abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:55:12 #126
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_155650237
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hij klaagt dat het kut is en komt met een nog slechter voorstel...
Ik ben niet naar de F4 geweest niet mijn ding maar dat had je kunnen lezen in mijn voorgaande bericht dat de F4 eigenlijk voor een speciaal publiek zijn (beetje de Nerds onder de comic Nerds.).

Overigens ik las alleen Punisher Wolverine en Spawn voornamelijk, verzamelde en las er wel wat om heen zoals The Avengers Spiderman X men Bloodshot.

Kijk als de F4 door jullie zo geliefd zijn dan kunnen jullie vast wel met iets beter komen als trouwe F4 fans zonder de verhaallijn en de karakters te vernaggelen, toch?
Hoe stout is Konijntjuh!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:54:18 #127
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_155651358
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 12:55 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik ben niet naar de F4 geweest niet mijn ding maar dat had je kunnen lezen in mijn voorgaande bericht dat de F4 eigenlijk voor een speciaal publiek zijn (beetje de Nerds onder de comic Nerds.).
wat een onzin.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 30 augustus 2015 @ 12:59:15 #128
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_155672948
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 13:54 schreef Tokus het volgende:

[..]

wat een onzin.
Kort maar krachtig, maar waar blijft je uitleg of heb ik je op je teentjes getrapt.

Dus wat maakt de F4 zo speciaal of dat ze voor een breder publiek geschikt zijn ? Alle films bewijzen dat ze niet geschikt zijn voor een breder publiek behalve een paar die hard fans.

Ik denk dat dit zelfs zo is met de comic verkoop als men hier een marktgericht onderzoek naar doet wie de aankoop doet van de F4 comics.

Of loop jij trots met een I love F4 shirt op een Metal concert ?
Hoe stout is Konijntjuh!
  zondag 30 augustus 2015 @ 13:16:34 #129
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_155673287
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 12:59 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Kort maar krachtig, maar waar blijft je uitleg of heb ik je op je teentjes getrapt.

Dus wat maakt de F4 zo speciaal of dat ze voor een breder publiek geschikt zijn ? Alle films bewijzen dat ze niet geschikt zijn voor een breder publiek behalve een paar die hard fans.

Ik denk dat dit zelfs zo is met de comic verkoop als men hier een marktgericht onderzoek naar doet wie de aankoop doet van de F4 comics.

Of loop jij trots met een I love F4 shirt op een Metal concert ?
Meer dat je niet lijkt te willen snappen dat je niet alles kunt veranderen behalve de namen om maar een ander publiek te trekken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_155674446
quote:

[..]

De films waren dan ook gewoon slecht, ongeacht of het de Fantastic Four zijn of niet.
Er valt genoeg leuks te doen met de personages, maar de enige motivatie om de films te maken lijkt te zijn om de franchise weg te houden bij Marvel.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 augustus 2015 @ 14:06:56 #131
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_155674536
quote:

[..]

het is onzin dat de Fantastic Four alleen voor de nerds onder de comicnerds zouden zijn. Ook de gewone comicnerds kunnen er van genieten. Misschien niet van de films, want die zijn kut.

quote:
Als ze nou een keer gewoon de comic goed verfilmen, ipv er elke keer een eigen draai aan te geven, dan heb je waarschijnlijk een uitermate vermakelijke familiefilm.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tokus op 01-09-2015 14:02:14 ]
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 8 september 2015 @ 23:17:22 #132
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_155936889
Het lijkt er steeds meer op dat de Marvel films en de Marvel TV-series weinig tot niets met elkaar te maken gaan hebben.

Ja, ja, af en toe eens een referentie naar een film in een serie en dat is het dan. Die herstructurering bij Marvel suggereert ook dat het 2 grotendeels gescheiden entiteiten zijn. Ik verwacht dat Daredevil echt nooit in een film gaat opduiken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_155937420
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het lijkt er steeds meer op dat de Marvel films en de Marvel TV-series weinig tot niets met elkaar te maken gaan hebben.

Ja, ja, af en toe eens een referentie naar een film in een serie en dat is het dan. Die herstructurering bij Marvel suggereert ook dat het 2 grotendeels gescheiden entiteiten zijn. Ik verwacht dat Daredevil echt nooit in een film gaat opduiken.

Andere bronnen noemen mogelijke voordelen:

The shakeup is good news for the future of the MCU, as it’s been widely reported that Perlmutter’s intense oversight and scrutiny of the division has been keeping us from seeing more women and people of color in Marvel films. According to reports, Perlmutter is the reason why Marvel and Disney put out so few Black Widow products for Avengers: Age of Ultron, and may be responsible for why it took Marvel so long to announce a woman-fronted superhero film.
http://screencrush.com/ci(...)s/?trackback=tsmclip

One expected result is better deals for the talent. Marvel is notoriously cheap, but industry insiders are hoping that with Perlmutter no longer calling the shots, they studio will loosen up a bit. That could have huge ramifications for the franchise going forward. In the past, Perlmutter’s legendary frugality has led to Don Cheadle replacing Terrence Howard as Rhodes, and almost led to Iron Man being cut out of Captain America 3 (what is now called Civil War) entirely.
http://www.slashfilm.com/kevin-feige-ike-perlmutter-civil-war/
pi_155937595
En dit artikel zegt juist dat het wellicht eenvoudiger zal worden om films en series aan elkaar te koppelen door het wegvallen van het creatieve comité:

http://www.themovienetwor(...)vel-studios-mean-mcu
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 07:29:14 #135
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_156704841
Marvel heeft Phase 3 aangepast en een "Ant-Man & Wasp" erbij gezet waardoor weer het een en ander schuift....

http://marvel.com/news/mo(...)date?linkId=17794777

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 09-10-2015 08:46:17 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_156714193
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 07:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Marvel heeft Phase 3 aangepast en een "Ant-Man & Wasp" erbij gezet waardoor weer het een en ander schuift....

http://marvel.com/news/mo(...)date?linkId=17794777
Logisch. Ze zouden wel gek zijn om niet een vervolg te maken. Het was een enorm succes.
pi_156714977
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 18:42 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Logisch. Ze zouden wel gek zijn om niet een vervolg te maken. Het was een enorm succes.
hij is hier maar enkele weken te zien geweest (belgie) ik weet niet hoe het in nl en rest van europa/amerika was
  donderdag 15 oktober 2015 @ 18:11:46 #138
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_156855926
Er zijn weer geruchten.

Fox heeft van Marvel toestemming gekregen om 2 TV-series in het X-Men universum te maken (dat is geen gerucht, dat is gewoon een feit), maar het gerucht is dus dat Marvel daar iets voor zou hebben teruggekregen en "men" beweert dat dit wel eens de filmrechten op de Fantastic Four zouden kunnen zijn.

Ik hecht er niet zo heel veel geloof aan, maar als het waar is ^O^.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 18:17:17 #139
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_156856023
Oeh X-men serie O+
Dat klinkt heel geil.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_156856436
Ik weet het niet. Is het goed te doen met een TV serie-budget? Of wordt het een animatieserie? Waarschijnlijk niet. Verder is FOX geen productiebedrijf met een goede trackrecord als het om dit soort series gaat in recente jaren. Kortom, ik verwacht er niet al te veel van.

Trouwens, aangezien het om het X-men-universum gaat, zal het dus waarschijnlijk niet om de X-Men gaan.

Persoonlijk zou ik wel een toffe animatieserie willen zien van X-Men met een serieuzere toon, ala de jaren '90-serie. De animatieseries van het moment zijn allemaal op een jong of zeer jong publiek gericht. Pre-teen. Voordeel van animatie is dat je veel meer kwijt kunt qua creativiteit. Maar goed, dit zal dus waarschijnlijk niet gebeuren. Meer een Agents of Shield-achtige serie en waarschijnlijk slechts matig, Als het wel van redelijk niveau is proberen ze het met fillers uit te rekken waarop ze kijkcijfers verliezen, de kosten te hoog achten en de shot gecancelled wordt. Zo is het bij iedere syfi-serie gegaan bij Fox over de laatste 10-12 jaar or so.
  Admin donderdag 15 oktober 2015 @ 18:45:54 #141
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156856558
quote:
99s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn weer geruchten.

Fox heeft van Marvel toestemming gekregen om 2 TV-series in het X-Men universum te maken (dat is geen gerucht, dat is gewoon een feit), maar het gerucht is dus dat Marvel daar iets voor zou hebben teruggekregen en "men" beweert dat dit wel eens de filmrechten op de Fantastic Four zouden kunnen zijn.

Ik hecht er niet zo heel veel geloof aan, maar als het waar is ^O^.
Zit het net ook te lezen, en zou het eigenlijk al op de FP geplaatst hebben als ik er zekerder van was. Er zijn bronnen voor, en bronnen tegen dit nieuws, dus het is niet duidelijk wat er nu van waar is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 15 oktober 2015 @ 18:53:45 #142
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156856721
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:40 schreef Djoetma het volgende:
Ik weet het niet. Is het goed te doen met een TV serie-budget?
Natuurlijk. Kijk maar naar The Flash, Heroes, Smallville, Agents of SHIELD en dergelijke. Vergis je niet; tv-budgetten zijn misschien kleiner dan die van films, maar nog steeds heel hoog.
quote:
Of wordt het een animatieserie? Waarschijnlijk niet. Verder is FOX geen productiebedrijf met een goede trackrecord als het om dit soort series gaat in recente jaren. Kortom, ik verwacht er niet al te veel van.
Dit soort series? Fox heeft niet veel successen, maar een serie in deze lijn heb ik nog niet echt langs zien komen.
quote:
Trouwens, aangezien het om het X-men-universum gaat, zal het dus waarschijnlijk niet om de X-Men gaan.
Het gaat om de leden van de Hellfire club (uit First Class) in de eerste serie (die heet ook Hellfire en zal bij Fox (de tv-zender dus) worden uitgezonden). De tweede is Legion, over als ik het goed begrijp Charles Xaviers zoon. Die serie is voor kabelzender FX.

quote:
Persoonlijk zou ik wel een toffe animatieserie willen zien van X-Men met een serieuzere toon, ala de jaren '90-serie. De animatieseries van het moment zijn allemaal op een jong of zeer jong publiek gericht. Pre-teen. Voordeel van animatie is dat je veel meer kwijt kunt qua creativiteit. Maar goed, dit zal dus waarschijnlijk niet gebeuren. Meer een Agents of Shield-achtige serie en waarschijnlijk slechts matig, Als het wel van redelijk niveau is proberen ze het met fillers uit te rekken waarop ze kijkcijfers verliezen, de kosten te hoog achten en de shot gecancelled wordt. Zo is het bij iedere syfi-serie gegaan bij Fox over de laatste 10-12 jaar or so.
'Bij Fox' is natuurlijk niet hetzelfde als 'door Fox'. Maar het is waar: series met veel ambitie mislukken sneller. Kijk bijvoorbeeld naar Minority Report (uitgezonden bij Fox, maar gemaakt door andere studio's), dat al aan het falen is, of Almost Human, dat ook bij Fox werd uitgezonden en niet aansloeg. Hoge bomen vangen veel wind, en alleen als je echt een publiek weet te vinden kom je daar doorheen. Ik vraag me af of SHIELD het eerste seizoen zou hebben overleefd als het 'gewoon' een serie op bijvoorbeeld Fox was geweest.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_156857118
OFFICIAL: Fantastic Four Film Rights Remain At Fox

http://comicbook.com/2015(...)ights-remain-at-fox/
pi_156857224
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
OFFICIAL: Fantastic Four Film Rights Remain At Fox

http://comicbook.com/2015(...)ights-remain-at-fox/
Nog meer oogaids.
  Admin donderdag 15 oktober 2015 @ 19:16:30 #145
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156857282
Volgens Den of Geek ontkent Marvel het ook. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_156857306
Vraag is nu natuurlijk, wat krijgt Marvel er dan voor terug van Fox?
  Admin donderdag 15 oktober 2015 @ 19:17:49 #147
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156857319
Pecunia. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 19:27:20 #148
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_156857574
Niet zo zeer im een FF film van Marvel te zien, maar het zou gewoon fantastisch (pun intentended) zijn als de rechten terug zouden zijn. Dan konden ze tenminste de Negative Zone, Dr. Doom, Galactus en Silver Surfer gebruiken _O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_156858024
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:53 schreef Breuls het volgende:

[..]

Natuurlijk. Kijk maar naar The Flash, Heroes, Smallville, Agents of SHIELD en dergelijke. Vergis je niet; tv-budgetten zijn misschien kleiner dan die van films, maar nog steeds heel hoog.
Dit bedoel ik juist met dat het dus niet goed mogelijk is. Ik vind de special effects in die series tegenvallen. Denk aan een geloofwaardige Storm of het goed uitvoeren van de klauwen van Wolverine en het plasmaschot van Cyclops. En dat iedere aflevering. Hiervoor moeten ze per keer betalen en in het geval van X-Men zie je dit soort special effects iedere aflevering. Als een serie als deze niet ontzettend goed scoort, is deze zo van de kabel verdwenen.

quote:
Dit soort series? Fox heeft niet veel successen, maar een serie in deze lijn heb ik nog niet echt langs zien komen.
Niet in deze lijn, maar wel series met veel special effects. Almost Human, Firefly zijn de bekendste voorbeelden. Verder zijn er twee of drie kleinere projecten vroegtijdig stopgezet (voor FOX of FX). Het is alsof ze naar een nieuwe X-Files zoeken en ontevreden zijn met alles dat daar niet aan komt.

quote:
Het gaat om de leden van de Hellfire club (uit First Class) in de eerste serie (die heet ook Hellfire en zal bij Fox (de tv-zender dus) worden uitgezonden). De tweede is Legion, over als ik het goed begrijp Charles Xaviers zoon. Die serie is voor kabelzender FX.
Dat kan wel een interessant verhaal worden, mits het goed geschreven is. Verder kan het ook op een relatief goedkope manier aangezien de krachten minder uitmaken. Maar of ze daar de ruimte voor krijgen?

quote:
'Bij Fox' is natuurlijk niet hetzelfde als 'door Fox'. Maar het is waar: series met veel ambitie mislukken sneller. Kijk bijvoorbeeld naar Minority Report (uitgezonden bij Fox, maar gemaakt door andere studio's), dat al aan het falen is, of Almost Human, dat ook bij Fox werd uitgezonden en niet aansloeg. Hoge bomen vangen veel wind, en alleen als je echt een publiek weet te vinden kom je daar doorheen. Ik vraag me af of SHIELD het eerste seizoen zou hebben overleefd als het 'gewoon' een serie op bijvoorbeeld Fox was geweest.
Dit inderdaad. SHIELD zou waarschijnlijk gecancelled worden of, als het door FOX zelf gemaakt zou zijn, zou men in het budget snijden (indien mogelijk) als het nodig was voor andere projecten (een beetje zoals AMC deed ter faveure van MadMen ten koste van the Walking Dead en Rubicon (resp. budgetcuts en cancellation). Ik moet zeggen dat het me nog mee valt dat het er nog is. Hoewel ABC niet al te veel ijzers in het vuur heeft.

Over dat de Fantastic Four bij Fox blijven, tsja. Wat willen ze er anders mee doen? Ik vraag me af of die IP nu echt zoveel waard is. Al hoewel, wat gaan ze nu doen met Civil War? Richards is daar toch een belangrijke character? Of sluiten ze een deal met Fox zoals ze ook met Sony hebben gedaan omtrent Spider-man?
  donderdag 15 oktober 2015 @ 20:22:00 #150
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_156859096
Een x-men animatie serie is nog meer welkom. Maar voorlopig is alles nog niet bevestigd. Lijkt mij dat ze in zo een deal niet gek zijn bij Marvel en sowieso Wolverine dan terug willen zet die in de Avengers neer als is het maar drie scenes en je hebt weer een rinkelende kassa.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')