Morgen 14:00quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer is de presentatie van Dijks?
Tsja.. mensen (gek of niet) geven het ervoor. Zo lang dat het geval is, zal de prijs zeker niet zakken.quote:
quote:25 juni 2015
Ajax en adidas presenteren vandaag met gepaste trots het nieuwe thuis- en uittenue, nadat woensdag reeds de nieuwe thuistrainingslijn is bekendgemaakt.
Zowel het thuis- en uitshirt kennen een opvallend ontwerpdetail. Zo kunnen de mouwen van beide shirts worden omgeslagen, waarmee het rood/zwart van de Amsterdamse vlag zichtbaar wordt. Op de linkermouw zitten ook drie witte Andreas-kruizen, waardoor het effect van de aanvoerdersband ontstaat.
De rode draad in het ontwerp van het thuis- en uittenue, en de thuistrainingslijn, is een eerbetoon aan de stad Amsterdam en onze rijke lijst aanvoerders.
Op verzoek van de technische staf onder leiding van Frank de Boer is voor seizoen 2015-2016 gekozen voor een licht uittenue, en wel in de kleur Solar Green. Onderaan het shirt is, met het Amsterdamse rood/zwart, een effect gecreëerd waardoor het lijkt alsof twee shirts over elkaar heen gedragen worden.
Frank dus verantwoordelijk voor het uitshirtquote:
Als je dan zo graag een eerbetoon wilt doen aan de stad Amsterdam etc. pas dan je complete shirt en kleur erop aan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank dus verantwoordelijk voor het uitshirt
Hij heeft dus zowel geen zicht op wat goede spelers zijn als wel het zicht op wat mooie shirts zijn.
Ik zie ook niet wat dat groen te maken heeft met Amsterdam.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:21 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als je dan zo graag een eerbetoon wilt doen aan de stad Amsterdam etc. pas dan je complete shirt en kleur erop aan.
Op verzoek van de technische staf. Ja joh.quote:
"Doe het shirt maar lekker groen, zodat de spelers niet zo opvallen in het veld. Dan kunnen de supporters grassprietjes gaan tellen, waardoor de amusementwaarde van een wedstrijdje Ajax een stuk hoger komt te liggen"quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:23 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Op verzoek van de technische staf. Ja joh.
"Ja hey met Frenk. Ja prima. Hey luister, even over die uitshirtjes.. ik wil dat jullie een licht uittenue maken. Nee, niet in gewicht. Ja... spreek ik Chinees soms? Nou dan luister naar wat ik te zeggen heb. *boze frons* Ik wil een lichte kleur hebben, anders ben ik weg. Hebben jullie dat begrepen? Solar watte? Jongen, doe je best, als het maar licht is. En Hennie is het met mij eens zegt 'ie. Dennis knikt ook, dus die zal het ook prima vinden zo. Ja? Oké, goed zo, groetuhhh."![]()
Wordt gewoon weer flink verkocht hoor. Loopt half Amsterdam er weer in.quote:
Liever roze dan ditquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wordt gewoon weer flink verkocht hoor. Loopt half Amsterdam er weer in.
Net als met dat zwart-roze shirt.
Dan wordt het fluorizerend geel, ineens?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:53 schreef Heeinz het volgende:
Maar goed misschien ziet het er wel heel anders uit als je het aan hebt
ofzo
Niemandquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:06 schreef mabo11 het volgende:
Thuisshirt is wel mooi, ff bedenken wie er achterop moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |