Nou, het feit dat je je hebt afgemeld vond ik al meer dan je beste kant hoor ,gezien de situatie!quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:36 schreef L-E het volgende:
Ik heb me deze ronde niet echt van mijn beste kant laten zien () maar een evt volgende ronde wil ik wel graag weer mee doen trouwens!
Ja doe ik! Even wachten of Melle zo gaat slapenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoor. Kun je wel foto's sturen van ludann, en afmetingen?
jup, die heeft vertraging opgelopenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:53 schreef Barreltje het volgende:
Loopt het boekje van lu dan zo achter? Ik ga zondag mn best doen, maar het kan zijn dat ik er iets langer over doe mm
Er waren ooit drie boekjes bij away (een was sneller want LE overgeslagen, een op tijd en een laat) die zijn op een andere dan de originele volgorde doorgestuurd volgens mij en MM heeft weer tijd ingehaald, LuDann is bij Barrel even blijven steken. Ik heb t boekje van SQ al heel lang geleden gekregen, tegelijk met die van XM namelijk, maar SQ wilde m liever niet al terugkrijgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:53 schreef Barreltje het volgende:
Loopt het boekje van lu dan zo achter? Ik ga zondag mn best doen, maar het kan zijn dat ik er iets langer over doe mm
Volgens mij in de rest van Nederland ook hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Gefluimd, dat betekent in Brabant iets heul anders volgens mij
FLUIMquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:17 schreef kwakz0r het volgende:
Nee man. Fluimen betekent hier dat je een fluim bent, een faalhaas...
Gij verachtelijk persoonquote:1) Kliekje 2) Kwal 3) Kwalster 4) Kwat 5) Mispunt 6) Opgegeven stuk slijm 7) Oester 8) Persoonsbenaming 9) Roch 10) Rochel 11) Slijmerig speeksel 12) Speeksel 13) Sputum 14) Slijmvlok 15) Slijmdeel 16) Vlijm 17) Verachtelijk persoon
Wat mij betreft hoef je niet de volle 8 pagina's te doen hoor. Zie maar wat haalbaar/leuk is, het moet geen taak worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Er waren ooit drie boekjes bij away (een was sneller want LE overgeslagen, een op tijd en een laat) die zijn op een andere dan de originele volgorde doorgestuurd volgens mij en MM heeft weer tijd ingehaald, LuDann is bij Barrel even blijven steken. Ik heb t boekje van SQ al heel lang geleden gekregen, tegelijk met die van XM namelijk, maar SQ wilde m liever niet al terugkrijgen.
En toen heb ik dus gefluimd want sinds boekje XM geen tijd meer genomen ervoorkon ook echt niet met de laatste schoolweken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |