SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
VI.nl:Met andere woorden: die heeft geen zin in Ajax.quote:Pione Sisto heeft nog niet de knoop doorgehakt voor welke club hij FC Midtjylland deze zomer gaat verruilen. Ook Ajax zit nog in de wachtkamer voor de Deense jeugdinternational.
Sisto (20) toont deze weken zijn kunsten in Tsjechië, waar hij met Jong Denemarken strijdt om de Europese titel. Frank de Boer heeft hem zaterdag ook aan het werk gezien tegen Duitsland (0-3). De Ajax-trainer is met directeuren Marc Overmars en Jeroen Slop in Tsjechië om te kijken naar potentiële versterkingen, onder wie de Tsjechische aanvaller Vaclav Kadlec.
In tegenstelling tot het duel met Jong Duitsland heeft Sisto in de eerste groepswedstrijd tegen Tsjechië wel van zich doen spreken. Nota bene als vervanger van Ajacied Viktor Fischer tekende hij woensdag voor de winnende treffer (2-1).
Mede door zijn verblijf op het jeugd-EK moeten de geïnteresseerde clubs nog geduld hebben. Naast Ajax is er meer belangstelling voor de vleugelaanvaller die ook als middenvelder uit de voeten kan. Duidelijk is dat Sisto ondanks een doorlopend contract FC Midtjylland deze zomer gaat verlaten. De in Soedan geboren Deen zal naar verwachting binnen enkele weken een beslissing nemen over zijn toekomst.![]()
adidas kennende worden ze kk lelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:44 schreef Vermecelli het volgende:
Is er al iets bekend over de nieuwe shirts voor komend seizoen?![]()
De exits van El Hamlap en Sulejmani gaven me toch meer vreugde. Komt omdat Siggie, ondanks dat het een waardeloze voetballer is, wel een sympathieke kerel lijkt.quote:![]()
Hij kon er ook niks aan doen dat hij niet kon voetballen en Frank torren in zijn kop had, dat is waar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:07 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
De exits van El Hamlap en Sulejmani gaven me toch meer vreugde. Komt omdat Siggie, ondanks dat het een waardeloze voetballer is, wel een sympathieke kerel lijkt.![]()
Beiden beter voor Ajax dan Siggy ooit is geweest.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:07 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
De exits van El Hamlap en Sulejmani gaven me toch meer vreugde. Komt omdat Siggie, ondanks dat het een waardeloze voetballer is, wel een sympathieke kerel lijkt.![]()
El Hamdaoui schoot ons naar de Champions League.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beiden beter voor Ajax dan Siggy ooit is geweest.![]()
Sigthorsson sympathiek?
Loopt met 0 inzet sjokkend over het veld en zeurt dat die voorzetten wilt terwijl die aan de lopende band 100% kansen verneukt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Grote kneus maar prima afmaker hoor (toen). Frank kon er helaas niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Hamdaoui schoot ons naar de Champions League.![]()
Ik zie het zo voor me dat Siggy zijn wipneus ophaalt voor Nantes omdat hij denkt dat die subtopper uit Engeland zich nog wel meldt.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Scoorde nog met enige regelmaat prima doelpunten in de eerste seizoenshelft.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Grote kneus maar prima afmaker hoor (toen). Frank kon er helaas niet mee omgaan.![]()
Sigthorsson kan niet beter, Sulejmani wilde niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:15 schreef gniffie het volgende:
Sigthorsson sympathiek?
Loopt met 0 inzet sjokkend over het veld en zeurt dat die voorzetten wilt terwijl die aan de lopende band 100% kansen verneukt.![]()
Niemand kan met Hamlap omgaan. Kan je Frankie niet verwijten johquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Grote kneus maar prima afmaker hoor (toen). Frank kon er helaas niet mee omgaan."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Van Gaal..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niemand kan met Hamlap omgaan. Kan je Frankie niet verwijten joh![]()
Zul je zien dat die transfer van Siggy alsnog niet doorgaat
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Hoe zie jij dit voor je?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:43 schreef StarGazer het volgende:
Zul je zien dat die transfer van Siggy alsnog niet doorgaat
Stapt hij morgen met het verkeerde been uit bed? Scheurt hij zijn kruisbanden af in de sprint naar de Python in de Efteling?![]()
Struikelt over z'n pantoffels...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zie jij dit voor je?
Stapt hij morgen met het verkeerde been uit bed? Scheurt hij zijn kruisbanden af in de sprint naar de Python in de Efteling?![]()
Wat Siggy betreft kijk ik nergens meer van op. Tevens hebben we de boel aardig lopen jinxen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zie jij dit voor je?
Stapt hij morgen met het verkeerde been uit bed? Scheurt hij zijn kruisbanden af in de sprint naar de Python in de Efteling?'Wish I was old and a little sentimental'
Als hij alsnog blijft, gaan we een sit-in voor het huis van Kolbeinn houden. #vreedzaamprotest.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat Siggy betreft kijk ik nergens meer van op. Tevens hebben we de boel aardig lopen jinxen.![]()
Aiiiiiiiiii boyquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij alsnog blijft, gaan we een sit-in voor het huis van Kolbeinn houden. #vreedzaamprotest.'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Ajax in markt met FC Porto en Borussia Dortmund
Ajax heeft concurrentie van Borussia Dortmund en FC Porto bij het aantrekken van de 20-jarige Pione Sisto. Beide clubs zouden bereid zijn 6 miljoen euro te betalen voor de Deense jeugdinternational, die tot medio 2018 onder contract staat bij FC Midtjylland, de kampioen van Denemarken. FC Porto speelt komend seizoen Champions League, Ajax komt uit in de voorronde van het kampioenenbal en Borussia Dortmund heeft zich geplaatst voor de Europa League.
Het lukte de Amsterdammers niet om afgelopen weekeinde al een deal te sluiten met de geboren Sudanees, die op jonge leeftijd met zijn ouders naar Angola vluchtte om vervolgens op het Deense platteland neer te strijken. Een zware delegatie van Ajax met trainer Frank de Boer, directeur Marc Overmars en financieel directeur Jeroen Slop was in Praag bij het EK onder 21 jaar. De verwachting is dat Ajax zich deze week opnieuw bij Sisto en FC Midtjylland zal melden. Zelf hebben de Denen de Tsjechische aanvaller Vaclav Kadlec van Eintracht Frankfurt op het oog als vervanger. Afgelopen winter deed PSV nog tevergeefs een poging hem te huren van de Duitsers. Sisto zat gisteravond 90 minuten op de bank bij het groepsduel Jong Denemarken-Jong Servië (2-0) op het EK onder 21 jaar. Ajacied Viktor Fischer maakte een van de Deense doelpunten.![]()
Nooit voor Ajax 1 mogen spelen, maar met z'n twee goals voor Jong Ajax tegen Utrecht bijna een Ajax - Ajax in de Kuip bewerkstelligd. Als Pasanen z'n strafschop wat beter had genomenquote:Nando Rafael keert terug in Duitsland. Gertjan Verbeek heeft de voormalige spits van Ajax naar VfL Bochum gehaald.Rafael is een contract voor een seizoen overeengekomen bij Bochum, dat hem overneemt van het Chinese Henan Jianye. Bochum is de vijfde Duitse werkgever voor de 31-jarige international van Angola, die eerder uitkwam voor Fortuna Düsseldorf, FC Augsburg, Borussia Mönchengladbach en Hertha BSC. Die club nam Rafael in 2002 over van Ajax, waar hij moest vertrekken omdat hij geen werkvergunning kreeg.Bochum hoopt volgend seizoen een gooi te doen naar de bovenste plaatsen in de Tweede Bundesliga. De voorbije jaargang eindigde de club van Verbeek op de elfde plaats.![]()
![]()
Petri Pasanen dat ik lang geleden inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2015 01:23 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Nooit voor Ajax 1 mogen spelen, maar met z'n twee goals voor Jong Ajax tegen Utrecht bijna een Ajax - Ajax in de Kuip bewerkstelligd. Als Pasanen z'n strafschop wat beter had genomen![]()
Vandaar dat hij overal mislukt en uitgespuugd wordt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Grote kneus maar prima afmaker hoor (toen). Frank kon er helaas niet mee omgaan.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 01:33 schreef jasperte het volgende:
[..]
Petri Pasanen dat ik lang geleden inderdaadToch wel een mooi duo met Chivu.
http://www.vi.nl/web/nieu(...)cht-tot-uiterste.htm
Jong Ajax - Ajax 1 als bekerfinale. En omdat Ajax kampioen werd zou volgens de regels van toen de verliezend bekerfinalist ook de JC-Schaal hebben mogen spelen, dus die was gegarandeerd ook Ajax vs Ajax geweest
Zo zonde dat dit toen net niet is gelukt. Al was die goal van Wamberto in de finale ook wel weer episch.![]()
Dat zou wel de raarste wedstrijd ooit van Ajax zijnquote:Op woensdag 24 juni 2015 02:42 schreef FritzWepper het volgende:
[..]Toch wel een mooi duo met Chivu.
Jong Ajax - Ajax 1 als bekerfinale. En omdat Ajax kampioen werd zou volgens de regels van toen de verliezend bekerfinalist ook de JC-Schaal hebben mogen spelen, dus die was gegarandeerd ook Ajax vs Ajax geweest
Zo zonde dat dit toen net niet is gelukt. Al was die goal van Wamberto in de finale ook wel weer episch.
Hoe zou het werken in de kuip? Zouden Ajax 2 spelers teleurgesteld zijn?![]()
wie wel?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Goedemorgen allen!
Wanneer duidelijkheid over siggy, iemand een idee?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
14:00 vanmiddagquote:Op woensdag 24 juni 2015 08:31 schreef mokkiemok het volgende:
Goedemorgen allen!
Wanneer duidelijkheid over siggy, iemand een idee?![]()
Je zou maar geen afspraken hebben gemaakt en Ajax 2 dan de beker zien winnen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 02:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat zou wel de raarste wedstrijd ooit van Ajax zijn
Hoe zou het werken in de kuip? Zouden Ajax 2 spelers teleurgesteld zijn?![]()
![]()
oké.quote:Op woensdag 24 juni 2015 01:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vandaar dat hij overal mislukt en uitgespuugd wordt.![]()
Genietenquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://instagram.com/p/4PJ1FfmjRW/
Appie![]()
![]()
En die goal van Wamberto in 2002. Wat was dat heerlijk. Lekker beladen ook, omdat vier weken daarvoor de Utrechters uit Amsterdam teruggestuurd werden. En dan de eerste wedstrijd in het nieuwe seizoen Ajax-Utrecht haha.
Mooie tijd was dat![]()
![]()
Zivko dus naar Willem 2 hoopt dat hij er daar 20 maakt.quote:Willem II verkoopt Dijks aan Ajax en krijgt er drie man voor terug
Woensdag, 24 juni 2015 om 10:02
Willem II verkoopt Dijks aan Ajax en krijgt er drie man voor terug
/
Willem II heeft woensdagochtend het vertrek van Mitchell Dijks naar Ajax bevestigd. De 22-jarige linksback werd opgeleid in Amsterdam en arriveerde vorig jaar zomer in Tilburg, waarbij Ajax wel een terugkoopoptie bedong. Dijks maakte zo’n sterke ontwikkeling door dat men in Amsterdam besloot hem terug te kopen. Willem II ging daarmee akkoord, maar bedong wel goede voorwaarden. Het krijgt nu zelf Ruben Ligeon, Richairo Zivkovic en Lesly de Sa van Ajax te leen.
In de huurovereenkomst van De Sa zit een optie om hem aan het eind van het volgende seizoen permanent over te nemen van Ajax, zo communiceert Willem II. Behalve de komst van Ligeon, Zivkovic en De Sa wordt er ook een onbekend geldbedrag overgemaakt naar Tilburg. Technisch manager Carlos Aalbers spreekt op de clubwebsite van de Tricolores van een lang traject met een mooi eindresultaat voor Willem II.
Volgens hem heeft de club een goede balans gevonden in de sportieve en financiële belangen die er speelden. “We zijn erg blij dat we deze drie spelers kunnen toevoegen aan de selectie en dat Mitchell Dijks ons platform heeft benut om weer een volgende stap in zijn carrière te maken. We wensen Mitchell hiermee veel succes”, aldus Aalbers. Dijks speelde in totaal 28 competitieduels voor Willem II, dat knap als negende finishte na de promotie naar de Eredivisie.quote:Zivkovic: 'Een echte kans kreeg ik niet, dan ga ik minder mijn best doen'
Woensdag, 24 juni 2015 om 09:06
Ajax nam Richairo Zivkovic een jaar geleden over van FC Groningen, maar erg succesvol was de achttienjarige spits niet in zijn eerste jaar in Amsterdam. Aan de vooravond van zijn waarschijnlijke verhuurperiode bij Willem II kijkt de getalenteerde aanvaller terug op het afgelopen seizoen.
/
Zivkovic neemt trainer Frank de Boer weinig tot niets kwalijk en zoekt de fout vooral bij zichzelf, maar baalt er wel van dat ploeggenoten als Lasse Schöne en Viktor Fischer in de punt van de aanval werden opgesteld. De positie waarop Zivkovic het best tot zijn recht komt. "Een echte kans heb ik niet gehad", maakt de jeugdige spits duidelijk in gesprek met de Volkskrant.
"Als ik zo'n teleurstelling te verwerken krijg, dan werkt het bij mij tegenovergesteld. Ik ga minder hard mijn best doen, in plaats van harder", geeft de belofte aan. "Maar je moet elke dag honderd procent je best doen. Ik moet harder werken. Dat heb ik naarmate het seizoen vorderde wel geleerd." De Boer verwijt hij dan ook niet veel. "Het is niet zo dat ik uitstekend speel en hij me nog steeds niet erin zet."![]()
Die gast die tijdens de halve finale een etage naar beneden donderde tijdens het uitdagen van het uitvak was epischer.quote:Op woensdag 24 juni 2015 02:42 schreef FritzWepper het volgende:
[..]Toch wel een mooi duo met Chivu.
Zo zonde dat dit toen net niet is gelukt. Al was die goal van Wamberto in de finale ook wel weer episch.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Zivkovic: 'Een echte kans kreeg ik niet, dan ga ik minder mijn best doen'
Optiefen dan maar, hoeft niet meer terug te komen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:25 schreef HeatWave het volgende:
![]()
![]()
okquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die gast die tijdens de halve finale een etage naar beneden donderde tijdens het uitdagen van het uitvak was epischer."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Selectief lezen is ook een kwaliteit, denk ik dan maar.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:25 schreef HeatWave het volgende:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
wow stoerquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die gast die tijdens de halve finale een etage naar beneden donderde tijdens het uitdagen van het uitvak was epischer.![]()
20, waarvan 8 tegen psv en 12 tegen feyenoord toch?quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zivko dus naar Willem 2 hoopt dat hij er daar 20 maakt.
[..]
hhhhh![]()
Denk dat hij minder gemotiveerd was , neemt niet weg dat je gewoon altijd je best moet doen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:25 schreef HeatWave het volgende:
Waar je ook voetbalt / werktIk ben inmiddels overleden![]()
Maakt mij niet uit, als hij maar lekker gaat voetballen en gaat bewijzen dat hij wel degelijk een talent is.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:39 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
20, waarvan 8 tegen psv en 12 tegen feyenoord toch?![]()
Daarom, hij komt constant te laat etc, niet alleen bij Ajax. Maar het ligt weer aan de ander.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Denk dat hij minder gemotiveerd was , neemt niet weg dat je gewoon altijd je best moet doen.
Waar je ook voetbalt / werktA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zeker waar. Ik ben benieuwd hoeveel doelpunten hij kan maken, daar. Willem II is vaak niet vies van een beetje reactievoetbal.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Goed dat Zivko aan Willem II wordt verhuurd, ideale club voor hem![]()
Drie spelers verhuren aan Willem II en ook nog een miljoen
Niet dat we die drie spelers hard nodig hebben ofzo, maar toch![]()
als ze stappen maken verdien je dat in de toekomst terug.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:21 schreef Heeinz het volgende:
Drie spelers verhuren aan Willem II en ook nog een miljoen
Niet dat we die drie spelers hard nodig hebben ofzo, maar toch
stel zivko schiet er 20 in met 15 assists van de sa die er zelf ook 10 in schiet. (ik zeg maar wat)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
In dat opzicht is het wel beter dat ze overgaan op verhuur idd. Wellicht ziet Zivko het licht nog en dan hoeven we hem niet te kopen zoals Dijks.
Get woke, go broke!![]()
Als Dijks het gewoon goed doet dit seizoen en we kampioen worden is dat ook snel terugverdiendquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:24 schreef HeatWave het volgende:
In dat opzicht is het wel beter dat ze overgaan op verhuur idd. Wellicht ziet Zivko het licht nog en dan hoeven we hem niet te kopen zoals Dijks.
ipv die kloothommel van een boilFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, alles beter dan Boilesen natuurlijk. Maar op dit moment heb ik nog geen kampioensgevoelquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als Dijks het gewoon goed doet dit seizoen en we kampioen worden is dat ook snel terugverdiend
ipv die kloothommel van een boil. Maar we zullen het zien naarmate de voorbereiding vordert.
Get woke, go broke!![]()
ik wacht nog even af wie de 2e en misschien 3e spits wordquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, alles beter dan Boilesen natuurlijk. Maar op dit moment heb ik nog geen kampioensgevoel. Maar we zullen het zien naarmate de voorbereiding vordert.
vooralsnog ben ik blij met Gudelj Dijks en Heitenga
nu nog een spits die samen met Milik voor 30 a 40 doelpunten gaat zorgenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Er gebeurt tenminste wel iets ja. Hopen dat Milik het een beetje waar kan maken nu als eerste keus. Vond hem erg sterk beginnen, daarna natuurlijk een blessure,maar vond hem ook iets minder gretig overkomen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik wacht nog even af wie de 2e en misschien 3e spits word
vooralsnog ben ik blij met Gudelj Dijks en Heitenga
En verder zullen de andere spelers weer fris en fit moeten worden, want het was wel erg erbarmelijk qua niveau.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
mijn hoop is er ook wel een beetje op Fisscherquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er gebeurt tenminste wel iets ja. Hopen dat Milik het een beetje waar kan maken nu als eerste keus. Vond hem erg sterk beginnen, daarna natuurlijk een blessure,maar vond hem ook iets minder gretig overkomen.
En verder zullen de andere spelers weer fris en fit moeten worden, want het was wel erg erbarmelijk qua niveau.
en dit jaar moet Klaassen het echt gaan laten zien (Milik ook inderdaad)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, die kan hopelijk ook weer eens iets laten zien. Andersen gaat het hem toch echt niet worden denk ik.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mijn hoop is er ook wel een beetje op Fisscher
en dit jaar moet Klaassen het echt gaan laten zien (Milik ook inderdaad)A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
die heb ik al afgeschreven, in ieder geval voor dit seizoen (tussenjaar ofzo)quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die kan hopelijk ook weer eens iets laten zien. Andersen gaat het hem toch echt niet worden denk ik.
Fisscher moet dit seizoen onze "Depay" worden hoop ik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Andersen zou eigenlijk verhuurd moeten worden aan een club als Cambuur of Zwollequote:Op woensdag 24 juni 2015 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die kan hopelijk ook weer eens iets laten zien. Andersen gaat het hem toch echt niet worden denk ik.![]()
Willem 2 misschien?quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:36 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Andersen zou eigenlijk verhuurd moeten worden aan een club als Cambuur of ZwolleFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mijn hoop is op Milik eigenlijk, zou wel leuk zijn als Ajax ook weer een keer de topscorer van de Eredivisie heeft.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mijn hoop is er ook wel een beetje op Fisscher
en dit jaar moet Klaassen het echt gaan laten zien (Milik ook inderdaad)![]()
zou toch wel geniaal zijn, is daar niet een regel voor? vooral bij wedstrijden tegen Ajax ?quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:40 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die hebben dan straks 6 (oud)Ajacieden in de basisFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom zou je daar regels voor moeten hebben? Alleen in Engeland en Spanje verzinnen ze dat soort kinderachtige regels.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zou toch wel geniaal zijn, is daar niet een regel voor? vooral bij wedstrijden tegen Ajax ?![]()
nou sorry hoor. Het leek mij gewoon dat er een regel zou kunnen bestaan, dat er maar een bepaald aantal huurspelers tegelijk tegen hun eigen club mogen spelen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je daar regels voor moeten hebben? Alleen in Engeland en Spanje verzinnen ze dat soort kinderachtige regels.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sja, dan moet je ze niet verhuren. Verhuurd is verhuurd, als ze daar spelen moeten ze ook 100% kunnen geven en voor die club uit kunnen komen. Anders zouden ze dus verplicht met een zwakkere selectie tegen Ajax moeten spelen, das gewoon competitievervalsing.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nou sorry hoor. Het leek mij gewoon dat er een regel zou kunnen bestaan, dat er maar een bepaald aantal huurspelers tegelijk tegen hun eigen club mogen spelen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
goed punt, ben ook niet van mening dat een dergelijke regel goed zou zijn, had het alleen wel iets voor de knvb gevonden om zo'n regel in te stellen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan moet je ze niet verhuren. Verhuurd is verhuurd, als ze daar spelen moeten ze ook 100% kunnen geven en voor die club uit kunnen komen. Anders zouden ze dus verplicht met een zwakkere selectie tegen Ajax moeten spelen, das gewoon competitievervalsing.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Worden ze nog kampioen ookquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:40 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die hebben dan straks 6 (oud)Ajacieden in de basis![]()
![]()
Opzich zijn die niet vies van wat competitievervalsing, dat is waarquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
goed punt, ben ook niet van mening dat een dergelijke regel goed zou zijn, had het alleen wel iets voor de knvb gevonden om zo'n regel in te stellen..
Get woke, go broke!![]()
Ik ben alleen maar blij dat ze onder een prima trainer als Streppel het komende seizoen voetballen. Die haalt iedere keer het maximale eruit wat eruit te halen valt.![]()
Alles om het de neuzen makkelijker te maken!!!!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich zijn die niet vies van wat competitievervalsing, dat is waar.
![]()
Idd, Ajax is altijd op zijn sterkst om 12:30, dus laten we ze 2 keer zoveel om die tijd spelen als de restquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alles om het de neuzen makkelijker te maken!!!!!.
Get woke, go broke!![]()
Na zo'n Europese wedstrijd barsten die joden ook altijd van de energie dus dan krijgen ze alle topwedstrijden natuurlijk na een Europesequote:Op woensdag 24 juni 2015 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, Ajax is altijd op zijn sterkst om 12:30, dus laten we ze 2 keer zoveel om die tijd spelen als de rest.
![]()
En zo houden we het eerlijk voor iedereenquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Na zo'n Europese wedstrijd barsten die joden ook altijd van de energie dus dan krijgen ze alle topwedstrijden natuurlijk na een Europese.
Get woke, go broke!![]()
iedereen jaar kampioen is ook zo watFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van mij mag het, reden om Willem II te gaan volgen. Haal ik tenminste wat meer uit m'n Fox Sports-abonnement.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:40 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die hebben dan straks 6 (oud)Ajacieden in de basis![]()
Fijn dat ie zelf snapt dat zijn houding niet kan, nu hopen dat hij er ook echt iets mee doetquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zivko dus naar Willem 2 hoopt dat hij er daar 20 maakt.
[..]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Lekker uitshirt weer. Goed fel.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Ik heb inmiddels zo'n 20 uitshirts gezien die het zouden moeten worden, dus laten we maar afwachten tot 20 juli. 4 juli krijgen we het nieuwe thuisshirt te zien overigensquote:![]()
Het gaat wel een Ziggo kleur worden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels zo'n 20 uitshirts gezien die het zouden moeten worden, dus laten we maar afwachten tot 20 juli. 4 juli krijgen we het nieuwe thuisshirt te zien overigensOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Het groene shirt wordt hem gewoon hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels zo'n 20 uitshirts gezien die het zouden moeten worden, dus laten we maar afwachten tot 20 juli. 4 juli krijgen we het nieuwe thuisshirt te zien overigensOh.![]()
Hadden we beter WhatsApp als sponsor kunnen hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het groene shirt wordt hem gewoon hoor.![]()
We moeten wat te zeiken hebben he.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
anders is de lol er snel af.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Een Oranje shirt?quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het gaat wel een Ziggo kleur worden.![]()
![]()
Als ik zoveel geld in een club pomp wil ik wel eenmalig een keuze maken. En dat lijkt me geen verkeerde gedachte. Of ik het persoonlijk mooi vind is een tweedequote:.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Forum Opties Forumhop: Hop naar: