Ik ben benieuwd in hoeverre dit gaat uitkomenquote:
Gaat los nuquote:Op maandag 22 juni 2015 20:13 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, iets in het noorden... -kijkt-
Valt mee toch, van de winter hebben we het kouder gehadquote:Op maandag 22 juni 2015 20:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in hoeverre dit gaat uitkomen
Ik hoop het iig!
Vandaag was het kwa temperatuur echt een dieptepunt. Ik had het zelfs met mijn dikke vest aan buiten nog fris
Het is idd geen t-shirt weerquote:Op maandag 22 juni 2015 20:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in hoeverre dit gaat uitkomen
Ik hoop het iig!
Vandaag was het kwa temperatuur echt een dieptepunt. Ik had het zelfs met mijn dikke vest aan buiten nog fris
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
Valt mee toch, van de winter hebben we het kouder gehad
Geen zorgen. Snel hittegolf des doods. 40 graden allesquote:
Dat moet je ook houden.quote:
En dan moet je dat gele een aantal kilometers richting het westen trekken, en tada; de voorspelling voor de hele eerste week van juliquote:
droogte hoort erbij in de dit jaargetij. Kan mij niet warm genoeg worden.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zelfde gedachte, en geloof me die hitte kan mij echt wel gestolen worden. Van mij mag het nog wel even door plenzen, laat die droogte eerst maar eens goed oprotten
Ennnnn daar gaan we weer. Paar dagen wat opwarming met als hoogtepunt een dagje 'hitte' gevolgd door dikke vette hoosbuien met misschien wel een klap onweer, en daarna weer twee weken temperaturen onder normaal met elke dag veel bewolking en regen.quote:
Het oosten des lands heeft al zoveel regen gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:20 schreef computergirl het volgende:
er komt een giga regenwolk richting het oosten des lands, en daar wilde ik net naar toe vandaag
dit gepiep om niks.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
- het is praktisch siberië alleen dan zonder de koude winters en (korte) hete zomers. Dus eigenlijk is het gewoon niemandsland waar t praktisch altijd tussen de 5 en 15 graden is
- je verstaat geen reet van het taaltje daar
- er is over t algemeen geen reet te doen en de jeugd is er zodoende grotendeels continu aan drugs (al geldt dit op zich wel voor meer provincies)
- je zit altijd ver van leuke plekken af en niemand zal bij je op bezoek willen komen
- het taaltje. Ja ik had m al gezegd, maar serieus.... wat is 't nou, deens, zweeds, noors? Of iets daar tussenin? Als ik t hoor klinkt t voor mijn gevoel als een dronken zweed die nederlands probeert te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |