Nee. Nee. Nee.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:53 schreef pluff het volgende:
[..]
QFT. En als ze een beetje regelmatig ongesteld is kan je ook buiten haar vruchtbare periode gewoon in haar klaarkomen. Periodieke onthouding is ook veilig.
Sommige vrouwen wel.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet. Daarom ook dat condoom hè, slimpie.
Ja ik meen dat soort dingen nietquote:Op zondag 21 juni 2015 00:53 schreef pluff het volgende:
[..]
QFT. En als ze een beetje regelmatig ongesteld is kan je ook buiten haar vruchtbare periode gewoon in haar klaarkomen. Periodieke onthouding is ook veilig.
That's what I doquote:Op zondag 21 juni 2015 00:54 schreef bamibij het volgende:
[..]
Compromis: zonder condoom, op tijd eruit trekken en het gezicht onderstrooien
En dat zijn dus net de types die Henkie3005356 uitpoepen.quote:
Of de pil niet slikkenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat zijn dus net de types die Henkie3005356 uitpoepen.
onderbouw vwoquote:Op zondag 21 juni 2015 00:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee.
Wie heeft jou biologie gegeven?
Oh pluff, wat moet die droomwereld van jou heerlijk zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 00:56 schreef pluff het volgende:
[..]
Je kan met condoom ook zwanger worden. Je kan met de pil ook zwanger worden. Aan alles is een klein risico, netals het kleine risico met terugtrekken of periodieke onthouding
Hij heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh pluff, wat moet die droomwereld van jou heerlijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
http://www.anticonceptie-(...)tuurlijke%20methodenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:56 schreef pluff het volgende:
[..]
Je kan met condoom ook zwanger worden. Je kan met de pil ook zwanger worden. Aan alles is een klein risico, netals het kleine risico met terugtrekken of periodieke onthouding
Ik zou je best wel vrij hard doen maar jij denkt er niet van te zijn, zo en zo en wat meerquote:Op zondag 21 juni 2015 00:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet. Daarom ook dat condoom hè, slimpie.
Hij vergeet alleen het risico op soa'squote:
Hij krijgt jeuk van zichzelfquote:Op zondag 21 juni 2015 00:58 schreef bamibij het volgende:
ik krijg jeuk van pluff, fijne nacht verder allemaal
pluff's pohi nagaande, heeft hij vast ook jeukquote:Op zondag 21 juni 2015 00:58 schreef bamibij het volgende:
ik krijg jeuk van pluff, fijne nacht verder allemaal
quote:Op zondag 21 juni 2015 00:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat zijn dus net de types die Henkie3005356 uitpoepen.
Ga weg joh, je hebt geen idee hoe ik eruit zie, met je 60 kilo limietquote:Op zondag 21 juni 2015 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou je best wel vrij hard doen maar jij denkt er niet van te zijn, zo en zo en wat meer![]()
Ook al ben je niet lief tegen mij, nooit niet
Moet je wel heel achterlijk met de condoom en de pil omgaan.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:59 schreef Hamast het volgende:
[..]
Uhm, met condoom en pil bestaat nog steeds het risico zwanger te worden hoor.
Echt he, al schijnt het dat je ook iets kunt hebben zonder het echt te merken, misschien moet ik me een keer laten testen.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:59 schreef Belsezar het volgende:
Ach ik zie zonder condoom als russisch roulette, op een gegeven moment zit er wel een patroon in kamer. Tot nu toe heb ik geluk gehad.
En opeens zit je je hele leven vast aan een koter die je niet wiltquote:Op zondag 21 juni 2015 00:59 schreef Belsezar het volgende:
Ach ik zie zonder condoom als russisch roulette, op een gegeven moment zit er wel een patroon in kamer. Tot nu toe heb ik geluk gehad.
Er is altijd een risico.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:59 schreef Hamast het volgende:
[..]
Uhm, met condoom en pil bestaat nog steeds het risico zwanger te worden hoor.
Nou nee dit is dan weer niet waar he. Je kan ook gewoon pure pech hebben.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je wel heel achterlijk met de condoom en de pil omgaan.
Nee, is gewoon inherent aan anticonceptie, lieve schat. Niets is 100% failsafe.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je wel heel achterlijk met de condoom en de pil omgaan.
Goed nummer, ditquote:
Zeker. Maar als je er fatsoenlijk mee omgaat is die kans heel erg klein. Vele malen kleiner dan bij voor het zingen de kerk uitquote:Op zondag 21 juni 2015 01:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nou nee dit is dan weer niet waar he. Je kan ook gewoon pure pech hebben.
Euh, ik weet niet wie jij bent, maar ja.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:02 schreef Hamast het volgende:
HAHAHA omg samz... jij bent Sanne uit Enschede zie ik nu.
Gewoon geen diarree krijgen en niet overgeven binnen vier uur na het innemen van de pil.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Maar als je er fatsoenlijk mee omgaat is die kans heel erg klein. Vele malen kleiner dan bij voor het zingen de kerk uit.
te lang blijven doorzingenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Maar als je er fatsoenlijk mee omgaat is die kans heel erg klein. Vele malen kleiner dan bij voor het zingen de kerk uit.
Ironisch genoeg heb ik jou zonder condoom gedaan.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, ik weet niet wie jij bent, maar ja.
quote:Op zondag 21 juni 2015 01:03 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ironisch genoeg heb ik jou zonder condoom gedaan.
Euh, okéquote:Op zondag 21 juni 2015 01:03 schreef Hamast het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2015 01:03 schreef Hamast het volgende:
[..]
Nu wordt het interessantquote:Op zondag 21 juni 2015 01:03 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ik laat me elk jaar testen.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:00 schreef Hamast het volgende:
[..]
Echt he, al schijnt het dat je ook iets kunt hebben zonder het echt te merken, misschien moet ik me een keer laten testen.
Al heb ik de meeste wel gewoon met connie gedaan.
*Klopt op hout, thank god no.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En opeens zit je je hele leven vast aan een koter die je niet wilt. Echt fantastisch.
Nee dit is serieus waar hahahaquote:Op zondag 21 juni 2015 01:04 schreef bamibij het volgende:
[..]![]()
(zal wel niet waar zijn maar toch grappige grap)
Jij bent wel heel rap van geloofquote:Op zondag 21 juni 2015 01:05 schreef bamibij het volgende:
Sammz de condoomprediker die zich in het fietsenhok zonder condoom laat nemen
De schijnheilige die het eigenlijk zonder veel geiler vindt.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:05 schreef bamibij het volgende:
Sammz de condoomprediker die zich in het fietsenhok zonder condoom laat nemen
Ik zag het je gewoon doen, sorry.quote:
Vrouwelijke vormenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga weg joh, je hebt geen idee hoe ik eruit zie, met je 60 kilo limiet.
Mja, ik heb ooit ook wel eens zonder condoom geneukt, ja. Betekent niet dat ik niet vind dat je het wel met zou moeten doen en dat dus ook gewoon doe.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:06 schreef Inolvidable het volgende:
Condooms zijn eigenlijk ook wel ondingen. Ik snap Samzz wel.
quote:Op zondag 21 juni 2015 01:06 schreef Inolvidable het volgende:
Condooms zijn eigenlijk ook wel ondingen. Ik snap Samzz wel.
Ik ook hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik heb ooit ook wel eens zonder condoom geneukt, ja. Betekent niet dat ik niet vind dat je het wel met zou moeten doen en dat dus ook gewoon doe.
quote:
Dinsdag zit je wel dwars, hèquote:Op zondag 21 juni 2015 01:09 schreef Inolvidable het volgende:
Maar dinsdag met condoom hoor. Begrijp me niet verkeerd.![]()
In een relatie van drie jaar ga je toch niet neuken met condoom nee.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:10 schreef bamibij het volgende:
ineens hebben ze allemaal ''''''af en toe'''''' ook seks zonder condoomprima vermaak dit wel
wat is er dinsdag gaande?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:09 schreef Inolvidable het volgende:
Maar dinsdag met condoom hoor. Begrijp me niet verkeerd.![]()
Ja, heerlijk hèquote:Op zondag 21 juni 2015 01:10 schreef bamibij het volgende:
ineens hebben ze allebei ''''''af en toe'''''' ook seks zonder condoomprima vermaak dit wel
Jaquote:
Nergens voor nodig, joh... Niet jouw schuld dat ie er niks van baktequote:
Je zou zwanger kunnen raken.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
In een relatie van drie jaar ga je toch niet neuken met condoom nee.
Het is gewoon ongemakkelijk omdat 'ie bij me op school zit.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, joh... Niet jouw schuld dat ie er niks van bakte.
Alsof dat hem kan schelenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, joh... Niet jouw schuld dat ie er niks van bakte.
Ja, dat snap ik wel...quote:Op zondag 21 juni 2015 01:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is gewoon ongemakkelijk omdat 'ie bij me op school zit.
Klopt. In dat geval hadden we het weg kunnen halen of er voor kunnen zorgen. Bij een ONS ligt dat wat ingewikkelder.quote:
Ik heb het toch ook niet over hemquote:Op zondag 21 juni 2015 01:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alsof dat hem kan schelenHij is de tofste vent op Aarde en kan er weer een turfje bij zetten
![]()
Oh, je kent hem?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alsof dat hem kan schelenHij is de tofste vent op Aarde en kan er weer een turfje bij zetten
![]()
tsja het is zo ongemakkelijk als jullie het zelf maken toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 01:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is gewoon ongemakkelijk omdat 'ie bij me op school zit.
Ben al ongemakkelijk genoeg van mezelf.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:13 schreef bamibij het volgende:
[..]
tsja het is zo ongemakkelijk als jullie het zelf maken toch?
Ze heeft hem wel een beetje beschreven zoals dat.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |