SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Presentaties van Heitinga en Dijks zullen dan wel komen.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach jongens, komende week begint de voorbereiding op 2015/16 alweer.
Genieten 2.0.
Jaaaaa, kom maar op met die CLOh.![]()
Willem 2 speelde erg goed voetbal afgelopen jaar, dus denk dat hij daar prima op zn plek isquote:Op maandag 22 juni 2015 07:25 schreef BadderHaring het volgende:
Zivkovic jaartje aan het Ajax-systeen wennen bij WillemII? Gaat het nog goedkomen met die jongen?![]()
Serieus?quote:Op maandag 22 juni 2015 07:25 schreef BadderHaring het volgende:
Zivkovic jaartje aan het Ajax-systeen wennen bij WillemII? Gaat het nog goedkomen met die jongen?had m dan gekocht en bij zn club gelaten. WillemII FFS
Narf!![]()
ik denk het niet, is gewoon een miskoopquote:Op maandag 22 juni 2015 07:25 schreef BadderHaring het volgende:
Zivkovic jaartje aan het Ajax-systeen wennen bij WillemII? Gaat het nog goedkomen met die jongen?![]()
lul toch niet zo dom, Willem II is Ajax in het klein.quote:Op maandag 22 juni 2015 08:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
Serieus?had m dan gekocht en bij zn club gelaten. WillemII FFS
![]()
Heeft wel talent, maar is verkeerd gescout.quote:Op maandag 22 juni 2015 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk het niet, is gewoon een miskoopWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Van Groningen naar Ajax 2 naar nu Willem 2, nee, dat staat wel lekker op je CV.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Na dit seizoen moet hij er staan anders einde verhaalquote:Op maandag 22 juni 2015 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk het niet, is gewoon een miskoop![]()
Inderdaad, heeft niet wat Ajax het belangrijkste vindt en dat is een aanspeelpunt zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft wel talent, maar is verkeerd gescout.![]()
Hij is pas 18 jaarquote:Op maandag 22 juni 2015 09:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Na dit seizoen moet hij er staan anders einde verhaal![]()
![]()
Dat ik deze dag mag meemakenquote:Op maandag 22 juni 2015 09:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Sunri5e
[ afbeelding ]
graag op anoniem![]()
Dus? Dan heeft hij gewoon geen stappen gemaakt. Aanhaken of afhaken aanmodderen doe je ergens anders.quote:![]()
Ben wel benieuwd naar de confrontatie met Streppel. Zivkovic kan wel een lesje nederigheid gebruiken.
Dat gaat absoluut een keer klappen en dan kan het twee kanten op voor Zivko...![]()
Zivkovic wordt toch nooit wat voor Ajax. Vanaf dag 1 duidelijk.
Voor Willem II kan die vast wel van waarde zijn. Ligeon vast ook nog wel, De Sa is afwachten.![]()
Ook dat ja, valt me sowieso tegen van die jongen zelf dat hij zo makkelijk akkoord gaat met verhuur.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:41 schreef BadderHaring het volgende:
Ben wel benieuwd naar de confrontatie met Streppel. Zivkovic kan wel een lesje nederigheid gebruiken.
Dat gaat absoluut een keer klappen en dan kan het twee kanten op voor Zivko...![]()
Mij niet eigenlijk, typisch zo'n gassie dat discipline allemaal maar vervelend vindt.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat ja, valt me sowieso tegen van die jongen zelf dat hij zo makkelijk akkoord gaat met verhuur.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Beetje Ebecilio die ook dacht dat hij er met het tekenen van het contract al was, jammer welquote:Op maandag 22 juni 2015 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij niet eigenlijk, typisch zo'n gassie dat discipline allemaal maar vervelend vindt.![]()
Zie je zovaak, ook Bazoer was opeens na zijn contract een stuk minder fel en agressief op het veldquote:Op maandag 22 juni 2015 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje Ebecilio die ook dacht dat hij er met het tekenen van het contract al was, jammer wel.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: