Ja zachte kak is minder dan harde kak, in beide gevallen blijft het nog steeds kak he.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
Blijkbaar nog altijd beter dan die Aldi-bucht wat Fox van Fan4stic heeft gemaaktOf Retcon-Men, euh Wolverine And X-men.
Wat bedoel je met "Alles moet wijken voor creativiteit"?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:48 schreef Deckard het volgende:
[..]
Lol, alsof Marvel uberhaupt iets doet met talent. Alles moet wijken voor creativiteit daar. Bijna elke film is een slaapfeestje.
Wellicht moet je gewoon niet meer naar Marvel films gaan...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:48 schreef Deckard het volgende:
[..]
Lol, alsof Marvel uberhaupt iets doet met talent. Alles moet wijken voor creativiteit daar. Bijna elke film is een slaapfeestje.
Ow jeetje, iemand zou maar eens films leuk vinden die jij niet leuk vindtquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:01 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja zachte kak is minder dan harde kak, in beide gevallen blijft het nog steeds kak he.
Ik denk dat het van Deckard juist meer intellectueel mag. Maar als er iets subjectief is...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ow jeetje, iemand zou maar eens films leuk vinden die jij niet leuk vindt![]()
Maar dan ga je toch lekker naar Frozen of Grown Ups 2 blijven kijken......
Antman bijvoorbeeld. Zat al jaren in productie en met een goede opzet met Edgar Wright. Maar omdat het weinig connecties had met de andere films werd hij er van af gezet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "Alles moet wijken voor creativiteit"?
Iron man 3 vond ik de meest leukste van de afgelopen serie, doordat er weinig iron man in zat, of juist veel het is maar hoe je het bekijkt.quote:Want ik vond tot Guardians Marvel een beetje repetitief worden namelijk. Al blijft elke film in mijn ogen vermakelijk.(Behalve de Hulk)
Doe ik ook bijna nooit. Maar soms moet je er wel eens eentje kijken om te zien of de mening die je hebt te vooringenomen is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wellicht moet je gewoon niet meer naar Marvel films gaan...
Je mag het best wel leuk vinden, ik zie ze ook meer als voor iets tussendoors bij het eten ofzo. Maar het gaat meer om het feit dat dit gezien wordt als hoge kwaliteit, wat het totaal niet is. Het enige wat hoge kwaliteit is, zijn zo af en toe de sfx. De meerwaarde van de film zelf is niet te doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ow jeetje, iemand zou maar eens films leuk vinden die jij niet leuk vindt![]()
Maar dan ga je toch lekker naar Frozen of Grown Ups 2 blijven kijken......
Ah kom op, dat hele hokjesdenken van Marvel en DC fanboys kom je echt alleen maar tegen op bepaalde plaatsen op het internet. Dat is echt niet wat het gros van de bioscoopgangers denkt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:42 schreef Deckard het volgende:
[..]
Antman bijvoorbeeld. Zat al jaren in productie en met een goede opzet met Edgar Wright. Maar omdat het weinig connecties had met de andere films werd hij er van af gezet.
Iron Man 2 heeft Mickey Rourke doen besluiten om nooit meer voor Marvel te werken juist vanwege alles werd geknipt en hij overkwam als een plat figuur
De meeste regisseurs die voor Marvel werken hebben nog nooit een dubbeltje plat geslagen. Dat komt omdat Marvel graag werkt met ja-knikkers die geen eigen visie hebben.
Maar dit alles is ook niet verwonderlijk omdat we weer terug in de tijd stappen 80 jaar terug. Waar vroeger je ook niet ging om verwonderd te raken, maar eerder of je naar een Universal of een Paramount film kijken. Het is gewoon belachelijk voor woorden dat tegenwoordig mensen gaan denken in hokjes dat je voor een dc-film of een marvel-film bent. In de meeste gevallen weet je dat het prut is aangezien het nooit zal gaan om de verwondering, het onbekende, maar eerder om de herkenbaarheid.
Het is echt navelstaarderij waar ik op spuug. Gadverdamme.
[..]
Iron man 3 vond ik de meest leukste van de afgelopen serie, doordat er weinig iron man in zat, of juist veel het is maar hoe je het bekijkt.
Zoals wie dan?quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:42 schreef Deckard het volgende:
De meeste regisseurs die voor Marvel werken hebben nog nooit een dubbeltje plat geslagen. Dat komt omdat Marvel graag werkt met ja-knikkers die geen eigen visie hebben.
Joe Johnston gaat ALTIJD meer visueel en ontwerptechnisch te werk dan voor een goed verhaal. De rest maakt goed spul.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zoals wie dan?
Jon Favreau, Kenneth Branagh, Joss Wedon, Joe Johnston, Shane Black, Alan Taylor, de Russo's, allemaal regisseurs die hun sporen wel verdiend hebben in het goed vertellen van een verhaal.
Wright is 8 jaar bezig geweest met een script, hij heeft kansen genoeg gehad lijkt me. Prima als hij zijn eigen ding wil doen, maar dan moet je niet een Marvel film gaan maken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:42 schreef Deckard het volgende:
[..]
Antman bijvoorbeeld. Zat al jaren in productie en met een goede opzet met Edgar Wright. Maar omdat het weinig connecties had met de andere films werd hij er van af gezet.
Dat is het al.quote:
Doom is al goed uitgewerkt in de comic, dat men dit niet goed op het witte doek kan neerzetten of dit kan omvormen na deze jaren is gewoon dat men de F4 gewoon als een stelletje kneuzen of te popi jopie wil neerzetten zoals deze in de jaren 1960 waren, of niet van deze karakters wilt afwijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien moeten ze zich gewoon eens focussen op het interessantste aan de FF en dat is eigenlijk Doom. Begin met Doom goed uit te werken (wat nog nooit iemand heeft gedaan) en vul dat dan aan.
Eigenlijk maak je er dus compleet andere karakters van met enkel dezelfde naam... Kom op man, ik hoop dat je reeel genoeg bent om in te zien dat dit idioot is.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:54 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Doom is al goed uitgewerkt in de comic, dat men dit niet goed op het witte doek kan neerzetten of dit kan omvormen na deze jaren is gewoon dat men de F4 gewoon als een stelletje kneuzen of te popi jopie wil neerzetten zoals deze in de jaren 1960 waren, of niet van deze karakters wilt afwijken.
Als je van Susan Storm een call girl maakt die bij Victor Doom zowel Reed op bezoek komt en ook nog eens een gezamenlijk trio met hun heeft gedaan, Johnny een loser die een spuit in zijn armen regelmatig zet en regelmatig om geld bij zijn zus komt bietsen, Ben Grimm een mislukte MMA vechter die onder contract van de Maffia staat bij zijn gevechten, Reed Richards een genie die nergens aan de bak komt vanwege zijn idealisme ala Nicola Tesla, en een haat heeft tegen het bedrijfsleven en regelmatig terroristische "groene" acties tegen het bedrijfsleven uitvoert.
Dan heb je al gelijk een ander aan personages die veel donkerder zijn en minder F4 oorspronkelijke karakters. Zoals Susan het lieve onschuldige meisje, Johnny het zorgeloze broertje, Ben de all star football player en Reed "Mr Fantastic" Richards.
Doom zou je bijvoorbeeld neer kunnen zetten als een product van een verkrachting tussen de toenmalige heerser van Latvia en zijn moeder.
Moeder en Doom leven in een ghetto van Latvia waarbij moeder ernstig ziek is en Doom tot zijn 11 jaar dagelijks de straten opga om rond te komen en het moet hebben van zijn intelligentie en sluwheid.
Op het elfde jaar overlijd de moeder van Doom en komt Doom op straat te staan en is hij overgeleverd om echt op de straat te overleven. Hij word opgemerkt door een professor die nog al van kinderen houdt en word bij hem in huis genomen en dagelijks misbruikt, toch door door alle wetenschappelijke boeken die in het huis staan groeit de kennis van Doom, en je laat hem dus op den duur deze professor vermoorden. Waarna hij vlucht naar Amerika om daar een nieuw leven op te bouwen, net zoals in de comic laat je hem Reed Richards ontmoeten etc...
Niet dat Marvell of Fox met blij zou zijn met dit soort personages op het witte doek, maar ik weet zeker dat hier meer diepgang in zit en het beter uitgewerkt kan worden dan wat men nu doet met de F4
Hebben ze nu toch ook gedaan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eigenlijk maak je er dus compleet andere karakters van met enkel dezelfde naam... Kom op man, ik hoop dat je reeel genoeg bent om in te zien dat dit idioot is.
Hij klaagt dat het kut is en komt met een nog slechter voorstel...quote:
Dat klopt,quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hij klaagt dat het kut is en komt met een nog slechter voorstel...
Ik ben niet naar de F4 geweest niet mijn ding maar dat had je kunnen lezen in mijn voorgaande bericht dat de F4 eigenlijk voor een speciaal publiek zijn (beetje de Nerds onder de comic Nerds.).quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hij klaagt dat het kut is en komt met een nog slechter voorstel...
wat een onzin.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:55 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Ik ben niet naar de F4 geweest niet mijn ding maar dat had je kunnen lezen in mijn voorgaande bericht dat de F4 eigenlijk voor een speciaal publiek zijn (beetje de Nerds onder de comic Nerds.).
Kort maar krachtig, maar waar blijft je uitleg of heb ik je op je teentjes getrapt.quote:
Meer dat je niet lijkt te willen snappen dat je niet alles kunt veranderen behalve de namen om maar een ander publiek te trekken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:59 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Kort maar krachtig, maar waar blijft je uitleg of heb ik je op je teentjes getrapt.
Dus wat maakt de F4 zo speciaal of dat ze voor een breder publiek geschikt zijn ? Alle films bewijzen dat ze niet geschikt zijn voor een breder publiek behalve een paar die hard fans.
Ik denk dat dit zelfs zo is met de comic verkoop als men hier een marktgericht onderzoek naar doet wie de aankoop doet van de F4 comics.
Of loop jij trots met een I love F4 shirt op een Metal concert ?
De films waren dan ook gewoon slecht, ongeacht of het de Fantastic Four zijn of niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:59 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Dus wat maakt de F4 zo speciaal of dat ze voor een breder publiek geschikt zijn ? Alle films bewijzen dat ze niet geschikt zijn voor een breder publiek behalve een paar die hard fans.
het is onzin dat de Fantastic Four alleen voor de nerds onder de comicnerds zouden zijn. Ook de gewone comicnerds kunnen er van genieten. Misschien niet van de films, want die zijn kut.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:59 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Kort maar krachtig, maar waar blijft je uitleg of heb ik je op je teentjes getrapt.
Als ze nou een keer gewoon de comic goed verfilmen, ipv er elke keer een eigen draai aan te geven, dan heb je waarschijnlijk een uitermate vermakelijke familiefilm.quote:Dus wat maakt de F4 zo speciaal of dat ze voor een breder publiek geschikt zijn ? Alle films bewijzen dat ze niet geschikt zijn voor een breder publiek behalve een paar die hard fans.
Andere bronnen noemen mogelijke voordelen:quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het lijkt er steeds meer op dat de Marvel films en de Marvel TV-series weinig tot niets met elkaar te maken gaan hebben.
Ja, ja, af en toe eens een referentie naar een film in een serie en dat is het dan. Die herstructurering bij Marvel suggereert ook dat het 2 grotendeels gescheiden entiteiten zijn. Ik verwacht dat Daredevil echt nooit in een film gaat opduiken.
Logisch. Ze zouden wel gek zijn om niet een vervolg te maken. Het was een enorm succes.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Marvel heeft Phase 3 aangepast en een "Ant-Man & Wasp" erbij gezet waardoor weer het een en ander schuift....
http://marvel.com/news/mo(...)date?linkId=17794777
hij is hier maar enkele weken te zien geweest (belgie) ik weet niet hoe het in nl en rest van europa/amerika wasquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:42 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Logisch. Ze zouden wel gek zijn om niet een vervolg te maken. Het was een enorm succes.
Zit het net ook te lezen, en zou het eigenlijk al op de FP geplaatst hebben als ik er zekerder van was. Er zijn bronnen voor, en bronnen tegen dit nieuws, dus het is niet duidelijk wat er nu van waar is.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn weer geruchten.
Fox heeft van Marvel toestemming gekregen om 2 TV-series in het X-Men universum te maken (dat is geen gerucht, dat is gewoon een feit), maar het gerucht is dus dat Marvel daar iets voor zou hebben teruggekregen en "men" beweert dat dit wel eens de filmrechten op de Fantastic Four zouden kunnen zijn.
Ik hecht er niet zo heel veel geloof aan, maar als het waar is.
Natuurlijk. Kijk maar naar The Flash, Heroes, Smallville, Agents of SHIELD en dergelijke. Vergis je niet; tv-budgetten zijn misschien kleiner dan die van films, maar nog steeds heel hoog.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:40 schreef Djoetma het volgende:
Ik weet het niet. Is het goed te doen met een TV serie-budget?
Dit soort series? Fox heeft niet veel successen, maar een serie in deze lijn heb ik nog niet echt langs zien komen.quote:Of wordt het een animatieserie? Waarschijnlijk niet. Verder is FOX geen productiebedrijf met een goede trackrecord als het om dit soort series gaat in recente jaren. Kortom, ik verwacht er niet al te veel van.
Het gaat om de leden van de Hellfire club (uit First Class) in de eerste serie (die heet ook Hellfire en zal bij Fox (de tv-zender dus) worden uitgezonden). De tweede is Legion, over als ik het goed begrijp Charles Xaviers zoon. Die serie is voor kabelzender FX.quote:Trouwens, aangezien het om het X-men-universum gaat, zal het dus waarschijnlijk niet om de X-Men gaan.
'Bij Fox' is natuurlijk niet hetzelfde als 'door Fox'. Maar het is waar: series met veel ambitie mislukken sneller. Kijk bijvoorbeeld naar Minority Report (uitgezonden bij Fox, maar gemaakt door andere studio's), dat al aan het falen is, of Almost Human, dat ook bij Fox werd uitgezonden en niet aansloeg. Hoge bomen vangen veel wind, en alleen als je echt een publiek weet te vinden kom je daar doorheen. Ik vraag me af of SHIELD het eerste seizoen zou hebben overleefd als het 'gewoon' een serie op bijvoorbeeld Fox was geweest.quote:Persoonlijk zou ik wel een toffe animatieserie willen zien van X-Men met een serieuzere toon, ala de jaren '90-serie. De animatieseries van het moment zijn allemaal op een jong of zeer jong publiek gericht. Pre-teen. Voordeel van animatie is dat je veel meer kwijt kunt qua creativiteit. Maar goed, dit zal dus waarschijnlijk niet gebeuren. Meer een Agents of Shield-achtige serie en waarschijnlijk slechts matig, Als het wel van redelijk niveau is proberen ze het met fillers uit te rekken waarop ze kijkcijfers verliezen, de kosten te hoog achten en de shot gecancelled wordt. Zo is het bij iedere syfi-serie gegaan bij Fox over de laatste 10-12 jaar or so.
Nog meer oogaids.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
OFFICIAL: Fantastic Four Film Rights Remain At Fox
http://comicbook.com/2015(...)ights-remain-at-fox/
Dit bedoel ik juist met dat het dus niet goed mogelijk is. Ik vind de special effects in die series tegenvallen. Denk aan een geloofwaardige Storm of het goed uitvoeren van de klauwen van Wolverine en het plasmaschot van Cyclops. En dat iedere aflevering. Hiervoor moeten ze per keer betalen en in het geval van X-Men zie je dit soort special effects iedere aflevering. Als een serie als deze niet ontzettend goed scoort, is deze zo van de kabel verdwenen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:53 schreef Breuls het volgende:
[..]
Natuurlijk. Kijk maar naar The Flash, Heroes, Smallville, Agents of SHIELD en dergelijke. Vergis je niet; tv-budgetten zijn misschien kleiner dan die van films, maar nog steeds heel hoog.
Niet in deze lijn, maar wel series met veel special effects. Almost Human, Firefly zijn de bekendste voorbeelden. Verder zijn er twee of drie kleinere projecten vroegtijdig stopgezet (voor FOX of FX). Het is alsof ze naar een nieuwe X-Files zoeken en ontevreden zijn met alles dat daar niet aan komt.quote:Dit soort series? Fox heeft niet veel successen, maar een serie in deze lijn heb ik nog niet echt langs zien komen.
Dat kan wel een interessant verhaal worden, mits het goed geschreven is. Verder kan het ook op een relatief goedkope manier aangezien de krachten minder uitmaken. Maar of ze daar de ruimte voor krijgen?quote:Het gaat om de leden van de Hellfire club (uit First Class) in de eerste serie (die heet ook Hellfire en zal bij Fox (de tv-zender dus) worden uitgezonden). De tweede is Legion, over als ik het goed begrijp Charles Xaviers zoon. Die serie is voor kabelzender FX.
Dit inderdaad. SHIELD zou waarschijnlijk gecancelled worden of, als het door FOX zelf gemaakt zou zijn, zou men in het budget snijden (indien mogelijk) als het nodig was voor andere projecten (een beetje zoals AMC deed ter faveure van MadMen ten koste van the Walking Dead en Rubicon (resp. budgetcuts en cancellation). Ik moet zeggen dat het me nog mee valt dat het er nog is. Hoewel ABC niet al te veel ijzers in het vuur heeft.quote:'Bij Fox' is natuurlijk niet hetzelfde als 'door Fox'. Maar het is waar: series met veel ambitie mislukken sneller. Kijk bijvoorbeeld naar Minority Report (uitgezonden bij Fox, maar gemaakt door andere studio's), dat al aan het falen is, of Almost Human, dat ook bij Fox werd uitgezonden en niet aansloeg. Hoge bomen vangen veel wind, en alleen als je echt een publiek weet te vinden kom je daar doorheen. Ik vraag me af of SHIELD het eerste seizoen zou hebben overleefd als het 'gewoon' een serie op bijvoorbeeld Fox was geweest.
Teaser!!!twitter:jimmykimmel twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 19:53:46.@Iron_Man & @CaptainAmerica themselves, @RobertDowneyJr & @ChrisEvans are on TONIGHT with a BIG #CivilWar surprise... @Marvel reageer retweet
denk dat ze die bewaren voor bij Star Wars VII.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft natuurlijk een gerucht. En de vraag is of het wel een spoiler blijft als het waar is, misschien is 't gewoon een belangrijk onderdeel van de plot-synopsis van GotG 2The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
denk dat ze die bewaren voor bij Star Wars VII.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er was nog een gerucht over wie de vader van Star-Lord zou worden in het MCU.James Gunn heeft dat gerucht ontkend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft natuurlijk een gerucht. En de vraag is of het wel een spoiler blijft als het waar is, misschien is 't gewoon een belangrijk onderdeel van de plot-synopsis van GotG 2
Guardians of the Galaxy-regisseur bekritiseert plotspoiler-scoopsI am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:
Dat zat voor een gedeelte al in Agent Carter, maar een stand-alone BW-film mag zeker wel. Daar moet toch wel een tof spionage-verhaal om heen te bouwen zijn zou je zeggen.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:47 schreef Evertjan het volgende:
Ik wil nog altijd een stand alone Black Widow film zien van Marvel. Misschien een soort van orgine story in Rusland
De Hulk is op de vlucht geslagen en is zich nu aan het verstoppen voor scarlett Johanson.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel grappig dat ze net als in de comics Hulk en Thor op vakantie hebben gestuurd.
Nee ga weg, ik ben echt zo moe van Black Widow. Ze verpestte ook al de Winter Soldier film. Meest overrated personage in de hele serie.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:47 schreef Evertjan het volgende:
Ik wil nog altijd een stand alone Black Widow film zien van Marvel. Misschien een soort van orgine story in Rusland
Hoe en wat verpestte ze dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 13:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nee ga weg, ik ben echt zo moe van Black Widow. Ze verpestte ook al de Winter Soldier film. Meest overrated personage in de hele serie.
Vrij grote rol had ze daarin verpesten zou ik het ook niet willen noemen misschien haat hij Scarlet/Black Widow.quote:
Ik zie het ook niet, ik vind haar juist één van de menselijkere hoofdpersonen.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vrij grote rol had ze daarin verpesten zou ik het ook niet willen noemen misschien haat hij Scarlet/Black Widow.
Winter Soldier vind ik nog altijd de beste stand alone film van Marvelquote:Op woensdag 25 november 2015 13:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nee ga weg, ik ben echt zo moe van Black Widow. Ze verpestte ook al de Winter Soldier film. Meest overrated personage in de hele serie.
Haten op Scarlett Johanssonquote:Op woensdag 25 november 2015 13:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Trailers worden vaak door aparte mensen gemaakt. Denk dat deze beelden visueel het "spannends" zijn voor het grote publiek en dat het verwerken van het registreren te moeilijk was voor deze trailer.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:57 schreef -Menn0- het volgende:
Ik ben ook niet overtuigd, hele Civil War uit de comic lijkt er niet in terug te komen. Meer een ruzie tussen Cap en Iron Man met toevallig dat verdrag. Tenminste zo lijkt het in deze trailer.
99% van de geraakte superhelden uit die comic zitten (nog) niet eens in het MCU. Dus de schaal zou sowieso al anders zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:57 schreef -Menn0- het volgende:
Ik ben ook niet overtuigd, hele Civil War uit de comic lijkt er niet in terug te komen. Meer een ruzie tussen Cap en Iron Man met toevallig dat verdrag. Tenminste zo lijkt het in deze trailer.
sterker nog: een heel belangrijk deel daarvan hebben ze de rechten niet van zoals Fantastic Four (incl. Negative Zone), Wolverine en (de jacht op) Nitro, Speedball/Penance is een onbekende factor qua rechten. Dat verhaal krijg je sowieso niet in 1 film geperst...quote:Op donderdag 26 november 2015 18:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
99% van de geraakte superhelden uit die comic zitten (nog) niet eens in het MCU. Dus de schaal zou sowieso al anders zijn.
Het concept kan natuurlijk al hartstikke goed werken met de helden die al geïntroduceerd zijn. Er is al genoeg reden geweest voor de Superhero-registration act. En de nasleep ervan kan goed doorwerken in Agents of Shield, Daredevil/Jessica Jones/Luke Cage.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:27 schreef -Menn0- het volgende:
Nee tuurlijk kunnen niet alle personages gebruikt worden ivm rechten. Maar ik bedoel dat het nu wordt Civil War neergezet als een ruzie tussen Cap en Iron om Bucky...
Aanslag waar Bucky de schuld van krijgt ipv opgeblazen school als aanleiding, dat is voor mij het grootste verschil met de comics, qua trailer.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:57 schreef -Menn0- het volgende:
Dat zou ook het geval zijn geweest als ze wel al de gehele cast in de MCU hadden zitten. Of je kreeg een trilogie van lotr-proporties.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:50 schreef Djoetma het volgende:
Het comic-verhaal is zo veelzijdig en veel-omvattend, dat ze die nooit in een film krijgen. Dus daar wijken ze zeker van af.
Omdat Spider-man zijn geheime identiteit opgeeft; in de MCU is er (nog) geen enkele held met een geheime identiteit om op te geven. Ze zouden juist de opkomende Spider-man kunnen gebruiken om de strijd een gezicht/masker te geven.quote:Verder zien we geen Spider-man. Komt die aan het einde van de film? Waarschijnlijk. Nòg een reden waaraan je af kan zien dat de film heel anders wordt, aangezien Spider-man zo ongeveer het centrale karakter is in de comic.
Variatie op het Iron-Spider pak wat hij van Tony kreeg. Dat zou ik niet eens zo'n ramp vinden.quote:Ik heb trouwens ook gehoord dat Spider-Man zijn webshooters van Tony Stark zou krijgen. Dat zou ik echt enorm teleurstellend vinden.
Ik heb hier wel eens over nagedacht met dezelfde vergelijking in gedachte. Verschil is echter dat het in het Marvel universum gaat over individuen die zo veel bekende achtergrond hebben, dat dit lastig te negeren valt. Verder heb je ook niet de mogelijkheid om makkelijk met een eenduidig CGI-leger een veldslag in beeld te brengen. En dan zijn er ook nog de productiekosten. Met alle effecten en het HD-tijdperk zou dat een veelvoud worden van wat LotR heeft gekost.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zou ook het geval zijn geweest als ze wel al de gehele cast in de MCU hadden zitten. Of je kreeg een trilogie van lotr-proporties.
Spider-Man zit gewoon in deze film. Dus ze hadden hem natuurlijk kunnen teasen zonder het verhaal bekend te maken.quote:Omdat Spider-man zijn geheime identiteit opgeeft; in de MCU is er (nog) geen enkele held met een geheime identiteit om op te geven. Ze zouden juist de opkomende Spider-man kunnen gebruiken om de strijd een gezicht/masker te geven.
Ik wel. Niet wanneer hij ooit een Iron Spider pak krijgt of wat andere hulpmiddelen, maar er is natuurlijk wel iets dat eigen is aan het character van Peter Parker, en dat is dat hij zelf ook een genie is die iets als een webshooter kan bouwen. Ik zou het zeer jammer vinden wanneer ze dit van hem wegnemen. Het is naast afdoen aan het character, ook een stukje onafhankelijkheid die je wegneemt.quote:Variatie op het Iron-Spider pak wat hij van Tony kreeg. Dat zou ik niet eens zo'n ramp vinden.
A-zitten slapen tijdens Age of Ultron?quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:03 schreef Djoetma het volgende:
Verder heb je ook niet de mogelijkheid om makkelijk met een eenduidig CGI-leger een veldslag in beeld te brengen. En dan zijn er ook nog de productiekosten. Met alle effecten en het HD-tijdperk zou dat een veelvoud worden van wat LotR heeft gekost.
Daar is de vijand onzettend generaal. En het aantal helden is veel lager dan in Civil War voor komt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:09 schreef Skull-splitter het volgende:
A-zitten slapen tijdens Age of Ultron?
Het werd gemaakt voor een SD-publiek. Je ziet in de HD-iteratie dat die film die overgang niet goed door komt.quote:B-Dat werd voorheen ook in "HD" gerenderd hoor
Je hebt echt geen idee. Ok.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:46 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Daar is de vijand onzettend generaal. En het aantal helden is veel lager dan in Civil War voor komt.
[..]
Het werd gemaakt voor een SD-publiek. Je ziet in de HD-iteratie dat die film die overgang niet goed door komt.
Ik vond dat, persoonlijk, altijd het sufste aan Spider-Man. Een genie wat wel die webschieters kon bouwen, maar voor de rest als fotograaf voor de Bugle werkt. Had hem dan van meet af aan ergens als wetenschapper laten werken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:03 schreef Djoetma het volgende:
Ik wel. Niet wanneer hij ooit een Iron Spider pak krijgt of wat andere hulpmiddelen, maar er is natuurlijk wel iets dat eigen is aan het character van Peter Parker, en dat is dat hij zelf ook een genie is die iets als een webshooter kan bouwen. Ik zou het zeer jammer vinden wanneer ze dit van hem wegnemen. Het is naast afdoen aan het character, ook een stukje onafhankelijkheid die je wegneemt.
Plus, je maakt er zo'n ratjetoe van. In de strips sleutelt hij ze zelf in elkaar, in de film heeft ie ze van nature, en nu krijgt hij ze weer van Stark. Mja.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:03 schreef Djoetma het volgende:
Ik wel. Niet wanneer hij ooit een Iron Spider pak krijgt of wat andere hulpmiddelen, maar er is natuurlijk wel iets dat eigen is aan het character van Peter Parker, en dat is dat hij zelf ook een genie is die iets als een webshooter kan bouwen. Ik zou het zeer jammer vinden wanneer ze dit van hem wegnemen. Het is naast afdoen aan het character, ook een stukje onafhankelijkheid die je wegneemt.
Zo zal het verhaal inderdaad wel lopen. Ik denk dat Captain America, Black Widow en Falcon naar hem op zoek gaan en dat hij (Bucky) zich schuilhoudt voor de overheid, die hem wil arresteren na het gebeuren van The Winter Soldier. Er zal wel een internationaal opsporingsverzoek zijn uitgeroepen voor hem.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aanslag waar Bucky de schuld van krijgt ipv opgeblazen school als aanleiding, dat is voor mij het grootste verschil met de comics, qua trailer.
Makkelijk gezegd wanneer je niet eens je punt weet te maken.quote:Op zaterdag 28 november 2015 08:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee. Ok.
Wut. De SFX van LOTR is gewoon gemastered in 2K en televisieseries trekken tegenwoordig de crowdsims al in 4K uit een cornflakesdoos.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:46 schreef Djoetma het volgende:
Daar is de vijand onzettend generaal. En het aantal helden is veel lager dan in Civil War voor komt.
Het werd gemaakt voor een SD-publiek. Je ziet in de HD-iteratie dat die film die overgang niet goed door komt.
LotR ziet er in HD gewoon onzettend nep uit, dat is het punt. CGI, decorstukken, greenscreen, het is allemaal ontzettend makkelijk te onderscheiden.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wut. De SFX van LOTR is gewoon gemastered in 2K en televisieseries trekken tegenwoordig de crowdsims al in 4K uit een cornflakesdoos.
Je weet dat je appels en peren aan het vergelijken bent he?quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:22 schreef Djoetma het volgende:
[..]
LotR ziet er in HD gewoon onzettend nep uit, dat is het punt. CGI, decorstukken, greenscreen, het is allemaal ontzettend makkelijk te onderscheiden.
In series gaat het vooral om CGI, maar ook wat je bijv. in The Flash (waar ze nog redelijk slim zijn met het toepassen van de CGI) of GoT ziet voldoet gewoon niet aan wat een high budget film toegepast zou worden.
Het gaat erom dat het een flink budget vergt in deze tijd (en een hoop creatief talent), veel groter dan LotR om een dergelijk slagveld goed in beeld te brengen op een manier dat deze inderdaad als episch in het geheugen gegrift wordt (dus niet dat het als een soort van CGI-fest over komt, of een soort van tekenfilm, een fout die bijv. in Star Trek 12 gemaakt is). En dan had men bij LotR nog het voordeel dat ze eenheden konden gebruiken die op elkaar lijken (en dus makkelijk middels CGI groepen eenheden konden vergroten). Veel unieke characters met eigen pakken, krachten, etc. zijn al lastig op een goede manier in beeld te brengen. In een epische strijd waarin er een hoop aan de hand is en ze qua stijl nog steeds als individuen moeten vechten, is ontzettend lastig. Dat is het enige wat ik gezegd heb.quote:Op zondag 29 november 2015 00:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je weet dat je appels en peren aan het vergelijken bent he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door Sinister-D- op 28-12-2015 18:41:01 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |