SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
VI.nl:Met andere woorden: die heeft geen zin in Ajax.quote:Pione Sisto heeft nog niet de knoop doorgehakt voor welke club hij FC Midtjylland deze zomer gaat verruilen. Ook Ajax zit nog in de wachtkamer voor de Deense jeugdinternational.
Sisto (20) toont deze weken zijn kunsten in Tsjechië, waar hij met Jong Denemarken strijdt om de Europese titel. Frank de Boer heeft hem zaterdag ook aan het werk gezien tegen Duitsland (0-3). De Ajax-trainer is met directeuren Marc Overmars en Jeroen Slop in Tsjechië om te kijken naar potentiële versterkingen, onder wie de Tsjechische aanvaller Vaclav Kadlec.
In tegenstelling tot het duel met Jong Duitsland heeft Sisto in de eerste groepswedstrijd tegen Tsjechië wel van zich doen spreken. Nota bene als vervanger van Ajacied Viktor Fischer tekende hij woensdag voor de winnende treffer (2-1).
Mede door zijn verblijf op het jeugd-EK moeten de geïnteresseerde clubs nog geduld hebben. Naast Ajax is er meer belangstelling voor de vleugelaanvaller die ook als middenvelder uit de voeten kan. Duidelijk is dat Sisto ondanks een doorlopend contract FC Midtjylland deze zomer gaat verlaten. De in Soedan geboren Deen zal naar verwachting binnen enkele weken een beslissing nemen over zijn toekomst.![]()
adidas kennende worden ze kk lelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:44 schreef Vermecelli het volgende:
Is er al iets bekend over de nieuwe shirts voor komend seizoen?![]()
De exits van El Hamlap en Sulejmani gaven me toch meer vreugde. Komt omdat Siggie, ondanks dat het een waardeloze voetballer is, wel een sympathieke kerel lijkt.quote:![]()
Hij kon er ook niks aan doen dat hij niet kon voetballen en Frank torren in zijn kop had, dat is waar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:07 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
De exits van El Hamlap en Sulejmani gaven me toch meer vreugde. Komt omdat Siggie, ondanks dat het een waardeloze voetballer is, wel een sympathieke kerel lijkt.![]()
Beiden beter voor Ajax dan Siggy ooit is geweest.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:07 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
De exits van El Hamlap en Sulejmani gaven me toch meer vreugde. Komt omdat Siggie, ondanks dat het een waardeloze voetballer is, wel een sympathieke kerel lijkt.![]()
El Hamdaoui schoot ons naar de Champions League.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beiden beter voor Ajax dan Siggy ooit is geweest.![]()
Sigthorsson sympathiek?
Loopt met 0 inzet sjokkend over het veld en zeurt dat die voorzetten wilt terwijl die aan de lopende band 100% kansen verneukt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Grote kneus maar prima afmaker hoor (toen). Frank kon er helaas niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Hamdaoui schoot ons naar de Champions League.![]()
Ik zie het zo voor me dat Siggy zijn wipneus ophaalt voor Nantes omdat hij denkt dat die subtopper uit Engeland zich nog wel meldt.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Scoorde nog met enige regelmaat prima doelpunten in de eerste seizoenshelft.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Grote kneus maar prima afmaker hoor (toen). Frank kon er helaas niet mee omgaan.![]()
Sigthorsson kan niet beter, Sulejmani wilde niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:15 schreef gniffie het volgende:
Sigthorsson sympathiek?
Loopt met 0 inzet sjokkend over het veld en zeurt dat die voorzetten wilt terwijl die aan de lopende band 100% kansen verneukt.![]()
Niemand kan met Hamlap omgaan. Kan je Frankie niet verwijten johquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Grote kneus maar prima afmaker hoor (toen). Frank kon er helaas niet mee omgaan."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Van Gaal..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niemand kan met Hamlap omgaan. Kan je Frankie niet verwijten joh![]()
Zul je zien dat die transfer van Siggy alsnog niet doorgaat
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Hoe zie jij dit voor je?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:43 schreef StarGazer het volgende:
Zul je zien dat die transfer van Siggy alsnog niet doorgaat
Stapt hij morgen met het verkeerde been uit bed? Scheurt hij zijn kruisbanden af in de sprint naar de Python in de Efteling?![]()
Struikelt over z'n pantoffels...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zie jij dit voor je?
Stapt hij morgen met het verkeerde been uit bed? Scheurt hij zijn kruisbanden af in de sprint naar de Python in de Efteling?![]()
Wat Siggy betreft kijk ik nergens meer van op. Tevens hebben we de boel aardig lopen jinxen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zie jij dit voor je?
Stapt hij morgen met het verkeerde been uit bed? Scheurt hij zijn kruisbanden af in de sprint naar de Python in de Efteling?'Wish I was old and a little sentimental'
Als hij alsnog blijft, gaan we een sit-in voor het huis van Kolbeinn houden. #vreedzaamprotest.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat Siggy betreft kijk ik nergens meer van op. Tevens hebben we de boel aardig lopen jinxen.![]()
Aiiiiiiiiii boyquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij alsnog blijft, gaan we een sit-in voor het huis van Kolbeinn houden. #vreedzaamprotest.'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Ajax in markt met FC Porto en Borussia Dortmund
Ajax heeft concurrentie van Borussia Dortmund en FC Porto bij het aantrekken van de 20-jarige Pione Sisto. Beide clubs zouden bereid zijn 6 miljoen euro te betalen voor de Deense jeugdinternational, die tot medio 2018 onder contract staat bij FC Midtjylland, de kampioen van Denemarken. FC Porto speelt komend seizoen Champions League, Ajax komt uit in de voorronde van het kampioenenbal en Borussia Dortmund heeft zich geplaatst voor de Europa League.
Het lukte de Amsterdammers niet om afgelopen weekeinde al een deal te sluiten met de geboren Sudanees, die op jonge leeftijd met zijn ouders naar Angola vluchtte om vervolgens op het Deense platteland neer te strijken. Een zware delegatie van Ajax met trainer Frank de Boer, directeur Marc Overmars en financieel directeur Jeroen Slop was in Praag bij het EK onder 21 jaar. De verwachting is dat Ajax zich deze week opnieuw bij Sisto en FC Midtjylland zal melden. Zelf hebben de Denen de Tsjechische aanvaller Vaclav Kadlec van Eintracht Frankfurt op het oog als vervanger. Afgelopen winter deed PSV nog tevergeefs een poging hem te huren van de Duitsers. Sisto zat gisteravond 90 minuten op de bank bij het groepsduel Jong Denemarken-Jong Servië (2-0) op het EK onder 21 jaar. Ajacied Viktor Fischer maakte een van de Deense doelpunten.![]()
Nooit voor Ajax 1 mogen spelen, maar met z'n twee goals voor Jong Ajax tegen Utrecht bijna een Ajax - Ajax in de Kuip bewerkstelligd. Als Pasanen z'n strafschop wat beter had genomenquote:Nando Rafael keert terug in Duitsland. Gertjan Verbeek heeft de voormalige spits van Ajax naar VfL Bochum gehaald.Rafael is een contract voor een seizoen overeengekomen bij Bochum, dat hem overneemt van het Chinese Henan Jianye. Bochum is de vijfde Duitse werkgever voor de 31-jarige international van Angola, die eerder uitkwam voor Fortuna Düsseldorf, FC Augsburg, Borussia Mönchengladbach en Hertha BSC. Die club nam Rafael in 2002 over van Ajax, waar hij moest vertrekken omdat hij geen werkvergunning kreeg.Bochum hoopt volgend seizoen een gooi te doen naar de bovenste plaatsen in de Tweede Bundesliga. De voorbije jaargang eindigde de club van Verbeek op de elfde plaats.![]()
![]()
Petri Pasanen dat ik lang geleden inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2015 01:23 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Nooit voor Ajax 1 mogen spelen, maar met z'n twee goals voor Jong Ajax tegen Utrecht bijna een Ajax - Ajax in de Kuip bewerkstelligd. Als Pasanen z'n strafschop wat beter had genomen![]()
Vandaar dat hij overal mislukt en uitgespuugd wordt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Grote kneus maar prima afmaker hoor (toen). Frank kon er helaas niet mee omgaan.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 01:33 schreef jasperte het volgende:
[..]
Petri Pasanen dat ik lang geleden inderdaadToch wel een mooi duo met Chivu.
http://www.vi.nl/web/nieu(...)cht-tot-uiterste.htm
Jong Ajax - Ajax 1 als bekerfinale. En omdat Ajax kampioen werd zou volgens de regels van toen de verliezend bekerfinalist ook de JC-Schaal hebben mogen spelen, dus die was gegarandeerd ook Ajax vs Ajax geweest
Zo zonde dat dit toen net niet is gelukt. Al was die goal van Wamberto in de finale ook wel weer episch.![]()
Dat zou wel de raarste wedstrijd ooit van Ajax zijnquote:Op woensdag 24 juni 2015 02:42 schreef FritzWepper het volgende:
[..]Toch wel een mooi duo met Chivu.
Jong Ajax - Ajax 1 als bekerfinale. En omdat Ajax kampioen werd zou volgens de regels van toen de verliezend bekerfinalist ook de JC-Schaal hebben mogen spelen, dus die was gegarandeerd ook Ajax vs Ajax geweest
Zo zonde dat dit toen net niet is gelukt. Al was die goal van Wamberto in de finale ook wel weer episch.
Hoe zou het werken in de kuip? Zouden Ajax 2 spelers teleurgesteld zijn?![]()
wie wel?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Goedemorgen allen!
Wanneer duidelijkheid over siggy, iemand een idee?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
14:00 vanmiddagquote:Op woensdag 24 juni 2015 08:31 schreef mokkiemok het volgende:
Goedemorgen allen!
Wanneer duidelijkheid over siggy, iemand een idee?![]()
Je zou maar geen afspraken hebben gemaakt en Ajax 2 dan de beker zien winnen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 02:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat zou wel de raarste wedstrijd ooit van Ajax zijn
Hoe zou het werken in de kuip? Zouden Ajax 2 spelers teleurgesteld zijn?![]()
![]()
oké.quote:Op woensdag 24 juni 2015 01:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vandaar dat hij overal mislukt en uitgespuugd wordt.![]()
Genietenquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://instagram.com/p/4PJ1FfmjRW/
Appie![]()
![]()
En die goal van Wamberto in 2002. Wat was dat heerlijk. Lekker beladen ook, omdat vier weken daarvoor de Utrechters uit Amsterdam teruggestuurd werden. En dan de eerste wedstrijd in het nieuwe seizoen Ajax-Utrecht haha.
Mooie tijd was dat![]()
![]()
Zivko dus naar Willem 2 hoopt dat hij er daar 20 maakt.quote:Willem II verkoopt Dijks aan Ajax en krijgt er drie man voor terug
Woensdag, 24 juni 2015 om 10:02
Willem II verkoopt Dijks aan Ajax en krijgt er drie man voor terug
/
Willem II heeft woensdagochtend het vertrek van Mitchell Dijks naar Ajax bevestigd. De 22-jarige linksback werd opgeleid in Amsterdam en arriveerde vorig jaar zomer in Tilburg, waarbij Ajax wel een terugkoopoptie bedong. Dijks maakte zo’n sterke ontwikkeling door dat men in Amsterdam besloot hem terug te kopen. Willem II ging daarmee akkoord, maar bedong wel goede voorwaarden. Het krijgt nu zelf Ruben Ligeon, Richairo Zivkovic en Lesly de Sa van Ajax te leen.
In de huurovereenkomst van De Sa zit een optie om hem aan het eind van het volgende seizoen permanent over te nemen van Ajax, zo communiceert Willem II. Behalve de komst van Ligeon, Zivkovic en De Sa wordt er ook een onbekend geldbedrag overgemaakt naar Tilburg. Technisch manager Carlos Aalbers spreekt op de clubwebsite van de Tricolores van een lang traject met een mooi eindresultaat voor Willem II.
Volgens hem heeft de club een goede balans gevonden in de sportieve en financiële belangen die er speelden. “We zijn erg blij dat we deze drie spelers kunnen toevoegen aan de selectie en dat Mitchell Dijks ons platform heeft benut om weer een volgende stap in zijn carrière te maken. We wensen Mitchell hiermee veel succes”, aldus Aalbers. Dijks speelde in totaal 28 competitieduels voor Willem II, dat knap als negende finishte na de promotie naar de Eredivisie.quote:Zivkovic: 'Een echte kans kreeg ik niet, dan ga ik minder mijn best doen'
Woensdag, 24 juni 2015 om 09:06
Ajax nam Richairo Zivkovic een jaar geleden over van FC Groningen, maar erg succesvol was de achttienjarige spits niet in zijn eerste jaar in Amsterdam. Aan de vooravond van zijn waarschijnlijke verhuurperiode bij Willem II kijkt de getalenteerde aanvaller terug op het afgelopen seizoen.
/
Zivkovic neemt trainer Frank de Boer weinig tot niets kwalijk en zoekt de fout vooral bij zichzelf, maar baalt er wel van dat ploeggenoten als Lasse Schöne en Viktor Fischer in de punt van de aanval werden opgesteld. De positie waarop Zivkovic het best tot zijn recht komt. "Een echte kans heb ik niet gehad", maakt de jeugdige spits duidelijk in gesprek met de Volkskrant.
"Als ik zo'n teleurstelling te verwerken krijg, dan werkt het bij mij tegenovergesteld. Ik ga minder hard mijn best doen, in plaats van harder", geeft de belofte aan. "Maar je moet elke dag honderd procent je best doen. Ik moet harder werken. Dat heb ik naarmate het seizoen vorderde wel geleerd." De Boer verwijt hij dan ook niet veel. "Het is niet zo dat ik uitstekend speel en hij me nog steeds niet erin zet."![]()
Die gast die tijdens de halve finale een etage naar beneden donderde tijdens het uitdagen van het uitvak was epischer.quote:Op woensdag 24 juni 2015 02:42 schreef FritzWepper het volgende:
[..]Toch wel een mooi duo met Chivu.
Zo zonde dat dit toen net niet is gelukt. Al was die goal van Wamberto in de finale ook wel weer episch.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Zivkovic: 'Een echte kans kreeg ik niet, dan ga ik minder mijn best doen'
Optiefen dan maar, hoeft niet meer terug te komen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:25 schreef HeatWave het volgende:
![]()
![]()
okquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die gast die tijdens de halve finale een etage naar beneden donderde tijdens het uitdagen van het uitvak was epischer."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Selectief lezen is ook een kwaliteit, denk ik dan maar.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:25 schreef HeatWave het volgende:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
wow stoerquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die gast die tijdens de halve finale een etage naar beneden donderde tijdens het uitdagen van het uitvak was epischer.![]()
20, waarvan 8 tegen psv en 12 tegen feyenoord toch?quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zivko dus naar Willem 2 hoopt dat hij er daar 20 maakt.
[..]
hhhhh![]()
Denk dat hij minder gemotiveerd was , neemt niet weg dat je gewoon altijd je best moet doen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:25 schreef HeatWave het volgende:
Waar je ook voetbalt / werktIk ben inmiddels overleden![]()
Maakt mij niet uit, als hij maar lekker gaat voetballen en gaat bewijzen dat hij wel degelijk een talent is.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:39 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
20, waarvan 8 tegen psv en 12 tegen feyenoord toch?![]()
Daarom, hij komt constant te laat etc, niet alleen bij Ajax. Maar het ligt weer aan de ander.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Denk dat hij minder gemotiveerd was , neemt niet weg dat je gewoon altijd je best moet doen.
Waar je ook voetbalt / werktA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zeker waar. Ik ben benieuwd hoeveel doelpunten hij kan maken, daar. Willem II is vaak niet vies van een beetje reactievoetbal.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Goed dat Zivko aan Willem II wordt verhuurd, ideale club voor hem![]()
Drie spelers verhuren aan Willem II en ook nog een miljoen
Niet dat we die drie spelers hard nodig hebben ofzo, maar toch![]()
als ze stappen maken verdien je dat in de toekomst terug.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:21 schreef Heeinz het volgende:
Drie spelers verhuren aan Willem II en ook nog een miljoen
Niet dat we die drie spelers hard nodig hebben ofzo, maar toch
stel zivko schiet er 20 in met 15 assists van de sa die er zelf ook 10 in schiet. (ik zeg maar wat)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
In dat opzicht is het wel beter dat ze overgaan op verhuur idd. Wellicht ziet Zivko het licht nog en dan hoeven we hem niet te kopen zoals Dijks.
Get woke, go broke!![]()
Als Dijks het gewoon goed doet dit seizoen en we kampioen worden is dat ook snel terugverdiendquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:24 schreef HeatWave het volgende:
In dat opzicht is het wel beter dat ze overgaan op verhuur idd. Wellicht ziet Zivko het licht nog en dan hoeven we hem niet te kopen zoals Dijks.
ipv die kloothommel van een boilFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, alles beter dan Boilesen natuurlijk. Maar op dit moment heb ik nog geen kampioensgevoelquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als Dijks het gewoon goed doet dit seizoen en we kampioen worden is dat ook snel terugverdiend
ipv die kloothommel van een boil. Maar we zullen het zien naarmate de voorbereiding vordert.
Get woke, go broke!![]()
ik wacht nog even af wie de 2e en misschien 3e spits wordquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, alles beter dan Boilesen natuurlijk. Maar op dit moment heb ik nog geen kampioensgevoel. Maar we zullen het zien naarmate de voorbereiding vordert.
vooralsnog ben ik blij met Gudelj Dijks en Heitenga
nu nog een spits die samen met Milik voor 30 a 40 doelpunten gaat zorgenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Er gebeurt tenminste wel iets ja. Hopen dat Milik het een beetje waar kan maken nu als eerste keus. Vond hem erg sterk beginnen, daarna natuurlijk een blessure,maar vond hem ook iets minder gretig overkomen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik wacht nog even af wie de 2e en misschien 3e spits word
vooralsnog ben ik blij met Gudelj Dijks en Heitenga
En verder zullen de andere spelers weer fris en fit moeten worden, want het was wel erg erbarmelijk qua niveau.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
mijn hoop is er ook wel een beetje op Fisscherquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er gebeurt tenminste wel iets ja. Hopen dat Milik het een beetje waar kan maken nu als eerste keus. Vond hem erg sterk beginnen, daarna natuurlijk een blessure,maar vond hem ook iets minder gretig overkomen.
En verder zullen de andere spelers weer fris en fit moeten worden, want het was wel erg erbarmelijk qua niveau.
en dit jaar moet Klaassen het echt gaan laten zien (Milik ook inderdaad)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, die kan hopelijk ook weer eens iets laten zien. Andersen gaat het hem toch echt niet worden denk ik.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mijn hoop is er ook wel een beetje op Fisscher
en dit jaar moet Klaassen het echt gaan laten zien (Milik ook inderdaad)A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
die heb ik al afgeschreven, in ieder geval voor dit seizoen (tussenjaar ofzo)quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die kan hopelijk ook weer eens iets laten zien. Andersen gaat het hem toch echt niet worden denk ik.
Fisscher moet dit seizoen onze "Depay" worden hoop ik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Andersen zou eigenlijk verhuurd moeten worden aan een club als Cambuur of Zwollequote:Op woensdag 24 juni 2015 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die kan hopelijk ook weer eens iets laten zien. Andersen gaat het hem toch echt niet worden denk ik.![]()
Willem 2 misschien?quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:36 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Andersen zou eigenlijk verhuurd moeten worden aan een club als Cambuur of ZwolleFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mijn hoop is op Milik eigenlijk, zou wel leuk zijn als Ajax ook weer een keer de topscorer van de Eredivisie heeft.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mijn hoop is er ook wel een beetje op Fisscher
en dit jaar moet Klaassen het echt gaan laten zien (Milik ook inderdaad)![]()
zou toch wel geniaal zijn, is daar niet een regel voor? vooral bij wedstrijden tegen Ajax ?quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:40 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die hebben dan straks 6 (oud)Ajacieden in de basisFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom zou je daar regels voor moeten hebben? Alleen in Engeland en Spanje verzinnen ze dat soort kinderachtige regels.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zou toch wel geniaal zijn, is daar niet een regel voor? vooral bij wedstrijden tegen Ajax ?![]()
nou sorry hoor. Het leek mij gewoon dat er een regel zou kunnen bestaan, dat er maar een bepaald aantal huurspelers tegelijk tegen hun eigen club mogen spelen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je daar regels voor moeten hebben? Alleen in Engeland en Spanje verzinnen ze dat soort kinderachtige regels.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sja, dan moet je ze niet verhuren. Verhuurd is verhuurd, als ze daar spelen moeten ze ook 100% kunnen geven en voor die club uit kunnen komen. Anders zouden ze dus verplicht met een zwakkere selectie tegen Ajax moeten spelen, das gewoon competitievervalsing.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nou sorry hoor. Het leek mij gewoon dat er een regel zou kunnen bestaan, dat er maar een bepaald aantal huurspelers tegelijk tegen hun eigen club mogen spelen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
goed punt, ben ook niet van mening dat een dergelijke regel goed zou zijn, had het alleen wel iets voor de knvb gevonden om zo'n regel in te stellen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan moet je ze niet verhuren. Verhuurd is verhuurd, als ze daar spelen moeten ze ook 100% kunnen geven en voor die club uit kunnen komen. Anders zouden ze dus verplicht met een zwakkere selectie tegen Ajax moeten spelen, das gewoon competitievervalsing.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Worden ze nog kampioen ookquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:40 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die hebben dan straks 6 (oud)Ajacieden in de basis![]()
![]()
Opzich zijn die niet vies van wat competitievervalsing, dat is waarquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
goed punt, ben ook niet van mening dat een dergelijke regel goed zou zijn, had het alleen wel iets voor de knvb gevonden om zo'n regel in te stellen..
Get woke, go broke!![]()
Ik ben alleen maar blij dat ze onder een prima trainer als Streppel het komende seizoen voetballen. Die haalt iedere keer het maximale eruit wat eruit te halen valt.![]()
Alles om het de neuzen makkelijker te maken!!!!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich zijn die niet vies van wat competitievervalsing, dat is waar.
![]()
Idd, Ajax is altijd op zijn sterkst om 12:30, dus laten we ze 2 keer zoveel om die tijd spelen als de restquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alles om het de neuzen makkelijker te maken!!!!!.
Get woke, go broke!![]()
Na zo'n Europese wedstrijd barsten die joden ook altijd van de energie dus dan krijgen ze alle topwedstrijden natuurlijk na een Europesequote:Op woensdag 24 juni 2015 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, Ajax is altijd op zijn sterkst om 12:30, dus laten we ze 2 keer zoveel om die tijd spelen als de rest.
![]()
En zo houden we het eerlijk voor iedereenquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Na zo'n Europese wedstrijd barsten die joden ook altijd van de energie dus dan krijgen ze alle topwedstrijden natuurlijk na een Europese.
Get woke, go broke!![]()
iedereen jaar kampioen is ook zo watFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van mij mag het, reden om Willem II te gaan volgen. Haal ik tenminste wat meer uit m'n Fox Sports-abonnement.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:40 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die hebben dan straks 6 (oud)Ajacieden in de basis![]()
Fijn dat ie zelf snapt dat zijn houding niet kan, nu hopen dat hij er ook echt iets mee doetquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zivko dus naar Willem 2 hoopt dat hij er daar 20 maakt.
[..]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Lekker uitshirt weer. Goed fel.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Ik heb inmiddels zo'n 20 uitshirts gezien die het zouden moeten worden, dus laten we maar afwachten tot 20 juli. 4 juli krijgen we het nieuwe thuisshirt te zien overigensquote:![]()
Het gaat wel een Ziggo kleur worden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels zo'n 20 uitshirts gezien die het zouden moeten worden, dus laten we maar afwachten tot 20 juli. 4 juli krijgen we het nieuwe thuisshirt te zien overigensOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Het groene shirt wordt hem gewoon hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels zo'n 20 uitshirts gezien die het zouden moeten worden, dus laten we maar afwachten tot 20 juli. 4 juli krijgen we het nieuwe thuisshirt te zien overigensOh.![]()
Hadden we beter WhatsApp als sponsor kunnen hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het groene shirt wordt hem gewoon hoor.![]()
We moeten wat te zeiken hebben he.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
anders is de lol er snel af.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Een Oranje shirt?quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het gaat wel een Ziggo kleur worden.![]()
![]()
Als ik zoveel geld in een club pomp wil ik wel eenmalig een keuze maken. En dat lijkt me geen verkeerde gedachte. Of ik het persoonlijk mooi vind is een tweedequote:.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel briljant vinden om ons een seizoen als het Nederlands Elftal te kleden, dat doet massaal bekken schuimen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als ik zoveel geld in een club pomp wil ik wel eenmalig een keuze maken. En dat lijkt me geen verkeerde gedachte. Of ik het persoonlijk mooi vind is een tweede.
![]()
en dan alle Nederlanders oproepen uit Ajax voor het EKquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:00 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel briljant vinden om ons een seizoen als het Nederlands Elftal te kleden, dat doet massaal bekken schuimen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
EK finale 10 juli 2016:quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en dan alle Nederlanders oproepen uit Ajax voor het EK
Cillessen, van Rhijn, Veltman, Heitinga, Dijks; Bazoer, Riedewald, Sinkgraven; El Ghazi, Klaassen, Kishna![]()
my point exactlyquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:10 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
EK finale 10 juli 2016:
Cillessen, van Rhijn, Veltman, Heitinga, Dijks; Bazoer, Riedewald, Sinkgraven; El Ghazi, Klaassen, Kishna
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:10 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
CL finale 2016:
Cillessen, van Rhijn, Veltman, Heitinga, Dijks; Bazoer, Riedewald, Sinkgraven; El Ghazi, Klaassen, Kishnahttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
moet die nog wel gewonnen wordenquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:25 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik zou m'n woonboot maar voor de zomer van 2016 verkocht hebben dan
[ afbeelding ]![]()
Meh, ook rondvaart voor tweede plaats tochquote:
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Nee, dat doen we niet bij Ajaxquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:37 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Meh, ook rondvaart voor tweede plaats toch![]()
waarom niet, geen idee hoe hij als trainer isquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:09 schreef Brammess het volgende:
Kluivert op de cover van de VI: "Ooit wil ik trainer van Ajax worden"![]()
Misschien had hij spitsentrainer kunnen worden van Siggyquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:09 schreef Brammess het volgende:
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:09 schreef Brammess het volgende:
denk dat hij daar teveel inzicht voor heeftquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien had hij spitsentrainer kunnen worden van Siggy![]()
Tja maar wij krijgen een Wolfsburg shirt als uitshirtquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:08 schreef Gruisman het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, had een prima uit-shirt geweest
Oh.![]()
Nog niet door Ajax, wel door Willem IIquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:50 schreef Assassin92 het volgende:
Is Dijks nu al officieel aangekondigd door Ajax zelf? Nee toch?![]()
Zal morgen wel gepresenteerd worden met Johnny.quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:50 schreef Assassin92 het volgende:
Is Dijks nu al officieel aangekondigd door Ajax zelf? Nee toch?
Twee oud-Ajacieden komen thuis...
Dat soort bullshitOh.![]()
Dit. Gehele verhaal laat juist zelfkennis zien.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Selectief lezen is ook een kwaliteit, denk ik dan maar.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
''de selectie is rond''quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal morgen wel gepresenteerd worden met Johnny.
Twee oud-Ajacieden komen thuis...
Dat soort bullshitRED ONS HENNIEGOD![]()
Het is alweer bijna 20 jaar geleden dat Ajax een geoliede machine was. Ik zag laatst een paar samenvattingen van wedstrijden uit die tijd. Ajax was wereldklasse maar het viel me ook op dat de andere ploegen zo slecht waren. De defensie van Real Madrid zat bv op een kluitje in 't midden, 3 spelers met 1 pass zoek gespeeld. Het Madrid van toen had wellicht grote spelers maar haalde nauwelijks het niveau van nu. Ook speelden weinig ploegen erg verdedigend, Ajax kwam er met lange ballen via de vleugels of een solo versnelling op dezelfde vleugels uit. Die voorspelbaarheid zie ik nu iets beter opgevangen worden.![]()
https://www.youtube.com/channel/UCubIUREaB5PKI4EjIQDHLCAquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:35 schreef Beathoven het volgende:
Het is alweer bijna 20 jaar geleden dat Ajax een geoliede machine was. Ik zag laatst een paar samenvattingen van wedstrijden uit die tijd. Ajax was wereldklasse maar het viel me ook op dat de andere ploegen zo slecht waren. De defensie van Real Madrid zat bv op een kluitje in 't midden. Het Madrid van toen had wellicht grote spelers maar haalde nauwelijks het niveau van nu. Ook speelden weinig ploegen erg verdedigend, Ajax kwam er met lange ballen via de vleugels of een solo versnelling op dezelfde vleugels uit. Die voorspelbaarheid zie ik nu iets beter opgevangen worden.
veel meer genot voor jeRED ONS HENNIEGOD![]()
Dijks kan het best beter doen dan Boilesen vorig jaar, maar nog steeds niet goed genoeg.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:49 schreef Intellectueel het volgende:
Die Heitinga en Dijks gaan beiden één grote flop worden.
Heitinga gaat vooral bankzitten denk ikOh.![]()
Ah okequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:49 schreef Intellectueel het volgende:
Die Heitinga en Dijks gaan beiden één grote flop worden.![]()
Dijks is het hoogstens van het niveau Utrecht. Heeft weinig finesse in zijn lichaam.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dijks kan het best beter doen dan Boilesen vorig jaar, maar nog steeds niet goed genoeg.Ik mag het hopen. Speelde al kut in 2010 op het WK.quote:Heitinga gaat vooral bankzitten denk ik![]()
Maar we laten een buitenkansje niet lopenquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sisto en Kadlec blijken onhaalbaar, dus we gaan het met deze groep doenRED ONS HENNIEGOD![]()
Thanksquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCubIUREaB5PKI4EjIQDHLCA
veel meer genot voor je
Ik was een liefhebber van Ajax en kende de complete selectie. Maar toen ze naar de Arena gingen, de meeste spelers verkocht werden en 't geouwehoer over die stroperige grasmatten begon, die iedere week werden vervangen, ben ik afgehaakt. Zowel qua Ajax als qua voetbal. De eersten in een lange serie wedstrijden in de Arena waren niet om aan te zien zo slecht.![]()
Er mag van mij wel iemand meedoen met iets minder finesse in zijn lichaam, hoor. Leuk die finesse van Andersen en Sinkgraven (om twee voorbeelden te noemen), maar soms moet je iemand gewoon een schop geven.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:57 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dijks is het hoogstens van het niveau Utrecht. Heeft weinig finesse in zijn lichaam.
[..]
Ik mag het hopen. Speelde al kut in 2010 op het WK.![]()
Dan mag ik hopen dat onze grote vriend Higler niet fluit.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:59 schreef j95 het volgende:
[..]
Er mag van mij wel iemand meedoen met iets minder finesse in zijn lichaam, hoor. Leuk die finesse van Andersen en Sinkgraven (om twee voorbeelden te noemen), maar soms moet je iemand gewoon een schop geven.![]()
Joeri de Kampsquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:59 schreef j95 het volgende:
[..]
Er mag van mij wel iemand meedoen met iets minder finesse in zijn lichaam, hoor. Leuk die finesse van Andersen en Sinkgraven (om twee voorbeelden te noemen), maar soms moet je iemand gewoon een schop geven.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij kan gewoon niet voetballenquote:
Frank is gewoon blind.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik kan het filmpje gewoon niet afkijken.
Ik kijk wel erg uit naar Fischer dit seizoen, op het veld met Klaassen. Gister tegen Servie- misschien is ie al voorbij gekomen I duncare
Zijn poging op de 3-0 kort daarop, die is wel weer fit hoor.-nee-![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=telesporttfquote:Heintinga door keuring Ajax
John Heitinga heeft de medische keuring van Ajax woensdag met succes doorstaan. De 31-jarige verdediger wordt donderdag gepresenteerd door de Amsterdamse club.
Heitinga, die een contract tekent voor één jaar met een optie voor nog een jaar, vertrok in 2008 bij Ajax. Daarna speelde de 87-voudig international bij Atletico Madrid, Everton, Fulham en Herta BSC.
"Na vier seizoenen heeft PSV ’ons’ afgetroefd", zei Heitinga al eerder in Telesport over zijn plannen. "Het is zaak om de volgende kampioensschaal weer naar Amsterdam te laten komen. Maar het eerste doel is plaatsing voor de Champions League. We spelen direct ergens om. Dat gevoel heb ik te lang gemist.”![]()
Heintingaquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=telesporttfOh.![]()
Denk het niet. Ik zie Ajax geen LCV meer halen, dus Frank zal wel spelen met:quote:
Van Rhijn (Tete) - Veltman (Van der Hoorn) - Heitinga (Riedewald) - Dijks (Viergever)![]()
Is hij zo goed? je weet bij hun natuurlijk nooit hoe het zit, misschien was Benfica wel de enige optiequote:Op donderdag 25 juni 2015 08:01 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/voetbal/(...)en-euro-benfica.html
Zonde dat we hem niet opgehaald hebben.![]()
Volgens VI.nl heeft Schteve McClaren met Newcastle United Bas Dost, Marco van Ginkel en Joël Veltman op het oog: http://www.vi.nl/web/tran(...)ne-ramos-veltman.htm
For what it's worth.![]()
lijkt mij wat voorbarig voor Joelquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:41 schreef FritzWepper het volgende:
Ik ben bang dat bij Overmars over een paar maanden het Franse Opgelicht voor de deur staat.
Zuukels, dakten ekt dat wij zo'n kneus zouden kopen, merde de putain!!!.
Get woke, go broke!![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zuukels, dakten ekt dat wij zo'n kneus zouden kopen, merde de putain!!!.
![]()
![]()
Zijn broer is een oud collega van mijquote:Op donderdag 25 juni 2015 08:01 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/voetbal/(...)en-euro-benfica.html
Zonde dat we hem niet opgehaald hebben.![]()
![]()
Nou mooi jongen ik heb een keer mijn handen gewassen naast Kluivertquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
Zijn broer is een oud collega van mij![]()
Wow, dan komt dit nieuws wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
Zijn broer is een oud collega van mij![]()
Nou eigenlijk totaal niet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow, dan komt dit nieuws wel heel dichtbij.
Heb ook nog bij een neefje van klaas bruinsma in de klas gezeten, maar boeit niet![]()
de baas van de bakker van nick en simon heeft een collega bij mij in de stadquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nou eigenlijk totaal niet.
Heb ook nog bij een neefje van klaas bruinsma in de klas gezeten, maar boeit niet
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 25-06-2015 13:38:13 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Blijkbaar boeit het je wel, anders had je het namelijk niet vermeldtquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nou eigenlijk totaal niet.
Heb ook nog bij een neefje van klaas bruinsma in de klas gezeten, maar boeit niet![]()
![]()
Ik zag een keer Edwin van der Sar in het Dolfinarium (srs)quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou mooi jongen ik heb een keer mijn handen gewassen naast KluivertOh.![]()
Vind het nogal meevallen alleen die broeken op half zeven zal ik nooit begrijpen vooral omdat het een homo dingetje is maar die lopen voor in de mode meestalquote:![]()
![]()
Dat tasje en een pet zo hoog op je hoofd begrijp je wel?quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind het nogal meevallen alleen die broeken op half zeven zal ik nooit begrijpen vooral omdat het een homo dingetje is maar die lopen voor in de mode meestal
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bakkerij t stoepje?quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de baas van de bakker van nick en simon heeft een collega bij mij in de stad
hardcoholic![]()
Zit een hardgekookt ei onder.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat tasje en een pet zo hoog op je hoofd begrijp je wel?![]()
Hersens hebben de ruimte nodig hequote:Op donderdag 25 juni 2015 14:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat tasje en een pet zo hoog op je hoofd begrijp je wel?helaas gaat dat daar niet op
hardcoholic![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is ook niet mijn ding maar schijnt erbij te horen, Luis Vuitton lacht zich dood om al die idioten die z'n tasjes kopenquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat tasje en een pet zo hoog op je hoofd begrijp je wel?![]()
Misschien heeft hij een tijdje zijn buikspieren niet kunnen belasten?quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heeft ie nou een bierpens op die foto?![]()
Klaassen met zn bierbuik
jaja ik weet buikwant operatie.... dit dat ....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Beetje ja. Maar ach heeft net een operatie gehad aan zijn buik en vakantie gehad ff weekje trainen en het is er weer af.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heeft ie nou een bierpens op die foto?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
dat moet niet uitmakenquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een tijdje zijn buikspieren niet kunnen belasten?![]()
Dus?? Van het niet belasten van je buikspieren krijg je geen buikje hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een tijdje zijn buikspieren niet kunnen belasten?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wel tijdens een "vakantie", is er zo weer af joh.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus?? Van het niet belasten van je buikspieren krijg je geen buikje hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan komt het door zijn voeding. Heeft van de rest weinig met niet mogen belasten te maken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wel tijdens een "vakantie", is er zo weer af joh.
En is er idd zo weer af.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
natuurlijk kom het door de voeding en de drank enzo, maar in combinatie met het niet mogen belasten blijft dat dus niet langer in evenwicht en komt het er dus bij.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan komt het door zijn voeding. Heeft van de rest weinig met niet mogen belasten te maken.
En is er idd zo weer af.
Ach je buikspieren niet mag belasten kan je nog altijd fietsen, wandelen etc.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
natuurlijk kom het door de voeding en de drank enzo, maar in combinatie met het niet mogen belasten blijft dat dus niet langer in evenwicht en komt het er dus bij.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
25 juni 2015
Ajax heeft overeenstemming bereikt met John Heitinga. De transfervrije verdediger tekent in Amsterdam een contract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van één seizoen, tot en met 30 juni 2016. In zijn contract is een optie opgenomen voor verlenging van een jaar, tot en met 30 juni 2017.
Heitinga werd geboren op 15 november 1983 in Alphen aan de Rijn. De speler doorliep de gehele jeugdopleiding van Ajax. Hij maakte zijn debuut voor Ajax op 26 augustus 2001, in de wedstrijd Feyenoord – Ajax (1-2). In totaal speelde hij 215 officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij 24 keer doel trof. Heitinga werd met Ajax tweemaal landskampioen (2002, 2004), won driemaal de KNVB Beker (2002, 2006, 2007) en vier keer de Johan Cruijff Schaal (2002, 2005, 2006, 2007).
Afgelopen seizoen speelde hij voor het Duitse Hertha BSC. Daarvoor was hij actief voor Atletico Madrid, Everton FC en Fulham FC.
Tekst: Ajax.nl
Foto: Ajax.nl/Louis van de Vuurst
bron: http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)rt-John-Heitinga.htmFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een tijdje zijn buikspieren niet kunnen belasten?![]()
![]()
die jonge heb ook vakantie hequote:Op donderdag 25 juni 2015 14:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach je buikspieren niet mag belasten kan je nog altijd fietsen, wandelen etc.
Heeft Heitenga meer gescoord dan Siggy bij Ajax?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:37 schreef mokkiemok het volgende:
Heeft Heitenga meer gescoord dan Siggy bij Ajax?![]()
Ja. Hij heeft ook groot gelijk.quote:Zoals ik al zei weekje weer wel goede voeding en trainen en het is er af.
Lekker boeiend ook eigenlijk. Zolang hij maar op tijd fit is mag hij van mij zo dik zijn als hij wilt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zou ook pas later aansluiten toch? In verband met interlands.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:38 schreef j0rdiiii het volgende:
sigthorsson is helaas niet gesignaleerd
die raken we echt kwijt![]()
Hij heeft wel 2 mooie auto's John of misschien wel meer maar tot nu toe alleen een Ferrari en een AMG Mercedes gezien![]()
veelt niet scheelquote:
24 om 35
en maar twee keer zo veel wedstrijdenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:36 schreef mokkiemok het volgende:
25 juni 2015
Ajax heeft overeenstemming bereikt met John Heitinga. De transfervrije verdediger tekent in Amsterdam een contract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van één seizoen, tot en met 30 juni 2016. In zijn contract is een optie opgenomen voor verlenging van een jaar, tot en met 30 juni 2017.
Heitinga werd geboren op 15 november 1983 in Alphen aan de Rijn. De speler doorliep de gehele jeugdopleiding van Ajax. Hij maakte zijn debuut voor Ajax op 26 augustus 2001, in de wedstrijd Feyenoord – Ajax (1-2). In totaal speelde hij 215 officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij 24 keer doel trof. Heitinga werd met Ajax tweemaal landskampioen (2002, 2004), won driemaal de KNVB Beker (2002, 2006, 2007) en vier keer de Johan Cruijff Schaal (2002, 2005, 2006, 2007).
Afgelopen seizoen speelde hij voor het Duitse Hertha BSC. Daarvoor was hij actief voor Atletico Madrid, Everton FC en Fulham FC.
Tekst: Ajax.nl
Foto: Ajax.nl/Louis van de Vuurst
bron: http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)rt-John-Heitinga.htm![]()
![]()
zeker op die leeftijd is het er supersnel afquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft ook groot gelijk.Zoals ik al zei weekje weer wel goede voeding en trainen en het is er af.
Lekker boeiend ook eigenlijk. Zolang hij maar op tijd fit is mag hij van mij zo dik zijn als hij wilt.![]()
http://www.wasserman.nl/n(...)jacied_.html?id=1706quote:John Heitinga mag zich vanaf vandaag weer speler van Ajax noemen. De 31-jarige verdediger, vorig seizoen nog actief voor het Duitse Hertha BSC, tekent bij de Amsterdamse club een contract voor één jaar, met een optie voor nog een seizoen. ,,Dit voelt écht als thuiskomen," aldus een blije Heitinga.
,,Dit is echt thuiskomen," zegt Heitinga, die met de Amsterdamse club twee keer de landstitel (in 2002 en 2004) en drie keer de KNVB Beker (in 2002, 2006 en 2007) pakt, dan ook. ,,Het voelt super goed om hier weer te zijn. Ik ben blij dat alles de afgelopen dagen is rondgekomen," aldus de voetballer die gisteren de medische keuring in Amsterdam heeft doorstaan.
In het seizoen 2014-2015 is de ervaren verdediger dus actief in de Duitse Bundesliga, waar hij de blauw-witte kleuren van Hertha BSC verdedigt. Na de Eredvisie, Primera Division, Premier League en Bundesliga, keert Heitinga volgend seizoen dus weer terug in die eerste competitie. ,,Ik hoop dat ik volgend seizoen, met mijn ervaring, de club en het team weer verder kan helpen," aldus Heitinga.![]()
Lijkt eerder de assistent coach van Frank zo samen op de foto dan als actieve speler
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Toch wel mooi om te zien, spelers die blij zijn dat ze (weer) voor Ajax spelenquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:40 schreef wieisboos het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)heel-trots-bij-arena![]()
![]()
kunnen sommige wat van leren inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch wel mooi om te zien, spelers die blij zijn dat ze (weer) voor Ajax spelenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat vind ik ook wel positief aan hem, hij wil echt graag want het scheelt hem toch een paar miljoen qua inkomsten, nu zal hij wat dat betreft al aardig geboerd hebben maar toch.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch wel mooi om te zien, spelers die blij zijn dat ze (weer) voor Ajax spelen![]()
Is daar dan ooit serieus sprake van geweest?quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Urby ook al binnen? Dijks mooi banken als backup en Boil out.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het saboteren van de transfer is begonnen.twitter:RBairner twitterde op donderdag 25-06-2015 om 12:44:44Kolbeinn #Sigthorsson admits deal between #Ajax and #Nantes over his transfer to France is complicated but has told 20 Minutes it'll be done reageer retweet
![]()
![]()
ik begrijp daaruit dat hij het moeilijk vind ajax in te ruilen voor een andere club, maar dat de deal toch door zal gaan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:33 schreef Vriezzer het volgende:
Het saboteren van de transfer is begonnen.twitter:RBairner twitterde op donderdag 25-06-2015 om 12:44:44Kolbeinn #Sigthorsson admits deal between #Ajax and #Nantes over his transfer to France is complicated but has told 20 Minutes it'll be done reageer retweet
Vast niet, maar ze zouden het toch moeten proberen vindt ik.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is daar dan ooit serieus sprake van geweest?
Wel lekker om wat ervaren spelers te hebben in de achterste linie.![]()
1 jaar heitinga, volgend jaar urby.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vast niet, maar ze zouden het toch moeten proberen vindt ik.
Wel lekker om wat ervaren spelers te hebben in de achterste linie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik had liever Nigel ipv die 2quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
1 jaar heitinga, volgend jaar urby.![]()
haal dan zlatan en suarez terug voor de spitsquote:
nigel en wesley voor middenveld
en hell, zet stam cvFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
deze baasquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
haal dan zlatan en suarez terug voor de spits
nigel en wesley voor middenveld
en hell, zet stam cv![]()
![]()
Furby zal Ajax wel zien als laatste reddingsboei . Kijken welke buitenlandse club er nu nog in hem intraptRED ONS HENNIEGOD![]()
Nu hopen dat het ook wat wordt met hem, ben benieuwdquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Furby moet gewoon terugkomen![]()
HeitingagodJe belofte nakomen, alleen daarom al is hij een baas
![]()
In ieder geval positief dat hij weet dat hij gewoon moet strijden voor zijn plek. Motivatie zit dan wel goed bij hemquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu hopen dat het ook wat wordt met hem, ben benieuwd![]()
opbouwend was Heitinga wel aardig toch? Kan me behalve het boos kijken er weinig van herinnerenquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Gelukkig heeft die slechts Viergever als concurrent .
Alhoewel ..![]()
Had een geweldige lange pass en scoorde ook best vaak .quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
opbouwend was Heitinga wel aardig toch? Kan me behalve het boos kijken er weinig van herinnerenRED ONS HENNIEGOD![]()
Heitinga was alleen in zijn laatste seizoen bij Ajax wat. Toen maakte hij nog een mooie goal tegen Feyenoord volgens mijOh.![]()
Maar zal Ajax nog een linksback halen als Bpilesen verkocht worden of zijn de verdediging en middenveld nu klaar?Oh.![]()
Ik zag eens een stukje van de ajax jeugd waar Sneijder en Heitinga in het zelfde team zaten, Heitinga was daar het grootste talent.![]()
Heitinga speelde in 2003-2004 een meer dan prima seizoen.'Wish I was old and a little sentimental'
als siggy weg gaat moet er uberhaupt wel een spits bij. mijn voorkeur is dan ook wel een ervaren iemand.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop eigenlijk ook nog op een ervaren spits.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ten Vrede.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Donny de Groot een optie?
Powerloungen.![]()
als derde spits jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Powerloungen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
bron!!!quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:11 schreef wieisboos het volgende:
Heitinga krijgt het nummer van BoilesenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Boil krijgt 9...quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:11 schreef wieisboos het volgende:
Heitinga krijgt het nummer van Boilesen![]()
wat is duur nu eigenlijk feitelijk het praktisch nut van?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maradonnyquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Powerloungen.![]()
![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
hij moet wegquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Godver, ik moest eerst aan een telefoonnummer denken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:11 schreef wieisboos het volgende:
Heitinga krijgt het nummer van Boilesen![]()
![]()
Prachtig. Die hele dag.. de spanning, puur verlangen naar die titel. En dan die ontlading. Gevoelens in mijn beuk gehad die ik nog nooit eerder gevoeld had. Een soort liefde, maar dan anders.quote:
Btw, @4:36: pis nog altijd in mijn broek van het lachen om die kop van Carlo L'Ami. En Spijkerman die er achter staat maar zich allang weer richt op het veld.![]()
Sigthorsson dus zo goed als zeker weg, gaan er al namen rond voor een eventuele vervanger? Ik ving ergens iets op over Kadlec, lijkt me een leuke aankoop. Echt ervaren is 'ie niet, maar lijkt wel wat te kunnen.
Oh en Eto'o wordt nietsDie chillt 'm bij Antalyaspor.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Thuisshirt is wel mooi, ff bedenken wie er achterop moetVIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Mooi dat het slordige kraagje is verdwenen, maar waarom nou weer van die gekke uiteinden op de mouwen. Over die groene kleur van het uitshirt kun je zo je bedenkingen hebben. Dat groen valt nog wel mee, maar waarom moet daar zo'n vloekende zwart-rode rand aan? Zwart-rood is mooi, maar niet bij groen.
Nou ja.. thuistenue is prima zo en van het uittenue even die onderrand laten vervangen.![]()
Morgen 14:00quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer is de presentatie van Dijks?![]()
Tsja.. mensen (gek of niet) geven het ervoor. Zo lang dat het geval is, zal de prijs zeker niet zakken.quote:![]()
quote:25 juni 2015
Ajax en adidas presenteren vandaag met gepaste trots het nieuwe thuis- en uittenue, nadat woensdag reeds de nieuwe thuistrainingslijn is bekendgemaakt.
Zowel het thuis- en uitshirt kennen een opvallend ontwerpdetail. Zo kunnen de mouwen van beide shirts worden omgeslagen, waarmee het rood/zwart van de Amsterdamse vlag zichtbaar wordt. Op de linkermouw zitten ook drie witte Andreas-kruizen, waardoor het effect van de aanvoerdersband ontstaat.
De rode draad in het ontwerp van het thuis- en uittenue, en de thuistrainingslijn, is een eerbetoon aan de stad Amsterdam en onze rijke lijst aanvoerders.
Op verzoek van de technische staf onder leiding van Frank de Boer is voor seizoen 2015-2016 gekozen voor een licht uittenue, en wel in de kleur Solar Green. Onderaan het shirt is, met het Amsterdamse rood/zwart, een effect gecreëerd waardoor het lijkt alsof twee shirts over elkaar heen gedragen worden.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Frank dus verantwoordelijk voor het uitshirtquote:
Hij heeft dus zowel geen zicht op wat goede spelers zijn als wel het zicht op wat mooie shirts zijn.Oh.![]()
Als je dan zo graag een eerbetoon wilt doen aan de stad Amsterdam etc. pas dan je complete shirt en kleur erop aan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank dus verantwoordelijk voor het uitshirt
Hij heeft dus zowel geen zicht op wat goede spelers zijn als wel het zicht op wat mooie shirts zijn.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ik zie ook niet wat dat groen te maken heeft met Amsterdam.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:21 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als je dan zo graag een eerbetoon wilt doen aan de stad Amsterdam etc. pas dan je complete shirt en kleur erop aan.
Meer een eerbetoon aan Rotterdam zo.
Adidas
Oh.![]()
Op verzoek van de technische staf. Ja joh.quote:
"Ja hey met Frenk. Ja prima. Hey luister, even over die uitshirtjes.. ik wil dat jullie een licht uittenue maken. Nee, niet in gewicht. Ja... spreek ik Chinees soms? Nou dan luister naar wat ik te zeggen heb. *boze frons* Ik wil een lichte kleur hebben, anders ben ik weg. Hebben jullie dat begrepen? Solar watte? Jongen, doe je best, als het maar licht is. En Hennie is het met mij eens zegt 'ie. Dennis knikt ook, dus die zal het ook prima vinden zo. Ja? Oké, goed zo, groetuhhh."![]()
![]()
![]()
"Doe het shirt maar lekker groen, zodat de spelers niet zo opvallen in het veld. Dan kunnen de supporters grassprietjes gaan tellen, waardoor de amusementwaarde van een wedstrijdje Ajax een stuk hoger komt te liggen"quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:23 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Op verzoek van de technische staf. Ja joh.
"Ja hey met Frenk. Ja prima. Hey luister, even over die uitshirtjes.. ik wil dat jullie een licht uittenue maken. Nee, niet in gewicht. Ja... spreek ik Chinees soms? Nou dan luister naar wat ik te zeggen heb. *boze frons* Ik wil een lichte kleur hebben, anders ben ik weg. Hebben jullie dat begrepen? Solar watte? Jongen, doe je best, als het maar licht is. En Hennie is het met mij eens zegt 'ie. Dennis knikt ook, dus die zal het ook prima vinden zo. Ja? Oké, goed zo, groetuhhh."
Oh.![]()
Wordt gewoon weer flink verkocht hoor. Loopt half Amsterdam er weer in.quote:
Net als met dat zwart-roze shirt.Oh.![]()
Liever roze dan ditquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wordt gewoon weer flink verkocht hoor. Loopt half Amsterdam er weer in.
Net als met dat zwart-roze shirt.![]()
Dan wordt het fluorizerend geel, ineens?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:53 schreef Heeinz het volgende:
Maar goed misschien ziet het er wel heel anders uit als je het aan hebt
ofzo![]()
Niemandquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:06 schreef mabo11 het volgende:
Thuisshirt is wel mooi, ff bedenken wie er achterop moet![]()
Dat is over een week. Wat is daar zo erg aan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:09 schreef Heeinz het volgende:
Bedankt voor je bestelling. De verwachte leverdatum is donderdag 2 juli 2015.
En Siggy erop?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:09 schreef Heeinz het volgende:
Bedankt voor je bestelling. De verwachte leverdatum is donderdag 2 juli 2015.
![]()
Boilesenquote:
Duurt mij vrij langquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is over een week. Wat is daar zo erg aan?![]()
Wat voor een wurgcontract moet dat wel niet zijn om je wedstrijden in een gifgroen shirt te moeten spelen?Dit, dus.![]()
De Boer heeft het ontworpenquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:52 schreef Buitendam het volgende:
Wat voor een wurgcontract moet dat wel niet zijn om je wedstrijden in een gifgroen shirt te moeten spelen?Oh.![]()
groot gelijk jr jouw wc verdient dan ook het bestequote:Op donderdag 25 juni 2015 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al kreeg ik 85 euro toe maakte ik mijn wc nog niet schoon met dat uitshirtgraag op anoniem![]()
We weten inmiddels dat je het niks vindtquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al kreeg ik 85 euro toe maakte ik mijn wc nog niet schoon met dat uitshirt![]()
We moeten ergens over lullen tot er nieuw transfernieuws isquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We weten inmiddels dat je het niks vindtOh.![]()
Ingegeven door Cruijff,quote:quote:„Kijk, als je op de tribune zit, dan zie je het veld liggen, dat is dus groen. En dan de spelers erop in het zwart, da’s duidelijk om te zien. Maar als je op het veld staat, dan zie je dat groen niet, maar de donkere tribune erachter. Als er dan iemand, je medespeler dus, zwart aan heeft, dan wordt-ie onzichtbaar. Die zie je haast niet staan. Dat is gewoon zo.”![]()
Ik zoek even wat Cruijffiaanse uitspraken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten ergens over lullen tot er nieuw transfernieuws is
#TeamCruijffgraag op anoniem![]()
Plaats liever een lekker wijf in plaats van dat geneuzel, ik wil dat shirt eerst wel eens zien als het op het veld staat, misschien valt het wel meequote:Op donderdag 25 juni 2015 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten ergens over lullen tot er nieuw transfernieuws is
Ik beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Plaats liever een lekker wijf in plaats van dat geneuzel, ik wil dat shirt eerst wel eens zien als het op het veld staat, misschien valt het wel mee
Ik beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]MehhhhhhhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf dan maar klagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: