SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Dit gaat toch niet uitkomen, maar toch:SPOILER: veel te warmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik ben al blij als de 30 eraan gaat, en dit lijkt niet een eendagsvlieg te zijn dus laat maar komenquote:Op maandag 22 juni 2015 11:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Toch is het ook mogelijk volgens het Europese model, maar het kan ook 15 graden worden
[ afbeelding ]
Mooie uitersten ook xDquote:Op maandag 22 juni 2015 11:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Toch is het ook mogelijk volgens het Europese model, maar het kan ook 15 graden worden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juni 2015 11:18 schreef JDude het volgende:
4 op 5 juli knallend onweertje als we van de 38 naar de 25 gaan?
Nu ben ik behoorlijk thuis in veel kaartjes maar dit gaat mij ook iets te verquote:Op maandag 22 juni 2015 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ehmm... iets te veel onzekerheid
Kuthitte. Komt me nu al de strot uitquote:Op maandag 22 juni 2015 11:25 schreef Dven het volgende:
Hoop dat het uitkomt. Ben nu al aan het genieten van de mogelijke reacties van zomerhaters
Elke run krijgt zijn eigen lijnquote:Op maandag 22 juni 2015 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu ben ik behoorlijk thuis in veel kaartjes maar dit gaat mij ook iets te ver
Ik vind het wel fijn, maar het liefst wel wanneer ik vrij ben.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:25 schreef Dven het volgende:
Hoop dat het uitkomt. Ben nu al aan het genieten van de mogelijke reacties van zomerhaters
Al iets duidelijkerquote:Op maandag 22 juni 2015 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke run krijgt zijn eigen lijn
Hier is niks uit te halen
[ afbeelding ]
Voorbeeld met iets meer zekerheid.
Met z'n allen naar DjeezCity dan. Daar is het immers altijd 12 graden en donkergrijs bewolkt.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:25 schreef Dven het volgende:
12h UTC denk ik?quote:Op maandag 22 juni 2015 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Al iets duidelijkerMaar op 2 meter hoogte. IS dat niet wat koel voor 12 uur 's middags? Haast nergens in europa boven de 30 graden terwijl het al op de middag is.
quote:Op maandag 22 juni 2015 11:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Met z'n allen naar DjeezCity dan. Daar is het immers altijd 12 graden en donkergrijs bewolkt.
Vlaams vrees ik.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
12h UTC denk ik?
"Op de middag", is dat Zuid-Nederlands? Of Bulgaars?
Dat is dan 14h voor ons, zal het wel niet zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
12h UTC denk ik?
"Op de middag", is dat Zuid-Nederlands? Of Bulgaars?
Staat er toch echt.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is dan 14h voor ons, zal het wel niet zijn.
Voor Dven wordt het dus om en nabij de 30 graden, zo koel is dat niet.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat er toch echt.Het is vandaag dan ook vrij koel.
35 graden gaat t toch niet worden, en daar moet je in NL maar blij om zijn want met de luchtvochtigheid hier is dat echt niet bepaald relaxt.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:12 schreef Sj0rSz het volgende:
Genuanceerd stukje van Weerplaza over de mogelijkhe hitte:
http://www.weerplaza.nl/w(...)zomer+worden%3f/2268
quote:Op maandag 22 juni 2015 11:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Met z'n allen naar DjeezCity dan. Daar is het immers altijd 12 graden en donkergrijs bewolkt.
35 kan gewoon in Nederlandquote:Op maandag 22 juni 2015 12:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
35 graden gaat t toch niet worden, en daar moet je in NL maar blij om zijn want met de luchtvochtigheid hier is dat echt niet bepaald relaxt.
Als we uitkomen op een graad of 22-25 ben ik dik tevreden.
Want de depri herfst bedoeling die we nu hebben is echt zum
Laten we het hopen, want dit is natuurlijk drie keer niksquote:Op maandag 22 juni 2015 12:39 schreef aloa het volgende:
Juni ook te koud![]()
Ik kan niet wachten op juli en augustus die het goed gaan maken![]()
Alles onder de 30 is idd niksquote:Op maandag 22 juni 2015 12:56 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Laten we het hopen, want dit is natuurlijk drie keer niks
Nee dit is primaquote:Op maandag 22 juni 2015 12:56 schreef aloa het volgende:
Dit wil ik de hele zomer zien. Of nog iets warmer![]()
[ afbeelding ]
Nou, onder de 22 in de zomer ook hoorquote:
Zomer mag van mij bloedheet zijn. Dit weer van nu is tien keer niks. Maar de zomer moet nog op gang komen..quote:
Holy crap! Djeez, hoor je dat???? Naar buiten in je zwembroek, nu!!!quote:Op maandag 22 juni 2015 13:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
Het is bij Djeez nu warmer dan bij mij in Limburg
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Holy crap! Djeez, hoor je dat???? Naar buiten in je zwembroek, nu!!!
Niks mis mee hoor. Overijssel is ook goed. Maar Friesland en mindere maten groningen is niks.quote:
Wat is er mis met Frieslandquote:Op maandag 22 juni 2015 13:45 schreef WEST het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Overijssel is ook goed. Maar Friesland en mindere maten groningen is niks.
Veelquote:
- het is praktisch siberië alleen dan zonder de koude winters en (korte) hete zomers. Dus eigenlijk is het gewoon niemandsland waar t praktisch altijd tussen de 5 en 15 graden isquote:
Het taaltje is kut idd....de rest is slap gelulquote:Op maandag 22 juni 2015 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
- het is praktisch siberië alleen dan zonder de koude winters en (korte) hete zomers. Dus eigenlijk is het gewoon niemandsland waar t praktisch altijd tussen de 5 en 15 graden is
- je verstaat geen reet van het taaltje daar
- er is over t algemeen geen reet te doen en de jeugd is er zodoende grotendeels continu aan drugs (al geldt dit op zich wel voor meer provincies)
- je zit altijd ver van leuke plekken af en niemand zal bij je op bezoek willen komen
- het taaltje. Ja ik had m al gezegd, maar serieus.... wat is 't nou, deens, zweeds, noors? Of iets daar tussenin? Als ik t hoor klinkt t voor mijn gevoel als een dronken zweed die nederlands probeert te praten
Jij snapt hetquote:Op maandag 22 juni 2015 14:30 schreef Dven het volgende:
Sowieso slap gelul. Friesland is voor bazen.
quote:Op maandag 22 juni 2015 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
- het taaltje. Ja ik had m al gezegd, maar serieus.... wat is 't nou, deens, zweeds, noors? Of iets daar tussenin? Als ik t hoor klinkt t voor mijn gevoel als een dronken zweed die nederlands probeert te praten
Die 2 kruisjes boven Zwolle heb ik wel gezien. Voor de rest reed ik om 11:30 uit hoogeveen weg en ik kreeg me toch een stortbui over me heen. Zat gelukkig net in de auto.quote:
Bericht op de FP in 3, 2, 1....quote:Op maandag 22 juni 2015 13:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, ik zal ff mijn broek uittrekkenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Voor zolang het duurt ja, wordt vanzelf weer erger de komende dagen.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:58 schreef Fred0w het volgende:
Nu maar hopen dat de hooikoorts wat minder word nu het regent
Rtquote:Op maandag 22 juni 2015 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
- het is praktisch siberië alleen dan zonder de koude winters en (korte) hete zomers. Dus eigenlijk is het gewoon niemandsland waar t praktisch altijd tussen de 5 en 15 graden is
- er is over t algemeen geen reet te doen en de jeugd is er zodoende grotendeels continu aan drugs (al geldt dit op zich wel voor meer provincies)
- je zit altijd ver van leuke plekken af en niemand zal bij je op bezoek willen komen
quote:Op maandag 22 juni 2015 18:23 schreef tralalala het volgende:
Friesland is mooi![]()
![]()
Vriendelijke mensen ook.
quote:Op maandag 22 juni 2015 18:23 schreef tralalala het volgende:
Friesland is mooi![]()
![]()
Vriendelijke mensen ook.
Ik ben benieuwd in hoeverre dit gaat uitkomenquote:
Gaat los nuquote:Op maandag 22 juni 2015 20:13 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, iets in het noorden... -kijkt-
Valt mee toch, van de winter hebben we het kouder gehadquote:Op maandag 22 juni 2015 20:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in hoeverre dit gaat uitkomen
Ik hoop het iig!
Vandaag was het kwa temperatuur echt een dieptepunt. Ik had het zelfs met mijn dikke vest aan buiten nog fris
Het is idd geen t-shirt weerquote:Op maandag 22 juni 2015 20:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in hoeverre dit gaat uitkomen
Ik hoop het iig!
Vandaag was het kwa temperatuur echt een dieptepunt. Ik had het zelfs met mijn dikke vest aan buiten nog fris
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
Valt mee toch, van de winter hebben we het kouder gehad
Geen zorgen. Snel hittegolf des doods. 40 graden allesquote:
Dat moet je ook houden.quote:
En dan moet je dat gele een aantal kilometers richting het westen trekken, en tada; de voorspelling voor de hele eerste week van juliquote:
droogte hoort erbij in de dit jaargetij. Kan mij niet warm genoeg worden.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zelfde gedachte, en geloof me die hitte kan mij echt wel gestolen worden. Van mij mag het nog wel even door plenzen, laat die droogte eerst maar eens goed oprotten
Ennnnn daar gaan we weer. Paar dagen wat opwarming met als hoogtepunt een dagje 'hitte' gevolgd door dikke vette hoosbuien met misschien wel een klap onweer, en daarna weer twee weken temperaturen onder normaal met elke dag veel bewolking en regen.quote:
Het oosten des lands heeft al zoveel regen gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:20 schreef computergirl het volgende:
er komt een giga regenwolk richting het oosten des lands, en daar wilde ik net naar toe vandaag
dit gepiep om niks.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |