te laatquote:Op zondag 21 juni 2015 15:31 schreef Donderkonijn het volgende:
ZO verdedig je dus een positie. Wat een ballen heeft dat ventje
jij hebt er echt verstand vanquote:Op zondag 21 juni 2015 15:32 schreef ToetNL het volgende:
Maldonado is echt zo'n ontzettende kneus... Verstappen gaat duidelijk naar rechts en hij plant zijn auto bijna in die van Max....
Nou ja, dat zeg ik niet haha. Ik ben gewoon geen fan van een coureur die alleen om zijn sponsorgeld in de F1 rijdtquote:
En dan wéér in de voorlaatste bocht eraf gaanquote:
Soort van braketest, Mal moest vol in de remmen midden op het rechte stuk.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:33 schreef Abdus18 het volgende:
Max mag toch gewoon 1x van zn lijn afwijken, wat die deed....wat is daar mis mee ?
Over welke coureur heb je het danquote:Op zondag 21 juni 2015 15:33 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Nou ja, dat zeg ik niet haha. Ik ben gewoon geen fan van een coureur die alleen om zijn sponsorgeld in de F1 rijdt
Heb je hem verder zien rijden in de F1?quote:Op zondag 21 juni 2015 15:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Over welke coureur heb je het dan![]()
Pastor is gewoon GP2 kampioen geweest en heeft een F1 race gewonnen.
dat is door de DRS van Mal, moet Maldonado toch gewoon rekening mee houdenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:34 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Soort van braketest, Mal moest vol in de remmen midden op het rechte stuk.
Ja. Zoals vandaag en vorige race gewoon prima ook.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:34 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Heb je hem verder zien rijden in de F1?
Wat gewoon ingecalculeerd was.quote:
Het begin en eind zijn aardig, het middenstuk matig.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:34 schreef Djoetma het volgende:
Is het wat waard om deze race terug te kijken? Ik ben pas een minuut of 10 begonnen met kijken....
Nee.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:34 schreef Djoetma het volgende:
Is het wat waard om deze race terug te kijken? Ik ben pas een minuut of 10 begonnen met kijken....
niet vol op de remmen in het midden van het rechte stuk.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:35 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
dat is door de DRS van Mal, moet Maldonado toch gewoon rekening mee houden
Azijn smaakt goed zeker.quote:
Volgens mij remde hij gewoon op het normale rempunt..quote:Op zondag 21 juni 2015 15:35 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
niet vol op de remmen in het midden van het rechte stuk.
Dat horen we nog wel.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou DS4 dit wel een braketest vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |