Vrees het ook, al hoop ik dat we wat dat betreft morgen positief verrast gaan worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ben bang dat Max in de race nogal wat plaatsen gaat verliezen aan de Mercedes-motoren.
Duitse verslag zuigt ook apenballen.quote:
Mijn angst is of Max de finish überhaupt gaat halen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ben bang dat Max in de race nogal wat plaatsen gaat verliezen aan de Mercedes-motoren.
ja, die narcistenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Duitse verslag zuigt ook apenballen.
Nope, Hamilton reed achter Nico.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zodat vettel de pole niet kon pakken onder geel?
Moet hij zich harder schamen dan Hamilton?quote:
Want?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:08 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vraag me af waarom Nasr überhaupt nog naar buiten ging.
Vind ik wel. Hij weet de bolide in de kwali niet heel terug te brengen naar de pits.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Moet hij zich harder schamen dan Hamilton?
Wat heeft het voor zin? Staat toch 9e of 10e.quote:
Wat een beetje moraal en vertrouwen wel niet kan doenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:10 schreef Jigzoz het volgende:
Hulkenberg is echt lekker bezig de laatste tijd. Eerst even tussendoor Le Mans winnen en daarna een matige auto op een superplek kwalificeren.
Uhm, hij zat op 0,1 van Verstappen op p7 en 0,020 van Kvyat. Dus dat had wel degelijk zin, zou niet weten waarom hij niet moest gaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin? Staat toch 9e of 10e.
Bandjes sparen lijkt me.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Uhm, hij zat op 0,1 van Verstappen op p7 en 0,020 van Kvyat. Dus dat had wel degelijk zin, zou niet weten waarom hij niet moest gaan.
Je weet dat ze moeten starten op de banden van Q2 en voor Q3 een extra set krijgen? Daarnaast wordt het waarschijnlijk een 1stopper met deze lage temperaturen, dus er viel niks te sparen.quote:
Doet hij al jaren in dit soort omstandigheden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:10 schreef Jigzoz het volgende:
Hulkenberg is echt lekker bezig de laatste tijd. Eerst even tussendoor Le Mans winnen en daarna een matige auto op een superplek kwalificeren.
Oh dat was ik vergeten. Ja dan had het wel zin.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Je weet dat ze moeten starten op de banden van Q2 en voor Q3 een extra set krijgen?
Zou zelf graag speciale kwalificatiebanden zien.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh dat was ik vergeten. Ja dan had het wel zin.
Sowieso een belachelijke bandenregel. Al die regels per direct afschaffen wat mij betreft.
De beelden maken het wat dramatischer, maar hij moest risico nemen, Hamilton niet per se en gaat er behoorlijk ongecontroleerd af.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vind ik wel. Hij weet de bolide in de kwali niet heel terug te brengen naar de pits.
Ook een goed idee, krijgen we ook wat snellere tijden en kunnen de absolute ronderecords een keer weer aangevallen worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:17 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zou zelf graag speciale kwalificatiebanden zien.
Loop zelf al een tijdje met het idee rond dat in Q3 speciale kwali banden gebruikt moeten worden aangezien ze met de banden van Q2 moeten starten!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:17 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zou zelf graag speciale kwalificatiebanden zien.
vraag me af of er een rijders wissel gaat plaatsvinden bij red bullquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
Wel weer geld verdiend door die actie van Rosberg![]()
En max is de snelste Red Bull rijder, wat moet dat pijn doen in het RBR kamp.
Mwoah... Verstappen heeft een contract bij RBR. Ik denk dat dit soort acties er alleen maar voor zorgen dat ie eerder de stap mag maken. Mij lijkt Verstappen in 2016 bij RBR echt niet irreëel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
Wel weer geld verdiend door die actie van Rosberg![]()
En max is de snelste Red Bull rijder, wat moet dat pijn doen in het RBR kamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |