Ze zijn al groot zeg.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Dan post ik wel een plaatje van baby zwaantjes van vanavond.
[ afbeelding ]
Zo donzig.
Zit kernafval in de sloten van Sassenheim, dan groeien ze extra hard.quote:
Ha die Mani.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Dan post ik wel een plaatje van baby zwaantjes van vanavond.
[ afbeelding ]
Zo donzig.
Er was gelukkig geen mannetje bij, die trekt gelijk je kop eraf als je op minder dan 10 meter komt.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ha die Mani.
Wel uit de buurt blijven als zwanen kleintjes hebben, dan worden ze superboos.
Ik ben een keer achterna gezeten door een gans.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er was gelukkig geen mannetje bij, die trekt gelijk je kop eraf als je op minder dan 10 meter komt.
Ja precies dan moet je heeel hard rennen. Net als met ganzen trouwens.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er was gelukkig geen mannetje bij, die trekt gelijk je kop eraf als je op minder dan 10 meter komt.
Kijk daar heb je het alquote:Op zondag 21 juni 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben een keer achterna gezeten door een gans.
Je bent toch niet stout geweest?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hier gaan die beesten altijd midden op de weg zitten en gaan ze stoer lopen doen als je er voorbij wilt rijdenquote:Op zondag 21 juni 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jezus.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is zo vet!
http://9gag.com/gag/aEzwrQ9
Nee volgens mij niet. Denk dat er zeker 25 meter tussen mij en die gans was. Dus zag em opeens zo laag aankomen vliegen/rennen en bleef verbaasd kijken. Maar uiteindelijk heb ik echt hard moeten rennen jaquote:
Ja had ik vroeger ook. Moesten we via de achterkant naar buiten.Tyfusbeesten.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier gaan die beesten altijd midden op de weg zitten en gaan ze stoer lopen doen als je er voorbij wilt rijden
Hier gingen zwanen vorig jaar ook auto's aanvallenquote:Op zondag 21 juni 2015 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja had ik vroeger ook. Moesten we via de achterkant naar buiten.Tyfusbeesten.
Zal wel weer terecht zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2015 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zullen wel jongen hebben gehad en dan kom jij te dichtbij.
Lang gelede man. Had nog geen scooter.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Beetje die babygansjes vergiftigen met je scootersmog.
Lees jij die 25 meter niet ofzo?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zullen wel jongen hebben gehad en dan kom jij te dichtbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |