Mali toch wel? Volgens mij heeft mijn neef zon kek pak mee.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Voorlopig is er nog helemaal niets nieuws...
Ja, een nieuw sporttenue...
Doet hij toevallig aan special forces gedoe?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mali toch wel? Volgens mij heeft mijn neef zon kek pak mee.
KCT gaat idd in multicam.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mali toch wel? Volgens mij heeft mijn neef zon kek pak mee.
Daar waarschuwen wel al jaren voor, maar ja, het zou toch altijd pais en vree zijn hier met zo nu en dan een uitstapje om aan coin te doen. Sowieso is zo'n beetje ons hele manoeuvre optreden in de verkoop gedaan want wieloptreden is geen manoeuvre. (geen cross country)quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dadelijk hebben we natuurlijk weer 15 goede tank, waarmee we kunnen trainen. En de idee is dat op het moment dat het echt een grote oorlog wordt, we de rest van de tanks ergens anders vandaan halen. Of dat andere landen dan hun tanks bij ons onder bevel stellen zodat we teams kunnen vormen.
Mijn idee is echter dat wanneer het echt losgaat, er maar weinig landen bereid zullen zijn om hun tanks aan ons te verkopen/uit te lenen.
Je bedoelt net zoals in 1939?!!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:49 schreef BarryOSeven het volgende:
Kunnen we eigenlijk die hele NAVO niet gewoon uit gaan?
We zijn omringt door NAVO landen, ons gebeurt echt niets. Hebben we ook dat gezeik van die grote oorlog niet. Gewoon neutraal blijven.
Ja joh, de enige verschroeide plek op deze aardkloot van de nukes is straks Europa. De VS heeft zich wel ingedekt met anti raketten en Rusland zal ook wel een paar nukes te pakken krijgen, maar is te groot om plat te nuken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:50 schreef IPA35 het volgende:
Investeren in Defensie is altijd goed, maar waarom laten wij ons door die domme Amerikanen weer eens meeslepen (samen met de gewillige Slaviërs) in een confrontatie met Rusland.
We hebben de EU tochquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:51 schreef Isee het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals in 1939?!!!!
Ook toen dachten we wel neutraal te blijven.
Veel mensen die daar héél anders over denken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar waarschuwen wel al jaren voor, maar ja, het zou toch altijd pais en vree zijn hier met zo nu en dan een uitstapje om aan coin te doen. Sowieso is zo'n beetje ons hele manoeuvre optreden in de verkoop gedaan want wieloptreden is geen manoeuvre. (geen cross country)
Veel succes met de over- en opstap met je wieltjes. Elke greppel is een stoppende hindernis.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Veel mensen die daar héél anders over denken.
En net zoals bij elke grote oorlog kan het geldsysteem weer op de schop, net zoals in elke grote oorlog vorige eeuw gebeurd is...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:43 schreef loni55 het volgende:
[..]
Nou simpel. Ouderen gaan dood. Armen ook want ze gaan zeker vechten. Industrie krijgt een impuls. Zeker wapen industrie en natuurlijk opbouwen met een nieuw blauwdruk of zoals ons oude vriend heeft gezegd: de nieuwe wereld orde.
Dan zijn er nog de factoren bescherming, vuurkracht en waarnemingsmiddelen. Mobiliteit is niet de enige factor.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Veel succes met de over- en opstap met je wieltjes. Elke greppel is een stoppende hindernis.
Nederland had geweldige economische banden met Rusland ontwikkeld die nu kapot zijn gemaakt enkel en alleen omdat Rusland een boete invoerde op het indoctrineren van kleine kinderen met het idee dat harige mannen in roze strings op een boot in het openbaar normaal isquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja joh, de enige verschroeide plek op deze aardkloot van de nukes is straks Europa. De VS heeft zich wel ingedekt met anti raketten en Rusland zal ook wel een paar nukes te pakken krijgen, maar is te groot om plat te nuken.
Europa is onderhand echt de feut van de wereld, de speelbal. En het blijft maar door gaan met het gezooi.
Als het niet zo serieus ernstig zou zijn, zou je zowat sterven van het lachen. Herman Finkers had het niet beter kunnen bedenken.
Of jij bent een imitatie trol van die kansloze in het andere defensie topic hier of jij bent te dom om te poepen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
We hebben de EU tochAls iemand ons aanvalt helpt de EU wel, en dan ook de NAVO.
Maar wij hoeven dan iig niet met 100 man die grote WW3 in. Onze bijdrage stelt toch geen fuck voor. Kunnen we beter gewoon de akker van de wereld worden of zo, wij leveren wel voedsel aan de getroffen landen.
Goed plan toch?
Ja echt, krijg steeds meer het idee dat niet Putin maar de VS achter deze hele klote bende zitten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:59 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nederland had geweldige economische banden met Rusland ontwikkeld die nu kapot zijn gemaakt enkel en alleen omdat Rusland een boete invoerde op het indoctrineren van kleine kinderen met het idee dat harige mannen in roze strings op een boot in het openbaar normaal is.
En toen ging men huilen omdat de inwoners van de Krim de Oekraïense nationalisten met hun voorliefde voor russen-moordenaars ervoor kozen de ondemocratische misdaad van Khrushchev ongedaan te maken.
Ik bedoel serieus, mijn Poolse collega's denken echt dat Poetin ieder moment op hun stoep kan staan. Die Oost-Europeanen zijn volstrekt irrationeel... Okay, maar moeten wij daarin meegaan? Fuck dat shit.
Joh.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja echt, krijg steeds meer het idee dat niet Putin maar de VS achter deze hele klote bende zitten.
Eerst Goldman Sachs op Griekeland afsturen om de EU zone te destabiliseren, het ging namelijk wat te goed. Vervolgens nu zwaar tegen Griekenland aan bemoeien omdat Putin dit ineens wel interessant vindt.
Die hele maidan revolutie in Ukraine was ook al zo dubieus als de pest. En onze grote leiders doen gewoon precies wat ze opgedragen wordt.
Met als bonus nog wat diplomatieke NSA taps om helemaal de controle over de gebeurtenissen te houden.
TTIP knalt ook binnenkort ons wetsysteem in, net als TPP voor azie.
Vraag me af of Putin niet gewoon probeert zich te weren, op zijn Russisch dus redelijk agressief. De ware agressor zou maar zo eens gewoon de VS kunnen zijn.
Die Grieken hebben toch echt zelf lopen frauderen. En de EU is zelf blind geweest om de Eurozone zo snel mogelijk en tegen goed verstand in uit te breiden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja echt, krijg steeds meer het idee dat niet Putin maar de VS achter deze hele klote bende zitten.
Eerst Goldman Sachs op Griekeland afsturen om de EU zone te destabiliseren, het ging namelijk wat te goed. Vervolgens nu zwaar tegen Griekenland aan bemoeien omdat Putin dit ineens wel interessant vindt.
Die hele maidan revolutie in Ukraine was ook al zo dubieus als de pest. En onze grote leiders doen gewoon precies wat ze opgedragen wordt.
Met als bonus nog wat diplomatieke NSA taps om helemaal de controle over de gebeurtenissen te houden.
TTIP knalt ook binnenkort ons wetsysteem in, net als TPP voor azie.
Vraag me af of Putin niet gewoon probeert zich te weren, op zijn Russisch dus redelijk agressief. De ware agressor zou maar zo eens gewoon de VS kunnen zijn.
Wat knap van je dat je volledig onbeargumenteerd dit soort verwijten naar iemand toe smijt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:02 schreef Isee het volgende:
[..]
Of jij bent een imitatie trol van die kansloze in het andere defensie topic hier of jij bent te dom om te poepen.
Kies zelf maar!
Tja misschien wel wat ver gezocht van me. Maar ergens heb ik het idee dat het verhaal zoals wij dat kennen ook voor geen meter klopt. Met dat hele MH17 gedoe waar de doofpot met de onderste steen wordt dichtgetimmerd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die Grieken hebben toch echt zelf lopen frauderen. En de EU is zelf blind geweest om de Eurozone zo snel mogelijk en tegen goed verstand in uit te breiden.
Wat er stinkt is dat er bewust gekozen wordt voor escalatie. Wat daar de gedachte achter is weet ik niet. Daar heb ik nog geen reden voor kunnen vinden. Niemand (in his right mind) wil Rusland natuurlijk echt aanvallen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Tja misschien wel wat ver gezocht van me. Maar ergens heb ik het idee dat het verhaal zoals wij dat kennen ook voor geen meter klopt. Met dat hele MH17 gedoe waar de doofpot met de onderste steen wordt dichtgetimmerd.
Iets stinkt aan de hele zooi.
Nouja angst is een manier om de economie op gang te brengen, als de bevolking het gevoel heeft dat het binnenkort wel eens grote stront kan gaan worden, dan gaan ze meer kortetermijndenken en kopen nog even wat spullen voordat het niet meer kan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat er stinkt is dat er bewust gekozen wordt voor escalatie. Wat daar de gedachte achter is weet ik niet. Daar heb ik nog geen reden voor kunnen vinden. Niemand (in his right mind) wil Rusland natuurlijk echt aanvallen.
Ja hoor, weer zo'n naieve gek.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
We hebben de EU tochAls iemand ons aanvalt helpt de EU wel, en dan ook de NAVO.
Maar wij hoeven dan iig niet met 100 man die grote WW3 in. Onze bijdrage stelt toch geen fuck voor. Kunnen we beter gewoon de akker van de wereld worden of zo, wij leveren wel voedsel aan de getroffen landen.
Goed plan toch?
Je kunt moeilijk ontkennen dat er vanuit de kant van VS pogingen worden gedaan om te escaleren. Kijk wat Putin doet is niet goed, het is niet zwart of wit. Maar de VS zit ook de stoken in die hele handel, die hebben op een of andere manier ook belang bij oorlog lijkt wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:22 schreef Glazenmaker het volgende:
Grappig. Ieder topic over Russen ontaard in bewijsloos VS bashen, op basis van ''gevoel'' terwijl er genoeg beeldmateriaal van dode en levende Russische soldaten op plekken waar ze volgens Poetin niet zijn is. Jullie zijn om te huilen.
Poetin heeft met de annexatie van de Krim een krachtig signaal afgegeven, 'Tot hier en niet verder'. Dat is de enige taal die een land als de VS begrijpt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
Het westen, onder leiding van de VS, wil gewoon een krachtig signaal afgeven. 'Tot hier en niet verder', is de boodschap aan Poetin.
Dat kun je opvatten als provoceren, maar het is nou eenmaal de enige taal die een figuur als Poetin verstaat.
True. Het punt is dat Estland een vergelijkbare situatie kent als Oekraïne, met een aanzienlijke Russische minderheid en grenzend aan Rusland. Daar gaat het eigenlijk om.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
Het westen, onder leiding van de VS, wil gewoon een krachtig signaal afgeven. 'Tot hier en niet verder', is de boodschap aan Poetin.
Dat kun je opvatten als provoceren, maar het is nou eenmaal de enige taal die een figuur als Poetin verstaat.
Grondgebied van buurlanden annexeren doet Poetin om een signaal af te geven richting de VS?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:30 schreef reza1 het volgende:
[..]
Poetin heeft met de annexatie van de Krim een krachtig signaal afgegeven, 'Tot hier en niet verder'. Dat is de enige taal die een land als de VS begrijpt.
Daar zal maar een kleine hoeveelheid mensen intrappen, en los daar van hebben ze het in dit bericht over tegenwicht bieden tegen Russische soldaten, maar niet waarom dat direct nodig is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze willen ze zo ver krijgen door dit soort berichten. Dat schrijf ik nu juist.
De VS is pas niet goed bij hun hoofd als ze een signaal afgegeven door een coup tegen een democratische president te plegen en vervolgens een oorlog tegen de Oekrainse bevolking in het oosten te beginnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grondgebied van buurlanden annexeren doet Poetin om een signaal af te geven richting de VS?
Aparte kerel, die Poetin. Ook niet helemaal goed bij z'n verstand dus.
Ik ben het met je eens dat de VS aan het de-escaleren is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk ontkennen dat er vanuit de kant van VS pogingen worden gedaan om te de-escaleren. Kijk wat Putin doet is niet goed, het is niet zwart of wit. Maar de VS zit ook de stoken in die hele handel, die hebben op een of andere manier ook belang bij oorlog lijkt wel.
Dus blijf maar even huilen, maar kijk daarbij wel even in de spiegel.
spreken over een preventieve nucleaire aanval op Rusland, dat is inderdaad een krachtig signaal.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
Jaa snel een "de-" er tussen proppen he!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de VS aan het de-escaleren is.
Bron?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
spreken over een preventieve nucleaire aanval op Rusland, dat is inderdaad een krachtig signaal.
De VS is de oorlog in Oost-Oekraïne gestart?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:33 schreef reza1 het volgende:
[..]
De VS is pas niet goed bij hun hoofd als ze een signaal afgegeven door een coup tegen een democratische president te plegen en vervolgens een oorlog tegen de Oekrainse bevolking in het oosten te beginnen.
Wie heeft dat dan gedaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
spreken over een preventieve nucleaire aanval op Rusland, dat is inderdaad een krachtig signaal.
Dat was de EU. Van Baalen en Verhofstadquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De VS is de oorlog in Oost-Oekraïne gestart?
Dat is een bijzondere kijk op het conflict.
Die heb ik even gemist. Maar jij bent ongetwijfeld in het bezit van een betrouwbare bron.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Europarlementariërs kunnen oorlogen starten?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat was de EU. Van Baalen en Verhofstad
Net als bijvoorbeeld Gustav Princip. De lont in het kruitvat gooien heet dat.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Europarlementariërs kunnen oorlogen starten?
Zo leer je nog eens wat op FOK!
Zolang Poetin blijft denken dat onze bondgenoten in het oosten ook beschermd worden door hun navo lidmaatschap zal er geen oorlog komen. De VS is de enige partij die dat durft te laten zien met acties.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Jaa snel een "de-" er tussen proppen he!
http://www.chicagotribune(...)-20150604-story.htmlquote:
quote:The Obama administration is weighing a range of aggressive responses to Russia's alleged violation of a Cold War-era nuclear treaty, including deploying land-based missiles in Europe that could pre-emptively destroy the Russian weapons.
..
It identified four such weapons that "could assist in closing ... a capability gap."
Among the four are ground-launched cruise missiles deployed in Europe or Asia, and ground-launched intermediate-range ballistic missiles equipped with technology that adjusts the trajectory of a warhead after it re-enters Earth's atmosphere and heads for its target.
http://www.ibtimes.co.uk/(...)n-escalation-1504972quote:Philip Hammond: US nuclear missiles could return to the UK in response to Russian escalation
The UK could host US medium-range nuclear missiles for the first time since the height of the Cold War in response to increasing Russian aggression, Foreign Secretary Philip Hammond has said.
Speaking on the BBC's Andrew Marr Show, Hammond said the government would tentatively consider hosting US missiles in light of recent developments in Russia and Eastern Europe.
Princip schoot Franz Ferdinand dood. Van Baalen stond met z'n vuistje te zwaaien.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Net als bijvoorbeeld Gustav Princip. De lont in het kruitvat gooien heet dat.
Dat al helemaal. Fysieke geld wordt al langzaam afgeschaft. Ach helaas blijven er altijd idioten die het "officiële" verhaal geloven en hun leven willen laten in een of andere onzinnige oorlog.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:57 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En net zoals bij elke grote oorlog kan het geldsysteem weer op de schop, net zoals in elke grote oorlog vorige eeuw gebeurd is...
Hosting is nog iets anders dan uitvoeren, niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
http://www.chicagotribune(...)-20150604-story.html
[..]
[..]
http://www.ibtimes.co.uk/(...)n-escalation-1504972
Dat is toch heel wat anders dan dreigen met een preventieve nucleaire aanval.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
http://www.chicagotribune(...)-20150604-story.html
[..]
[..]
http://www.ibtimes.co.uk/(...)n-escalation-1504972
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |