Nee liever niet juistquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh maar dat hoeft niet specifiek op een glazen tafel
Die hadden een relatie en miss Brard had volgens mij verteld dat Ron wel van een drolletje hield. In een pump of op een glazen tafel.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mis de link met Rond Brandsteder en Patty Brard![]()
Mja bijna: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Cleveland+Steamer
oh echt?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:35 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die hadden een relatie en miss Brard had volgens mij verteld dat Ron wel van een drolletje hield. In een pump of op een glazen tafel.
Maar nu weer terug naar sneakpeaks
Volgens mij had ze van de week hier gepost dat ze hem as maandag op de post doet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:43 schreef mousemicky het volgende:
Mijn boekje nog niet. Barrel, is ie al af
?
Ja is leukerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wacht tot iedereen zijn boekje bevestigd heeft gezien
Mijn schuldquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:51 schreef Hilzillah het volgende:
Fazz... Jij krijgt jouwnes wat later dan dinsdag denk ik... Voor het eerst dat ik een dode streep niet haal
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:27 schreef Hilzillah het volgende:
Nee nee nee helemaal niet jouw schuld... Ik loop de hele week al te lamzakken ipv te knutselen hahaha Ik kan het vakantiegevoel maar niet van me afschudden
idd.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:49 schreef LuDann het volgende:
[..]
Volgens mij had ze van de week hier gepost dat ze hem as maandag op de post doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zo benieuwd naar hoe de boekjes bij iedereen geworden zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |