quote:Op zondag 21 juni 2015 14:18 schreef Nober het volgende:
Schandalig actie van Sainz, beetje inhalen zonder DRS en dan ook nog Grosjean's Lotus raken. Diskwalificatie lijkt mij de enige juiste straf voor dit wangedrag.
Button was al naar binnen geweest voor zijn straf. Hij ging de ronde nadat de SC naar binnen ging ook naar binnen.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:20 schreef THEFXR het volgende:
lol, retire car, dus de straffen schuiven door
Op gevoel zeg ik dat minstens 1 van die 2 na dit jaar gewoon aftaaid....quote:Op zondag 21 juni 2015 14:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Alonso en Button, het is gewoon zielig voor ze.
Ik denk Alonso, die kan toch beter. Kan beter Massa vervangen in de Williams.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Op gevoel zeg ik dat minstens 1 van die 2 na dit jaar gewoon aftaaid....
Rai Uno.quote:
Button gaat weg bij McLaren, misschien dat ie Bottas gaat vervangen bij Williams maar dat denk ik niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Op gevoel zeg ik dat minstens 1 van die 2 na dit jaar gewoon aftaaid....
Ja, het is echt belachelijk.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef VacaLoca het volgende:
Afstand nemen van auto voor je omdat je remmen anders te heet worden.....
..hedendaagse F1 is echt ziek
Nice!quote:
Kwam door braketest Perez....quote:
Of ze hebben de koeling aangepast op regen.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef VacaLoca het volgende:
Afstand nemen van auto voor je omdat je remmen anders te heet worden.....
..hedendaagse F1 is echt ziek
Gelukkig is er nog weinig gebeurdquote:Op zondag 21 juni 2015 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou als we geen regen krijgen gaat er niet heel veel bijzonders gebeuren ben ik bang.
+drsquote:Op zondag 21 juni 2015 14:25 schreef zoem het volgende:
De mercedesmotor wint het op het rechte stuk.
jankenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:26 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Met een snellere auto op het rechte stuk
ja. wel 30 s ofzoquote:
quote:
Voor Max zijn omdat hij top 10 rijdt met 17 jaar.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
jankenVoor Max zijn, omdat hij toevallig NL is
.
Daciaquote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat een poepwagen heeft die Verstappen ook zeg.
klopt, hopen dat dat het dan een goed komtquote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef franklop het volgende:
In Spa zou Renault toch weer met een grote updae komen?
dat roepen ze na elke racequote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef franklop het volgende:
In Spa zou Renault toch weer met een grote updae komen?
Ja, nu is het gewoon rondjes rijden. Zoals ze het willen bij de F1.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb zo idee dat vanaf aantal ronden het een saaie race gaat worden. Het begin was goed.
Ik verwacht kaboem in de eerste 10 rondesquote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef WEST het volgende:
[..]
klopt, hopen dat dat het dan een goed komt
McLaren en Manor zijn het hier niet mee eens.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat een poepwagen heeft die Verstappen ook zeg.
Dat roepen ze niet elke race.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dat roepen ze na elke race
"Volgende race een grote update!!11!1"
En vervolgens merk je er geen zak van
Nee, ze roepen al sinds het begin dat ze hun tokens pas gaan inzetten op Spa. Blijkbaar volg je het nieuws niet goed.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Komt omdat ze twee rookies hebben die die wagen niet kunnen helpen door te ontwikkelen.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Yep en de enige inhaalacties zie je op de rechte stukken met gasten die een snellere auto hebben, en dan hebben we weer een parade race met de top 10 geclassificeerd op motorsnelheidquote:Op zondag 21 juni 2015 14:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja, nu is het gewoon rondjes rijden. Zoals ze het willen bij de F1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |