te laatquote:Op zondag 21 juni 2015 15:31 schreef Donderkonijn het volgende:
ZO verdedig je dus een positie. Wat een ballen heeft dat ventje
jij hebt er echt verstand vanquote:Op zondag 21 juni 2015 15:32 schreef ToetNL het volgende:
Maldonado is echt zo'n ontzettende kneus... Verstappen gaat duidelijk naar rechts en hij plant zijn auto bijna in die van Max....
Nou ja, dat zeg ik niet haha. Ik ben gewoon geen fan van een coureur die alleen om zijn sponsorgeld in de F1 rijdtquote:
En dan wéér in de voorlaatste bocht eraf gaanquote:
Soort van braketest, Mal moest vol in de remmen midden op het rechte stuk.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:33 schreef Abdus18 het volgende:
Max mag toch gewoon 1x van zn lijn afwijken, wat die deed....wat is daar mis mee ?
Over welke coureur heb je het danquote:Op zondag 21 juni 2015 15:33 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Nou ja, dat zeg ik niet haha. Ik ben gewoon geen fan van een coureur die alleen om zijn sponsorgeld in de F1 rijdt
Heb je hem verder zien rijden in de F1?quote:Op zondag 21 juni 2015 15:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Over welke coureur heb je het dan![]()
Pastor is gewoon GP2 kampioen geweest en heeft een F1 race gewonnen.
dat is door de DRS van Mal, moet Maldonado toch gewoon rekening mee houdenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:34 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Soort van braketest, Mal moest vol in de remmen midden op het rechte stuk.
Ja. Zoals vandaag en vorige race gewoon prima ook.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:34 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Heb je hem verder zien rijden in de F1?
Wat gewoon ingecalculeerd was.quote:
Het begin en eind zijn aardig, het middenstuk matig.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:34 schreef Djoetma het volgende:
Is het wat waard om deze race terug te kijken? Ik ben pas een minuut of 10 begonnen met kijken....
Nee.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:34 schreef Djoetma het volgende:
Is het wat waard om deze race terug te kijken? Ik ben pas een minuut of 10 begonnen met kijken....
niet vol op de remmen in het midden van het rechte stuk.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:35 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
dat is door de DRS van Mal, moet Maldonado toch gewoon rekening mee houden
Azijn smaakt goed zeker.quote:
Volgens mij remde hij gewoon op het normale rempunt..quote:Op zondag 21 juni 2015 15:35 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
niet vol op de remmen in het midden van het rechte stuk.
Dat horen we nog wel.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou DS4 dit wel een braketest vinden?
Nee Max ging opeens een bak langzamer midden op het rechte stuk waardoor Mal vol op de remmen nu moest.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Volgens mij remde hij gewoon op het normale rempunt..
Janken.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
De reactie was op iemand die Maxgod zei, dat gaat me wat te ver vandaag.
Volgens mij geldt dit voor mij ookquote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef remlof het volgende:
Ik vond het wel een vermakelijke race. De eerste die ik sinds jaren helemaal gezien heb.
hij doet zn block voor de remzone, daarna pas in de remmen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:35 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
niet vol op de remmen in het midden van het rechte stuk.
Kyvat, Riccardo en Sainz, alleen meer race ervaring en ouder. En Max rijd in de thuisrace wel het beste resultaat op 17 jarige leeftijd, dus ja MaxGodquote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
De reactie was op iemand die Maxgod zei, dat gaat me wat te ver vandaag.
reageer er dan niet op.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
De reactie was op iemand die Maxgod zei, dat gaat me wat te ver vandaag.
Opbouwende spanning, Vettel rijdt naar Massa en Maldenado naar Verstappenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Het begin en eind zijn aardig, het middenstuk matig.
Wel leuk hoe ieder argument voor Max altijd zijn leeftijd erbij gehaald moet worden om zijn prestaties te rechtvaardigen, wel erg makkelijk.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:37 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Kyvat, Riccardo en Sainz, alleen meer race ervaring en ouder. En Max rijd in de thuisrace wel het beste resultaat op 17 jarige leeftijd, dus ja MaxGod
zelfde wat Grosjean deed in Monacoquote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nee Max ging opeens een bak langzamer midden op het rechte stuk waardoor Mal vol op de remmen nu moest.
Whutquote:
Puur motorvermogen + DRS...quote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef VacaLoca het volgende:
Man man man, goed te zien bij die onboard van Maldonaldo dat de STR op 80% van de baan stuk beter is en Max vooral ook stuk beter stuurt dan Maldonado die tig keer de apex miste waar Max perfect de bochten uit kwam.. maar dat ene lange stuk daar loopt ie gewoon puur op motorvermogen een seconde in.
En ja, en Grosjean ging niet eerder remmen in Monaco eerder terwijl de beelden op Youtube naast elkaar staan van 2 rondes waaruit blijkt dat Grosjean eerder remde.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nee Max ging opeens een bak langzamer midden op het rechte stuk waardoor Mal vol op de remmen nu moest.
Neequote:Op zondag 21 juni 2015 15:39 schreef opreis het volgende:
tering, gaan we het nu weer over monaco hebben?
lol, volgens de FIA niet en die geloof ik toch eerder dan een vaag youtube filmpje waarvan ik de frames niet kan tellen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
En ja, en Grosjean ging niet eerder remmen in Monaco eerder terwijl de beelden op Youtube naast elkaar staan van 2 rondes waaruit blijkt dat Grosjean eerder remde.
Kap eens met dat gehaat op MaxGod
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:38 schreef MakkieR het volgende:
Jezus wat is die Maldonaldo een malloot zeg, zoveel risico's nemen voor een enkele positie hoger van acht naar zeven. Desalniettemin zeer knap van Max een achtste positie en daarmee in de punten.
Gelukkig heb jij geen invloed op de F1. Voor élke punt moet je racen, klaar.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:38 schreef MakkieR het volgende:
Jezus wat is die Maldonaldo een malloot zeg, zoveel risico's nemen voor een enkele positie hoger van acht naar zeven. Desalniettemin zeer knap van Max een achtste positie en daarmee in de punten.
Dat is ook juist de reden, als je dat niet ziet pipoquote:Op zondag 21 juni 2015 15:38 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Wel leuk hoe ieder argument voor Max altijd zijn leeftijd erbij gehaald moet worden om zijn prestaties te rechtvaardigen, wel erg makkelijk.
Eens. Pastor heeft gewoon Ballen en gaat voor een plek.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen invloed op de F1. Voor élke punt moet je racen, klaar.
Maldonado heeft het gewoon goed gedaan, extra plekje gepakt. Hoe dat maakt niet uit.
We gaan geen discussie meer beginnen over Monaco. Kappen dus.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:40 schreef dz5b604 het volgende:
[..], maar wat Max deed in Monaco is wel goed???
Nee, nooit verkeerde mentaliteit is wel gebleken na Monaco. Hij mist het tact om het te redden in de F1.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dat is ook juist de reden, als je dat niet ziet pipo![]()
Je Max haat begint een beetje op te vallen, kun je beter stoppen met F1 want Max gaat het gewoon maken in de F1
En als de FIA Max een straf geeft kom je dan ook hier je excuses aanbieden of blijf je dan azijnzeiken dat Max gestraft had moeten wordenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:39 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
lol, volgens de FIA niet en die geloof ik toch eerder dan een vaag youtube filmpje waarvan ik de frames niet kan tellen.
tenminste niet al dat gezeik overalquote:Op zondag 21 juni 2015 15:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond F1 eigenlijk leuker toen Max er nog niet reed.
Want een grote sportfederatie vertelt altijd de waarheidquote:Op zondag 21 juni 2015 15:39 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
lol, volgens de FIA niet en die geloof ik toch eerder dan een vaag youtube filmpje waarvan ik de frames niet kan tellen.
Fixed.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond F1 dit topic eigenlijk leuker toen Max er nog niet reed.
Gewoon negeren die handel.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond F1 eigenlijk leuker toen Max er nog niet reed.
Het gezeik is natuurlijk niet alleen hierquote:
Ja en anderen reageren er weer op en zo krijg je die discussie wel op gang. Monaco is geweest en klaar is klaar.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:42 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Die voer ik ook niet, ik geef alleen aan wat de FIA beslist heeft en dat is dan wel het einde van een discussiemogelijkheid. (beetje flauw om realistische mensen hier aan te vallen en alle lofuitingen voor Max/mensen die voor Max zijn wel alle ruimte te bieden).
Van boven ziet het idd goed uit.quote:
Iig de topicsquote:Op zondag 21 juni 2015 15:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond F1 eigenlijk leuker toen Max er nog niet reed.
de topiqs sowiesoquote:Op zondag 21 juni 2015 15:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond F1 eigenlijk leuker toen Max er nog niet reed.
Realistische mensen, ben dan realistisch en geef toe dat Max beter was dan de rest van de Renault rijders, en dat Max het in de kwalificatie en race goed gedaan heeft met een auto die niet goed is op lange rechte stukken.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:42 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Die voer ik ook niet, ik geef alleen aan wat de FIA beslist heeft en dat is dan wel het einde van een discussiemogelijkheid. (beetje flauw om realistische mensen hier aan te vallen en alle lofuitingen voor Max/mensen die voor Max zijn wel alle ruimte te bieden).
Alleen hier en de FP, verder is het gemoedelijkerquote:Op zondag 21 juni 2015 15:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het gezeik is natuurlijk niet alleen hier.
Is geen gezeik maar dit topic is een Max fantopic geworden waarin iedere realistische mening van mensen die langer dan een half jaar de F1 volgen aangevallen wordt door mensen die er de ballen verstand van hebben.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het gezeik is natuurlijk niet alleen hier.
Max is jong en daarmee wat onervaren en soms iets te gretig, Maldonaldo zou beter moeten weten dat zulke riskante acties tot ongelukken kunnen leiden. Dan heb ik het niet over de inhaalactie maar het slippen vooraf.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:40 schreef dz5b604 het volgende:
[..], maar wat Max deed in Monaco is wel goed???
Precies Max doet het geweldig gezien het feit dat hij veel minder ervaring heeft en de meeste circuits voor de eerste keer rijdtquote:Op zondag 21 juni 2015 15:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Realistische mensen, ben dan realistisch en geef toe dat Max beter was dan de rest van de Renault rijders, en dat Max het in de kwalificatie en race goed gedaan heeft met een auto die niet goed is op lange rechte stukken.
Ik hield me nog inquote:Op zondag 21 juni 2015 15:44 schreef ColtZ40 het volgende:
Max is duidelijk beter dan Carlos, kijk maar naar de punten.
Welke zure kop?quote:Op zondag 21 juni 2015 15:44 schreef Beach het volgende:
Een goede dag weer de zure kop van Hamilton op het podium
Een zure Hamilton is altijd een goede dagquote:Op zondag 21 juni 2015 15:44 schreef Beach het volgende:
Een goede dag weer de zure kop van Hamilton op het podium
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Rosberg, toffe vent volgens mij. Gegund!
quote:
zo slecht als Pquet vorig jaar kan het niet wordenquote:
Dream on: Carlos staat 3 punten voor.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:44 schreef ColtZ40 het volgende:
Max is duidelijk beter dan Carlos, kijk maar naar de punten.
Duidelijk jaquote:Op zondag 21 juni 2015 15:44 schreef ColtZ40 het volgende:
Max is duidelijk beter dan Carlos, kijk maar naar de punten.
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dream on: Carlos staat 3 punten voor.![]()
Verstappen-fans.
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dream on: Carlos staat 3 punten voor.![]()
Verstappen-fans.
Sainz staat 1 punt achter.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dream on: Carlos staat 3 punten voor.![]()
Verstappen-fans.
Mocht ook wel een keer; mijn eerste reactie: 'EINDELIJKquote:Op zondag 21 juni 2015 15:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duidelijk ja
Nee,maar Sainz had gewoon nu pech en Max een keer niet.
14. Max Verstappen Scuderia Toro Rosso 10quote:Op zondag 21 juni 2015 15:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dream on: Carlos staat 3 punten voor.![]()
Verstappen-fans.
Nee dat heet racen. En dat zou iedere coureur moeten doen, en sterker nog moeten mogen. Want een ding is zeker: de FIA laat zien dat coureurs dat niet mogen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:38 schreef MakkieR het volgende:
Jezus wat is die Maldonaldo een malloot zeg, zoveel risico's nemen voor een enkele positie hoger van acht naar zeven. Desalniettemin zeer knap van Max een achtste positie en daarmee in de punten.
Die reed wel echt lekker weer, overigens. Z'n chagrijnige hoofd moet de boel goed stroomlijnen!quote:
Nee en scoreboard journalist.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dream on: Carlos staat 3 punten voor.![]()
Verstappen-fans.
Ok, de nieuwe score dan. Het is nog steeds niet bijzonder.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:47 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
14. Max Verstappen Scuderia Toro Rosso 10
15. Carlos Sainz Jr. Scuderia Toro Rosso 9
Wat een belachelijk figuur die dit post.quote:
OK man.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ok, de nieuwe score dan. Het is nog steeds niet bijzonder.
Een punt achter, koekerd.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dream on: Carlos staat 3 punten voor.![]()
Verstappen-fans.
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ok, de nieuwe score dan. Het is nog steeds niet bijzonder.
Echt, who cares. Alleen wij Nlers maken er weer een fittie van. Ik hoop dat ze het beiden goed blijven doen, vind het wel leuk dat de rookies het zo goed doen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:47 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
14. Max Verstappen Scuderia Toro Rosso 10
15. Carlos Sainz Jr. Scuderia Toro Rosso 9
Hij zal vast wel ergens goed in zijn maar interviewen kan hij nietquote:Op zondag 21 juni 2015 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een belachelijk figuur die dit post.
Ga ergens anders haten op Gerhard Berger-god.
die was lekker aan het racen vandaag, heeft mooie inhaal acties laten zienquote:
Haha ja toen ie drie punten achter stond kon ie er daarom geen reet van en met een punt voor is het niet bijzonderquote:Op zondag 21 juni 2015 15:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ok, de nieuwe score dan. Het is nog steeds niet bijzonder.
Gewoon 24/7 geldig, zelfs buiten het seizoen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:49 schreef Twieki het volgende:
Jongens, nogmaals dank voor de Ace Player ID! Heeft het fantastisch gedaan! Is deze ID ook te gebruiken bij volgende races? Of heb je dan weer een nieuw ID nodig?
Daarom is ie F1-coureur geworden en geen journalist denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:49 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij zal vast wel ergens goed in zijn maar interviewen kan hij niet
Afhankelijk van -factoren die ik eigenlijk niet weetquote:Op zondag 21 juni 2015 15:49 schreef Twieki het volgende:
Jongens, nogmaals dank voor de Ace Player ID! Heeft het fantastisch gedaan! Is deze ID ook te gebruiken bij volgende races? Of heb je dan weer een nieuw ID nodig?
Dat is altijd met die Engelsen, jij woont toch in Schotland(?) dan zou je dat moeten weten.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
Sky biedt excuses aan voor de "colourful language"
Gheghe!quote:Op zondag 21 juni 2015 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom is ie F1-coureur geworden en geen journalist denk ik.
En daarom is het zo raar dat ze oud-F1-coureurs het interview laten doen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom is ie F1-coureur geworden en geen journalist denk ik.
Ik heb deze al sinds Australiëquote:Op zondag 21 juni 2015 15:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Afhankelijk van -factoren die ik eigenlijk niet weet- en dan wordt de ID vernieuwd.
Meestal wel terug te vinden in dit topic als het zover is
Ja, nee, Engeland, dat weet ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is altijd met die Engelsen, jij woont toch in Schotland(?) dan zou je dat moeten weten.
De gemiddelde race in Valencia was 10x erger dan dit.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:51 schreef Fir3fly het volgende:
Die Croft op Sky ook weer... 'I've seen worse races!'
Waarom moeten die lui zo diep in de ontkenning zitten?
Ik vind het ook een beetje een domme gimmick ja, daarmee eens.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En daarom is het zo raar dat ze oud-F1-coureurs het interview laten doen.
Zonder kunstgrepen als DRS had Max het makkelijk gehouden. Maarja, dat schijnt de sport interessanter te maken.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:51 schreef aesop het volgende:
Respect voor Maldonado hoor. Mooi hoe die die wagen op de baan hield, jammer dat Max zich verremde , enige foutje deze race. Maar het verschil in rechte lijn snelheid is zo groot dat het een wonder was geweest als Max dit had volgehouden.
Nu deze lijn doortrekken.
Dit was geen slechte race eigenlijk...quote:Op zondag 21 juni 2015 15:51 schreef Fir3fly het volgende:
Die Croft op Sky ook weer... 'I've seen worse races!'
Waarom moeten die lui zo diep in de ontkenning zitten?
Helemaal niet, de Max haters beginnen te haten op Max terwijl mensen er gewoon blij mee zijn. Laat die mensen hun eigen mening hebben, beetje kinderachtig om iemand aan te vallen als je een persoon goed vind. Zelfde als je iemand afzeikt omdat hij van een bepaalde muziek of kleur houd.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Echt, who cares. Alleen wij Nlers maken er weer een fittie van. Ik hoop dat ze het beiden goed blijven doen, vind het wel leuk dat de rookies het zo goed doen.
Die race in Valencia die Alonso won was geweldig.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De gemiddelde race in Valencia was 10x erger dan dit.
Omdat er een hype aan de gang is dat F1 geen racen meer is omdat ze elkaar niet om de haverklap inhalen zoals vroeger.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:51 schreef Fir3fly het volgende:
Die Croft op Sky ook weer... 'I've seen worse races!'
Waarom moeten die lui zo diep in de ontkenning zitten?
Neuh, ongeveer hetzelfde. Ik heb me op zich wel vermaakt maar echt veel geracet werd er niet. Alleen een paar inhaalacties omdat men op veel nieuwere banden reed.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De gemiddelde race in Valencia was 10x erger dan dit.
Welke onzin? Over dat het een slechte race was?quote:
Het trollen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke onzin? Over dat het een slechte race was?
Met beide punten eens!quote:Op zondag 21 juni 2015 15:53 schreef ToetNL het volgende:
DRS moet echt weg. De banden houden het ook veel te lang uit... Kwalificatie + 30 raceronden op de supersofts is veel te lang! Meerdere stops zou het spannender maken!
Ja? Ow, ik zoek ;m elke keer opnieuw opquote:
Nope en nope.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:54 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Met beide punten eens!
In 2017 komt refuelling waarschijnlijk weer terug trouwens.
Nee, teams zijn tegen enige vorm van veranderingen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:54 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Met beide punten eens!
In 2017 komt refuelling waarschijnlijk weer terug trouwens.
Mensen denken altijd dat het vroeger allemaal beter was.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:54 schreef Fir3fly het volgende:
En nog steeds mensen die zeuren over DRS. Toch echt even beter kijken mensen.
Sommige zijn obvious, maar wat is trollen? Als ik nu roep dat Sainz niet minder is dan Verstappen, troll ik dan?quote:
Waarom moet DRS blijven dan? Het neemt elke vorm van spanning weg.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:54 schreef Fir3fly het volgende:
En nog steeds mensen die zeuren over DRS. Toch echt even beter kijken mensen.
Dat heeft er ook niets mee te maken. Het zit gewoon allemaal in de banden.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mensen denken altijd dat het vroeger allemaal beter was.
Als ze close racing mogelijk maken kan die bullshit eruitquote:Op zondag 21 juni 2015 15:54 schreef Fir3fly het volgende:
En nog steeds mensen die zeuren over DRS. Toch echt even beter kijken mensen.
Kijk nog even goed naar de race en je zult het zien. Gewoon een beetje opletten wie wie inhaalt en op welke banden ze rijden.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:55 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Waarom moet DRS blijven dan? Het neemt elke vorm van spanning weg.
Zuchtquote:Op zondag 21 juni 2015 15:56 schreef NewHorizon het volgende:
DRS is symptoombestrijding. Er wordt te weinig ingehaald, dus we gaan de aanvaller sneller maken! Wat een kolder.
Omdat zonder DRS het vrijwel onmogelijk is om binnen 1 seconde van je voorganger kunt komen. Oftewel: inhalen wordt dan alleen maar moeilijker. Dat kan dan alleen maar als je 2-3 seconden per ronde sneller bent.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:55 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Waarom moet DRS blijven dan? Het neemt elke vorm van spanning weg.
Met betere banden zou je iemand zonder DRS moeten kunnen inhalen... Daar heb je niet dit kunstmatige systeem voor nodig.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kijk nog even goed naar de race en je zult het zien. Gewoon een beetje opletten wie wie inhaalt en op welke banden ze rijden.
Liever dit dan banden die uit elkaar vallen...quote:Op zondag 21 juni 2015 15:53 schreef ToetNL het volgende:
DRS moet echt weg. De banden houden het ook veel te lang uit... Kwalificatie + 30 raceronden op de supersofts is veel te lang! Meerdere stops zou het spannender maken!
http://www.theguardian.co(...)ling-noisier-enginesquote:Op zondag 21 juni 2015 15:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, teams zijn tegen enige vorm van veranderingen.
Dus: als close racing mogelijk is kan DRS eruit. Ik zeg: grondeffect terug.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Omdat zonder DRS het vrijwel onmogelijk is om binnen 1 seconde van je voorganger kunt komen. Oftewel: inhalen wordt dan alleen maar moeilijker. Dat kan dan alleen maar als je 2-3 seconden per ronde sneller bent.
Idd. Of ze moeten terug naar de eenvoudige vleugels die ze tot eind jaren 80 hadden.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zucht. Alles is symptoombestrijding zolang men met vleugels rijdt.
Gedateerd nieuws. Refueling gaat niet door.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:58 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)ling-noisier-engines
Zonder DRS moet je binnen 1 seconde komen, anders kan je het niet eens gebruikenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Omdat zonder DRS het vrijwel onmogelijk is om binnen 1 seconde van je voorganger kunt komen. Oftewel: inhalen wordt dan alleen maar moeilijker. Dat kan dan alleen maar als je 2-3 seconden per ronde sneller bent.
Goh, zou je denken? En het is de schuld van DRS dat het alsnog niet lukt?quote:Op zondag 21 juni 2015 15:57 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Met betere banden zou je iemand zonder DRS moeten kunnen inhalen...
Enige manier is om de aerodynamica te beperken, maar dan krijg je weer hele kleine vleugels. Waar dan vervolgens ook weer om geklaagd gaat worden.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:56 schreef NewHorizon het volgende:
DRS is symptoombestrijding. Er wordt te weinig ingehaald, dus we gaan de aanvaller sneller maken! Wat een kolder.
Ah oké, zeer zonde.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gedateerd nieuws. Refueling gaat niet door.
Ja en als je binnen 1 seconde kunt komen, kun je nog dichter komen. Zonder DRS kom je dan niet meer dichter, omdat je je downforce verliest in de bochten. En dan kun je het gat weer opnieuw dicht rijden. Door DRS kun je echt dichter dan 1 seconde komen. Zonder DRS houdt het bij 0,8/0,9 wel op.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:58 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Zonder DRS moet je binnen 1 seconde komen, anders kan je het niet eens gebruiken
Waarom zou daarover geklaagd worden?quote:Op zondag 21 juni 2015 15:59 schreef kepler het volgende:
[..]
Enige manier is om de aerodynamica te beperken, maar dan krijg je weer hele kleine vleugels. Waar dan vervolgens ook weer om geklaagd gaat worden.
Bovendien werkt dat gewoon niet zoals we nu zien.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:59 schreef kepler het volgende:
[..]
Enige manier is om de aerodynamica te beperken, maar dan krijg je weer hele kleine vleugels. Waar dan vervolgens ook weer om geklaagd gaat worden.
Gewoon 2 korte strootje trekken wie er tegen elkaar moet knallen in de eerste rondequote:Op zondag 21 juni 2015 16:00 schreef Fir3fly het volgende:
Dus gewoon een safety car voor de eerste ronden elke race.
Daarom moeten ze ook de banden aanpassen, die gaan nu te lang mee. Als de coureurs vaker moeten stoppen heb je dit probleem minder, en maakt het de race imo aantrekkelijkerquote:Op zondag 21 juni 2015 16:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja en als je binnen 1 seconde kunt komen, kun je nog dichter komen. Zonder DRS kom je dan niet meer dichter, omdat je je downforce verliest in de bochten. En dan kun je het gat weer opnieuw dicht rijden. Door DRS kun je echt dichter dan 1 seconde komen. Zonder DRS houdt het bij 0,8/0,9 wel op.
En vorig jaar gingen ze te kort mee. People, make up your mindquote:Op zondag 21 juni 2015 16:01 schreef ToetNL het volgende:
Daarom moeten ze ook de banden aanpassen, die gaan nu te lang mee
Eigenlijk zouden ze eens het één race zonder DRS moeten proberen. En dan zul je zien dat er helemaal niet meer ingehaald wordt.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Goh, zou je denken? En het is de schuld van DRS dat het alsnog niet lukt?
Ik zie op veel meer punten inhaalacties dan alleen op de twee DRS-stukken.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja en als je binnen 1 seconde kunt komen, kun je nog dichter komen. Zonder DRS kom je dan niet meer dichter, omdat je je downforce verliest in de bochten. En dan kun je het gat weer opnieuw dicht rijden. Door DRS kun je echt dichter dan 1 seconde komen. Zonder DRS houdt het bij 0,8/0,9 wel op.
Dan wordt er weer geklaagd dat de banden zo beroerd zijn en je niet de hele race voluit kunt gaan.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:01 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Daarom moeten ze ook de banden aanpassen, die gaan nu te lang mee. Als de coureurs vaker moeten stoppen heb je dit probleem minder, en maakt het de race imo aantrekkelijker
Ja, dat komt voor een flink deel doordat ze op die punten dichter bij zitten, vanwege de DRS.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:02 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ik zie op veel meer punten inhaalacties dan alleen op de twee DRS-stukken.
Maar alleen als er minstens een verschil van een seconde per ronde in zit door de banden.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:02 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ik zie op veel meer punten inhaalacties dan alleen op de twee DRS-stukken.
Maar een kwalificatie rijden en de halve race op de supersofts is toch te gek voor woorden? Op sommige banen kun je de raceafstand rijden op de hardere compund!quote:Op zondag 21 juni 2015 16:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan wordt er weer geklaagd dat de banden zo beroerd zijn en je niet de hele race voluit kunt gaan.
Exact. De hele tactiek van aantal pitstops, liters bepalen, etc maakt voor mij de sport een heel stuk mooier en dynamischer. Dan heb je onzin als DRS al helemaal niet meer nodig.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:02 schreef xFriendx het volgende:
Misschien dat fuelling ook weer hebt om meer diversiteit op de baan te krijgen. Ben geen expert, maar neem aan dat ze ongeveer hetzelfde aantal liters bij zich dragen, op een zelfde moment nu banden wisselen dus de auto's op elk moment bijna identiek zijn (op wat pk's na dan).
Wellicht dat vroeger, door verschil en gewicht en banden en zo het kon dat je op moment A niet dichterbij je tegenstander kon komen omdat jij met een driekwartvolle tank reed en de ander met een kwart maar het later wel lukte omdat de rollen omgekeerd waren oid?
Plus meer stops zorgt er ook voor dat mensen vaker weer achter iemand hangen die je weer voorbij moet lijkt mij.
Dan wordt er weer heel veel in de pits ingehaald, plus het is verwarrender voor de 'nieuwe' kijkers.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:02 schreef xFriendx het volgende:
Misschien dat fuelling ook weer hebt om meer diversiteit op de baan te krijgen. Ben geen expert, maar neem aan dat ze ongeveer hetzelfde aantal liters bij zich dragen, op een zelfde moment nu banden wisselen dus de auto's op elk moment bijna identiek zijn (op wat pk's na dan).
Wellicht dat vroeger, door verschil en gewicht en banden en zo het kon dat je op moment A niet dichterbij je tegenstander kon komen omdat jij met een driekwartvolle tank reed en de ander met een kwart maar het later wel lukte omdat de rollen omgekeerd waren oid?
Plus meer stops zorgt er ook voor dat mensen vaker weer achter iemand hangen die je weer voorbij moet lijkt mij.
Maakt niets uit zolang de banden zo crap zijn zoals nu. Met opzet.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:04 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Maar een kwalificatie rijden en de halve race op de supersofts is toch te gek voor woorden? Op sommige banen kun je de raceafstand rijden op de hardere compund!
Als ze dat standaard invoeren, dan gaan ze weer underfuelenquote:Op zondag 21 juni 2015 16:00 schreef Fir3fly het volgende:
Overigens de enige reden dat ze enigszins voluit konden was de safety car. Zonder dat hadden ze weer brandstof moeten sparen.
Dus gewoon een safety car voor de eerste ronden elke race.
quote:Elaborating on the lift and coast issue he said: “You have no guidance to know how much fuel you’re using. There is an indicator that you can have, but it’s not very accurate. You’re just driving your race, and you know you have 100kgs to use. It’s not like you have a figure that shows you how much money you are using in your bank account and you can see it going down as you make your payments.
“A lap is payment and you don’t know how much fuel you used than any other lap. You could just use one lower gear and you lose than than the one before, or you can be a little bit more aggressive on power and you use a little bit more fuel than on the previous lap, but you can’t see that. So that’s where you get the guidance.
“A couple of years ago there was more information, so I’m not really sure, I think people are looking to blame something because they’re unhappy about something.”
Neu, bij de uitloop na de bocht met DRS val je gewoon weer terug naar .8 oid.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat komt voor een flink deel doordat ze op die punten dichter bij zitten, vanwege de DRS.
Dat inhalen in de pits is nogal saai idd.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Dan wordt er weer heel veel in de pits ingehaald, plus het is verwarrender voor de 'nieuwe' kijkers.
What the fuckquote:Op zondag 21 juni 2015 16:07 schreef Meike26 het volgende:
Toch wel een raar moment van Max dat hij daar zo laat (als Maldonado) zo vroeg gaat liften. Als er een straf gaat komen, ben ik niet verbaasd.
Verkapt willekeurig-circuit-waar-ongeluk-gebeurde-discussie uitlokken.quote:
Dat moet dat dan wel lukken, ik vond dat vaak wel spannend.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat inhalen in de pits is nogal saai idd.
Bovendien krijg je dan weer dat het slimmer is om ff achter je voorganger te blijven hangen en brandstof te sparen en als die de pits induikt er een paar snelle rondjes uit te stampen.
Zin klopt niet helemaal, (Als Maldonado al zo dicht achter hem zit) moest het zijn. Ik denk dat hij al langer wist dat hij dit niet ging volhouden. Het leek er bij mij op dat hij hem er langs wilden laten gaan, maar op een vrij rottig moment, anders ga je ook niet liften op dat punt?quote:
Liften? Wat? Heb je überhaupt wel gekeken?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zin klopt niet helemaal, (Als Maldonado al zo dicht achter hem zit) moest het zijn. Ik denk dat hij al langer wist dat hij dit niet ging volhouden. Het leek er bij mij op dat hij hem er langs wilden laten gaan, maar op een vrij rottig moment, anders ga je ook niet liften op dat punt?
Zijn banden waren gewoon helemaal op, dan is dat neit zo raar.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zin klopt niet helemaal, (Als Maldonado al zo dicht achter hem zit) moest het zijn. Ik denk dat hij al langer wist dat hij dit niet ging volhouden. Het leek er bij mij op dat hij hem er langs wilden laten gaan, maar op een vrij rottig moment, anders ga je ook niet liften op dat punt?
Doelt op rode lampje denk ikquote:Op zondag 21 juni 2015 16:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Liften? Wat? Heb je überhaupt wel gekeken?
Jij hebt de telemetrie van de STR #33 gekregenquote:Op zondag 21 juni 2015 16:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zin klopt niet helemaal, (Als Maldonado al zo dicht achter hem zit) moest het zijn. Ik denk dat hij al langer wist dat hij dit niet ging volhouden. Het leek er bij mij op dat hij hem er langs wilden laten gaan, maar op een vrij rottig moment, anders ga je ook niet liften op dat punt?
De f1 sitequote:Op zondag 21 juni 2015 16:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jij hebt de telemetrie van de STR #33 gekregen
Ja... Als het rode lampje knippert, dan lift je en regenereer je weer voor het ERS. Heb jij dat rode knipperende lampje niet gezien dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Liften? Wat? Heb je überhaupt wel gekeken?
Da's niet zo handig geweest dan. Maar misschien deed hij dat de ronden daarvoor ook al?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:17 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja... Als het rode lampje knippert, dan lift je en regenereer je weer voor het ERS. Heb jij dat rode knipperende lampje niet gezien dan?
Volgens mij is dat niet waar.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:17 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja... Als het rode lampje knippert, dan lift je en regenereer je weer voor het ERS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |