Het boekje is gisteren binnen gekomen!!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:59 schreef Butterflower het volgende:
Wauw wat een mooie boekjes!!!!!
Rady die van jou gaat morgen met de post mee!
ik en photobucket het gaat nog niet zo heel vloeiendquote:Op maandag 27 juli 2015 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
*kick*
LuDann, kwak, micky en barrel, kom es door met die boekjes!
waar zit die knop danquote:Op maandag 27 juli 2015 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, geen gif. Gewoon tonen als slideshow
Ohja oeps... Ik zit nu eerst een weekje in t buitenland. Sorry!quote:Op maandag 27 juli 2015 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
*kick*
LuDann, kwak, micky en barrel, kom es door met die boekjes!
Ik ben serieus al een uur bezig, maar die Photobucket site...quote:Op maandag 27 juli 2015 21:59 schreef Fazzoletti het volgende:
Barrel & LuDann.... hoe staat het ermee?
samsung werkt niet samen met macbookquote:Op maandag 27 juli 2015 21:59 schreef Fazzoletti het volgende:
Barrel & LuDann.... hoe staat het ermee?
Staat je album wel op public?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
samsung werkt niet samen met macbook
ik krijg de foto's niet van n telefoon op de laptop.. en in de photobucket app op m'n telefoon zit die "laat zien als slideshow" knop niet
De sociologenpuzzel is van MMquote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:40 schreef LuDann het volgende:
http://s1372.photobucket.(...)n%202015/LuDann%20RR
Zo.Hoop dat 'ie nu eindelijk alles goed achter elkaar heeft gezet met de dingen persoonsgegevens weggehaald die ik weg wilde hebben.
Boekje is echt heel erg tof geworden! Heb er een paar keer doorheen gebladerd en er zijn telkens weer andere dingen die me opvallen.Heel erg bedankt voor de leuke tattoo ideeen, de eenpansrecepten en gelukwensen.
XM met de lieve olifantjes en de echt te vleiende sterrenbeelden (supermooi gemaakt!), LE met een heel Cambodia thema deed me herinneren aan mijn tijd daar, Away: ik heb echt dubbel gelegen om de naam die je ons kind in gedachten gegeven hebt (Djaylano) en die luchtballon is net als mijn haarkleur lekker uitgelopen.
Barrel: bedankt voor de glitters en je zat goed in de buurt waar het de vaagheid van mijn studie aangaat.
MM: lief dat je peuter lekker mee heeft geknutseld, ik kon de baby in mijn buik duidelijk onderscheiden op de tekening hoor.
Kwak: die sociologen puzzel is helemaal tof! Ik moet er nog even voor gaan zitten, maar vind het bijna zonde. Ten slotte SQ: een eenhoorn staat inderdaad op mijn lijstje van mogelijke tattoo's
, die alternatieve mijlpalen lijst is heel geruststellend (
) en je tegelwijsheid is ontroerend en raakte me.
Nogmaals ontzettend bedankt iedereen!
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Nog een weekje (?) en dan kunnen de boekjes van ons groepje ook online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |