SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
voor 40 euro kun je prima een week etenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waar komt die week gratis eten ineens vandaan?
Als jij zegt dat je van 5x een tientje sparen een nieuwe game kunt kopen, en daarna kom je met 4 games (4x 10 = 40) dan heb je van die 50 euro nog maar 10 euro over. Of begrijp ik het nou totaal niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voor 40 euro kun je prima een week eten
mwah...mwahquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jij kwam met eten aanzetten, ik met een gratis spelquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je van 5x een tientje sparen een nieuwe game kunt kopen, en daarna kom je met 4 games (4x 10 = 40) dan heb je van die 50 euro nog maar 10 euro over. Of begrijp ik het nou totaal niet?
Nee IK kwam niet met eten aanzetten! Dat was iemand anders man, lees maarquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jij kwam met eten aanzetten, ik met een gratis spel
Moet je enquetes invullen bij GfK. Daar kun je dan weer Bol.com bonnen scoren en dan krijg je gratis gamesquote:
Jiang laat mensen gewoon games jattenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Moet je enquetes invullen bij GfK. Daar kun je dan weer Bol.com bonnen scoren en dan krijg je gratis games
owja, daar had ik ooit eens wat van meegekregen.quote:
Hitman al genoemd?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:08 schreef CoolGuy het volgende:
Maar heeft er ondertussen nog iemand een antwoord op mijn vraag wat voor dit jaar nog meer must have titels zijn?
Dat weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet of dat wat voor mij is.
ik zie dr zo 'you know nothing' zeggenquote:
Dat is ongeveer wat ik wekelijks aan eten uitgeef.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
blijkbaar kan doland van 40eur een week eten
ligt aan de maand, maar denk rond het dubbelequote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is ongeveer wat ik wekelijks aan eten uitgeef.
Wat geef jij dan wel niet uit daaraan?
Aannames allemaalquote:
Maar ik heb er serieus geld aan uitgegevenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:53 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Aannames allemaal![]()
Sowieso heb ik wel een vrij magere collectie in vergelijking met iedereen hier
Heb maar 7 games waarvan 1tje bij de PS4 zat..
Dan moet je ze ook niet op day 1 kopenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar ik heb er serieus geld aan uitgegeven
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:04 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan moet je ze ook niet op day 1 kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nergens is een overzicht te vinden van aankomende releases die ook up to datequote:
Er komt van alles uit, maar voor de exclusives kan je dit jaar beter een Xbox hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nergens is een overzicht te vinden van aankomende releases die ook up to date
Mjah, ik ben niet zo into shooters, dus Halo en Gears doen me weinig, Fable is al jaren niet meer wat het had moeten zijn, en Forza 6 en Tomb Raider zien er veelbelovend uit, maar goed, TR2 komt straks heus wel naar PS4, en hopelijk dat Sony straks met GT7 weer met fatsoenlijke concurrentie komt voor Forza 6. Daarnaast staat Mount Fuji Kujimodo(?) nog niet in de tracklist, en dat is toch wel een baan die ik er bij zou willen hebben, als ik voor Forza zou gaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er komt van alles uit, maar voor de exclusives kan je dit jaar beter een Xbox hebben.
toch wel bij die handelaar van je?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nergens is een overzicht te vinden van aankomende releases die ook up to date
Exclusives boeien mij niet zo. Meeste games die ik wil zijn dat toch niet zoals Tekken etc.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er komt van alles uit, maar voor de exclusives kan je dit jaar beter een Xbox hebben.
Fallout 4 10-11-2015quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Exclusives boeien mij niet zo. Meeste games die ik wil zijn dat toch niet zoals Tekken etc.
Maar hoor dat er al een paar games van de E3 binnen een paar maanden verschijnen?
En nog Tales of Zestiria 20-10-2015.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Fallout 4 10-11-2015
Hitman 8-12-2015
De rest weten we al een tijdje.
Tekken 7 is ook nog geen datum van bekend.
Zesteria dit jaar al?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:59 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
En nog Tales of Zestiria 20-10-2015.
Zijn vast nog wel meer, maar daar kom ik ff niet op.
minder werkenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zesteria dit jaar al?
Oei, daar heb ik helemaal geen tijd voor!
Q3 2015quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Fallout 4 10-11-2015
Hitman 8-12-2015
De rest weten we al een tijdje.
Tekken 7 is ook nog geen datum van bekend.
Ik hoop dat het nieuwe spel van Guerrilla Nederlandse stemmen heeftquote:Op zondag 21 juni 2015 11:43 schreef Yi-Long het volgende:
Persona 5 staat ook gepland voor dit jaar.
http://www.ign.com/articl(...)ge&utm_medium=IGN%20(front%20page)&utm_content=16&utm_campaign=Blogroll
Hopelijk met Japanse stemmen.
http://www.ibrgaming.com/(...)-5gb-patch-revealed/quote:Batman Arkham Knight PS4 Gameplay Frame-Rate Test [Review Code]
Arkham Knight is op day 1 al vrijwel ''af'' volgens Digital Foundry, ook wel eens lekker.
En de eerste reviews:
Gamespot 7/10
Polygon 10/10
IGN 9.2/10
Hopelijk wel, Katja Schuurman in de hoofdrol, en verder Johnny de Mol, Chris Zegers, Carlo Boszhart, etc etc. Gaat geweldig worden.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nieuwe spel van Guerrilla Nederlandse stemmen heeft
Niet allemaalquote:Op zondag 21 juni 2015 11:45 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ga je ze allemaal weer day 1 kopen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Insta buyquote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hopelijk wel, Katja Schuurman in de hoofdrol, en verder Johnny de Mol, Chris Zegers, Carlo Boszhart, etc etc. Gaat geweldig worden.
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nieuwe sticks op de DS4 gezet, best aardig gelukt. Een stuk steviger en veel meer grip dan die vorige pookjes.Die heb ik ook. Mijn vriendin Is sindsdien ook erg geīnteresseerd in gamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die grootte zal ze wel gewend zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 13:06 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Mijn vriendin Is sindsdien ook erg geīnteresseerd in gamen.
Piemels in het topic en kijk wie we daar hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |