Nee hoor, maar even opmerking in het algemeenquote:
Aah okee! Ik was al bang dat ik heul stiekeme privedingen over het hoofd zagquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:28 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nee hoor, maar even opmerking in het algemeen
Het slaat ook nergens op maar ik vind de bijdragen van anderen echt zoveel mooier dan wat ik zelf heb gedaanquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat is ie leuk SQ![]()
En hoezo faalangst?? Ik heb van jullie ook allemaal mooie dingen voorbij zien komen!
da's gewoon een mensendingquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op maar ik vind de bijdragen van anderen echt zoveel mooier dan wat ik zelf heb gedaan
Volgens mij ookquote:
SQ! Ik ben wel benieuwd naar je cijfers voor de gedichtjes als je tzt je huiswerk gedaan hebtquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ha gelukt!
Hierbij mijn Round Robin boekje!
http://s1068.photobucket.com/user/Eskuu/slideshow/round%20robin
Wat een prachtig mooi lief ontroerend grappig tof geheel is het geworden! Ik ben er echt heel blij mee!
Speciale vermelding voor de glitter-aids van AlwaysYou will be remembered!
op kwalitet?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
SQ! Ik ben wel benieuwd naar je cijfers voor de gedichtjes als je tzt je huiswerk gedaan hebt
Quoi? Gewoon op leuk of stom of idd kwalitet. Ik heb er expres flauwe tussen gedaan hoor. 1-en geven magquote:
Gaan we regelen!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Quoi? Gewoon op leuk of stom of idd kwalitet. Ik heb er expres flauwe tussen gedaan hoor. 1-en geven mag(ook niet door mezelf gedicht he?)
Ik vond jouw motto/tegeltjeswijsheid voor mij trouwens echt retepassend!
En ik vind t zo leuk dat er terugkerend thema inzit dwars door meerdere bijdragen: huisje boompje beestje/feestje, luchtballonnen (heb ik nog nooit gedaangeen idee waar het vandaan komt maar vind t een mooi beeld), harry potter/jeugdboeken,
En de engelandpagina van van MMen de goed gevonden stereenbeeldillustratie van Barrel en egeltje Melle
, en en en en nu ben ik bang dingen te vergeten...
Ohja, ik had maar 1 fout in de katniss of hermione kwis Away!
He he, eindelijk kunnen kijken...quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ha gelukt!
Hierbij mijn Round Robin boekje!
http://s1068.photobucket.com/user/Eskuu/slideshow/round%20robin
Wat een prachtig mooi lief ontroerend grappig tof geheel is het geworden! Ik ben er echt heel blij mee!
Speciale vermelding voor de glitter-aids van AlwaysYou will be remembered!
quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Quoi? Gewoon op leuk of stom of idd kwalitet. Ik heb er expres flauwe tussen gedaan hoor. 1-en geven mag(ook niet door mezelf gedicht he?)
Ik vond jouw motto/tegeltjeswijsheid voor mij trouwens echt retepassend!
En ik vind t zo leuk dat er terugkerend thema inzit dwars door meerdere bijdragen: huisje boompje beestje/feestje, luchtballonnen (heb ik nog nooit gedaangeen idee waar het vandaan komt maar vind t een mooi beeld), harry potter/jeugdboeken,
En de engelandpagina van van MMen de goed gevonden stereenbeeldillustratie van Barrel en egeltje Melle
, en en en en nu ben ik bang dingen te vergeten...
Ja ik vergeet dat XM en ik een soortgelijk idee voor elkaar gemaakt hebben
Ohja, ik had maar 1 fout in de katniss of hermione kwis Away!
Die boom met groene knoopjesquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:13 schreef AwayTL het volgende:
Wie wil weten hoe awesome mijn boekje is geworden?!![]()
Met loepje van Barrel envoor de RR reis pagina , alle recepten -nomnom-, prachtige tekeningen van kwak, humor van SQ.. lekker geblurred
, wordfeud en mandela's van XM, de lijstjes van MM en de thee van Ludann.
Bedankt dames
Whiej wat gaaf!quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:13 schreef AwayTL het volgende:
Wie wil weten hoe awesome mijn boekje is geworden?!![]()
Met loepje van Barrel envoor de RR reis pagina , alle recepten -nomnom-, prachtige tekeningen van kwak, humor van SQ.. lekker geblurred
, wordfeud en mandela's van XM, de lijstjes van MM en de thee van Ludann.
Bedankt dames
Ik gok op xcuz_me. Die bordspellen zijn ook echt tofquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:23 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die boom met groene knoopjes! van wie is die? Alles is echt supermooi hoor
maar daar deed ik hardop "ohh
"
XM!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:23 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die boom met groene knoopjes! van wie is die? Alles is echt supermooi hoor
maar daar deed ik hardop "ohh
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |