quote:Op zondag 21 juni 2015 14:18 schreef Nober het volgende:
Schandalig actie van Sainz, beetje inhalen zonder DRS en dan ook nog Grosjean's Lotus raken. Diskwalificatie lijkt mij de enige juiste straf voor dit wangedrag.
Button was al naar binnen geweest voor zijn straf. Hij ging de ronde nadat de SC naar binnen ging ook naar binnen.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:20 schreef THEFXR het volgende:
lol, retire car, dus de straffen schuiven door
Op gevoel zeg ik dat minstens 1 van die 2 na dit jaar gewoon aftaaid....quote:Op zondag 21 juni 2015 14:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Alonso en Button, het is gewoon zielig voor ze.
Ik denk Alonso, die kan toch beter. Kan beter Massa vervangen in de Williams.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Op gevoel zeg ik dat minstens 1 van die 2 na dit jaar gewoon aftaaid....
Rai Uno.quote:
Button gaat weg bij McLaren, misschien dat ie Bottas gaat vervangen bij Williams maar dat denk ik niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Op gevoel zeg ik dat minstens 1 van die 2 na dit jaar gewoon aftaaid....
Ja, het is echt belachelijk.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef VacaLoca het volgende:
Afstand nemen van auto voor je omdat je remmen anders te heet worden.....
..hedendaagse F1 is echt ziek
Nice!quote:
Kwam door braketest Perez....quote:
Of ze hebben de koeling aangepast op regen.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef VacaLoca het volgende:
Afstand nemen van auto voor je omdat je remmen anders te heet worden.....
..hedendaagse F1 is echt ziek
Gelukkig is er nog weinig gebeurdquote:Op zondag 21 juni 2015 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou als we geen regen krijgen gaat er niet heel veel bijzonders gebeuren ben ik bang.
+drsquote:Op zondag 21 juni 2015 14:25 schreef zoem het volgende:
De mercedesmotor wint het op het rechte stuk.
jankenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:26 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Met een snellere auto op het rechte stuk
ja. wel 30 s ofzoquote:
quote:
Voor Max zijn omdat hij top 10 rijdt met 17 jaar.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
jankenVoor Max zijn, omdat hij toevallig NL is
.
Daciaquote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat een poepwagen heeft die Verstappen ook zeg.
klopt, hopen dat dat het dan een goed komtquote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef franklop het volgende:
In Spa zou Renault toch weer met een grote updae komen?
dat roepen ze na elke racequote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef franklop het volgende:
In Spa zou Renault toch weer met een grote updae komen?
Ja, nu is het gewoon rondjes rijden. Zoals ze het willen bij de F1.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb zo idee dat vanaf aantal ronden het een saaie race gaat worden. Het begin was goed.
Ik verwacht kaboem in de eerste 10 rondesquote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef WEST het volgende:
[..]
klopt, hopen dat dat het dan een goed komt
McLaren en Manor zijn het hier niet mee eens.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat een poepwagen heeft die Verstappen ook zeg.
Dat roepen ze niet elke race.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dat roepen ze na elke race
"Volgende race een grote update!!11!1"
En vervolgens merk je er geen zak van
Nee, ze roepen al sinds het begin dat ze hun tokens pas gaan inzetten op Spa. Blijkbaar volg je het nieuws niet goed.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Komt omdat ze twee rookies hebben die die wagen niet kunnen helpen door te ontwikkelen.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Yep en de enige inhaalacties zie je op de rechte stukken met gasten die een snellere auto hebben, en dan hebben we weer een parade race met de top 10 geclassificeerd op motorsnelheidquote:Op zondag 21 juni 2015 14:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja, nu is het gewoon rondjes rijden. Zoals ze het willen bij de F1.
Ja die rookies vergeten de bougies aan te draaienquote:Op zondag 21 juni 2015 14:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt omdat ze twee rookies hebben die die wagen niet kunnen helpen door te ontwikkelen.
ik zei het tochquote:Op zondag 21 juni 2015 14:29 schreef opreis het volgende:
Het is wachten op een "grojean, pastor is faster than you"
Ik kijk er een met Spaans commentaar. Weet niet of je dat erg vindt.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:29 schreef underground1009 het volgende:
Ik weet niet of het hier verboden is, maar heeft iemand een linkje naar een stream?
https://video.sport1.nl/quote:Op zondag 21 juni 2015 14:29 schreef underground1009 het volgende:
Ik weet niet of het hier verboden is, maar heeft iemand een linkje naar een stream?
Geen respect hebben voor Massa, terwijl we nog maar moeten zien of hij evenveel zal bereiken als Massa.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Voor Max zijn omdat hij top 10 rijdt met 17 jaar.
Haters als Massa die dat niet kunnen velen_!
Geen probleemquote:Op zondag 21 juni 2015 14:31 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik kijk er een met Spaans commentaar. Weet niet of je dat erg vindt.
Goed, ter verduidelijking dan, heeft iemand een gratis stream?quote:
Heeft die al, Massa reed op die leeftijd nog lang niet F1quote:Op zondag 21 juni 2015 14:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Geen respect hebben voor Massa, terwijl we nog maar moeten zien of hij evenveel zal bereiken als Massa.
a1afab567f9c3badc850b90823054f2d8d8b01a4quote:Op zondag 21 juni 2015 14:32 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Goed, ter verduidelijking dan, heeft iemand een gratis stream?
Hij heeft nog niet evenveel prijzen gepakt in F1 als Massa. Tot die tijd moet hij respect tonen.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Heeft die al, Massa reed op die leeftijd nog lang niet F1
Giedo was gewoon doorgeredenquote:
Hij haalde pas in zijn 4e seizoen zijn eerste overwinning, Max heeft al meer punten in zijn debuut jaar dan Massa in zijn debuut jaar. Als Max volgend jaar rijd bereikt hij alweer meer dan Massa, want die was in zijn 2e jaar testcoureurquote:Op zondag 21 juni 2015 14:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet evenveel prijzen gepakt in F1 als Massa. Tot die tijd moet hij respect tonen.
STR heeft echt heel goed chassis gebouwd, met een Mercedes motor mss wel de snelsten van allemaal geweest.quote:
Bottas wordt gewoon 4de.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:37 schreef Syntix het volgende:
Bottas is even heel snel naar Hulkenberg toegereden. Net was het verschil nog bijna 2 sec.
Heb je ervoor gecorrigeerd dat de top 10 nu punten krijgt?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:36 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hij haalde pas in zijn 4e seizoen zijn eerste overwinning, Max heeft al meer punten in zijn debuut jaar dan Massa in zijn debuut jaar.
stiekeme grijns op mijn gezichtquote:
oefenen voor maxquote:Op zondag 21 juni 2015 14:38 schreef VacaLoca het volgende:
Sainz lange stop zeg, 6 sec langer dan rest
No warequote:
Neuhquote:Op zondag 21 juni 2015 14:41 schreef Jigzoz het volgende:
VES moest inhouden toch door die exit van Bottas?
Nee.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:41 schreef Jigzoz het volgende:
VES moest inhouden toch door die exit van Bottas?
wearquote:
Whare...quote:
Heeft Sainz eens de pech die Max al veel races gehad heeft. Maar gun het de jongen niet, vind het een talent en ze zijn beiden aan elkaar gewaagd.quote:
Ik wilde het net posten idd. Normaal bij een DRS-actie alleen maar klachten, nu is het hosanna.quote:
Straks komen ze nog met een turboknop ideequote:Op zondag 21 juni 2015 14:43 schreef Falco het volgende:
Vind het maar neppe boel dat je die achtervleugel kan openzetten om in te halen
Anders is het zo saai dat je net zo goed naar drogende verf kan staren.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:43 schreef Falco het volgende:
Zonder dat gebeurt er helemaal niks meer.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:43 schreef Falco het volgende:
Neuh, maar de Duitser is toch best okee. Lekker Kimi in het Duits nagesynchroniseerd horen brabbelenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:43 schreef marcodej het volgende:
Is het nog ergens anders niet achter de decoder, behalve bij de Duutser?
Nee, de F1 zit met het probleem dat het heel erg populair is, vandaar dat ze het zo goed uitzenden.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:43 schreef marcodej het volgende:
Dat denken wel meer mensen die er weinig verstand van hebben inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:43 schreef Falco het volgende:
Vind het nu ook niet super boeiend.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:44 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Anders is het zo saai dat je net zo goed naar drogende verf kan staren.
10 km schaatsen is dan nog boeiender idd.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:44 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Anders is het zo saai dat je net zo goed naar drogende verf kan staren.
Bij mij thuis.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:43 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk bij de Duitser nuquote:Op zondag 21 juni 2015 14:43 schreef marcodej het volgende:
Zeiken op max-fans omdat je talent niet weet te herkennenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
jankenVoor Max zijn, omdat hij toevallig NL is
.
Qualifying is boeiend, start is boeiend. en een deel van het gedoe erom heen is soms boeiend. Race meestal niet bijster. Daarom zitten we ook te fokken tiijdens het kijkenquote:
Inderdaad, dat is het verschil van kenners en noobs.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat denken wel meer mensen die er weinig verstand van hebben inderdaad.
Idd, gewoon racen.. alsof ze bij de 10km schaatsen regels gaan opstellen aan de schaats.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:45 schreef raptorix het volgende:
Er moet gewoon een klasse komen zonder gezeur, geen limieten hooguit maximum gewicht of grote van de wagen.
Ja nu.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Heeft Sainz eens de pech die Max al veel races gehad heeft.
Ik vind het ook niks, en ik kijk echt al sinds de jaren 90. verdedigend racen is ook racen, en met DRS heb je eerlijk gezegd weinig skill nodig. Je rijd gewoon harder door een voordeel op je auto. Niks meten met een andere coureur of iets.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat denken wel meer mensen die er weinig verstand van hebben inderdaad.
Sainz rijdt nog met zn derde motor, misschien is dat het.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:46 schreef Syntix het volgende:
Sainz kapot. Dan zal Max ook zometeen wel moeten stoppen
Ik kijk al sinds de jaren 80 en vind DRS een prima oplossing tegen het probleem van de dirty air.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:46 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks, en ik kijk echt al sinds de jaren 90. verdedigend racen is ook racen, en met DRS heb je eerlijk gezegd weinig skill nodig. Je rijd gewoon harder door een voordeel op je auto. Niks meten met een andere coureur of iets.
Nee dat is het niet. Inhalen is alleen mogelijk als je of in een Mercedes rijdt tegen een Renault of als je banden minstens 20 ronden nieuwer zijn. DRS maakt geen reet uit.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:46 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks, en ik kijk echt al sinds de jaren 90. verdedigend racen is ook racen, en met DRS heb je eerlijk gezegd weinig skill nodig. Je rijd gewoon harder door een voordeel op je auto. Niks meten met een andere coureur of iets.
Zo zomaar kunnen jaquote:Op zondag 21 juni 2015 14:46 schreef raptorix het volgende:
Zou er misschien een structureel probleem met de Renault motoren zijn?
jezus, ik vind zonder voorkennis in 10 s een werkende stream via google. hoe moeilijk is dat?quote:
Maar zou Sainz niet dezelfde motor hebben als Max? Max zijn 5e en Sainz heeft die als 3e gekregen? Ben bang dat Max dadelijk ook weer motor issues krijgt, zou wel normaal zijn als hij in de punten rijd.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:47 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Sainz rijdt nog met zn derde motor, misschien is dat het.
Geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 21 juni 2015 14:48 schreef VacaLoca het volgende:
Rosberg denkt deze banden gaan er toch af
Of als je meerdere types banden had, en weer mocht tanken waardoor mensen met lichtere auto's rijden etc. Er werd meer ingehaald voor al deze domme regels dan met de regels. Die DRS is niet noodzakelijk, maakt het inhalen alleen makkelijk, maar voor die tijd moeten ze nog tot de staart komen en dan zijn ze al iets sneller, en het gevecht zou leuker zijn zonder DRS.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Inhalen is alleen mogelijk als je of in een Mercedes rijdt tegen een Renault of als je banden minstens 20 ronden nieuwer zijn. DRS maakt geen reet uit.
Dit.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:51 schreef zoem het volgende:
Slechte dag voor mn manager; Kimi en Grosjean beide slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |