Vrees het ook, al hoop ik dat we wat dat betreft morgen positief verrast gaan worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ben bang dat Max in de race nogal wat plaatsen gaat verliezen aan de Mercedes-motoren.
Duitse verslag zuigt ook apenballen.quote:
Mijn angst is of Max de finish überhaupt gaat halen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ben bang dat Max in de race nogal wat plaatsen gaat verliezen aan de Mercedes-motoren.
ja, die narcistenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Duitse verslag zuigt ook apenballen.
Nope, Hamilton reed achter Nico.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zodat vettel de pole niet kon pakken onder geel?
Moet hij zich harder schamen dan Hamilton?quote:
Want?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:08 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vraag me af waarom Nasr überhaupt nog naar buiten ging.
Vind ik wel. Hij weet de bolide in de kwali niet heel terug te brengen naar de pits.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Moet hij zich harder schamen dan Hamilton?
Wat heeft het voor zin? Staat toch 9e of 10e.quote:
Wat een beetje moraal en vertrouwen wel niet kan doenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:10 schreef Jigzoz het volgende:
Hulkenberg is echt lekker bezig de laatste tijd. Eerst even tussendoor Le Mans winnen en daarna een matige auto op een superplek kwalificeren.
Uhm, hij zat op 0,1 van Verstappen op p7 en 0,020 van Kvyat. Dus dat had wel degelijk zin, zou niet weten waarom hij niet moest gaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin? Staat toch 9e of 10e.
Bandjes sparen lijkt me.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Uhm, hij zat op 0,1 van Verstappen op p7 en 0,020 van Kvyat. Dus dat had wel degelijk zin, zou niet weten waarom hij niet moest gaan.
Je weet dat ze moeten starten op de banden van Q2 en voor Q3 een extra set krijgen? Daarnaast wordt het waarschijnlijk een 1stopper met deze lage temperaturen, dus er viel niks te sparen.quote:
Doet hij al jaren in dit soort omstandigheden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:10 schreef Jigzoz het volgende:
Hulkenberg is echt lekker bezig de laatste tijd. Eerst even tussendoor Le Mans winnen en daarna een matige auto op een superplek kwalificeren.
Oh dat was ik vergeten. Ja dan had het wel zin.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Je weet dat ze moeten starten op de banden van Q2 en voor Q3 een extra set krijgen?
Zou zelf graag speciale kwalificatiebanden zien.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh dat was ik vergeten. Ja dan had het wel zin.
Sowieso een belachelijke bandenregel. Al die regels per direct afschaffen wat mij betreft.
De beelden maken het wat dramatischer, maar hij moest risico nemen, Hamilton niet per se en gaat er behoorlijk ongecontroleerd af.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vind ik wel. Hij weet de bolide in de kwali niet heel terug te brengen naar de pits.
Ook een goed idee, krijgen we ook wat snellere tijden en kunnen de absolute ronderecords een keer weer aangevallen worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:17 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zou zelf graag speciale kwalificatiebanden zien.
Loop zelf al een tijdje met het idee rond dat in Q3 speciale kwali banden gebruikt moeten worden aangezien ze met de banden van Q2 moeten starten!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:17 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zou zelf graag speciale kwalificatiebanden zien.
vraag me af of er een rijders wissel gaat plaatsvinden bij red bullquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
Wel weer geld verdiend door die actie van Rosberg![]()
En max is de snelste Red Bull rijder, wat moet dat pijn doen in het RBR kamp.
Mwoah... Verstappen heeft een contract bij RBR. Ik denk dat dit soort acties er alleen maar voor zorgen dat ie eerder de stap mag maken. Mij lijkt Verstappen in 2016 bij RBR echt niet irreëel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
Wel weer geld verdiend door die actie van Rosberg![]()
En max is de snelste Red Bull rijder, wat moet dat pijn doen in het RBR kamp.
Ik hoop het niet, zou voor Max denk ik beter zijn om goede dingen neer te zetten in een STR dan hetzelfde te doen in een RBR. Daarbij is het chassis van STR naar verluid gewoon beter dan dat van RBR.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vraag me af of er een rijders wissel gaat plaatsvinden bij red bull
Mits Renault en RBR hun zaakjes tegen die tijd beter voor elkaar hebben lijkt het me geen slechte zet, maar zoals al aangegeven in mijn vorige post hoop ik niet dat het voor het einde van het seizoen gaat gebeuren!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah... Verstappen heeft een contract bij RBR. Ik denk dat dit soort acties er alleen maar voor zorgen dat ie eerder de stap mag maken. Mij lijkt Verstappen in 2016 bij RBR echt niet irreëel.
Dat lijkt me heel sterk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:23 schreef DerRabbit het volgende:
maar zoals al aangegeven in mijn vorige post hoop ik niet dat het voor het einde van het seizoen gaat gebeuren!
Volgens mij werkt dat alleen op de PC.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:26 schreef Fer het volgende:
Kun je nu met Ziggo een losse race kopen? Of werkt het allen via de computer?
https://www.ziggo.nl/televisie/live-events/quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat alleen op de PC.
Dus eigenlijk bakken Max en Sainz er niks van.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, zou voor Max denk ik beter zijn om goede dingen neer te zetten in een STR dan hetzelfde te doen in een RBR. Daarbij is het chassis van STR naar verluid gewoon beter dan dat van RBR.
Dat eerste ben ik met je eens, maar dat tweede betwijfel ik. Op sommige circuits misschen, maar vandaag is het verschil met Kvyat minimaal. Of dat aan het chassis ligt of de rijder?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, zou voor Max denk ik beter zijn om goede dingen neer te zetten in een STR dan hetzelfde te doen in een RBR. Daarbij is het chassis van STR naar verluid gewoon beter dan dat van RBR.
Dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dus eigenlijk bakken Max en Sainz er niks van.
Misschien heb je inderdaad wel een punt!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:33 schreef aesop het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik met je eens, maar dat tweede betwijfel ik. Op sommige circuits misschen, maar vandaag is het verschil met Kvyat minimaal. Of dat aan het chassis ligt of de rijder?
Daarna kom je bij een inlogscherm, maar na gegevens invoeren niks meer.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/televisie/live-events/
Je kunt dus blijkbaar wel losse weekenden kopen
Gewoon goed rijden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:25 schreef tja77 het volgende:
Kutzooi, kwalificatie gemist, maar Max 7e? Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen? Teammaatje en de RB's op behoorlijk wat plekken achterstand gereden.
Was Max zo goed, of hadden Sainz, Ricciardo en Kvyat problemen?
Op de juiste momenten, ook niet onbelangrijk in deze omstandigheden.quote:
Kvyat zat er maar 1 plek achterquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:25 schreef tja77 het volgende:
Kutzooi, kwalificatie gemist, maar Max 7e? Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen? Teammaatje en de RB's op behoorlijk wat plekken achterstand gereden.
Was met Q3 niet echt van toepassing.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op de juiste momenten, ook niet onbelangrijk in deze omstandigheden.
Zevende maar tegenwoordig met al die straffen kan het zomaar zijn dat hij 20 plaatsen terug moet, geen touw aan vast te knoppen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:25 schreef tja77 het volgende:
penalties....quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:43 schreef tja77 het volgende:
Ricciardo en Kvyat staan 17 en 18, is dat maar 1 plek erachter?
In de Qs. Penalties dit-dat-alles.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nasr zit 1 plek achter Max.
Ricciardo en Kvyat staan 17 en 18, is dat maar 1 plek erachter?
In een Marussia niet veel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:45 schreef Beach het volgende:
Ik ben benieuwd wat Kimi van achteraan nog kan doen.
Gewoon DRS to the max, tot ie niet verder komt. Dan pitten en een long run.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:45 schreef Beach het volgende:
Ik ben benieuwd wat Kimi van achteraan nog kan doen.
Als je het aantal uitstapjes buiten de baan ziet lijkt me een SC ook niet on waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:04 schreef Fer het volgende:
[..]
Gewoon DRS to the max, tot ie niet verder komt. Dan pitten en een long run.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:51 schreef aesop het volgende:
Sainz zegt dat ie met een regenafstelling reed, maar ik vraag me af wat de marges zijn inde afstelling tussen kwalificatie en race. In hoeverre mag je nog aanpassignen doen? Max heeft tijdens de kwalificatie nog wat aan zijn voorvleugel gewijzigd. Wat mag je dan niet veranderen zodat je kunt spreken van een regenafstelling en een droogweerafstelling?
https://www.formula1.com/(...)regs/Parc_Ferme.htmlquote:Fuel may be added to the cars, tyres changed and brakes bled. Minor front wing adjustments are also allowed, but little else. These controls mean that teams cannot make significant alterations to the set-up of a car between qualifying and the race.
The only exception to this is when there is a "change in climatic conditions", for example a dry qualifying session followed by a wet race, or vice versa. In this case the FIA will give the teams permission to make further appropriate changes to their cars
Wel als het pas tijdens de race gaat regenen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
https://www.formula1.com/(...)regs/Parc_Ferme.html
Oftewel het boeit niks.
Ricciardo moet bij zijn eerste stop vijf seconden langer in de pits stil blijven staanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:53 schreef opreis het volgende:
Raikonen gewoon 4 plaatsen opgeschoven al, nog voor dat er ook maar geracet is, wat een klasbak.
En heeft ricciardo nou al zn plaatsen ingelost of krijgt ie nog een straf?
En Button en Alonso?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ricciardo moet bij zijn eerste stop vijf seconden langer in de pits stil blijven staan
1) 10 grid positions for 6th TC (1st 6th element used)quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:32 schreef Izzy73 het volgende:
Car 22, 25 place grid penaltyWat een idiote straf met een startgrid van 20 wagens.
Ja maar dan nog, ik vind persoonlijk die straffen voor die motors erg dubieus daarmee benadeel je vooral de zwakkere teams.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1) 10 grid positions for 6th TC (1st 6th element used)
2) 5 grid positions for 6th MGU-H (1st remaining 6th element used)
3) 5 grid positions for 5th ICE (1st remaining 5th element used)
4) 5 grid positions for 5th MGU-K (1st remaining 5th element used)
Gewoon volgens de regels, zo'n straf bestaat ook niet los.
Manor heeft nog geen motorstraf gehadquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:36 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, ik vind persoonlijk die straffen voor die motors erg dubieus daarmee benadeel je vooral de zwakkere teams.
Als je het niet doet hebben de betere (rijkere) teams ook voordeel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:36 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, ik vind persoonlijk die straffen voor die motors erg dubieus daarmee benadeel je vooral de zwakkere teams.
Ach, ze weten vast beter wat ze doen dan wij.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Meh... Max ook op high-downforce
Gaat weer niks worden in de race.
Hopen op regen betekent dat meestal, ook de reden waarom Max op het laatste moment van low-downforce naar high-downforce is gegaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ach, ze weten vast beter wat ze doen dan wij.
Klopt, maar Honda maakt voorlopig ook niet echt een beste beurt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:27 schreef franklop het volgende:
Blijft toch bizar Hoe Renault heeft zitten kloten tov de anderen
toch komen ze langzaam maar zeker wel dichterbij de rest van het veldquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Klopt, maar Honda maakt voorlopig ook niet echt een beste beurt.
En Sainz flink massa t.o.v de andere renault rijdersquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:27 schreef franklop het volgende:
Blijft toch bizar Hoe Renault heeft zitten kloten tov de anderen
Dat geloof ik dus ook nog steeds. Er komt een dag dat ze het lek boven hebben (of meerdere). En dan kan het tij snel keren en zitten ze zo ineens elke kwalificatie bij eerste 10. Ik denk wel dat mijn verwachtingen eerder dit voorjaar iets temper. Een podium achtte ik eerder nog wel mogelijk, maar dat zie ik nu toch niet meer gebeuren, dit jaar iig niet meer.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
toch komen ze langzaam maar zeker wel dichterbij de rest van het veld
Misschien zijn ze inderdaad meer voor pk's gegaan en hebben ze de betrouwbaarheid wat laten schieten, omdat dat makkelijker op te lossen is. Maar dan moeten ze het volgend seizoen wel beter op orde hebben. Denk niet dat ze bij McLaren vrolijk gaan worden als ze dit nog een seizoen hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
toch komen ze langzaam maar zeker wel dichterbij de rest van het veld
Le Mans gewonnenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:16 schreef THEFXR het volgende:
wat heeft Hulk gedaan dat hij ineens 5de staat?
Wat in een flow zitten en een goede afstelling hebben kan veel uitmakenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, had ik gezien, euhh red bull geeft je vleugels, haha
Jawel. Als een coureur in een sector een seconde langzamer is en duidelijk niet met een snelle ronde bezig is kan je wel zeggen dat ie niet bezig is om een snelle tijd neer te zetten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:23 schreef I0_0I het volgende:
Waarom gaan de coureurs opzij voor snellere auto's tijdens hun opwarm/oplaadronde? Is dit een geschreven regel?
Zo ja, hoe wordt dat gehandhaafd? Je kan toch niet objectief bepalen wat voor type ronde het is?
Is sowieso geen circuit voor de Renault motor, dus ook met liw downforce zou het niets worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Meh... Max ook op high-downforce
Gaat weer niks worden in de race.
ja, er zit dus veel meer in de auto dat ze er tot nu toe hebben uitgehaaldquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat in een flow zitten en een goede afstelling hebben kan veel uitmaken
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:43 schreef THEFXR het volgende:
een site met een getailleerd weerbericht zou wel handig zijn
en de track ligt waar?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Al zal ik er niet te veel op inzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |