Dat zijn makkelijk oplosbare bedrijfsongevalletjes...quote:Op zondag 21 juni 2015 00:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mensen die geen soa's en kids willen misschien?
Pil braaf nemen danquote:Op zondag 21 juni 2015 00:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik poep geen Henkie uit want ik wil geen kids.
Jullie worden zwanger, wij niet, jullie probleem.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling. Het probleem moet je bij de mannen oplossen, niet bij de vrouwen
.
quote:Op zondag 21 juni 2015 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep en wij betalen wel voor Henkie58700 die je uit poept, graag gedaan hoor
Tja, kan van alles zijn he.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat is echt genant als je die hoort zingen
hoe dat kan snap ik overigens niet, sommigen zingen nog prima als ze 60 zijn, zou oud is ze nog niet
Neequote:Op zondag 21 juni 2015 00:51 schreef Hamast het volgende:
[..]
Haha serieus? Ik totaal niet.
Teach me.
Doe ik toch.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 00:51 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat zijn makkelijk oplosbare bedrijfsongevalletjes...
Jullie mannen strooien met zaad. Afknijpen die handelquote:Op zondag 21 juni 2015 00:51 schreef Hamast het volgende:
[..]
Jullie worden zwanger, wij niet, jullie probleem.
Jullie willen ondergestrooid worden.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie mannen strooien met zaad. Afknijpen die handel.
Als het vergoed gaat worden of het goed betaalbaar is, ga ik er gewoon voor hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:51 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niet te hard roepen, binnen een paar jaar zou ie er moeten zijn
Wat lees ik nu weerquote:Op zondag 21 juni 2015 00:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie mannen strooien met zaad. Afknijpen die handel.
Ik heb niet de ambitie heel goed te worden in mijnenveger, als ik eerlijk moet zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:52 schreef Hamast het volgende:
[..]
Samen oefenen dan?
Oefening baart kunst.
quote:
Nou, eigenlijk nietquote:
QFT. En als ze een beetje regelmatig ongesteld is kan je ook buiten haar vruchtbare periode gewoon in haar klaarkomen. Periodieke onthouding is ook veilig.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:50 schreef bamibij het volgende:
En als ze dan nog bang zijn om zwanger te worden ben ik eventueel bereid voor het zingen de kerk uit te gaan.
Zonde.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet de ambitie heel goed te worden in mijnenveger, als ik eerlijk moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |