Ga weg joh, je hebt geen idee hoe ik eruit zie, met je 60 kilo limietquote:Op zondag 21 juni 2015 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou je best wel vrij hard doen maar jij denkt er niet van te zijn, zo en zo en wat meer![]()
Ook al ben je niet lief tegen mij, nooit niet
Moet je wel heel achterlijk met de condoom en de pil omgaan.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:59 schreef Hamast het volgende:
[..]
Uhm, met condoom en pil bestaat nog steeds het risico zwanger te worden hoor.
Echt he, al schijnt het dat je ook iets kunt hebben zonder het echt te merken, misschien moet ik me een keer laten testen.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:59 schreef Belsezar het volgende:
Ach ik zie zonder condoom als russisch roulette, op een gegeven moment zit er wel een patroon in kamer. Tot nu toe heb ik geluk gehad.
En opeens zit je je hele leven vast aan een koter die je niet wiltquote:Op zondag 21 juni 2015 00:59 schreef Belsezar het volgende:
Ach ik zie zonder condoom als russisch roulette, op een gegeven moment zit er wel een patroon in kamer. Tot nu toe heb ik geluk gehad.
Er is altijd een risico.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:59 schreef Hamast het volgende:
[..]
Uhm, met condoom en pil bestaat nog steeds het risico zwanger te worden hoor.
Nou nee dit is dan weer niet waar he. Je kan ook gewoon pure pech hebben.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je wel heel achterlijk met de condoom en de pil omgaan.
Nee, is gewoon inherent aan anticonceptie, lieve schat. Niets is 100% failsafe.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je wel heel achterlijk met de condoom en de pil omgaan.
Goed nummer, ditquote:
Zeker. Maar als je er fatsoenlijk mee omgaat is die kans heel erg klein. Vele malen kleiner dan bij voor het zingen de kerk uitquote:Op zondag 21 juni 2015 01:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nou nee dit is dan weer niet waar he. Je kan ook gewoon pure pech hebben.
Euh, ik weet niet wie jij bent, maar ja.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:02 schreef Hamast het volgende:
HAHAHA omg samz... jij bent Sanne uit Enschede zie ik nu.
Gewoon geen diarree krijgen en niet overgeven binnen vier uur na het innemen van de pil.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Maar als je er fatsoenlijk mee omgaat is die kans heel erg klein. Vele malen kleiner dan bij voor het zingen de kerk uit.
te lang blijven doorzingenquote:Op zondag 21 juni 2015 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Maar als je er fatsoenlijk mee omgaat is die kans heel erg klein. Vele malen kleiner dan bij voor het zingen de kerk uit.
Ironisch genoeg heb ik jou zonder condoom gedaan.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, ik weet niet wie jij bent, maar ja.
quote:Op zondag 21 juni 2015 01:03 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ironisch genoeg heb ik jou zonder condoom gedaan.
Euh, okéquote:Op zondag 21 juni 2015 01:03 schreef Hamast het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2015 01:03 schreef Hamast het volgende:
[..]
Nu wordt het interessantquote:Op zondag 21 juni 2015 01:03 schreef Hamast het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |