waarvan niet?quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat scheelt dan maar weer... Sas houdt er niet zo van denk ik zo
Na concerten van Fleetwood Mac, Paul McCartney en KISS wordt dit mijn 4e bijna-doodervaring in de Ziggo Dome binnen een paar weken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, ik ga zaterdag pas, we hadden de kaartjes omgeruild. Jij gaat wel vanavond toch? Veel plezier alvast.
Wil je s.v.p. een Vocaroo'tje met die tekst maken?quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:57 schreef Deisyy het volgende:
Of mijn keuken protesteert tegen mijn verhuisplannen, dat kan natuurlijk ook.
Maar terwijl ik aan het wachten op de vaatwasserreparateur met zijn verwarmingselement (klinkt best geil), zit ik meteen maar een oven te bestellen. Alsof het allemaal niets kost.
Ziggo Dome is niet je kopje koffie? Hoezo dat?quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na concerten van Fleetwood Mac, Paul McCartney en KISS wordt dit mijn 4e bijna-doodervaring in de Ziggo Dome binnen een paar weken.
Ik ben benieuwd, dit is niet helemaal mijn kopje koffie...
Ik doe alleen one liners op verzoekquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je s.v.p. een Vocaroo'tje met die tekst maken?
Het verzoek heb ik al gedaan en als je het zonder adem te halen achter elkaar uitspreekt kan je het als one liner redden...quote:
Zikko Dome wel, Neil niet zo...quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ziggo Dome is niet je kopje koffie? Hoezo dat?
Ik ben er nog nooit geweest, dan zou dit mijn 1e bijna doodervaring in Ziggo-dome worden.
Fok! moet ook eten...quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:45 schreef Deisyy het volgende:
ziggo
Hij maakt er automagisch een link van als je Ziggo tikt
Eerst op preview klikken, dan weet je zoiets vooraf.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:45 schreef Deisyy het volgende:
Hij maakt er automagisch een link van als je Ziggo tikt
Als je er met een negatieve instelling naartoe gaat valt het vaak wel meequote:Op donderdag 25 juni 2015 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het verzoek heb ik al gedaan en als je het zonder adem te halen achter elkaar uitspreekt kan je het als one liner redden...
Ik denk dat Danny dat wel ziet zitten hoor, ik zeg doen!quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eerst op preview klikken, dan weet je zoiets vooraf.![]()
Er zijn nog wel een paar bedrijven waar dat bij gebeurd. Bol punt kom heeft daar ook last van.
Overigens vraag ik me af of je ook een subforum zou kunnen kopen. Stel ik leg 10k neer zou FOK! daar gevoelig voor zijn? Aangezien gebrek aan geld het grootste probleem is lijkt me dat wel een creatief idee om bij mezelf te beginnen om FOK! te verbeteren. Ik zie erg leuke mogelijkheden als men daar voor open staat.
IK HEB WEL EENS jOS BRINK ALS BUUR GEHADquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ie mijn overbuurman was?
Vinden de meisjes niet erg hoorquote:
20 JAAR GELDEDENquote:
Oooh ik ook vast n keertje 20 jaar geledenquote:
ik heb ook zeer veel gehaakt echt waar gewoon eelt ervanquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:04 schreef just me het volgende:
[..]
Oooh ik ook vast n keertje 20 jaar geleden
dat is wel heel lief dan!quote:
Alcohol is echt rotspul.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:05 schreef Treehut362 het volgende:
ik heb ook zeer veel gehaakt echt waar gewoon eelt ervan
Alleen stokjes de hele tijdquote:
Katoen beddesprei dat is de grootstequote:
- Wat een schatje hè...quote:
Hoe gaat het met het krabben aan je hoofd?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:44 schreef Treehut362 het volgende:
-Ach ja, hoofdzaak is dat het kind gezond is!!
quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het krabben aan je hoofd?
Dat was de diagnose van de vr. psychiaterquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goedquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is jou Avatar??quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
O-1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
O-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
O-1Ik ben wel eens in Noordsche Schut geweest 21,1 km Drentse VolksmarathonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Noordscheschut, Hollandscheveld, Kerkenveld, Elim, Drochteropslagen e.o. is het grootste inteeltgebied van Nederland.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:03 schreef Treehut362 het volgende:
Ik ben wel eens in Noordsche Schut geweest 21,1 km Drentse Volksmarathon
Deze ben ik verliefd opquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Noordscheschut, Hollandscheveld, Kerkenveld, Elim, Drochteropslagen e.o. is het grootste inteeltgebied van Nederland.
Het was bij een kanaal ik denk om de Turf af te voeren naar de randstad. waar het geldquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Noordscheschut, Hollandscheveld, Kerkenveld, Elim, Drochteropslagen e.o. is het grootste inteeltgebied van Nederland.
die kun je zo in je sig zettenquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:25 schreef Treehut362 het volgende:
<< Het leven is veel makelijker als je aan bep. stereotypes voldoet.>>
Wat is sig sigaar?quote:
De hele dagquote:
denk het wel, TH had ook eelt van het hakenquote:
En eelt krijg je niet van eeneen leuk hobby haken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
denk het wel, TH had ook eelt van het haken
daar komt mijn vader vandaan, Hollandscheveld danquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon nine to five weet je welquote:
Foreverquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En eelt krijg je niet van eeneen leuk hobby haken.
Maar hij heeft nu wel een warme deken.
Neen, speed heb in nooit gedaan wel 3 pakjes shag per week. vanaf 1999 sport ik!!!quote:
Ik haak even aanquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Neen, speed heb in nooit gedaan wel 3 pakjes shag per week. vanaf 1999 sport ik!!!
dat komt mijn Opa (1898) was Marine -kampioen 1929.
kijk, nu snap ik het!quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Neen, speed heb in nooit gedaan wel 3 pakjes shag per week. vanaf 1999 sport ik!!!
dat komt mijn Opa (1898) was Marine -kampioen 1929.
ik was student in Leiden 1984 LVC psychologiequote:
I am the greatestquote:
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:19 schreef Treehut362 het volgende:
Zondagmiddag gaan we in de Nederburgh weer los. Leuke gezellige ouderwetse Hollandse middag. Wordt heel gezellig en het is al behoorlijk druk maar we hebben nog een paar plaatsen. We spelen een gezellig potje bingo en u kunt meedingen naar mooie prijzen tijdens onze loterij, we sluiten af met zomerstamppot. Dus heeft u zin in een knaller geef u snel nog even op en schuif aan! Zondagmiddag 28 juni voor 6,95. E-mail: swozreserveringen@gmail.com of telefonisch 078 - 6122597. En heeft u geen vervoer bel taxi Zwijndrechtse Waard en hij/zij brengt u voor 5,00 p.p. naar de Nederburgh. Telefoon: 078 - 6127268 leuker kunnen wij het niet voor u maken.
De Nederburgh's photo.
[ afbeelding ]
93 dan mag het ook fucking wel. Maar in je gedachten worden ze niet oud (net als jezelf)quote:
Als mijn deken af is kom ik hem hier aan je laten zien.quote:
Oh ja die deed daar ook aan mee, zonder drank en peuken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah Steed
Hope dat Patsy het nog even volhoudt
Poffertjesquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:19 schreef Treehut362 het volgende:
Zondagmiddag gaan we in de Nederburgh weer los. Leuke gezellige ouderwetse Hollandse middag. Wordt heel gezellig en het is al behoorlijk druk maar we hebben nog een paar plaatsen. We spelen een gezellig potje bingo en u kunt meedingen naar mooie prijzen tijdens onze loterij, we sluiten af met zomerstamppot. Dus heeft u zin in een knaller geef u snel nog even op en schuif aan! Zondagmiddag 28 juni voor 6,95. E-mail: swozreserveringen@gmail.com of telefonisch 078 - 6122597. En heeft u geen vervoer bel taxi Zwijndrechtse Waard en hij/zij brengt u voor 5,00 p.p. naar de Nederburgh. Telefoon: 078 - 6127268 leuker kunnen wij het niet voor u maken.
De Nederburgh's photo.
[ afbeelding ]
en goedkoop sommigen wonen daarquote:
Visser's Poffertjessalonquote:
zit je te hakenquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als mijn deken af is kom ik hem hier aan je laten zien.
Inderdaad goedkoop, koffie, stamppot, poffertjes, rookworst, bal gehakt en toetje voor je 6,95quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en goedkoop sommigen wonen daar
je kunt wel iets organisren maar vaak is er weinig belangstelling voor
Ik heb volgens mij al een bijna deken van Deissy gezien.quote:
Nu even niet, ik zit nu te Fokken, maar over ongeveer een maand is mijn gehaakte deken van 200 x 200 cm af.quote:
Ik vind dus het nadeel van textiel dat het snel gaat ruiken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al een bijna deken van Deissy gezien.
Ja, ik ben er best trots op, dus ik heb hem hier al een paar keer laten zien.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al een bijna deken van Deissy gezien.
Als je een komo zak aantrekt ga je anders ook aardig rieken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik vind dus het nadeel van textiel dat het snel gaat ruiken.
Voor de regenquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je een komo zak aantrekt ga je anders ook aardig rieken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Dat moet ik u nageven.quote:
Ik bedoel het niet naar hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik ben er best trots op, dus ik heb hem hier al een paar keer laten zien.
Danquote:
Dat merk je vlugquote:
Weet ik, ik ook niet, ik vind het wel leuk dat je het nog weet en over een maand kom ik hem weer laten zienquote:
Allemaal naar Zwijndrechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |