oeh! De druk!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb in jouw boekje
geaquarellererrerd heur SQ!
Nou ik niet hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik gok wel dat Kwak en XM het artistieke niveau in onze groep nog een beetje redden ja
Dat ik heb geaquarelled wil niet zeggen dat ik dat niveau haal hequote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Nu klinkt het trouwens net alsof ik ons allemaal simpele prutsers vind, dat is dus niet zo he, ik doelde op het aquarelleren en olieverven ala Bob Ross
Ja heujquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Nu klinkt het trouwens net alsof ik ons allemaal simpele prutsers vind, dat is dus niet zo he, ik doelde op het aquarelleren en olieverven ala Bob Ross
Is geen probleem Razz, geen stress! En wees welkom, altijd leuk!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben met Radyhyn's boekje bezig en het is zo mooi al gedaan door anderen dat ik inderdaad denk "Wat voeg ik nou nog toe" . Maar ik ga m'n best doen, alleen het bezig zijn is al leuk. Lekker therapeutisch freubelkneuterhotseflotseknutselen
.
Verzenden wordt wel eind van de week JM, ik heb toetsweeknakijkstress en de vriendin van m'n zwager is nú een keizersnede aan het ondergaan dus daar gaan we ook nog heen.
Kan misschien wel het boekje komen brengen als we op kraambezoek gaan!
Nou, het feit dat je je hebt afgemeld vond ik al meer dan je beste kant hoor ,gezien de situatie!quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:36 schreef L-E het volgende:
Ik heb me deze ronde niet echt van mijn beste kant laten zien () maar een evt volgende ronde wil ik wel graag weer mee doen trouwens!
Ja doe ik! Even wachten of Melle zo gaat slapenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoor. Kun je wel foto's sturen van ludann, en afmetingen?
jup, die heeft vertraging opgelopenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:53 schreef Barreltje het volgende:
Loopt het boekje van lu dan zo achter? Ik ga zondag mn best doen, maar het kan zijn dat ik er iets langer over doe mm
Er waren ooit drie boekjes bij away (een was sneller want LE overgeslagen, een op tijd en een laat) die zijn op een andere dan de originele volgorde doorgestuurd volgens mij en MM heeft weer tijd ingehaald, LuDann is bij Barrel even blijven steken. Ik heb t boekje van SQ al heel lang geleden gekregen, tegelijk met die van XM namelijk, maar SQ wilde m liever niet al terugkrijgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:53 schreef Barreltje het volgende:
Loopt het boekje van lu dan zo achter? Ik ga zondag mn best doen, maar het kan zijn dat ik er iets langer over doe mm
Volgens mij in de rest van Nederland ook hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Gefluimd, dat betekent in Brabant iets heul anders volgens mij
FLUIMquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:17 schreef kwakz0r het volgende:
Nee man. Fluimen betekent hier dat je een fluim bent, een faalhaas...
Gij verachtelijk persoonquote:1) Kliekje 2) Kwal 3) Kwalster 4) Kwat 5) Mispunt 6) Opgegeven stuk slijm 7) Oester 8) Persoonsbenaming 9) Roch 10) Rochel 11) Slijmerig speeksel 12) Speeksel 13) Sputum 14) Slijmvlok 15) Slijmdeel 16) Vlijm 17) Verachtelijk persoon
Wat mij betreft hoef je niet de volle 8 pagina's te doen hoor. Zie maar wat haalbaar/leuk is, het moet geen taak worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Er waren ooit drie boekjes bij away (een was sneller want LE overgeslagen, een op tijd en een laat) die zijn op een andere dan de originele volgorde doorgestuurd volgens mij en MM heeft weer tijd ingehaald, LuDann is bij Barrel even blijven steken. Ik heb t boekje van SQ al heel lang geleden gekregen, tegelijk met die van XM namelijk, maar SQ wilde m liever niet al terugkrijgen.
En toen heb ik dus gefluimd want sinds boekje XM geen tijd meer genomen ervoorkon ook echt niet met de laatste schoolweken...
Neequote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:24 schreef Barreltje het volgende:
Is het boekje eigenlijk al aangekomen bij LE?
Ghehe en als je eenmaal bevallenbent heb je er helemaal geen tijd meer voorquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:06 schreef LuDann het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoef je niet de volle 8 pagina's te doen hoor. Zie maar wat haalbaar/leuk is, het moet geen taak worden.
Ik ben ook nog niet begonnen aan het boekje van XM. De laatste dingetjes regelen voor de bevalling heeft hier even voorrang nu het zo rommelt en daarnaast is het gewoon veel te warm.
Maar de brievenbus van LE was groot genoegquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had zaterdag zo'n briefje wegens te kleine brievenbus. Werd donderdagavond met pakketdienst aangeboden! Houdt moed
Ik heb nog geen geboortekaartje.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ghehe en als je eenmaal bevallenbent heb je er helemaal geen tijd meer voor
Je kan het geboorte kaartje er wel alvast instoppen bij XM dan (mocht je dat überhaupt willen)
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar de brievenbus van LE was groot genoeg
Dat is (buiten dat ik ook geen briefje had) precies wat er met Aways boekje was gebeurd. Meestal is t er echt binnen drie werkdagen wel, deze keer duurde het drie weken. Maarrrrr het kwam wél! Houd moed!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Ik heb m dinsdag weggebracht, in brievenbuspakje, dat ging nog, zelfs nagemeten bij afgeven. Tracktrace mee. Woensdag status bezorgd. LE gevraagd, maar die had briefje dat ie voor tweede keer zou worden aangeboden
. Ik post nl webcare getwitterd, van ja.. Eh, status bezorgd, maar hij is er nog niet. Zij gekeken, overgedragen aan pakketdienst, want ging misschien niet door de brievenbus. Eh? Navraag bij LE, hun bus groter dan gemiddeld. Maar volgens post nl zou ie binnen. 3 werkdagen er moeten zijn... Het zit me helemaal niet lekker en ik zou het zo vreselijk vinden als dat boekje weg is
. Ik snap er echt niks van. En ik heb dus geen fuck meer aan die tracktrace code.
*mooi* *stil*quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:17 schreef Radyhyn het volgende:
Komt vast goed
Hier ook de preview voor MaJo
[ [url=]afbeelding[/url] ]
ik bedoel zo'n filmpje waarbij je allemaal foto's achter elkaar zetquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:28 schreef Radyhyn het volgende:
Het laatste boekje is binnen!! Lekker knutselen voor Kiwi!!
Als daar net zo'n verassing in zit als in die van MaJo mag je er een waarschuwing op plakkenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:28 schreef Radyhyn het volgende:
Het laatste boekje is binnen!! Lekker knutselen voor Kiwi!!
Oh bijna dus! ik ben zo benieuwd naar alle boekjesquote:Op zondag 12 juli 2015 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb die van ludann nu net en kwak heeft mijn boekje nog. Volgens mij is dat de laatste vertraging!
Kloptquote:Op zondag 12 juli 2015 17:48 schreef Fazzoletti het volgende:
Zijn alle boekjes van de 2e groep al binnen?![]()
Voor groep 1 is volgende week maandag toch verzenden? Of ben ik een week in de war
quote:Op zondag 12 juli 2015 18:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
KloptJouw boekje is wat vertraagd maar gaat morgen naar Hilz. Dat laatste wat ik nog voor je moest doen ben ik nu mee klaar en ben er zo blij mee
We hebben echt dezelfde smaak dus het is een verzameling van mijn favorieten geworden
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:53 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga zondag mn best doen, maar het kan zijn dat ik er iets langer over doe mm
Ben ik in ieder geval niet de laatste.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:11 schreef Barreltje het volgende:
Remember this one:
[..]
As maandag gaat ie de deur uit!
Whehe.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ludann, hij gaat morgen op de post! Ik zit nog even te gniffelen om mijn eigen matige humor. Sneak over 30 minuten
Oeh! Regenboogkleurtjes, net als mijn haar op het moment.quote:
ja daarom, jij kent mijn "talent" als geen ander nuquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:32 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal langs zien komen.
*Mooi*quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
En met het laatste boekje eindigt ook mijn rol roze luipaard ducttape
niet als je net bevallen bentquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:04 schreef MaJo het volgende:
"Poepen, bad, batsen" dat zijn ongeveer mijn favoriete hobby's![]()
Nee dat lijkt me ook nietquote:
dat berust uiteraard puur op toeval! Ik zou niet durven, bij een hoogzwangere vrouw!quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook nietGaat het stukje daar ook over of is dat heel toevallig?
Hehequote:Op donderdag 16 juli 2015 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat berust uiteraard puur op toeval! Ik zou niet durven, bij een hoogzwangere vrouw!
Combineer je het ook vaak?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:04 schreef MaJo het volgende:
"Poepen, bad, batsen" dat zijn ongeveer mijn favoriete hobby's![]()
Uiteraard, in die volgordequote:
Nee daar doe ik niet aan in badquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
Het voordeel van poepseks in bad is dat het makkelijk opruimt. Wel de stukjes even door het putje duwen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ja, daar zag ik dus ook een voordeel in. Het is beter dan een glazen tafel in ieder geval.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
Het voordeel van poepseks in bad is dat het makkelijk opruimt. Wel de stukjes even door het putje duwen!
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat berust uiteraard puur op toeval! Ik zou niet durven, bij een hoogzwangere vrouw!
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Glazen tafels door putjes drukken lijkt me knap waardeloos idd.
Ah de cleveland steamerquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:18 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja, daar zag ik dus ook een voordeel in. Het is beter dan een glazen tafel in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Glazen tafels door putjes drukken lijkt me knap waardeloos idd.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah de cleveland steamerHet heeft een naam?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht gewoon aan Ron Brandsteder en Patty Brard![]()
Niet dat ik je zie als hysterisch manisch mens. Of je vriend als hijgende lacher.
Ik mis de link met Rond Brandsteder en Patty Brardquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:23 schreef Skittles het volgende:
[..]
Het heeft een naam?!
Ik dacht gewoon aan Ron Brandsteder en Patty Brard![]()
Niet dat ik je zie als hysterisch manisch mens. Of je vriend als hijgende lacher.
oh maar dat hoeft niet specifiek op een glazen tafelquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mis de link met Rond Brandsteder en Patty Brard![]()
Mja bijna: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Cleveland+Steamer
Nee liever niet juistquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh maar dat hoeft niet specifiek op een glazen tafel
Die hadden een relatie en miss Brard had volgens mij verteld dat Ron wel van een drolletje hield. In een pump of op een glazen tafel.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mis de link met Rond Brandsteder en Patty Brard![]()
Mja bijna: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Cleveland+Steamer
oh echt?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:35 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die hadden een relatie en miss Brard had volgens mij verteld dat Ron wel van een drolletje hield. In een pump of op een glazen tafel.
Maar nu weer terug naar sneakpeaks
Volgens mij had ze van de week hier gepost dat ze hem as maandag op de post doet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:43 schreef mousemicky het volgende:
Mijn boekje nog niet. Barrel, is ie al af
?
Ja is leukerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wacht tot iedereen zijn boekje bevestigd heeft gezien
Mijn schuldquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:51 schreef Hilzillah het volgende:
Fazz... Jij krijgt jouwnes wat later dan dinsdag denk ik... Voor het eerst dat ik een dode streep niet haal
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:27 schreef Hilzillah het volgende:
Nee nee nee helemaal niet jouw schuld... Ik loop de hele week al te lamzakken ipv te knutselen hahaha Ik kan het vakantiegevoel maar niet van me afschudden
idd.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:49 schreef LuDann het volgende:
[..]
Volgens mij had ze van de week hier gepost dat ze hem as maandag op de post doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zo benieuwd naar hoe de boekjes bij iedereen geworden zijn![]()
Vandaag binnen gekomen dus, maar dat wist je inmiddels al.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft iedereen van groep 2 haar boekje inmiddels?
Nee hoor, niet tegelijk posten volgens mijquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:02 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
En dan alles tegelijk hier posten? Beetje spreiding is toch ook wel leuk?
joepie!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:12 schreef kwakz0r het volgende:
Die van mij heb ik gisteren vlak voor de verhuizing opgehaald en net bekeken![]()
Ik vind m ZO tof en leuk en lief rn toepasselijk
Nee geen excuses!! Ik vond die van jou echt heel tof hoor!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joepie!
En de excuses voor mijn bijdrage... Ik werd beter met de tijd geloof ik
quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:34 schreef Barreltje het volgende:
MM als het goed is valt ie vandaag op de mat!
Het is wel pakketpost geworden dus..... geen idee hoe het met de stakingen is nu![]()
en m'n lief (die hem gepost heeft heeft de T&T meegenomen.. als ik die heb laat ik je meer weten !
EDIT: "De bezorger is onderweg! "
wij zijn klaar dus er kan in principe geïnventariseerd worden naar geïnteresseerdenquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
wij zijn klaar dus er kan in principe geïnventariseerd worden naar geïnteresseerden
quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:28 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben er gewoon een beetje zenuwachtig van weet je dat!!
En Fazz. Mn 'kunst' is vet lillek geworden.ik moet wat anders bedenken...
Ja! Daar hoort mijn ingekrompen maiskunst voor LuDann ook bij..quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:17 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]weer eentje voor het het Round Robin bloopers topic
Ik kan ook niet wachten tot iedereen de boekjes heeft en hier de resultaten gepost gaan worden![]()
JAAAAA!! DE BLOOPERS!! Die moeten ook gepost worden hoorquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:17 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]weer eentje voor het het Round Robin bloopers topic
Ik kan ook niet wachten tot iedereen de boekjes heeft en hier de resultaten gepost gaan worden![]()
Wel een beetje lullig als jouw werkje als blunder wordt bestempeld en jij het echt wel goed gelukt vondquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:56 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
JAAAAA!! DE BLOOPERS!! Die moeten ook gepost worden hoor
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:05 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wel een beetje lullig als jouw werkje als blunder wordt bestempeld en jij het echt wel goed gelukt vond.
Maar nee, mijn bijdrages zijn soms mislukt, maar er staat dan vaak wel een betere bijdrage in hetzelfde boekje tegenover volgensmij
Bedoel blunder die je zelf als blunder bestempeld. Ik heb er 2 :pquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:05 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wel een beetje lullig als jouw werkje als blunder wordt bestempeld en jij het echt wel goed gelukt vond.
Maar nee, mijn bijdrages zijn soms mislukt, maar er staat dan vaak wel een betere bijdrage in hetzelfde boekje tegenover volgensmij
bezorger is nog steeds onderweg.. bezorg moment tussen 15.00 en 17.00quote:
wow wat ontzettend tofquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ha gelukt!
Hierbij mijn Round Robin boekje!
http://s1068.photobucket.com/user/Eskuu/slideshow/round%20robin
Wat een prachtig mooi lief ontroerend grappig tof geheel is het geworden! Ik ben er echt heel blij mee!
Speciale vermelding voor de glitter-aids van AlwaysYou will be remembered!
bij mij niet?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
wow wat ontzettend tofAlleen de laatste pagina's staan er dubbel in
nu ook niet meer. Net waren er 34 slides, nu 29quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:34 schreef mousemicky het volgende:
Oh, damn, nu moet ik meteen gaan haken, dank Kwakz![]()
Of eerst maar eens verder kijken![]()
Ooh!!! Wat tof!quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ha gelukt!
Wat een prachtig mooi lief ontroerend grappig tof geheel is het geworden! Ik ben er echt heel blij mee!
Nee hoor, maar even opmerking in het algemeenquote:
Aah okee! Ik was al bang dat ik heul stiekeme privedingen over het hoofd zagquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:28 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nee hoor, maar even opmerking in het algemeen
Het slaat ook nergens op maar ik vind de bijdragen van anderen echt zoveel mooier dan wat ik zelf heb gedaanquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat is ie leuk SQ![]()
En hoezo faalangst?? Ik heb van jullie ook allemaal mooie dingen voorbij zien komen!
da's gewoon een mensendingquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op maar ik vind de bijdragen van anderen echt zoveel mooier dan wat ik zelf heb gedaan
Volgens mij ookquote:
SQ! Ik ben wel benieuwd naar je cijfers voor de gedichtjes als je tzt je huiswerk gedaan hebtquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ha gelukt!
op kwalitet?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
SQ! Ik ben wel benieuwd naar je cijfers voor de gedichtjes als je tzt je huiswerk gedaan hebt
Quoi? Gewoon op leuk of stom of idd kwalitet. Ik heb er expres flauwe tussen gedaan hoor. 1-en geven magquote:
Gaan we regelen!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Quoi? Gewoon op leuk of stom of idd kwalitet. Ik heb er expres flauwe tussen gedaan hoor. 1-en geven mag(ook niet door mezelf gedicht he?)
Ik vond jouw motto/tegeltjeswijsheid voor mij trouwens echt retepassend!
En ik vind t zo leuk dat er terugkerend thema inzit dwars door meerdere bijdragen: huisje boompje beestje/feestje, luchtballonnen (heb ik nog nooit gedaangeen idee waar het vandaan komt maar vind t een mooi beeld), harry potter/jeugdboeken,
En de engelandpagina van van MMen de goed gevonden stereenbeeldillustratie van Barrel en egeltje Melle
, en en en en nu ben ik bang dingen te vergeten...
Ohja, ik had maar 1 fout in de katniss of hermione kwis Away!
He he, eindelijk kunnen kijken...quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ha gelukt!
quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Quoi? Gewoon op leuk of stom of idd kwalitet. Ik heb er expres flauwe tussen gedaan hoor. 1-en geven mag(ook niet door mezelf gedicht he?)
Ik vond jouw motto/tegeltjeswijsheid voor mij trouwens echt retepassend!
En ik vind t zo leuk dat er terugkerend thema inzit dwars door meerdere bijdragen: huisje boompje beestje/feestje, luchtballonnen (heb ik nog nooit gedaangeen idee waar het vandaan komt maar vind t een mooi beeld), harry potter/jeugdboeken,
En de engelandpagina van van MMen de goed gevonden stereenbeeldillustratie van Barrel en egeltje Melle
, en en en en nu ben ik bang dingen te vergeten...
Ja ik vergeet dat XM en ik een soortgelijk idee voor elkaar gemaakt hebben
Ohja, ik had maar 1 fout in de katniss of hermione kwis Away!
Die boom met groene knoopjesquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:13 schreef AwayTL het volgende:
Wie wil weten hoe awesome mijn boekje is geworden?!![]()
Met loepje van Barrel envoor de RR reis pagina , alle recepten -nomnom-, prachtige tekeningen van kwak, humor van SQ.. lekker geblurred
, wordfeud en mandela's van XM, de lijstjes van MM en de thee van Ludann.
Bedankt dames
Whiej wat gaaf!quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:13 schreef AwayTL het volgende:
Wie wil weten hoe awesome mijn boekje is geworden?!![]()
Met loepje van Barrel envoor de RR reis pagina , alle recepten -nomnom-, prachtige tekeningen van kwak, humor van SQ.. lekker geblurred
, wordfeud en mandela's van XM, de lijstjes van MM en de thee van Ludann.
Bedankt dames
Ik gok op xcuz_me. Die bordspellen zijn ook echt tofquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:23 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die boom met groene knoopjes! van wie is die? Alles is echt supermooi hoor
maar daar deed ik hardop "ohh
"
XM!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:23 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die boom met groene knoopjes! van wie is die? Alles is echt supermooi hoor
maar daar deed ik hardop "ohh
"
quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:40 schreef L-E het volgende:
Away, wil jij tekeningen gaan maken voor bij de blogs die ik schrijf over mijn gestoorde katten?![]()
Extra bijzonder: dat Kwak in de tekening voor Elva een stuk van Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik gebruikt, niet wetende hoe ik dat liedje altijd zong toen ons door AedM bezongen kind in de couveuse lag en steeds Heel Ver Weg voelde, en hoe dit liedje sinds de geboorte van Elva - exact twee jaar nadat hij werd geboren! - elke ochtend als ik wakker word in mijn hoofd zit. En hoe mijn twee jongste kinderen steeds maar met elkaar verbonden lijken te worden, dat voelt echt heel fijn en alsof ze heel dichtbij is
Zoek me om je heen als je voelt dat je me mist
Ik weet gerust wat mijn vertrek heeft aangericht
Morgen! Morgen heb ik weer wifiquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:00 schreef Fazzoletti het volgende:
Komt er vandaag nog meer?![]()
het valt niet op dat ik nieuwsgierig ben he![]()
God.. dat zal ik wel zijn danquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja! Hier! Mijn boekje!
Ik vind m steeds leuker worden. De washitapefetish van LE, Achterhoekse Away, mijn persoonlijke kaart van NL, de tekening van mm, de zpelfauten van kwak
![]()
, de tegeltjeswijsheid van SQ, (dezelfde overigens die Shandaly ook al eens voor Secret Santa voor me geborduurd heeft en prijkt in mijn boekenkast (!)) en de pizzawijsheid van Ludann.
Alleen bij Away / Barrel weet ik niet wie nou precies wat heeft gedaan. Een van jullie heeft 6 blz ipv 8 lijkt het, maar ik kom er niet uit. Jullie handschriften hebben wel iets van elkaar.
Helemaal tof menschen en ik ben een volgende editie zeker weer van de partij
Fail..quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ha! Ja, dan heeft Away er idd 6 gemaakt. Mysterie opgelost. Ik vind het wel leuk om te weten wie wat heeft gemaakt
.
Oook ook oook oook! En ook die andere post.!quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:37 schreef Hilzillah het volgende:
En en en en en en mijn boekje is binnen... You guys!!!!! I LOVE IT![]()
![]()
Ik geloof dat ik die tekst ga strijkkralen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja
[ afbeelding ]
En ik zie het meer als een teken dat ik 'm zeer ter harte moet nemen, deze wijsheid.
SPOILER: t&tOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh echtquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:55 schreef JufMariska het volgende:
Aan onze kant ligt bf hier nog op tafel (nouja, haar boekje dan dus) en is mijn boekje mee op verkansie met Razz, dat komt na 2 augustus als t goed is
Ja graagquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog wel wat lijm over MaJo! Handig voor als je op je handen moet zitten.
^^quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Helemaal tof menschen en ik ben een volgende editie zeker weer van de partij
Dat had ik al gezien jaquote:
Het boekje is gisteren binnen gekomen!!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:59 schreef Butterflower het volgende:
Wauw wat een mooie boekjes!!!!!
Rady die van jou gaat morgen met de post mee!
ik en photobucket het gaat nog niet zo heel vloeiendquote:Op maandag 27 juli 2015 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
*kick*
LuDann, kwak, micky en barrel, kom es door met die boekjes!
waar zit die knop danquote:Op maandag 27 juli 2015 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, geen gif. Gewoon tonen als slideshow
Ohja oeps... Ik zit nu eerst een weekje in t buitenland. Sorry!quote:Op maandag 27 juli 2015 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
*kick*
LuDann, kwak, micky en barrel, kom es door met die boekjes!
Ik ben serieus al een uur bezig, maar die Photobucket site...quote:Op maandag 27 juli 2015 21:59 schreef Fazzoletti het volgende:
Barrel & LuDann.... hoe staat het ermee?
samsung werkt niet samen met macbookquote:Op maandag 27 juli 2015 21:59 schreef Fazzoletti het volgende:
Barrel & LuDann.... hoe staat het ermee?
Staat je album wel op public?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
samsung werkt niet samen met macbook
ik krijg de foto's niet van n telefoon op de laptop.. en in de photobucket app op m'n telefoon zit die "laat zien als slideshow" knop niet
De sociologenpuzzel is van MMquote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:40 schreef LuDann het volgende:
http://s1372.photobucket.(...)n%202015/LuDann%20RR
Zo.Hoop dat 'ie nu eindelijk alles goed achter elkaar heeft gezet met de dingen persoonsgegevens weggehaald die ik weg wilde hebben.
Boekje is echt heel erg tof geworden! Heb er een paar keer doorheen gebladerd en er zijn telkens weer andere dingen die me opvallen.Heel erg bedankt voor de leuke tattoo ideeen, de eenpansrecepten en gelukwensen.
XM met de lieve olifantjes en de echt te vleiende sterrenbeelden (supermooi gemaakt!), LE met een heel Cambodia thema deed me herinneren aan mijn tijd daar, Away: ik heb echt dubbel gelegen om de naam die je ons kind in gedachten gegeven hebt (Djaylano) en die luchtballon is net als mijn haarkleur lekker uitgelopen.
Barrel: bedankt voor de glitters en je zat goed in de buurt waar het de vaagheid van mijn studie aangaat.
MM: lief dat je peuter lekker mee heeft geknutseld, ik kon de baby in mijn buik duidelijk onderscheiden op de tekening hoor.
Kwak: die sociologen puzzel is helemaal tof! Ik moet er nog even voor gaan zitten, maar vind het bijna zonde. Ten slotte SQ: een eenhoorn staat inderdaad op mijn lijstje van mogelijke tattoo's
, die alternatieve mijlpalen lijst is heel geruststellend (
) en je tegelwijsheid is ontroerend en raakte me.
Nogmaals ontzettend bedankt iedereen!
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Nog een weekje (?) en dan kunnen de boekjes van ons groepje ook online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |