SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
voor 40 euro kun je prima een week etenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waar komt die week gratis eten ineens vandaan?
Als jij zegt dat je van 5x een tientje sparen een nieuwe game kunt kopen, en daarna kom je met 4 games (4x 10 = 40) dan heb je van die 50 euro nog maar 10 euro over. Of begrijp ik het nou totaal niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voor 40 euro kun je prima een week eten
mwah...mwahquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jij kwam met eten aanzetten, ik met een gratis spelquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je van 5x een tientje sparen een nieuwe game kunt kopen, en daarna kom je met 4 games (4x 10 = 40) dan heb je van die 50 euro nog maar 10 euro over. Of begrijp ik het nou totaal niet?
Nee IK kwam niet met eten aanzetten! Dat was iemand anders man, lees maarquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jij kwam met eten aanzetten, ik met een gratis spel
Moet je enquetes invullen bij GfK. Daar kun je dan weer Bol.com bonnen scoren en dan krijg je gratis gamesquote:
Jiang laat mensen gewoon games jattenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Moet je enquetes invullen bij GfK. Daar kun je dan weer Bol.com bonnen scoren en dan krijg je gratis games
owja, daar had ik ooit eens wat van meegekregen.quote:
Hitman al genoemd?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:08 schreef CoolGuy het volgende:
Maar heeft er ondertussen nog iemand een antwoord op mijn vraag wat voor dit jaar nog meer must have titels zijn?
Dat weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet of dat wat voor mij is.
ik zie dr zo 'you know nothing' zeggenquote:
Dat is ongeveer wat ik wekelijks aan eten uitgeef.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
blijkbaar kan doland van 40eur een week eten
ligt aan de maand, maar denk rond het dubbelequote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is ongeveer wat ik wekelijks aan eten uitgeef.
Wat geef jij dan wel niet uit daaraan?
Aannames allemaalquote:
Maar ik heb er serieus geld aan uitgegevenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:53 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Aannames allemaal![]()
Sowieso heb ik wel een vrij magere collectie in vergelijking met iedereen hier
Heb maar 7 games waarvan 1tje bij de PS4 zat..
Dan moet je ze ook niet op day 1 kopenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar ik heb er serieus geld aan uitgegeven
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:04 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan moet je ze ook niet op day 1 kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nergens is een overzicht te vinden van aankomende releases die ook up to datequote:
Er komt van alles uit, maar voor de exclusives kan je dit jaar beter een Xbox hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nergens is een overzicht te vinden van aankomende releases die ook up to date
Mjah, ik ben niet zo into shooters, dus Halo en Gears doen me weinig, Fable is al jaren niet meer wat het had moeten zijn, en Forza 6 en Tomb Raider zien er veelbelovend uit, maar goed, TR2 komt straks heus wel naar PS4, en hopelijk dat Sony straks met GT7 weer met fatsoenlijke concurrentie komt voor Forza 6. Daarnaast staat Mount Fuji Kujimodo(?) nog niet in de tracklist, en dat is toch wel een baan die ik er bij zou willen hebben, als ik voor Forza zou gaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er komt van alles uit, maar voor de exclusives kan je dit jaar beter een Xbox hebben.
toch wel bij die handelaar van je?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nergens is een overzicht te vinden van aankomende releases die ook up to date
Exclusives boeien mij niet zo. Meeste games die ik wil zijn dat toch niet zoals Tekken etc.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er komt van alles uit, maar voor de exclusives kan je dit jaar beter een Xbox hebben.
Fallout 4 10-11-2015quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Exclusives boeien mij niet zo. Meeste games die ik wil zijn dat toch niet zoals Tekken etc.
Maar hoor dat er al een paar games van de E3 binnen een paar maanden verschijnen?
En nog Tales of Zestiria 20-10-2015.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Fallout 4 10-11-2015
Hitman 8-12-2015
De rest weten we al een tijdje.
Tekken 7 is ook nog geen datum van bekend.
Zesteria dit jaar al?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:59 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
En nog Tales of Zestiria 20-10-2015.
Zijn vast nog wel meer, maar daar kom ik ff niet op.
minder werkenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zesteria dit jaar al?
Oei, daar heb ik helemaal geen tijd voor!
Q3 2015quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Fallout 4 10-11-2015
Hitman 8-12-2015
De rest weten we al een tijdje.
Tekken 7 is ook nog geen datum van bekend.
Ik hoop dat het nieuwe spel van Guerrilla Nederlandse stemmen heeftquote:Op zondag 21 juni 2015 11:43 schreef Yi-Long het volgende:
Persona 5 staat ook gepland voor dit jaar.
http://www.ign.com/articl(...)ge&utm_medium=IGN%20(front%20page)&utm_content=16&utm_campaign=Blogroll
Hopelijk met Japanse stemmen.
http://www.ibrgaming.com/(...)-5gb-patch-revealed/quote:Batman Arkham Knight PS4 Gameplay Frame-Rate Test [Review Code]
Arkham Knight is op day 1 al vrijwel ''af'' volgens Digital Foundry, ook wel eens lekker.
En de eerste reviews:
Gamespot 7/10
Polygon 10/10
IGN 9.2/10
Hopelijk wel, Katja Schuurman in de hoofdrol, en verder Johnny de Mol, Chris Zegers, Carlo Boszhart, etc etc. Gaat geweldig worden.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nieuwe spel van Guerrilla Nederlandse stemmen heeft
Niet allemaalquote:Op zondag 21 juni 2015 11:45 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ga je ze allemaal weer day 1 kopen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Insta buyquote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hopelijk wel, Katja Schuurman in de hoofdrol, en verder Johnny de Mol, Chris Zegers, Carlo Boszhart, etc etc. Gaat geweldig worden.
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nieuwe sticks op de DS4 gezet, best aardig gelukt. Een stuk steviger en veel meer grip dan die vorige pookjes.Die heb ik ook. Mijn vriendin Is sindsdien ook erg geīnteresseerd in gamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die grootte zal ze wel gewend zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 13:06 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Mijn vriendin Is sindsdien ook erg geīnteresseerd in gamen.
Piemels in het topic en kijk wie we daar hebbenquote:
Metroquote:Op zondag 21 juni 2015 13:24 schreef maniack28 het volgende:
Hmmm.. koopdrang.
The Escapists?
Magicka 2?
The Evil Within?
Metro Redux?
Keuze is reuze!
Gekocht + Escapistsquote:Op zondag 21 juni 2015 13:33 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Metro![]()
Een van de beste games toen het uitkwam zeker deel 2.
Metro ja.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:24 schreef maniack28 het volgende:
Hmmm.. koopdrang.
The Escapists?
Magicka 2?
The Evil Within?
Metro Redux?
Keuze is reuze!
Ik wist wel dat je me mistequote:Op zondag 21 juni 2015 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Piemels in het topic en kijk wie we daar hebben
alleen jammer dat de gevoeligheid, ook op max, zo enorm stroperig is.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:00 schreef xVault-BoyNLx het volgende:
[..]
Metro ja.
Blijven super sfeervolle games
Hopelijk komt iedereen daar achter en verkopen ze geen reet van dat spel zodat ze de volgende keer echt iets moeten verbeterenquote:Op zondag 21 juni 2015 19:44 schreef Fokker101 het volgende:
Oe... FIFA 16 gaat dit jaar toch wel echt tegenvallen denk ik. Qua gameplay dan dat vrouwenvoetbal voegt niks toe alleen zo'n slagroomspuit en tatto's bij Messi en Neymar, en de kleine updates. Jammer maar tis niet anders.
Idd.. maar, ik koop hem toch wel weer. Alleen al om de transfer-updates. Alhoewel FIFA 15 wel echt veranderd is hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 19:46 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hopelijk komt iedereen daar achter en verkopen ze geen reet van dat spel zodat ze de volgende keer echt iets moeten verbeteren
Ik koop hem gewoon weer hoor. De enige game die ik al jaren achter elkaar speel, elk deel opnieuw. Eigenlijk nooit meer alleen maar altijd met vrienden.quote:Op zondag 21 juni 2015 19:46 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hopelijk komt iedereen daar achter en verkopen ze geen reet van dat spel zodat ze de volgende keer echt iets moeten verbeteren
The same here. Verheug me er altijd elk jaar weer op maar, hoor soms dat mensen hem voor de releasedatum kunnen krijgen snap dat nooit.quote:Op zondag 21 juni 2015 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik koop hem gewoon weer hoor. De enige game die ik al jaren achter elkaar speel, elk deel opnieuw. Eigenlijk nooit meer alleen maar altijd met vrienden.
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nieuwe sticks op de DS4 gezet, best aardig gelukt. Een stuk steviger en veel meer grip dan die vorige pookjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de dumpert piemol drop
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
wat kost ie ?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:05 schreef MMaRsu het volgende:
Heb Dying Light te koop wegens uitgespeeld.
Pm me als je em wilt overnemen.
Ennuh, de E3 conferentie was dik hoor, niet normaal die megatons en ook nog Horizon.. Its a good time to be a gamer
de 'leer fifa spelen ' modus ben ik wel erg benieuwd naar eigenlijkquote:Op zondag 21 juni 2015 19:44 schreef Fokker101 het volgende:
Oe... FIFA 16 gaat dit jaar toch wel echt tegenvallen denk ik. Qua gameplay dan dat vrouwenvoetbal voegt niks toe alleen zo'n slagroomspuit en tatto's bij Messi en Neymar, en de kleine updates. Jammer maar tis niet anders.
10 euro maakt alleen verschil bij zwerversquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is toch niet gierig?
Of woon je nog bij papie en mamie? Als je zelf je huur en eten oa moet betalen maakt die 10 euro echt wel verschil.
Reageerde er meer op omdat die meneer het gierig noemde om geld te besparen op je games.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
10 euro maakt alleen verschil bij zwervers
Precies de reden waarom het voor EA helemaal niet belangrijk is om kwaliteit te leveren, de massa koopt het toch wel. Terwijl PES natuurlijk veel leuker en beter is.quote:Op zondag 21 juni 2015 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik koop hem gewoon weer hoor. De enige game die ik al jaren achter elkaar speel, elk deel opnieuw. Eigenlijk nooit meer alleen maar altijd met vrienden.
PES blijft een budgetbakgame met ditto budget. Het is hip om voor de underdog te kiezen maar FIFA zit kwalitatief gezien in een andere divisie.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:08 schreef Devz het volgende:
[..]
Precies de reden waarom het voor EA helemaal niet belangrijk is om kwaliteit te leveren, de massa koopt het toch wel. Terwijl PES natuurlijk veel leuker en beter is.
PES heeft voor mij altijd soepeler aangevoeld qua spel, balbehandeling en animaties. Met PES6 eigenlijk als hoogtepunt. Bij FIFA heb je altijd bepaalde patronen en situaties die onrealistisch aanvoelen. Het is wel veel beter dan een jaar of 5 geleden, maar ik ervaar het nog altijd zo wanneer ik weer eens FIFA speel.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
PES blijft een budgetbakgame met ditto budget. Het is hip om voor de underdog te kiezen maar FIFA zit kwalitatief gezien in een andere divisie.
Dit jaar lijken ze te gaan focussen op balans. Het werd tijd ook want elk jaar is er weer gekut met lob passes, pace, schieten, verdedigen. Altijd weer iets dat overpowered of underpowered is.
Over FIFA valt eigenlijk vrij weinig te zeggen totdat je je 1e online potje speelt.
Kwaliteit leveren is nogal subjectief, al sinds dat PES 2008 zo ontzettend kut was speel ik elk jaar FIFA. Geen enkele andere franchise heeft mij zo lang aan zich kunnen binden als FIFA. Dus blijkbaar zit er toch ergens wel wat kwaliteit verstopt.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:08 schreef Devz het volgende:
[..]
Precies de reden waarom het voor EA helemaal niet belangrijk is om kwaliteit te leveren, de massa koopt het toch wel. Terwijl PES natuurlijk veel leuker en beter is.
Waarom dan niet alle 2quote:Op zondag 21 juni 2015 23:35 schreef Jimbo het volgende:
http://www.exophase.com/game/prototype-ps4/trophies/
prototype 1 komt ook naar de ps4..
achja, another day, another remake
Fifa 98 > pes15/Fifa15quote:Op zondag 21 juni 2015 23:51 schreef MMaRsu het volgende:
En pes15 > Fifa15
Fifa14 was zelfs beter dan fifa15.
Ik zou zeggen probeer de pes15 demo, spel is een stuk beter dan fifa15.
Maar de ai van de scheids is wel op niveau full retard.
kost 1 pm?quote:
ze komen beide.quote:
Precies, FIFA is topklasse, PES is Eredivisie.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
PES blijft een budgetbakgame met ditto budget. Het is hip om voor de underdog te kiezen maar FIFA zit kwalitatief gezien in een andere divisie.
Dit jaar lijken ze te gaan focussen op balans. Het werd tijd ook want elk jaar is er weer gekut met lob passes, pace, schieten, verdedigen. Altijd weer iets dat overpowered of underpowered is.
Over FIFA valt eigenlijk vrij weinig te zeggen totdat je je 1e online potje speelt.
Hahahquote:
die heb ik nog steeds, is echt niet meer te spelen.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
International Superstar Soccer Deluxe
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
International Superstar Soccer Deluxe >>> FIFA98
De eerste FIFA, op de Megadrive? Die heb ik nogquote:Op maandag 22 juni 2015 11:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Deze blijft het beste![]()
[ afbeelding ]
SSSEEEEGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Red Card Soccer?quote:Op maandag 22 juni 2015 11:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Die oude voetbalspelletjes
Hoe heet dat spel nog eens waarin je keiharde tackles kon maken?
Volgens mij was dat op de Snes
bedoel je niet world cup voor de nes? daar kon je mensen zo hard tackelen dat ze de hele wedstrijd dood op het veld bleven liggenquote:Op maandag 22 juni 2015 11:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Zijn echt heel veel mensen die alleen maar FIFA spelen het hele jaar door.. Totaal geen andere interesses qua games. Ik vind het soms wel leuk een potje voetballen, maar om nou alleen maar voetbalgames te spelen en niks anders. Dat moet toch gaan vervelenquote:Op maandag 22 juni 2015 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger toen ik voetbal games nog voor mijn plezier speelde.
Nu heeft elke debiel fifa en ik ken er een paar die echt niks anders spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaaaquote:Op maandag 22 juni 2015 13:47 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
bedoel je niet world cup voor de nes? daar kon je mensen zo hard tackelen dat ze de hele wedstrijd dood op het veld bleven liggen
quote:Op maandag 22 juni 2015 14:24 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zijn echt heel veel mensen die alleen maar FIFA spelen het hele jaar door.. Totaal geen andere interesses qua games. Ik vind het soms wel leuk een potje voetballen, maar om nou alleen maar voetbalgames te spelen en niks anders. Dat moet toch gaan vervelen
Wat ik zelf heb is dat je met bepaalde games wel echt 'erin' wilt zitten, dus gisteren Tomb Raider weer even gedaan, maar had al een maand niet gespeeld, dus dan ben je de characters en controls weer een beetje kwijt. Sommige mensen spelen maar een paar keer per week een game, misschien maar 1-2 uurtjes ofzo, en dan willen ze gewoon iets spelen waar ze meteen 'in' zitten, en dan is ene game als FIFA gewoon 'lekker' wat betreft de hele tijd actie-reactie-beloning, terwijl je bij een game als Witcher 3 eerst een hele missie van een uur ofzo moet doen en dan pas je beloning krijgt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zijn echt heel veel mensen die alleen maar FIFA spelen het hele jaar door.. Totaal geen andere interesses qua games. Ik vind het soms wel leuk een potje voetballen, maar om nou alleen maar voetbalgames te spelen en niks anders. Dat moet toch gaan vervelen
Ken er zelfs een paar die er een ps4 voor hebben gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een zo een gast zit in een rolstoel kan zijn handen verder gewoon gebruiken maar gebruikt zijn lamme benen als excuus om de twee toetsen besturing te mogen gebruiken.
Zo vermoeiend dat hij altijd FIFA wil doen.
Over bazen voetbalgames gesprokenmet Johan als je assistent
en Prins Bernard als bobo,
Daar moest je tussen de wedstrijden dan gesprekjes mee voeren.
Als je dan de verkeerde keuze maakte gingen je spelers tijdens het wk naar huis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Nu kan je niet eens rustig opbouwen via de backs.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:58 schreef Jimbo het volgende:
voor t doel staan en de bal erin koppen als de keeper uittrapte
oude fifa's
Dit idd.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
International Superstar Soccer Deluxe >>> FIFA98
Hattrick Hero ?quote:Op maandag 22 juni 2015 11:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Had je een ban?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht nog totdat ik w3 heb uitgespeeld. Geen idee hoelang dat zal duren.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:22 schreef Disker91 het volgende:
Wie gaat morgen allemaal vleermuisman halen of binnen krijgen?
Uhm... Hoe meer hoe beter... Dat reinstallen is kut als je al de disc heb maar als je digitaal games uit bv de US haalt... Dan wil je die echt nooit opnieuw downloadenquote:Op maandag 22 juni 2015 17:57 schreef Fokker101 het volgende:
Snap nou niet waarom je een 1tb versie nodig hebt? 500mb is toch zat genoeg? Iemand? uitleg?
neequote:Op maandag 22 juni 2015 17:57 schreef Fokker101 het volgende:
Snap nou niet waarom je een 1tb versie nodig hebt? 500mb is toch zat genoeg? Iemand? uitleg?
tijd dat die dollar weer omlaag gaat / de eur omhoog.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Uhm... Hoe meer hoe beter... Dat reinstallen is kut als je al de disc heb maar als je digitaal games uit bv de US haalt... Dan wil je die echt nooit opnieuw downloaden
Aha, bedankt.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Uhm... Hoe meer hoe beter... Dat reinstallen is kut als je al de disc heb maar als je digitaal games uit bv de US haalt... Dan wil je die echt nooit opnieuw downloaden
Ook niet als je uit de NL download
Daar ga je het sowieso niet mee redden. En bij digitale downloads inclusief alle updates/DLC etc. zit je zo aan die 500GB hoor.quote:
Volgens mij al 60-70 gig per battlefield en dan nog 2-3 grote games en een aantal kleine + software en je zit volquote:Op maandag 22 juni 2015 18:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Daar ga je het sowieso niet mee redden. En bij digitale downloads inclusief alle updates/DLC etc. zit je zo aan die 500GB hoor.
die hdd was al zn 3 weken na release vol ofzoquote:Op maandag 22 juni 2015 18:01 schreef Friday12 het volgende:
0-70 gig per battlefield en dan nog 2-3 grote games en
Ja en dan weer opnieuw installeren als je wil spelenquote:Op maandag 22 juni 2015 18:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die hdd was al zn 3 weken na release vol ofzo
nu elke x t gezeik met games verwijderen enzo![]()
Maakt toch niks uit voor jou.quote:Op maandag 22 juni 2015 18:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tijd dat die dollar weer omlaag gaat / de eur omhoog.
ik mis de goede exchange rate
Hij is nu werkeloos he... Elke 10 euro scheelt weerquote:Op maandag 22 juni 2015 18:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit voor jou.
Ingeschreven voor de SF beta ook al heb ik het nooit gespeeld
Op papier ja. Stiekem klust die gewoon ergens bij of handelt die.quote:Op maandag 22 juni 2015 18:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij is nu werkeloos he... Elke 10 euro scheelt weer
kijk jij snapt hetquote:Op maandag 22 juni 2015 18:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij is nu werkeloos he... Elke 10 euro scheelt weer
Beetje zoals jou?quote:Op maandag 22 juni 2015 18:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Op papier ja. Stiekem klust die gewoon ergens bij of handelt die.
wie denk je dat al die games moet jatten voor hemquote:
Joh ik zit nu op mijn 360... En telkes als ik naar start menu wil gaanquote:Op maandag 22 juni 2015 18:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kijk jij snapt het
ik heb zelfs mn xbox niet opgehaald
quote:Op maandag 22 juni 2015 18:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Joh ik zit nu op mijn 360... En telkes als ik naar start menu wil gaanklik ik zeg maar waar op de DS4 de options knop zit
![]()
![]()
Het zit ook gewoon op een top plekquote:Op maandag 22 juni 2015 18:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]had dat eergister ook met mn ps3, elke x die options knop misdrukken enzo
Ik heb geen werk.quote:
Verkoop een heb je weer geld.quote:Op maandag 22 juni 2015 18:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kijk jij snapt het
ik heb zelfs mn xbox niet opgehaald
Ik las het ja. Niet mijn game maar dit is toch wel erg snel na deel 1 zo'n aankondiging zonder verder infoquote:
Las het een paar uur geleden ook: Lachwekkend. En ondanks dat ze een miljoen copies verkocht hebben weer via crowd-funding...quote:
Heb je vrienden om mee te spelen en hou je van grinden?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:15 schreef Drankster het volgende:
Destiny voor 16,- bij Mediamarkt, doen?
Je zou ook eerst die demo kunnen testen. Naja demo je kan in principe al 80% van de game doen.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:15 schreef Drankster het volgende:
Destiny voor 16,- bij Mediamarkt, doen?
Grinden muah, vrienden genoeg in mijn lijst.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Heb je vrienden om mee te spelen en hou je van grinden?
Demo gedownload, zo even spelen.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je zou ook eerst die demo kunnen testen. Naja demo je kan in principe al 80% van de game doen.
Er is een demo?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Grinden muah, vrienden genoeg in mijn lijst.
[..]
Demo gedownload, zo even spelen.![]()
Wat kan je oa niet in de demo?
Ja het is gewoon de beta zeg maar... Alles op earth kan je toen en tot lvl 8quote:Op maandag 22 juni 2015 23:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Yep!
Al zag ik 'm alleen in de Amerikaanse Store staan..
Pvp volgens mij + raid (super party quest?) -> maar als je de echte game hebt dan moet je nog ff 6 man zoeken (quote:Op maandag 22 juni 2015 23:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Grinden muah, vrienden genoeg in mijn lijst.
[..]
Demo gedownload, zo even spelen.![]()
Wat kan je oa niet in de demo?
Ah ja, ben je wel even zoet meequote:Op maandag 22 juni 2015 23:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja het is gewoon de beta zeg maar... Alles op earth kan je toen en tot lvl 8
Klopt, hij is 20,- bij Mediamarkt Amersfoort. Met personeelskorting 16,-quote:Op maandag 22 juni 2015 23:37 schreef Jimbo het volgende:
voor 16 eur gewoon kopen joh (zie hem niet online te koop voor die prijs trouwens)
maar ja, 16eur is ie wel waard
Ruilen tegen Destiny + 5euro? Heb ik een nieuw kutspel en heb jij een nieuw kutspel... Beide teleurgesteldquote:Op maandag 22 juni 2015 22:43 schreef Studiotje het volgende:
Vond Project Cars nou niet echt denderend. En dan al niet te beginnen over de voice over die het menu bij elkaar praat.
Psst, iemand kopen?
Hoe is het met Bloodborne?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net voor 11 euro Sleeping dogs Definitive Edition van psn gekocht.
Wil deze game altijd al eens proberen en dit is een mooie prijs.
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil even een thumbs up voor The Witcher 3
[ afbeelding ]
Wat een geweldige game
Hier nog een, Drive club is veel leuker al is het dan geen sim. Ik blijf erbij dat er een remake van DTM3 moet komen.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:43 schreef Studiotje het volgende:
Vond Project Cars nou niet echt denderend. En dan al niet te beginnen over de voice over die het menu bij elkaar praat.
Psst, iemand kopen?
Dit.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Deze blijft het beste![]()
[ afbeelding ]
SSSEEEEGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het is ook best lastig om allerlei ingrediënten bij elkaar te krijgen voor diverse potions die je kan maken. Overigens is alles erg groot aan de Witcher. De map de verhaallijn en de side quests….echt alles. Tot nu toe vermaak ik me er prima meequote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:13 schreef Visserij het volgende:
Ben wat aan het ronddartelen in The Witcher. Voor mij een redelijk nieuw speltype, dus vooralsnog wel erg tof. Moet wel wennen aan de grootte van de inventory etc.
Hopelijk wordt het niet snel TE uitgebreid met al die oils en shit.
Dan moet je voor de nieuwe Grid gaan! Ook van Codemasters.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 07:46 schreef Radjan het volgende:
[..]
Hier nog een, Drive club is veel leuker al is het dan geen sim. Ik blijf erbij dat er een remake van DTM3 moet komen.
wel grappig aangezien pvp voor veel mensen al de reden is om hem te kopen.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:34 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Pvp volgens mij + raid (super party quest?) -> maar als je de echte game hebt dan moet je nog ff 6 man zoeken () wat ook al kut is.
Daarnaast heb je in de demo maar toegang tot 1 vd 6 strikes (die bij de game zit dan). De strikes worden ook wel de party questen genoemd, Als je er nog 2 extra wil dan zal je toch even een paar tientjes extra moeten neertellen voor de mappacks.
In de demo kan je:
- Max lv 10 worden
- 1 strike
- Questen van earth
Ohja ook niet belangrijk: die 6 (8) strikes + raids waar er nu volgens mij maar 2 van zijn, is eigenlijk het enige wat je heel de game doet![]()
Ik heb al Destinyquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:09 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ruilen tegen Destiny + 5euro? Heb ik een nieuw kutspel en heb jij een nieuw kutspel... Beide teleurgesteld
"500mb is zat genoeg"? 500mb? Zat genoeg? Geen idee wat jij gedronken hebt?quote:Op maandag 22 juni 2015 17:57 schreef Fokker101 het volgende:
Same here. Wat ik niet speel, hoef ik ook niet geīnstalleerd te hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:11 schreef Rossdale het volgende:
500 GB is meer dan zat voor mijHeb ten alle tijden maar een game of twee en wat indies geīnstalleerd.
Eigenlijk wil ik niets hoeven "uninstallen". Misschien na twee jaar dat ik een game eraf wil halen maar eerder eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:11 schreef Rossdale het volgende:
500 GB is meer dan zat voor mijHeb ten alle tijden maar een game of twee en wat indies geīnstalleerd.
Het is een MMO, die is sowieso niet vergelijkbaar met Skyrim of The Witcher.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:58 schreef 7nightwing7 het volgende:
Twijfel, twijfel, ESO halen of niet. Skyrim vond ik ook wel mooi. Genoeg mee vermaakt. Maar ben zo bang dat ie tegen gaat vallen. Met the witcher ben ik wel verwend geworden zeg. Gameplay is wel aardig, als ik de streams bekijk. Maat van me waar ik veel mee game twijfelt ook. Maar het is wel een co-op game die ik weer eens samen kan doen. Maar aan de andere kant ben ik weer bang dat het straks niks is, en weer zonde van het geld is. What to do ?
I know, veel wow gespeeld in een grijs verledenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is een MMO, die is sowieso niet vergelijkbaar met Skyrim of The Witcher.
[ afbeelding ]
Wat een geweldige game
Ik had afgelopen week logees nog niet verder gegaan met Bloodborne.quote:
Klopt een USB3 externe HDD. Maar die van de PS4 kun je ook vervangen zonder dat de garantie vervaltquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Bij de Xbox kan je er toch gewoon een externe HD aanhangen?
Ja ok, dat wist ikquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:20 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Klopt een USB3 externe HDD. Maar die van de PS4 kun je ook vervangen zonder dat de garantie vervalt
Ja klopt idd. Ik moest bijvoorbeeld 10gb aan patches downloaden voor Mordor. En PSN is al niet zo snel. Het is idd veel beter dat je een harde schijf kan aansluiten. Plug en Play. Iedereen kan het doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dat wist ik. Maar dat is dan weer een hele klus, installeren, dan opnieuw je games erop etc. Dan is een externe disk wel makkelijk.
Dan moet je even een 4tb schijf erin gooienquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik niets hoeven "uninstallen". Misschien na twee jaar dat ik een game eraf wil halen maar eerder eigenlijk niet.
Vond "die hele klus" wel meevallen. Had die schijf er binnen een minuut of 10 geīnstalleerd in zitten. Het installeren van de spellen duurde wat langer gezien de downloadsnelheid tussen PSN en mijn huisquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dat wist ik. Maar dat is dan weer een hele klus, installeren, dan opnieuw je games erop etc. Dan is een externe disk wel makkelijk.
Dit is sowieso kut... 1gig is echt niets meer als je ook al je PS3 savegames erop hebt staanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik zou wel meer willen. Net als meer ruimte in de cloud voor savegames aangezien ik nu keer op keer van die vervelende error meldingen krijgt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vond "die hele klus" wel meevallen. Had die schijf er binnen een minuut of 10 geīnstalleerd in zitten. Het installeren van de spellen duurde wat langer gezien met de downloadsnelheid tussen van PSN en mijn huis altijd
Op dit moment is PSN echt bout qua download snelheid. Vanavond unlucked DMC4: SE. Die game is 20gb groot. Daar zie ik enorm tegen opquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vond "die hele klus" wel meevallen. Had die schijf er binnen een minuut of 10 geīnstalleerd in zitten. Het installeren van de spellen duurde wat langer gezien de downloadsnelheid tussen PSN en mijn huis
[ afbeelding ]
Wat een geweldige game
Waarom?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:07 schreef videonatic het volgende:
Denk erover om mijn witte ps4 te verkopen met alien, mordor, gta 5 en destiny. Weet iemand wat dit ongeveer waard zou zijn?
PSN is bij mij nooit traag, dus geen idee. FFXIV Heavensword (5,7GB in 15 minuten). Koop eens een fatsoenlijke verbinding, 28K8 is al jaren uit de modequote:
Huh, je bent al weer terug? Dat kan niet kloppen, want ik heb mijn Ubiyonce nog niet....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
PSN is bij mij nooit traag, dus geen idee. FFXIV Heavensword (5,7GB in 15 minuten). Koop eens een fatsoenlijke verbinding, 28K8 is al jaren uit de mode
routersettings eens goed bekeken? Iets moet die snelheid toch kapotmaken, het kan niet zo zijn dat ze voor mij een apart kanaal hebben gemaakt om het snel te laten zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:29 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb ook retetrage downloadsnelheden op PSN. 20 minuten voor een update van 80 MB. Slaat helemaal nergens op.
Ze ging nog even budgetshoppen in een outlet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Huh, je bent al weer terug? Dat kan niet kloppen, want ik heb mijn Ubiyonce nog niet....
Dat dacht ik ook, maar het internet staat vol met klachten over de downloadsnelheid.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
routersettings eens goed bekeken? Iets moet die snelheid toch kapotmaken, het kan niet zo zijn dat ze voor mij een apart kanaal hebben gemaakt om het snel te laten zijn
Ps4 staat al minstens een maand uitquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Waarom?
Tja denk iets van:
PS4 300 euro
Alien 20 euro
Destiny 20 euro
GTA V 30 euro
Mordor 25 euro
400 euro moet wel lukken. Zeker als je het los verkoopt.
Geen geld nodig, mijn interesse in dat ding is gewoon in recordsnelheid gezonken als een baksteen en nu staat ie dus eigenlijk in de weg.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:30 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom heb je eigenlijk een PS4 gekocht wanneer je hem nu al zo snel weer wilt verkopen? Of heb je gewoon geld nodig?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze ging nog even budgetshoppen in een outlet.
Je zou kunnen kijken in welke mode die zit bij je netwerksettings (het testen ervan). DMZ zou 1 zijn, normaal is 2 en 3 dan heb je er iets tussen dat loopt te kuttenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het internet staat vol met klachten over de downloadsnelheid.
In Rest Mode gaat het wel sneller. Dus dan moet er softwarematig iets niet OK zijn i.c.m. mijn setup.
En er komt in de toekomst geen tijd waarin je wel eventjes je PS4 zou willen gebruiken?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:35 schreef videonatic het volgende:
[..]
Geen geld nodig, mijn interesse in dat ding is gewoon in recordsnelheid gezonken als een baksteen en nu staat ie dus eigenlijk in de weg.
Hoe groot acht je de kans dat je binnen 5-6 maanden opeens wél weer interesse hebt...?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:35 schreef videonatic het volgende:
[..]
Geen geld nodig, mijn interesse in dat ding is gewoon in recordsnelheid gezonken als een baksteen en nu staat ie dus eigenlijk in de weg.
Verleidelijk inderdaad, maar tel daarbij die season-pass van 40 euro bij op en dat wordt het al flink prijzig...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Arkham Knight 46 euro bij de MM.
Godver, dat is verleidelijk..........
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat je binnen 5-6 maanden opeens wél weer interesse hebt...?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat je binnen 5-6 maanden opeens wél weer interesse hebt...?
No Man's Sky komt naar PC dus hij gaat waarschijnlijk nooit meer aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
En er komt in de toekomst geen tijd waarin je wel eventjes je PS4 zou willen gebruiken?
Als je de eerdere Arkham games niet gespeeld hebt wil je straks misschien sowieso eerst even de HD-remasters daarvan spelen, die hopelijk tegen eind van het jaar uitkomen... Zeer de moeite waard.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Batman koop ik ooit wel inclusief season pass voor 20/30e ofzo in de PS Store. Zat te spelen tot dan
Lijkt me wel tof, al heb ik de eerdere Batman spellen niet gespeeld. Maar gezien de goede Shadow of Mordor ervaring wil ik deze ook wel proberen.
In dat geval kun je hem idd gewoon rustig verkopen...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:54 schreef videonatic het volgende:
[..]
[..]
[..]
No Man's Sky komt naar PC dus hij gaat waarschijnlijk nooit meer aan.
Maar Horizon Zero Dawn niet!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:54 schreef videonatic het volgende:
[..]
[..]
[..]
No Man's Sky komt naar PC dus hij gaat waarschijnlijk nooit meer aan.
Cool! Wist niet dat die zouden komen. Die gaan op de wish listquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je de eerdere Arkham games niet gespeeld hebt wil je straks misschien sowieso eerst even de HD-remasters daarvan spelen, die hopelijk tegen eind van het jaar uitkomen... Zeer de moeite waard.
Arkham Asylum is qua verhaal geweldig, en City is juist qua gameplay en grootte weer wat beter...
Ben laatst even begonnen met Arkham Origins op de PC, want die GOTY daarvan zal wel niet meer komen, laat staan een HD Remaster....
Zijn zeker de moeite waardquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Cool! Wist niet dat die zouden komen. Die gaan op de wish list
Ik heb ze al gespeeld maar als ze alle content erbij doen (wat ze wel hebben aangegeven), en het is een indrukwekkende Remaster qua upgrade, dan zal ik hem hoogstwaarschijnlijk opnieuw kopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Cool! Wist niet dat die zouden komen. Die gaan op de wish list
Volgens mij zijn die Batman games nu dik in de aanbieding op PSN.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zijn zeker de moeite waard.
Asylum is briljant
Ik heb Asylum en City gespeeld, beide delen zijn goed. Asylum door de sfeer en het verhaal. City door de grafische pracht en verbeterde gameplay.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die Batman games nu dik in de aanbieding op PSN.
Zag ze los en in de Asylum collection of zoiets.
De moeite waard ja?
Als het allemaal hardcopies zijn dan zou ik uitgaan van zo'n ¤350,-quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:07 schreef videonatic het volgende:
Denk erover om mijn witte ps4 te verkopen met alien, mordor, gta 5 en destiny. Weet iemand wat dit ongeveer waard zou zijn?
Mooi prijsje! Ik had em in de pre-order bij Yourgamezone voor 50 euro incl, zojuist ontvangenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Arkham Knight 46 euro bij de MM.
Godver, dat is verleidelijk..........
Mordor 20 en Destiny 15 hooguit. GTA en Alien kloppen wel. Denk dat 350 voor alles een scherpe prijs isquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:26 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Waarom?
Tja denk iets van:
PS4 300 euro
Alien 20 euro
Destiny 20 euro
GTA V 30 euro
Mordor 25 euro
400 euro moet wel lukken. Zeker als je het los verkoopt.
Vet veel zin in. Voor de liefhebbers van de oude Fallout is dit een must.quote:
Had ik niet verwachttwitter:bethblog_nl twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 16:23:55Speel The Evil Within vanaf nu full screen zonder zwarte balken dankzij de laatste update. Check onze blog voor info: http://t.co/HMN6iuOxXB reageer retweet
Echt blij dat dit soort games naar de PS4 komen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Vet veel zin in. Voor de liefhebbers van de oude Fallout is dit een must.
Tof. Heb hem hiervoor niet op PC gekocht.quote:
Dat had ik op de vorige pagina al gezegd idd. Beetje laat maar wel super dat het alsnog kan nu. Die balken waren echt 10x niks. Misschien een keertje weer spelen, maar dan meteen met alle dlc erbij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:37 schreef s0ul1991 het volgende:
Had ik niet verwachttwitter:bethblog_nl twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 16:23:55Speel The Evil Within vanaf nu full screen zonder zwarte balken dankzij de laatste update. Check onze blog voor info: http://t.co/HMN6iuOxXB reageer retweet
Super tof dat je nu alles kunt zien
Geef is link.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er schijnt dus een Arkham Knight versie te zijn waar de season pass bij inzit.
Alleen de lokale game boer heeft hem niet.
jij bent traag.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:55 schreef Typisch het volgende:
Jezus wat is dat downloaden traag op de PS4.
nu nog GOT S5 en 6quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:30 schreef Cikx het volgende:
Tales From the Borderlands episode 3 in de US Store![]()
![]()
Edit: Eerst dus 7 uur downloaden.![]()
over 15 uur is mn gta update binnenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:55 schreef Typisch het volgende:
Had een patch van 3.5 gig. 10 minquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:19 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
over 15 uur is mn gta update binnen
Dacht altijd dat dit Zelda wasquote:
Ga kopen als die uit is dan. Als echte Asian hoort die gewoon in je collectie.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bitch please, ik ben 24/7 Eight gates!
Ehm je doet vanaf dat lvl 24/7 dezelfde 6 strikes en pvp.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wel grappig aangezien pvp voor veel mensen al de reden is om hem te kopen.
Maar als je Destiny haalt dan heb je maar 1 raid, de 2e is DLC. en de laatste DLC is soort waves en nieuw pvp event.
Maar de game is echt een hit or mis, ik speel hem nu ruim een jaar met veel plezier.
Toch vind ik wel dat het wat meer DLC had mogen krijgen, en wat prijs betreft dan valt het allemaal wel mee. Als je sinds day one speelt en alles hebt gekocht is het omgerekend ongeveer 10,- per maand en dat vind ik vrij weinig als ik kijk hoeveel uur ik er in steek. En 10 euro is iets wat je niet echt mist per maand
Toch is het waar dat je wel wat mensen moet verzamelen met de game, anders zijn raids ( tofste onderdeel) niet te doen, maar er zijn behoorlijk veel fokkers die het spel spelen.
De demo is niet echt representatief voor het spel vind ik, aangezien het pas echt begint als je level 20 hebt gehaald. En voordeel als je straks de variant haalt voor 60euro met DLC haalt is dat je zo lvl 20 en hoger bent, dus dan is grinden ook niet nodig meer.
Minpunten zijn wel het ontbreken van het verhaal, de irritaties bij random drops (kan soms ook weer super chill zijn), het hebben van een fireteam (6 spelers) en het nodig hebben van DLC om beetje bij te blijven.
Wat is er? Dat was een Morpheus-demo in een horrorsetting, nog totaal geen game. En ja, ik vroeg de man in kwestie ook meteen of hij Sony niet zo ver kon krijgen de Silent Hills-rechten te kopenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:17 schreef 7nightwing7 het volgende:
Wait.......wut ?????
http://www.gamesradar.com(...)horror-game-kitchen/
16gb Elder Scrolls Online patch voordat ik kan beginnenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:19 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
over 15 uur is mn gta update binnen
Die gaan bij mij ook altijd wel snel, ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:05 schreef Pheno het volgende:
Even de PSN Plus games binnengehaald binnen het uur
t origineel is baasquote:
Je mag dan alleen nog niet raiden, poe, nightfall etc. En dan komt het erop aan dat je beetje meer nadenkt en build.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dacht altijd dat dit Zelda was
[..]
Ga kopen als die uit is dan. Als echte Asian hoort die gewoon in je collectie.
[..]
Ehm je doet vanaf dat lvl 24/7 dezelfde 6 strikes en pvp.
Maar oke als dat je ding is kan ook.
Aaaaaaaaaand it's gonequote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:25 schreef Disker91 het volgende:
Niemand met opmerkingen over de PS+ editie van Driveclub die is uitgekomen (Roy zelfs niet) ?
Valt mij tegen jongens.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je mag dan alleen nog niet raiden, poe, nightfall etc. En dan komt het erop aan dat je beetje meer nadenkt en build.
- Raids -> Is er maar 1 van of 2 als je DLC hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je mag dan alleen nog niet raiden, poe, nightfall etc. En dan komt het erop aan dat je beetje meer nadenkt en build.
Dus jij bent zo een mongool die random mensen in de tower gaat invitenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:12 schreef Jiang153 het volgende:
Base game is weinig content en je doet dus letterlijk hetzelfde heel de tijd + als je niemand hebt is de game al helemaal ruk omdat mensen 9 van de 10 keer je invites in de tower toch niet gaan accepteren.
Ik heb een aardig surround setje hier hoor en het geluid is nu al awesome te noemen hoorquote:
Bij de demo ja. Adverteren met hele party coole questen doen terwijl het in werkelijkheid dus niet zo isquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dus jij bent zo een mongool die random mensen in de tower gaat inviten
Die blijf je nog paar x zienquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:22 schreef Vault-Boy het volgende:
OMG die muziekwagen![]()
![]()
Hoe verzin je zoiets
Eensquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:34 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Huh? Nee morgen komt hij hier, en vandaag in de US.
Ze doen dit toch expres lijkt me? Running gag nog even uitmelken?quote:
Ze trekken wel de aandacht, maar niet echt in positieve zin.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze doen dit toch expres lijkt me? Running gag nog even uitmelken?
I know maar ik laat jullie hier toch ook niet weten dat ik the walking dead aan het kijken ben.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:41 schreef Pheno het volgende:
Mad max is ook een game. Kwam er maar weer eens een echte Jurassic uit als game met hedendaagse graphics. Nee, geen LEGO.
True storyquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
I know maar ik laat jullie hier toch ook niet weten dat ik the walking dead aan het kijken ben.
De gratis driveclub?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:34 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Huh? Nee morgen komt hij hier, en vandaag in de US.
Ik geloofde het niet, moest even knipperen met m'n ogen. Toen was de game alweer offline.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:25 schreef Disker91 het volgende:
Niemand met opmerkingen over de PS+ editie van Driveclub die is uitgekomen (Roy zelfs niet) ?
Valt mij tegen jongens.
Na die film lijkt mij de Mad Max game echt ziekquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:41 schreef Pheno het volgende:
Mad max is ook een game. Kwam er maar weer eens een echte Jurassic uit als game met hedendaagse graphics. Nee, geen LEGO.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geloofde het niet, moest even knipperen met m'n ogen. Toen was de game alweer offline.
En nee, ik zeg er niets meer over. Die game is nu zo oud als m'n oma.
Man vond hem best tof hoor. Ok verhaal is wel heel flinterdun, maar die actie is echt super. Ben daarom nu ook echt wel benieuwd naar die game. Hopelijk ook zulke actie en een super vette soundtrack tijdens gevechten ofzo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Na die film lijkt mij de Mad Max game echt ziek
quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:26 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Man vond hem best tof hoor. Ok verhaal is wel heel flinterdun, maar die actie is echt super. Ben daarom nu ook echt wel benieuwd naar die game. Hopelijk ook zulke actie en een super vette soundtrack tijdens gevechten ofzo.Verhaal is zo dun als je het zelf maakt. Er valt genoeg eigen invulling aan te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel een klein beetje hyped nuquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er? Dat was een Morpheus-demo in een horrorsetting, nog totaal geen game. En ja, ik vroeg de man in kwestie ook meteen of hij Sony niet zo ver kon krijgen de Silent Hills-rechten te kopen
Ik ging er zonder verwachtingen in, kwam er hyped uit. Elk jaar weer, bij elke persconferentie of event van welke game ook hoor je het woord 'immersion'. Het komt je de strot uit, want immersie is er pas als je jezelf verliest in die wereld en je loert altijd naar een scherm, waardoor je contact met je eigen wereld nooit verliest.quote:Op woensdag 24 juni 2015 06:49 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Toch wel een klein beetje hyped nu![]()
94 uur voor 5gb downloadquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:55 schreef Typisch het volgende:
Kreeg Batman er bij en heb The Witcher gekocht. Die ben ik nu aan het spelen. Beetje wolfjes doodmaken om sterk te genoeg te worden voor de eerste quest.quote:
XP die je krijgt voor vijanden is te verwaarlozen, je kan beter sidequests doen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kreeg Batman er bij en heb The Witcher gekocht. Die ben ik nu aan het spelen. Beetje wolfjes doodmaken om sterk te genoeg te worden voor de eerste quest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |