- het is praktisch siberië alleen dan zonder de koude winters en (korte) hete zomers. Dus eigenlijk is het gewoon niemandsland waar t praktisch altijd tussen de 5 en 15 graden isquote:
Het taaltje is kut idd....de rest is slap gelulquote:Op maandag 22 juni 2015 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
- het is praktisch siberië alleen dan zonder de koude winters en (korte) hete zomers. Dus eigenlijk is het gewoon niemandsland waar t praktisch altijd tussen de 5 en 15 graden is
- je verstaat geen reet van het taaltje daar
- er is over t algemeen geen reet te doen en de jeugd is er zodoende grotendeels continu aan drugs (al geldt dit op zich wel voor meer provincies)
- je zit altijd ver van leuke plekken af en niemand zal bij je op bezoek willen komen
- het taaltje. Ja ik had m al gezegd, maar serieus.... wat is 't nou, deens, zweeds, noors? Of iets daar tussenin? Als ik t hoor klinkt t voor mijn gevoel als een dronken zweed die nederlands probeert te praten
Jij snapt hetquote:Op maandag 22 juni 2015 14:30 schreef Dven het volgende:
Sowieso slap gelul. Friesland is voor bazen.
quote:Op maandag 22 juni 2015 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
- het taaltje. Ja ik had m al gezegd, maar serieus.... wat is 't nou, deens, zweeds, noors? Of iets daar tussenin? Als ik t hoor klinkt t voor mijn gevoel als een dronken zweed die nederlands probeert te praten
Die 2 kruisjes boven Zwolle heb ik wel gezien. Voor de rest reed ik om 11:30 uit hoogeveen weg en ik kreeg me toch een stortbui over me heen. Zat gelukkig net in de auto.quote:
Bericht op de FP in 3, 2, 1....quote:Op maandag 22 juni 2015 13:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Holy crap! Djeez, hoor je dat???? Naar buiten in je zwembroek, nu!!!
Haha, ik zal ff mijn broek uittrekkenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Holy crap! Djeez, hoor je dat???? Naar buiten in je zwembroek, nu!!!
Voor zolang het duurt ja, wordt vanzelf weer erger de komende dagen.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:58 schreef Fred0w het volgende:
Nu maar hopen dat de hooikoorts wat minder word nu het regent
Rtquote:Op maandag 22 juni 2015 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
- het is praktisch siberië alleen dan zonder de koude winters en (korte) hete zomers. Dus eigenlijk is het gewoon niemandsland waar t praktisch altijd tussen de 5 en 15 graden is
- je verstaat geen reet van het taaltje daar
- er is over t algemeen geen reet te doen en de jeugd is er zodoende grotendeels continu aan drugs (al geldt dit op zich wel voor meer provincies)
- je zit altijd ver van leuke plekken af en niemand zal bij je op bezoek willen komen
quote:Op maandag 22 juni 2015 18:23 schreef tralalala het volgende:
Friesland is mooi![]()
![]()
Vriendelijke mensen ook.
quote:Op maandag 22 juni 2015 18:23 schreef tralalala het volgende:
Friesland is mooi![]()
![]()
Vriendelijke mensen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |