
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:26:04 #234
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_153988044
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Ik probeerde de serie destijds aan Frankrijk te verkopen en het leek me wel zo slim om dan wat shorties te ondertitelen... Of wilde ik het nou verkopen aan Spanje...? Naja, in ieder geval hebben we de serie verkocht aan Duitsland en Australië."
_O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_153988074
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:24 schreef PeterKelder het volgende:


[ afbeelding ]

"Ik probeerde de serie destijds aan Frankrijk te verkopen en het leek me wel zo slim om dan wat shorties te ondertitelen... Of wilde ik het nou verkopen aan Spanje...? Naja, in ieder geval hebben we de serie verkocht aan Duitsland en Australië."
Ben jij dat op die foto?
pi_153988268
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:26 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

Ben jij dat op die foto?
Yep. Ik ben Rohan Gottschalk, de uitvoerend producent van GTST, en post hier al zo'n 5 jaar incognito mee in deze topicreeks :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_153988324
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:34 schreef PeterKelder het volgende:


Yep. Ik ben Rohan Gottschalk, de uitvoerend producent van GTST, en post hier al zo'n 5 jaar incognito mee in deze topicreeks :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De schrijvers enzo moeten toch ergens ideeën opdoen.... hahahaha.
pi_153988706
Toen ik hoorde dat Linda terug zou komen, heb ik toch maar weer de laatste 3 afleveringen gekeken. Geen idee wanneer het daarvoor voor het laatst was, maar ik heb niet het idee dat ik veel gemist heb. Behalve dan dat Bianca dood is en iemand (per ongeluk :? ) om het leven heeft gebracht.

Nu hoop ik dus op een ultime bitchfight tussen Linda en Maxime. :o Linda wil het dus goedmaken met Anton en Maxime dus op een slinkse wijze een lesje leren.
ROBODEMONS..................|:(
pi_153989133
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:36 schreef nikkiefan het volgende:

[..]

De schrijvers enzo moeten toch ergens ideeën opdoen.... hahahaha.
Oh, ze kennen dit forum en deze topicreeks ongetwijfeld. User Heer_van_Bartolhoven heeft in 2009 een mail gestuurd naar de toenmalige hoofdschrijvers Jantien van der Meer en (jawel) Rohan Gottschalk waarin Fok! ook ter sprake kwam. Die mail (met antwoorden van Van der Meer en Gottschalk) is hier te vinden, in de tweede spoiltertag in de quotebox.

Daarnaast heb ik meerdere malen het idee geopperd om het karakter van Aysen eens te verduidelijken door een familielid te introduceren en zo te ontdekken waarom Aysen is zoals ze is. Ik dacht daarbij aan een criminele neef die haar zou chanteren en waar zij echt bang voor was, omdat er in het verleden al eens iets is voorgevallen. En wat denk je? Dit seizoen besluit ze Aysen meer diepgang te geven door haar karaktereigenschappen te verklaren d.m.v. een familielid waarmee in het verleden iets is voorgevallen. Dat dat op het lachwekkende af was (ze werd ooit dik genoemd en daarom is het zo'n bitch geworden, tuurlijk) laten we maar achterwege.

En dan is er ook nog eens de 'affaire' rond de parachutesprong-cliffhanger twee jaar geleden. Het leek zo'n origineel concept, maar wat bleek: de Engelse soapserie Hollyoaks had bijna exact hetzelfde gedaan - in 2009. User luftersel ontdekte dit en plaatse dat hier in de topicreeks. Grappig was dan ook dat een dag later RTL Boelefloep melding maakte dat zij die overeenkomsten tussen de twee scènes hadden ontdekt.

Ze kennen het hier dus wel degelijk, alleen nemen ze het of niet serieus, of ze knippen en plakken een hier voorgestelde verhaallijn maar dan op een lachwekkende manier, of ze gaan met hier ontdekte scoops lopen pronken :')

[ Bericht 3% gewijzigd door PeterKelder op 01-07-2015 22:15:41 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Miss 200.000.000! woensdag 1 juli 2015 @ 22:15:50 #240
367000 roos94
pi_153989405
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:53 schreef nikkiefan het volgende:
Het enige wat er vrijdag staat te gebeuren is dat Ludo ###
spoiler??
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:16:37 #241
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_153989423
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:14 schreef roos94 het volgende:
Julia is eigenlijk best wel cute en dan gaat ze weg :( blijft weinig vrouwelijke eye candy over
Gaat Julia helemaal weg? Jammer, vind de actrice die haar rol heeft overgenomen ook erg goed. Had eigenlijk wel verwacht dat ze vast zou blijven
pi_153991900
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:16 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Gaat Julia helemaal weg? Jammer, vind de actrice die haar rol heeft overgenomen ook erg goed. Had eigenlijk wel verwacht dat ze vast zou blijven
Ja dat was toch het idee van de recast? Dat het voor langere tijd zou zijn, nou het waren 2 mooie maanden :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_153993680
Wel een verademing dat Aysen niet meer bij de politie zit. Het was de laatste tijd de 1 op andere zaak waar ze mee bezig was.
pi_153993871
nou, ik word er niet warm of koud van, van die cliff...
pi_153993878
Cliffhanger een enorme voorspelbare teleurstelling zeg.
}:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen het beter op ketnet uit gaan zenden want dat niveau haalt het. :')
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
pi_153994044
Jammer dat Julia weer vertrekt.
Was altijd wel grappig om 20:00 uur Margot Reitsema in een andere soap te zien. :P
  donderdag 2 juli 2015 @ 04:27:13 #247
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_153996199
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh, ze kennen dit forum en deze topicreeks ongetwijfeld. User Heer_van_Bartolhoven heeft in 2009 een mail gestuurd naar de toenmalige hoofdschrijvers Jantien van der Meer en (jawel) Rohan Gottschalk waarin Fok! ook ter sprake kwam. Die mail (met antwoorden van Van der Meer en Gottschalk) is hier te vinden, in de tweede spoiltertag in de quotebox.

Daarnaast heb ik meerdere malen het idee geopperd om het karakter van Aysen eens te verduidelijken door een familielid te introduceren en zo te ontdekken waarom Aysen is zoals ze is. Ik dacht daarbij aan een criminele neef die haar zou chanteren en waar zij echt bang voor was, omdat er in het verleden al eens iets is voorgevallen. En wat denk je? Dit seizoen besluit ze Aysen meer diepgang te geven door haar karaktereigenschappen te verklaren d.m.v. een familielid waarmee in het verleden iets is voorgevallen. Dat dat op het lachwekkende af was (ze werd ooit dik genoemd en daarom is het zo'n bitch geworden, tuurlijk) laten we maar achterwege.

En dan is er ook nog eens de 'affaire' rond de parachutesprong-cliffhanger twee jaar geleden. Het leek zo'n origineel concept, maar wat bleek: de Engelse soapserie Hollyoaks had bijna exact hetzelfde gedaan - in 2009. User luftersel ontdekte dit en plaatse dat hier in de topicreeks. Grappig was dan ook dat een dag later RTL Boelefloep melding maakte dat zij die overeenkomsten tussen de twee scènes hadden ontdekt.

Ze kennen het hier dus wel degelijk, alleen nemen ze het of niet serieus, of ze knippen en plakken een hier voorgestelde verhaallijn maar dan op een lachwekkende manier, of ze gaan met hier ontdekte scoops lopen pronken :')
Die brief van Bartelhoven heb ik even gemist :o Nu heb ik pas écht een pesthekel aan die schrijvers gekregen, met hun minachtende toontje, rot even heel gauw op :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_153998721
Trouwens, vraag me wel af hoe ze ruimte gaan maken voor Linda en Rover EN ook nog Sam in de leader, want of er moet een nieuw shot ergens komen of Vincent vertrekt echt voorgoed en hun 2en (waar later ook nog Sam misschien bij komt) worden in het shot van Vincent geplaatst
  donderdag 2 juli 2015 @ 10:58:14 #249
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_153999504
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 00:51 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Cliffhanger een enorme voorspelbare teleurstelling zeg.
}:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen het beter op ketnet uit gaan zenden want dat niveau haalt het. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154001257
Zien we Jef nou vrijdag voor het laatst?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')