Je weet dat ik dat niet meen, maar ik probeer wat minder klef te doen om te voorkomen dat Specu van mij een reeks maaktquote:
Vind ze allemaal niet zo erg maar woestijnheks vind ik niet zo. Werkte vroeger ergens waar de manager dacht dat het wel leuk was als die mij woestijnrat ging noemen. Gewoon ook serieus. Andere bij hun naam en mij woestijnrat. Maar tegen de Marokkaanse jongens durfde die niet. Dus toen ben ik naar die jongens toe gegaan en gezegd dat hij ze zo noemde. Hehehehheheheheeheehhequote:
Toen krakaka?quote:Op zondag 21 juni 2015 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind ze allemaal niet zo erg maar woestijnheks vind ik niet zo. Werkte vroeger ergens waar de manager dacht dat het wel leuk was als die mij woestijnrat ging noemen. Gewoon ook serieus. Andere bij hun naam en mij woestijnrat. Maar tegen de Marokkaanse jongens durfde die niet. Dus toen ben ik naar die jongens toe gegaan en gezegd dat hij ze zo noemde. Hehehehheheheheeheehhe
Goed verhaal, wat gingen die jongens toen doen?quote:Op zondag 21 juni 2015 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind ze allemaal niet zo erg maar woestijnheks vind ik niet zo. Werkte vroeger ergens waar de manager dacht dat het wel leuk was als die mij woestijnrat ging noemen. Gewoon ook serieus. Andere bij hun naam en mij woestijnrat. Maar tegen de Marokkaanse jongens durfde die niet. Dus toen ben ik naar die jongens toe gegaan en gezegd dat hij ze zo noemde. Hehehehheheheheeheehhe
Die zijn verhaal gaan halen. Was een hele grote bij. Echt huge. Werkte goed want daarna heeft die het nooit meer gezegd :pquote:Op zondag 21 juni 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goed verhaal, wat gingen die jongens toen doen?
Dus jij bent er zo eentje die keihard loopt te liegen en daarmee anderen schade berokkent?quote:Op zondag 21 juni 2015 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ies koeltoer.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij bent er zo eentje die keihard loopt te liegen en daarmee anderen schade berokkent?
Ja heb ik toen wel gedaan. Tegen mij het wel zeggen maar tegen die jongens het niet durven?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij bent er zo eentje die keihard loopt te liegen en daarmee anderen schade berokkent?
Dat heb je toch ook gewoon gedaan daarna?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dan had ik hem neergestoken en zn spullen gestolen.
Nee. Je hebt het verhaal niet goed gelezen.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb je toch ook gewoon gedaan daarna?
Ja maar dat verhaal heeft geen spannend eindequote:Op zondag 21 juni 2015 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Je hebt het verhaal niet goed gelezen.
Was er ook niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat verhaal heeft geen spannend einde
Ok.quote:
Dus.quote:
Wij mogen hier niet meer aardig zijn tegen elkaar, kunnen een paar mensen schijnbaar niet goed tegen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |