Dat bepaal ik lekker zelf wel.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:47 schreef Hamast het volgende:
[..]
Niet zomaar iedereen neuken en de pil slikken?
Of gewoon niet als een sletje iedereen neukenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die hersens in hun hersenpan hebben.
quote:Op zondag 21 juni 2015 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt he... Damn.
[..]
Wat ben je nu aan het doen?
nee dat is echt genant als je die hoort zingenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stemmen veranderen, de vroege Mariah Carey was ook briljant, nu is het geen schim meer van toen.
Wie doet dat dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:47 schreef Hamast het volgende:
[..]
Of gewoon niet als een sletje iedereen neuken
Ja, want alleen als je een slet bent maak je je zorgen om soa's en kinderenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:47 schreef Hamast het volgende:
[..]
Of gewoon niet als een sletje iedereen neuken
Ook een mooi nummer, jaquote:
De ':+' geeft aan dat het geen geheel serieuze opmerking is, vrouw.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want alleen als je een slet bent maak je je zorgen om soa's en kinderen. Are you thinking straight?
Bij Glock was ze heel goed.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat is echt genant als je die hoort zingen
hoe dat kan snap ik overigens niet, sommigen zingen nog prima als ze 60 zijn, zou oud is ze nog niet
Oké, gast.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:49 schreef Hamast het volgende:
[..]
De ':+' geeft aan dat het geen geheel serieuze opmerking is, vrouw.
hmmmk zag op YT toch wat optredens die niet echt super waren vgl mer vroegahquote:
Ik hoorde laatst iets over een mannenpil.quote:
Mja, ik volg haar niet zo, om eerlijk te zijn. Vond het optreden bij Glock goed klinken.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmk zag op YT toch wat optredens die niet echt super waren vgl mer vroegah
weet ook niet eens meer hoe ik er bij kwam, is ook niet dat ik een fan ben ofzoquote:Op zondag 21 juni 2015 00:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik volg haar niet zo, om eerlijk te zijn. Vond het optreden bij Glock goed klinken.
Goede ontwikkelingquote:Op zondag 21 juni 2015 00:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iets over een mannenpil.
Ik poep geen Henkie uit want ik wil geen kids.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep en wij betalen wel voor Henkie58700 die je uit poept, graag gedaan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |