Wat zijn dat nou weer voor kutgeintjes.quote:
Misschien moet je de TT voor de gein eens even door Google halenquote:
Bandera Shukhevych Slava Ukraini Heroyam Slavaquote:Op zondag 21 juni 2015 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je de TT voor de gein eens even door Google halen.
Dat maakt het alleen maar erger!quote:Op zondag 21 juni 2015 20:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, LTKDV denkt dat hij Oekraïner is.
Jij denkt dat ik onderstaande in google ga typen? Guess againquote:Op zondag 21 juni 2015 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je de TT voor de gein eens even door Google halen.
Ik schrijf inderdaad nieuwsberichten voor de FP, dat klopt. En daarbij probeer ik nieuwtjes te kiezen waarvan ik hoop dat ze views genereren. Het is wat hè?quote:Op zondag 21 juni 2015 15:39 schreef Specularium het volgende:
'Kaaskop' Rogier mooiste man ter wereld
Dus dit doet Henk als hij hier niet post.
Nou en joh.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schrijf inderdaad nieuwsberichten voor de FP, dat klopt. En daarbij probeer ik nieuwtjes te kiezen waarvan ik hoop dat ze views genereren. Het is wat hè?
Je vergeet nog dat je in NWS-SC post.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik ben nu dus een nepturk, nepneger en nep-Oekraïner, mag ik onderhand al een identiteitscrisis aanvragen?
En dan heb ik ook nog een oogje op die lieve zandheks met 34363 verschillende nationaliteitenquote:Op zondag 21 juni 2015 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je vergeet nog dat je in NWS-SC post.
Ga jij mij nu ook zandheks noemen?quote:Op zondag 21 juni 2015 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan heb ik ook nog een oogje op die lieve zandheks met 34363 verschillende nationaliteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |