De hele dagquote:
denk het wel, TH had ook eelt van het hakenquote:
En eelt krijg je niet van eeneen leuk hobby haken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
denk het wel, TH had ook eelt van het haken
daar komt mijn vader vandaan, Hollandscheveld danquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Noordscheschut, Hollandscheveld, Kerkenveld, Elim, Drochteropslagen e.o. is het grootste inteeltgebied van Nederland.
Gewoon nine to five weet je welquote:
Foreverquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En eelt krijg je niet van eeneen leuk hobby haken.
Maar hij heeft nu wel een warme deken.
Neen, speed heb in nooit gedaan wel 3 pakjes shag per week. vanaf 1999 sport ik!!!quote:
Ik haak even aanquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Neen, speed heb in nooit gedaan wel 3 pakjes shag per week. vanaf 1999 sport ik!!!
dat komt mijn Opa (1898) was Marine -kampioen 1929.
kijk, nu snap ik het!quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Neen, speed heb in nooit gedaan wel 3 pakjes shag per week. vanaf 1999 sport ik!!!
dat komt mijn Opa (1898) was Marine -kampioen 1929.
ik was student in Leiden 1984 LVC psychologiequote:
I am the greatestquote:
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:19 schreef Treehut362 het volgende:
Zondagmiddag gaan we in de Nederburgh weer los. Leuke gezellige ouderwetse Hollandse middag. Wordt heel gezellig en het is al behoorlijk druk maar we hebben nog een paar plaatsen. We spelen een gezellig potje bingo en u kunt meedingen naar mooie prijzen tijdens onze loterij, we sluiten af met zomerstamppot. Dus heeft u zin in een knaller geef u snel nog even op en schuif aan! Zondagmiddag 28 juni voor 6,95. E-mail: swozreserveringen@gmail.com of telefonisch 078 - 6122597. En heeft u geen vervoer bel taxi Zwijndrechtse Waard en hij/zij brengt u voor 5,00 p.p. naar de Nederburgh. Telefoon: 078 - 6127268 leuker kunnen wij het niet voor u maken.
De Nederburgh's photo.
[ afbeelding ]
93 dan mag het ook fucking wel. Maar in je gedachten worden ze niet oud (net als jezelf)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |