Als mijn deken af is kom ik hem hier aan je laten zien.quote:
Oh ja die deed daar ook aan mee, zonder drank en peuken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah Steed
Hope dat Patsy het nog even volhoudt
Poffertjesquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:19 schreef Treehut362 het volgende:
Zondagmiddag gaan we in de Nederburgh weer los. Leuke gezellige ouderwetse Hollandse middag. Wordt heel gezellig en het is al behoorlijk druk maar we hebben nog een paar plaatsen. We spelen een gezellig potje bingo en u kunt meedingen naar mooie prijzen tijdens onze loterij, we sluiten af met zomerstamppot. Dus heeft u zin in een knaller geef u snel nog even op en schuif aan! Zondagmiddag 28 juni voor 6,95. E-mail: swozreserveringen@gmail.com of telefonisch 078 - 6122597. En heeft u geen vervoer bel taxi Zwijndrechtse Waard en hij/zij brengt u voor 5,00 p.p. naar de Nederburgh. Telefoon: 078 - 6127268 leuker kunnen wij het niet voor u maken.
De Nederburgh's photo.
[ afbeelding ]
en goedkoop sommigen wonen daarquote:
Visser's Poffertjessalonquote:
zit je te hakenquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als mijn deken af is kom ik hem hier aan je laten zien.
Inderdaad goedkoop, koffie, stamppot, poffertjes, rookworst, bal gehakt en toetje voor je 6,95quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en goedkoop sommigen wonen daar
je kunt wel iets organisren maar vaak is er weinig belangstelling voor
Ik heb volgens mij al een bijna deken van Deissy gezien.quote:
Nu even niet, ik zit nu te Fokken, maar over ongeveer een maand is mijn gehaakte deken van 200 x 200 cm af.quote:
Ik vind dus het nadeel van textiel dat het snel gaat ruiken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al een bijna deken van Deissy gezien.
Ja, ik ben er best trots op, dus ik heb hem hier al een paar keer laten zien.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al een bijna deken van Deissy gezien.
Als je een komo zak aantrekt ga je anders ook aardig rieken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik vind dus het nadeel van textiel dat het snel gaat ruiken.
Voor de regenquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je een komo zak aantrekt ga je anders ook aardig rieken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat moet ik u nageven.quote:
Ik bedoel het niet naar hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik ben er best trots op, dus ik heb hem hier al een paar keer laten zien.
Danquote:
Dat merk je vlugquote:
Weet ik, ik ook niet, ik vind het wel leuk dat je het nog weet en over een maand kom ik hem weer laten zienquote:
Allemaal naar Zwijndrechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |